Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa zicem ca sunt f norocoasa cand vand mobrele

de ce nu te apuci de intermedierea si altor mobre? :P

 

Daca tu faci 3, nu mai bine il facem direct cartonas rosu?

:) :scratch: :)

 

Acu intrebare: de unde imi iau si eu crashpaduri la pret bun, si cum se prind, unde? E nevoie sa modific ceva sau cum?

 

Pai egsita 3 tipuri de crashuri: 1 cele care se prin prin carene (poti sa vezi la mine sau la claudiu*)

2 cele care se prind direct pe cadru (poti sa vezi la ALX31)

3 carenele goale aici predau legatura lui ZAELU ptr a combate cat mai incisiv .

 

 

Iata si imagini' cras-urile lui alx31 nush ce marca sunt. eu si claudiu avem LSL

Editat de alecscristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleo ... ultima poza ..... n-am cuvinte .... nici mama photoshopului nu o scoate pe aia la lumina :P

 

 

:) :) Asa sa mergi de acum pe mobra ! Nici casca nu mai ai nevoie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si imagini' cras-urile lui alx31 nush ce marca sunt.

 

 

sunt Motrax. picase abtibildul cu marca de pe ele :)

 

dar am inteles ca sunt si alti producatori care fac genul ala de CPuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamuriti-ma si pe mine va rog. la LSL-urile au un singur surub care trece prin bila si pe prinde de motor sau suportul de prindere e prins in surubul de la motor si bila de suport cu alt surub?

Totul se afla pe unul si acelasi surub, cel ce trece prin cadru si motor. In consecinta, ca sa dai jos o carena trebuie sa-l scoti cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala se strange la un anumit cuplu. As fi preferat sa nu am nevoie de cheia dinamometrica de ccate ori dau jos carenele.

Pe de alta parte cele pentru care nu se gauresc carenele nu mi se par prea bine pozitionate si am vazut ca nu prea e incantata de ele pentur ca indoaie cadrul in cazul unui impact mai serios, asa ca eu le exclud.

Mai sunt unele din derlin cilindrice. Practic iese carena fara sa se demonteze crash pad-ul. Ce am gasit pentru f4i nu aveau insertie metalica si erau destul de lungi. Nu par prea rezistente sau calitative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala se strange la un anumit cuplu. As fi preferat sa nu am nevoie de cheia dinamometrica de ccate ori dau jos carenele.

Pe de alta parte cele pentru care nu se gauresc carenele nu mi se par prea bine pozitionate si am vazut ca nu prea e incantata de ele pentur ca indoaie cadrul in cazul unui impact mai serios, asa ca eu le exclud.

Mai sunt unele din derlin cilindrice. Practic iese carena fara sa se demonteze crash pad-ul. Ce am gasit pentru f4i nu aveau insertie metalica si erau destul de lungi. Nu par prea rezistente sau calitative.

Eu cred ca-ti faci prea multe probleme din cauza unor lucruri facute sa protejeze moto la cazaturi relativ usoare. Intrebarea e alta, la ce ai nevoie sa dai carenele jos asa des?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma alatur si eu familiei CBR...Am vandut Amantul (Hornetul) si noua mea achizitie este:

Stelutza : post-7727-1288633893_thumb.jpg (inca nu am poze cu ea facute de mine, abia miercuri ma duc sa o iau)

 

Sper sa ma primiti si pe mine in gasca voastra de nebuni! :P

 

 

Bravo - dar de ce e revopsita? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... 47-48 ...

:)

Asta mi se pare faza secolului. Fara suparare Diaboliqute, dar nu traim pe picior asa de mare :P

 

@Silviu. Interesanta treaba. Au simtit si aia de la Honda lipsa F-ului de pe piata. Din pacate nu pare (cel putin din punctul meu de vedere) sa aiba nimic peste F4i: mai grea, aceeasi cai putere, saua din spate -din poze- e la fel de inutilizabila ca la un RR ...

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei ce nu ar renunta la CBR600F, in 2011 revine cu un nou model: http://www.visordown.com/motorcycle-news-n...600f/15277.html

Va exista si varianta cu ABS.

Traiasca recesiunea!

 

Furca fara reglaje si frane de hornet 600, cu doua pistoane la exterior. Ce mizerie! Modelul actual e mai performant cu furca normala reglabila - compresie revenire si etrierii de 900RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca fara reglaje si frane de hornet 600, cu doua pistoane la exterior. Ce mizerie! Modelul actual e mai performant cu furca normala reglabila - compresie revenire si etrierii de 900RR.

Perfect de acord! Cred ca aparitia noului model va creste pretul sculelor mai vechi! (99-01) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt Motrax. picase abtibildul cu marca de pe ele :P

 

dar am inteles ca sunt si alti producatori care fac genul ala de CPuri.

Deci sa inteleg ca la modelul pe care il ai tu, nu tre sa faci gauri in carene. De unde le-ai cumparat si cam care este pretul aproximativ?

 

 

Bravo - dar de ce e revopsita? :)

Pt ca asa a vrut proprietarul din italia acum 2 ani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum mi-am pus ochelarii - scaritele spate cu suporti cu tot sunt de Hornet, cadrul inferior la fel, seamana prea mult ca sa nu fie adevarat identic. Evacuarea "decurge" identic precum la ultimul model de hornet. Bascula identica la culoare neagra. ma tem deci ca este acelasi sasiu ca la Hornet, carevasazica, probabil sigur este vorba despre model CB600F S, nu CBR 600F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum mi-am pus ochelarii - scaritele spate cu suporti cu tot sunt de Hornet, cadrul inferior la fel, seamana prea mult ca sa nu fie adevarat identic. Evacuarea "decurge" identic precum la ultimul model de hornet. Bascula identica la culoare neagra. ma tem deci ca este acelasi sasiu ca la Hornet, carevasazica, probabil sigur este vorba despre model CB600F S, nu CBR 600F.

 

Pe vremea cand Honda facea F-ul , el repr SS-ul clasei 600 pt Honda . Avand in vedere carenajul extins si existenta unui SS de 600 pe piata (RR), sunt sanse ca Honda sa faca un Frankenstein din RR si Hornet fara aceleasi pretentii pe care le-a emis F-ul initial , pt a atrage noi clienti.

 

Acum fara misto, cati crezi ca au habar, atunci cand isi cumpara prima mobra, de franele de RR si furca reglabila? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg ca la modelul pe care il ai tu, nu tre sa faci gauri in carene. De unde le-ai cumparat si cam care este pretul aproximativ?

Vezi ca alex isi vinde crash-pad-urile. Le da la super pret: 2100 euro si ai bonus o Honda CBR 600 F4 :)

 

Legat de F(5) din 2011: chiar ma bucurasem cand am auzit acum cateva zile stirea ca o sa reapara seria; acum ca am citit ceva detalii si am vazut ceva poze m-am cam dezumflat. Pare un fel de hornet mai imbracat si cam atat. Nu are nimic din calitatile care au facut-o pe f3-f4 faimoasa. Pacat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...