Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La o cheia/siriu ma bag si eu (probabil+rechinu si jordy). Am incercat weekendul trecut dar a plouat si nu am mai fost.

 

Amc nu servesc, doar iesiri din oras mai lungi de 200 km.

 

Vorbim Romeo, daca ies esti prima pers cu care iau legatura. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de ras. Acum o saptamana (parca) au organizat cei din Timisoara un eveniment similar - pentru constientizarea soferilor ca exista motociclisti in trafic. Si asa de bine a prins la public incat un motociclist a fost acrosat de o masina (destul de serios) in timp ce participa la mars !!!

;)

 

 

c'mooooooon... din experienta proprie, am mai multe incidente in trafic din postura de conducator auto, decat din postura de pilot moto. Si crede-ma ca am incidente in trafic sa imi ajunga.

Oricum nu cred in povestile astea cu Mos Craciun si marsuri de protest, mai ales in tara asta.

Si ce nu inteleg eu este cum faceau 3 motociclisti (sau 10, sau cati erau) sa ii atentioneze pe soferi de existenta motociclistilor in trafic altfel decat deranjandu-i? Deoarece nu era un mars organizat, nu erau 10 mii de motoare, ci 3 (10 sau mai multi) care faceau galagie printre masini.

Vreti voi sa pareti mai catolici decat Papa si nici bine n-ati intrat in comunitatea moto ca deja faceti marsuri de protest.

Uite ca unu dintre voi face saptamana si cazatura. Mai bine l-ati ajuta pe el, ca pe el nu l-a acrosat nimeni in trafic, decat sa va tineti de prostiile astea cu "le dam semnale" soferilor. :agree:

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex31... nu sint de acord dar... dupa ce am scris un mic post... cind am vazut ca are mai mult de o pagina... am zis ca mai bine vorbim la miting ;).

 

Ca "food for thought" pina avem timp de o astfel de discutie... daca vrei sa te asezi pe un scaun in autobuz care e ocupat partial de "un om gras" care se rasfringe de pe scaunul lui... ai doua variante: renunti la libertatea ta sau... deranjezi. Your call...

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare rapida, de 2 puncte...

Nu ar fi mai bine sa va tineti prostiile facute in trafic pentru voi? Va ajuta cu ceva ca vreo 2-3 sau 5 or sa va zica "bine ca esti tu ok, fierul se repara" ? Aplaudaci? :agree:

 

 

c'mooooooon... din experienta proprie, am mai multe incidente in trafic din postura de conducator auto, decat din postura de pilot moto. Si crede-ma ca am incidente in trafic sa imi ajunga.

Oricum nu cred in povestile astea cu Mos Craciun si marsuri de protest, mai ales in tara asta.

Si ce nu inteleg eu este cum faceau 3 motociclisti (sau 10, sau cati erau) sa ii atentioneze pe soferi de existenta motociclistilor in trafic altfel decat deranjandu-i? Deoarece nu era un mars organizat, nu erau 10 mii de motoare, ci 3 (10 sau mai multi) care faceau galagie printre masini.

Vreti voi sa pareti mai catolici decat Papa si nici bine n-ati intrat in comunitatea moto ca deja faceti marsuri de protest.

Uite ca unu dintre voi face saptamana si cazatura. Mai bine l-ati ajuta pe el, ca pe el nu l-a acrosat nimeni in trafic, decat sa va tineti de prostiile astea cu "le dam semnale" soferilor. ;)

 

 

Moama, ia uite inteleptii cum graiesc.

 

Referitor la marsuri "motociclistii exista in trafic", "hai sa le aratam ca existam" am o intrebare pentru adeptii ideii: credeti ca ei nu stiu ca existam? Stiu dar ii doare la basca. Aia nesimtiti or sa ramana asa, aia care iti fac loc la semafor or sa iti faca loc cu mars sau fara. Si am mai ajuns la urmatoarea concluzie: 100 de bikeri cuminti nu fac cat unul nesimtit si forjator cu toba galagioasa (ma refer la toba nesimtita).

