Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Nu cobi! :P

Azi, maine, sunt gata telescoapele, azi, dupa ce ies de la servici ma duc si-mi cumpar capac alternator, de la Honda (260 RON cu tot cu garnitura), fac schimbul de ulei (mi-am luat Motul 300v 10w40 pana la urma) si gata. La salariu, urmeaza filtru aer si placutele de frana! :)

 

Ce-ai rezolvat cu telescoapele? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca sunt la indreptat, nu-s gata. Cu ocazia asta am schimbat si uleiul si semeringurile! Iti zic maine, poimaine cum au iesit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zuper. Io nu stiu ce sa zic. Ar trebui sa le duc la cineva avizat sa vad daca se pot indrepta, desi pana acu un anume service mi-a zis ca ar trebui sa-mi iau la revedere de la furca cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai furca aia oricum nu e a mobrei tale, sper ca stii. :)

 

.........

 

 

Detaliaza?

 

Mi-am dat seama ca la un moment dat in timp motorul asta a avut fata praf si a fost inlocuit cam tot de-acolo dupa ce-am gasit cand am desfacut-o. Dar alte detalii habar n-am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heh, da. Codurile alea sunt specifice Tomina.

 

Acelasi cod (F122) exista pe scarite, carene laterale, carena fata, far. De-asemenea subcadrul fata a fost busit la un moment dat si indreptat (indreptat bine, sta flawless, numa ca se vede pe unde a fost lucrat :P )

 

De asemenea nu exista o prindere originala in toate carenele fata/laterale...(ma refer la piulitele alea cu cauciuc lipite de carena). O sa-i cumpar. Pana atunci ma chinui cu piulite manual......

 

De asemenea tija subcadrului fata cu cele 2 urechi in care se fixeaza carena fata era lipsa de la jumate :)

Am reconstruit-o, dar iti dai seama cum a fost pocnita daca a ajuns sa se rupa chestia aia...

 

Si mai e de discutat :)

 

Dar, sa dea dracu', cand o pleca de la mine, daca o pleca vreodata, motor de showroom o sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat mail la motorteam si mi-au zis ca placutele Nissin fata costa 2x145ron si spate 155ron,ar veni mai scumpe decat brembo

 

am o problema,spatele imi rupe des aderenta(face S-uri cu mine spatele) cand dau o inferioara sa fac frana de motor.am cauciucuri Metzeler Sportec M3 in stare foarte buna.cum ar trebui sa setez suspensia pe spate sa am aderenta mai buna sau cum ar trebui sa procedez sa nu mai rupa aderenta asa agresiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu incalzesti cauciucurile alea? Eu doar de 2 ori am pierdut aderenta pe spate cu M3-urile si in ambele cazuri erau reci. Nu mai da drumul brusc la ambreiaj cand faci frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat mail la motorteam si mi-au zis ca placutele Nissin fata costa 2x145ron si spate 155ron,ar veni mai scumpe decat brembo

 

am o problema,spatele imi rupe des aderenta(face S-uri cu mine spatele) cand dau o inferioara sa fac frana de motor.am cauciucuri Metzeler Sportec M3 in stare foarte buna.cum ar trebui sa setez suspensia pe spate sa am aderenta mai buna sau cum ar trebui sa procedez sa nu mai rupa aderenta asa agresiv?

 

 

faci cum crezi..io mi;am luat nissin...n'am probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o curiozitate!

Cam cat tin placutele de frana la voi in regim normal de mers? 1 luna, doua, trei..un an?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copii, voi ce ulei puneti in bestile voastre? Eu am un F2 ..

 

 

motul 7100 10w40 :)

 

si pentru placute am mers pe feroddo si sunt ok. schimbate de aproximativ o luna jumate si schimbat si lichidul de frana si aerisit franele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motul 7100 10w40 :)

 

si pentru placute am mers pe feroddo si sunt ok. schimbate de aproximativ o luna jumate si schimbat si lichidul de frana si aerisit franele.

Danke! Zicea un nene ca imi baga repsol, ca intra vreo 4 l si face 1,5 mil cu tot cu manopera. E ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copii, voi ce ulei puneti in bestile voastre? Eu am un F2 ..

 

Io o sa-i dau sa bea niste Motul Factory Line 10w40 etc..

Vezi ca tre sa schimbi si filtru'

 

Manopera cred ca-i neglijabila. Cat de greu poate sa fie sa schimbi un ulei si-un filtru singur?

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io o sa-i dau sa bea niste Motul Factory Line 10w40 etc..

Vezi ca tre sa schimbi si filtru'

 

Manopera cred ca-i neglijabila. Cat de greu poate sa fie sa schimbi un ulei si-un filtru singur?

Greu. Nu stiu nici sa dau carenele jos. Nui bai! Azi ma uit si invat :)

 

PS:

Care stii un mecanic care imi rezolva ambreiaj, curatat carburator si ce mai trebe' far' sa ma duca la sapa de lemn?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu incalzesti cauciucurile alea? Eu doar de 2 ori am pierdut aderenta pe spate cu M3-urile si in ambele cazuri erau reci. Nu mai da drumul brusc la ambreiaj cand faci frana de motor.

erau calde cauciucurile zic eu.cam in cati km sau dupa cat timp se incalzesc cat de cat?cum pot sa-mi dau seama daca s-au incalzit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

erau calde cauciucurile zic eu.cam in cati km sau dupa cat timp se incalzesc cat de cat?cum pot sa-mi dau seama daca s-au incalzit?

