Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti...si fete.Am si eu un CBR f2 si trebuie schimbate placutele franei spate.Va rog cateva pareri si recomandari,daca sa fie organice sau sinterizate.Avantaje si dezavantaje,care sunt totusi cele mai indicate(chiar si ca pret).Mers moderat cu mici reprize de speed.Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ..........sunt un umil posesor de cbrf3 '98 si ash avea si eu nevoie de o bucata din carena de la codita ( bucata de desupra stopului spate ) , dar de model 98

Daca are cineva de vanzare ..........sa stiti ca aveti un cumparator..........va multumesc

 

Mesaj completat

acesta este motorul meu..............

post-55000-1300546038_thumb.jpg

post-55000-1300546216_thumb.jpg

post-55000-1300546230_thumb.jpg

post-55000-1300546256_thumb.jpg

post-55000-1300546268_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tutuuror satanistilor si satanistelor pe doo roti care mi-au urat azi LMA.

Mi-e dor de voi toti si sper ca atunci cand ma intorc in tara sa aduc si vremea buna odata cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti! Vreau si eu sa ma alatur si eu "familiei" CBR cu un F4. Deja am citit sute de pagini din acest topic. Ma intereseaza ceva dupa 2001. Daca stiti ceva motoare bune tehnic/pret va rog sa ma ajutati AICI cu un link/info.

Multumesc si sper sa particip si eu la intalnirile voastre cat mai repede! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri. (imi pare rau, dar n-am intrat de ceva vreme pe topic)

 

 

Sincer nu-i inteleg pe oamenii care isi iau sau vor sa isi ia motor pentru cum arata. Daca asta e ceea ce conteaza pentru ei si nu placerea de a merge pe el sau sentimentul de siguranta, atunci nu inteleg de ce se chinuie sa isi ia permisul - pot sa aiba motor si in fata blocului. Nu zic ca aspectul nu conteaza, dar unele pretentii fezeaza ridicolul.

 

acelasi lucru pentru @Hondita500:

Probabil ca exista pe undeva de vanzare un motor asa cum il vrei tu. Chiar nu te intereseaza si cum functioneaza? Cat de busit a fost?

Nu ar fi mai bine (daca tot esti atata de INNEBUNITA dupa culorile astea) sa iti iei un motor care sa mearga bine si eventual il revopsesti tu asa cum iti place?

 

Sincer nici eu nu inteleg oamenii care judeca atat de repede. Totul are o explicatie. Vreau galbena pentru ca e culoarea mea preferata. vreau sa din 2 bucati pt ca intentionez sa pun capac, dorece nu duc pasageri niciodata, nu am nici scarite de pasager pe moto. Si vreau F4i pt ca stiu cum e.

Nu am zis ca vreau sa imi iau motor pentru cum arata, nu doar aspectul conteaza. Nu tin motorul in fata blocului, in 2010 am facut 12.000 km, nu e atat de rau. Dar aspectul totusi conteaza pentru unii. Daca visul meu este sa am F4iS galben nu inseamna ca am pretentii ridicole.

Ba da, ma intereseaza foarte mult cum functioneaza, si nu vrea motor busit, dar la prima faza m-am gandit sa ma uit direct dupa moto galben si nu mai cheltui pt vopsit.

 

Ce zici de unul rosu pe care sa-l faci galben ?

 

Anul asta vreau sa-mi schimb motorul, daca nu gasesc galben pana la toamna o sa imi iau unu de orice culoare si il revopsesc.

 

Don'soara tu cam cauti acul in carul cu fan....

 

F4i exact in culorile care le vrei tu nu a fost produs in Europa si din cate stiu nici macar in Japonia...A fost produs in SUA intre 2001-2003.

Sa gasesti una exact ca aia la noi si sa fie si de vanzare ma cam indoiesc.

 

Daca tii musai sa fie ca aia poti sa iti cumperi un F sport de la noi ...mai spargi vreo 600 de euro in carene ca astea

cred ca cel mai complicat e ca gasesti piele galbena pt seaua spate...dar daca ai rabadare si astepti pe Dambovita cu barca sigur gasesti ceva geamantane cu chinezi...mai naspa ca aia-s mici si treb sa tragi piele de pe 2-3 sa iti iasa de o sea :laugh:....

 

daca accepti compromisuri iti recomand un FS (a fost produs numai rosu-negru, alb-albastru si Vale replica) sau iti iei un F4i (cu sea lunga) care il gasesti si pe galben (dar vezi ca modelul desenelor pe carene e putin diferit)

 

Ideea ii ca anul trecut am vazut 2 de vanzare, iar eu n-aveam bani. Anul asta e invers. Asta e.

Ms pentru informatii. Chiar nu am stiut ca alea au fost fabricate in USA.