 

Aseara faceam dreapta dinspre bulevard spre vitan, la zepter, verde la mine, verde la pietoni (pe strada la dreapta). O tanti statea fara sa schiteze nici un gest de traversare, speriata probabil de satanistu (io adica), uitandu-se mirata cand am lasat-o sa traverseze (ea avand verde). Cred ca nu se astepta. Asa ca, asta e imaginea pe care o avem. Si schimbarea atitudinii soferilor o facem in fiecare zi, fiind civilizati, nu prin marsurile curului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Libertate exista,am tot incercat sa ma abtin dar nu pot. Cati dintre voi au fost prin tarisoara noastra sa vada cata libertate exista,in general, in trafic , in provincie ?

 

Libertatea ti-o faci cu mana ta, daca esti paun asta e...In Bucuresti se circula gigea de cativa ani,lumea iti face loc la semafor(voluntar), drumurile sunt ok iar daca mergi suficient de ok in trafic nu se baga nimeni peste tine. Pe motor atitudinea conteaza ! Se vede ca majoritatea celor care participa n-au prea multi ani sau km trecuti in cont, fara suparare. Pe "vremuri" treaba statea altfel. Culmea, n-a mai facut nimeni marsuri de protest.

 

Eu ma uit la mine in trafic si ma uit si la cei din jurul meu. N-ai cum sa ceri ceva ce nu oferi. Vrem respect dar la capitolul oferta oha, vrem libertate dar rupem geana noapte de noapte pe orice linie dreapta dintre blocuri,la semafor venim de parca am calari masina de trasat marcaje rutiere...

 

Invata intai tu sa mergi (exprimare generala), sa respecti, sa te controlezi si abea dupa poti sa soliciti asta de la soferi.

 

Daca in Bucuresti avem nevoie de marsuri ca sa fim vazuti atunci intr-un oras ca Piatra Neamt avem nevoie de toata instalatia de craciun infasurata pe mobra si de 2 megafoane din care sa se tipe ATENTIEEE EXIST! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Libertate exista,am tot incercat sa ma abtin dar nu pot. Cati dintre voi au fost prin tarisoara noastra sa vada cata libertate exista,in general, in trafic , in provincie ?

 

Libertatea ti-o faci cu mana ta, daca esti paun asta e...In Bucuresti se circula gigea de cativa ani,lumea iti face loc la semafor(voluntar), drumurile sunt ok iar daca mergi suficient de ok in trafic nu se baga nimeni peste tine. Pe motor atitudinea conteaza ! Se vede ca majoritatea celor care participa n-au prea multi ani sau km trecuti in cont, fara suparare. Pe "vremuri" treaba statea altfel. Culmea, n-a mai facut nimeni marsuri de protest.

 

Eu ma uit la mine in trafic si ma uit si la cei din jurul meu. N-ai cum sa ceri ceva ce nu oferi. Vrem respect dar la capitolul oferta oha, vrem libertate dar rupem geana noapte de noapte pe orice linie dreapta dintre blocuri,la semafor venim de parca am calari masina de trasat marcaje rutiere...

 

Invata intai tu sa mergi (exprimare generala), sa respecti, sa te controlezi si abea dupa poti sa soliciti asta de la soferi.

 

Daca in Bucuresti avem nevoie de marsuri ca sa fim vazuti atunci intr-un oras ca Piatra Neamt avem nevoie de toata instalatia de craciun infasurata pe mobra si de 2 megafoane din care sa se tipe ATENTIEEE EXIST! ;)

 

Referitor la marsuri "motociclistii exista in trafic", "hai sa le aratam ca existam" am o intrebare pentru adeptii ideii: credeti ca ei nu stiu ca existam? Stiu dar ii doare la basca. Aia nesimtiti or sa ramana asa, aia care iti fac loc la semafor or sa iti faca loc cu mars sau fara. Si am mai ajuns la urmatoarea concluzie: 100 de bikeri cuminti nu fac cat unul nesimtit si forjator cu toba galagioasa (ma refer la toba nesimtita).