 

Pui mana pe ele daca frig e bine :)) asta daca nu le simti tu ca musca altfel din asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am comandat, Braking sinterizate CM55, pe fata numai, 75 euro, care dupa spusele expeditorului sunt "uz stradal sportiv ..frane excelente la frig sau la cald dupa mult stres pe munte".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dus azi in garaj sa-mi schimb bujiile si filtrul de aer. nu stiu ce bujii si ce filtru aveam, asa ca am cumparat filtru de aer MIW si bujii NGK iridium. cand am desfacut capacul de la filtrul de aer am vazut ca aveam K&N. raman la K&N, clar. acum vin intrebarile:

 

1. cu ce curat si eu filtru K&N, in afara de kitul lor care se gaseste in comert ?

2. cum ajung la bujii :kali: ? ce trebuie sa dau jos ? radiatorul sau toata cutia filtrului de aer ? am zis ca le schimb imediat, dar m-am blocat, ca nu stiu sa ajung la ele :kali:

 

 

vand filtru de aer MIW (made in japan) pt F4 din 2000: 145 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dus azi in garaj sa-mi schimb bujiile si filtrul de aer. nu stiu ce bujii si ce filtru aveam, asa ca am cumparat filtru de aer MIW si bujii NGK iridium. cand am desfacut capacul de la filtrul de aer am vazut ca aveam K&N. raman la K&N, clar. acum vin intrebarile:

 

1. cu ce curat si eu filtru K&N, in afara de kitul lor care se gaseste in comert ?

2. cum ajung la bujii :kali: ? ce trebuie sa dau jos ? radiatorul sau toata cutia filtrului de aer ? am zis ca le schimb imediat, dar m-am blocat, ca nu stiu sa ajung la ele :kali:

 

 

vand filtru de aer MIW (made in japan) pt F4 din 2000: 145 lei

 

 

Cum zice adi, jos cu rezervoru', airboxu, si-ai dat de bujii. N-ai treaba cu radiatorul :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in topicul acesta cu o intrebare pentru care majoritatea o sa va luati de mine, dar de pe net nu am descoperit ceea ce vreau sa aflu.

am o Honda CBR 600f (nush daca e f4 sau f4i - ca nu stiu unde sa ma uit :jump: ) (e o poza cu ea si cu mine :P )

 

intrebarea mea este urmatoarea: pot sa schimb coada ei, si sa pun alta de alt tip? as vrea sa schimb modelul stopurilor si sa nu mai am suport rigid pt numar, sa fie cum au majoritatea moto un suport metalic care se poate indoi inspre interiorul cozii (pana la urma aici vreau sa ajung :jump: ) si de unde pot sa iau asa ceva?

 

moto o am din martie, baiatul de la care am luat-o mi-a zis ca i-a facut schimbul de ulei si etc. eu le voi face la sfarsitul sezonului, dar cand pun contactul palpaie martorul de la ulei, cand o pornesc se stinge. e rau? i-am uns lantul de cateva ori, de fiecare data pe la aprox +500km.

in rest daca mai poate cineva sa-mi dea diverse sfaturi despre cum sa o intretin, le voi citi/urma cu placere.

post-21034-1214778595_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in topicul acesta cu o intrebare pentru care majoritatea o sa va luati de mine, dar de pe net nu am descoperit ceea ce vreau sa aflu.

am o Honda CBR 600f (nush daca e f4 sau f4i - ca nu stiu unde sa ma uit :jump: ) (e o poza cu ea si cu mine :P )

 

intrebarea mea este urmatoarea: pot sa schimb coada ei, si sa pun alta de alt tip? as vrea sa schimb modelul stopurilor si sa nu mai am suport rigid pt numar, sa fie cum au majoritatea moto un suport metalic care se poate indoi inspre interiorul cozii (pana la urma aici vreau sa ajung :jump: ) si de unde pot sa iau asa ceva?

 

moto o am din martie, baiatul de la care am luat-o mi-a zis ca i-a facut schimbul de ulei si etc. eu le voi face la sfarsitul sezonului, dar cand pun contactul palpaie martorul de la ulei, cand o pornesc se stinge. e rau? i-am uns lantul de cateva ori, de fiecare data pe la aprox +500km.

in rest daca mai poate cineva sa-mi dea diverse sfaturi despre cum sa o intretin, le voi citi/urma cu placere.

 

E f4i Sport rossi replica , tot ce-i dupa 2001 ,inclusiv, sunt f4i , coada se poate schimba (adica stopul...) la fel si "dedesubtul" coditei...

Daca se stinge dupa ce ppornesti e ok, asa face la toate...

Schimbul de ulei il faci la fiecare 6000km (cel mult);lantul de cate ori vezi ca incepe sa se usuce il ungi (poti sa faci si numa 50km dupa ce l-ai uns, daca te prinde ploaia se spala spray-ul)

 

Mai citeste si tu paginile topicului si o sa afli mai multe...

 

S-o porti sanatos ! :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham, multumesc pentru raspunsuri @antemiu. lantul il ung chiar si mai des de 500km. am incercat sa citesc topicul, dar e luuung si cu search nu reusesc sa gasesc ceea ce vreau, adica ... de unde fac rost de o noua coada? de la dezmembrari sau o comand de noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica vrei sa schimbi toata codita? Sa-i pui una din aia cu o singura sa? Eu cred ca arata mult mai bine asa! Daca vrei, gasesti pe ebay.com!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...