La carene nu cred ca o sa ma bag, mai ieftin e daca il revopsesc unu. Iar pe ebay caut un capac, nu sa galbena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri. (imi pare rau, dar n-am intrat de ceva vreme pe topic)

 

 

 

 

Sincer nici eu nu inteleg oamenii care judeca atat de repede. Totul are o explicatie. Vreau galbena pentru ca e culoarea mea preferata. vreau sa din 2 bucati pt ca intentionez sa pun capac, dorece nu duc pasageri niciodata, nu am nici scarite de pasager pe moto. Si vreau F4i pt ca stiu cum e.

Nu am zis ca vreau sa imi iau motor pentru cum arata, nu doar aspectul conteaza. Nu tin motorul in fata blocului, in 2010 am facut 12.000 km, nu e atat de rau. Dar aspectul totusi conteaza pentru unii. Daca visul meu este sa am F4iS galben nu inseamna ca am pretentii ridicole.

Ba da, ma intereseaza foarte mult cum functioneaza, si nu vrea motor busit, dar la prima faza m-am gandit sa ma uit direct dupa moto galben si nu mai cheltui pt vopsit.

 

 

 

Anul asta vreau sa-mi schimb motorul, daca nu gasesc galben pana la toamna o sa imi iau unu de orice culoare si il revopsesc.

 

 

 

Ideea ii ca anul trecut am vazut 2 de vanzare, iar eu n-aveam bani. Anul asta e invers. Asta e.

Ms pentru informatii. Chiar nu am stiut ca alea au fost fabricate in USA.

La carene nu cred ca o sa ma bag, mai ieftin e daca il revopsesc unu. Iar pe ebay caut un capac, nu sa galbena.

 

Te sustin. La urma urmei, nu este doar o motocicleta, este o companie la drumuri. Si sunt sigur ca toti vrem ce este mai bun pentru motoarele noastre si fiecare are idei fixe legate de aspect si performante. La cea mai recenta iesire era un F4i Sport galben cu negru si ne-am gandit la tine :-) Te asteptam pe la intalniri, nu se stie niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici eu nu inteleg oamenii care judeca atat de repede....

Eu nu judec pe nimeni; nu e datoria mea sa o fac si nici nu ar avea vreo importanta daca as face-o.

Dar fii putin obiectiva si reciteste ce ai postat. Iti dau si un indiciu: uita-te de 2-3 ori la ce e scris cu majuscule.

Si dupa ce faci asta, spune drept, ce raspuns ti-ai da? :laugh:

 

Comparatia intre F4i sport vs F4i normal, pe motiv ca nu vrei sa cari pe nimeni in spate mi se pare puerila. Nu am auzit pe nimeni sa fie obligat sa ia pe cinvea in spate daca acea persoana nu a vrut. Si daca spui ca faci 12000 km / an, lasa-ma sa iti mai dau un sfat: saua de la F4i sport e mult mai putin confortabila decat cealalta.

 

Spor la gasit o motocicleta buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claudiu stie ;)

 

Ti-e dor de saua de la F?

Mi-e dor nu numai de sa ci de toata motocicleta aia, dar nu din cauza ca asta nu ar fi buna ci pentru cat de bine s-a comportat in toate privintele.

In principal pasagerii celor care au trecut de la F4i la RR s-au plans mai tare de sa, dar Ionela a zis ca se simte bine pe asta asa ca nu am plangeri inregistrate. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te sustin. La urma urmei, nu este doar o motocicleta, este o companie la drumuri. Si sunt sigur ca toti vrem ce este mai bun pentru motoarele noastre si fiecare are idei fixe legate de aspect si performante. La cea mai recenta iesire era un F4i Sport galben cu negru si ne-am gandit la tine :-) Te asteptam pe la intalniri, nu se stie niciodata.

Ms, anul asta intentionez sa ajung pe la voi :laugh:

 

Comparatia intre F4i sport vs F4i normal, pe motiv ca nu vrei sa cari pe nimeni in spate mi se pare puerila. Nu am auzit pe nimeni sa fie obligat sa ia pe cinvea in spate daca acea persoana nu a vrut. Si daca spui ca faci 12000 km / an, lasa-ma sa iti mai dau un sfat: saua de la F4i sport e mult mai putin confortabila decat cealalta.

 

Spor la gasit o motocicleta buna.

Momentan conduc un SV650S si crede-ma, numai confortabil nu e, dar pt ca imi place, nu mi s-a parut greu sa fac 2800km cu el in 9 zile prin lume. Cum am mai zis, stiu cum e si F4i-ul si F4iS-ul. Am condus amandoua.

Tu intelegi totul cum vrei tu, n-am zis ca DOAR ca sa nu car pe nimeni vreau S, imi si place mai mult.

Oricum mersi.

 

Hondito, daca pui capac nu mai poti cara ceva bagaje pe locul din spate. Iar saua de F4/F4i fiind dreapta in spate e a naibii de buna la asa ceva (sa pui un rucsac si sa il legi cu plasa, de exemplu). Been there, done that. :)

Asa ca eu zic sa nu te cramponezi in F4i SPORT, ca nu te ajuta cu absolut nimic, dimpotriva. ;)

Ramane F4i S, zilnic in oras cu capac, la drumuri lungi fara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...