 

Aseara faceam dreapta dinspre bulevard spre vitan, la zepter, verde la mine, verde la pietoni (pe strada la dreapta). O tanti statea fara sa schiteze nici un gest de traversare, speriata probabil de satanistu (io adica), uitandu-se mirata cand am lasat-o sa traverseze (ea avand verde). Cred ca nu se astepta. Asa ca, asta e imaginea pe care o avem. Si schimbarea atitudinii soferilor o facem in fiecare zi, fiind civilizati, nu prin marsurile curului.

 

exactly my point!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate va cramponati de "o paradigma" care nu are neaparat legatura cu motociclismul si nu mai insist aici pe ea.

 

 

Dar in ceea ce priveste motoretismul...

 

 

Credeti ca un sofer care iti vireaza in fata (fie stinga fara asigurare corecta in oglinda fie stinga peste sensul pe care vii tu din fata) nu stie ca exista motociclete? Dar automatismele de perceptie ale lui? Oare pot fi imbunatatite? De cine? De experienta voastra? Si daca perceptia se poate "tuna"... in cit timp? Are atitudinea lui fata de motociclism vreo influenta? In ce sens?

 

Credeti ca "sensibilitatea" vizavi de motociclete va scadea sau va creste? Credeti ca toleranta oamenilor fata de motociclete va scadea sau va creste? In cit timp? Ce/cine o poate influenta? Moralitatea motociclistilor mulata pe mentalitatea curenta?

 

Credeti ca numarul motoretistilor "tineri manelari pe vitezane" (termen generic in care intra si adepti ai altor curente muzicale sau tipuri de moto) va scadea? Daca nu? Exista solutii pentru a minimiza... impactul lor?

 

Credeti ca motociclistii se vor intelege/tolera mai mult pe viitor? Ce influenteaza asta? In cit timp? Adunarile, mitingurile si in general interactionarile intre motociclisti au influenta pozitiva in directia asta?

 

 

Ca si comparatie...

Vremurile s-au schimbat si lumea a inceput sa inteleaga ca daca unii fac sex "diferit" nu e chiar o garantie catre drumul spre iad... si nici ceva ce duce la moarte prematura sau un garant al decadentei sociale, etc. Pina lumea a inteles asta... multe... "accidente" s-au produs. La un moment dat procesul de "acceptare" s-a accelerat... oare manifestatiile "comunitatilor" minoritatilor sexuale respective sa fi avut vreo influenta? Oare lumea a reactionat imediat pozitiv? Oare in respectivele comunitati nu au existat oameni care au spus... nuuu... stati aci sub plapuma ca e cald si bine... sa nu facem valuri... ?

 

Poti sa expui o populatie la un factor si cu timpul se va adapta la el. Creste doza factorului si timpul da adaptare va scadea.

 

 

Daca voi nu credeti ca motociclismul in Romania mai are pina sa "isi intre in drepturi" si ca "actiuni" ar trebui facute in privinta asta... foarte bine. E libertatea voastra. Dar daca va inchipuiti ca orice actiune incipienta vine cu bagaje morale... etice... si trebuie sa creeze dosare de dovezi inainte de a se misca primul deget pentru a nu fi intelese gresit de x sau y... ratati esentialul.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da chiar... Ovidiu, tu esti ma? ;) deci vino joi la intalnirea cbristilor si poate o sa asculti si ce zic alti oameni din experienta, nu povestiri de astea cu Greuceanu vs balauri... si sa speram ca o sa bagi la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da chiar... Ovidiu, tu esti ma? ;) deci vino joi la intalnirea cbristilor si poate o sa asculti si ce zic alti oameni din experienta, nu povestiri de astea cu Greuceanu vs balauri... si sa speram ca o sa bagi la cap.

 

asta era pt tine, zaelosule :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat ca nu ai inteles ce trebuia sa intelegi si preferi sa te contrazici de dragul discutiei...

 

 

Ce trebuia sa inteleg si la ce moment? Cum adica ma contrazic de dragul discutiei? Ca am zis ca fiecare cu a lui? Sau ca am zis ca am inteles ca bateai in directia mea? Oricine poate sa fie laconic si sa para ca spune ceva din retorica... mai ramine sa si spuna ceva. Explica-mi. Care era mesajul?

 

Ca ar trebui sa nu facem "moto joia" pentru ca desi ne asteptam ca soferii sa ne vada mai mult pentru ca sintem in grup si sa inceapa sa se obisnuiasca sa "think motocycle" de fapt se va intimpla ceva rau... se vor da jos din masini... nervosi ca stau la stop... din vina noastra si ne vor lua la omor sau ne vor vina ca pe iepuri muscindu-ne de git ca vampirii?

 

Sau..

 

Ca daca pina acum citiva ani situatia era nasoala... acum s-a imbunatatit complet soferii sint grijulii cu motociclistii mai ceva ca cu babele si ca "brandul motosicli" nu mai are nevoie de promo si mentinere in atentia publicului... tot ce a mai ramas de rezolvat fiind micile probleme date de vitezisti manelari cu tobe fara site?

 

Da-mi voie sa nu fiu de acord... asta daca inca mai crezi in dialog... polemica etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca v-ati plictisit si nu aveti ce face ... in frunte cu zael. :P

Ia veniti maine cu manusile de box la voi si nu o mai lalaiti pe forum despre "ce ar fi daca" (referire la toti) :)

 

Sau toata lumea are o viata de weekend?

post-52872-1273681962_thumb.jpg

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vin doar cu manusile moto, ca au pumnul din carbon :P si aduc si o lama sa ii tai cauciucurile zaelului :P dar pentru doritori am arsenal gen sabii ninja de la Kawasaki, bate de baseball de la Trans... (cunoscatorii stiu la cine ma refer) sau bombe chimice gen beshini de motociclist in slapi si chiloti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa lasam cearta si sa trecem la lucruri mai serioase

am nevoie de ajutorul vostru un pic...

f2-ul meu face figuri la schimbarea din a 1-a in a 2-a

adica: ori sare la punctul mort si trebuie sa mai incerc o data (sau si ma nasol, sare la punctul mort si caraie foarte rau cand incerc sa ii dau a 2-a [asta se intampla cand turez mai tare intr-a-ntaia (7000-9000 rpm)]

sau alta faza trozneste destul de tare cand intra in a 2-a

nu face asta mereu... daca schimb pana in 3000-4000 rpm nu face urat

 

mentionez ca nu alerg de obicei mobra nu o turez sa-i sara pistoanele etc... merg destul de finut cu ea

faza cu turatul la 7000-9000 intr-a-ntaia a fost pentru teste...

 

cablul de ambreiaj e nou.

 

sfaturi... (poate nu merg eu corect cu ea...)

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai ambreiajul uzat? De dat dai serios in ea? Adica ca inecatu'. Ca asa faceam si eu la inceput (heck... inca mi se mai intimpla dar stiu cine e de vina acum) si caraia... sarea... basea... pentru ca ma purtam ca cu o doamna... deh... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma dau la ea. Eu merg mai ca mosii... nu ma dau in vant dupa viteza, desi uneori ii mai dau si in goarna dar rar.

Nu mergi tu cum trebuie cu ea..Si eu mai pateam cateodata ai tendinta sa schimbi repede si dai pe neutral si mai caraie.Tre sa schimbi finut dar si rapid duci pedala.Nu ca mosii dupa 5 secunde abea o tragi ca atunci face clant.Defapt cam majoritatea clantane cand dai a 2-a mai ales daca nu prea te-ai obisnuit cu mobra. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma dau la ea. Eu merg mai ca mosii... nu ma dau in vant dupa viteza, desi uneori ii mai dau si in goarna dar rar.

 

 

Lipsea o virgula acolo dar totusi... :) Oamenii chiar inteleg numai ce vor. :P Am zis: "De dat, dai tare in ea?" Adica dai in schimbator calumea sau esti grijuliu... ca daca dai cu mila atunci face urit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...