Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare tuturor

sunt proaspat posesor de Honda CBR 600F si doresc sa achizitionez uleiul si filtrele pt sezonul urmator(le iau de acum pt ca ma gandesc ca au pret mai mic in extrasezon). din discutiile avute cu cativa posesori de mobre, uleiul motul ar fi o alegere potrivita pt motorul meu. rugamintea mea ar fi sa-mi spuneti de care anume imi trebuie(la masina de exemplu folosesc 5w40 - ma gandesc ca si la motociclete exista un indice de vascozitate/temperatura) si eventual daca exista si alte marci al caror raport calitate/pret sa fie unul bun, rog sa-mi fie mentionate

sunt convins ca acest subiect a mai fost dezbatut, insa nu am timp foarte mult la dispozitie pt a studia forumul(serviciul ma ucide :moto:), asadar rog a nu se inchide acest topic fara raspuns!

va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos un consum de 6,6% la primul meu drum. Eu cred ca e binisor ... :moto:

Da ma , dar la tine nu se pune , ca ai trisat ... ai ramas dadaca :kiss:

La drumu ala sincer nici nu m-am uitat cat mi-a luat .... oricum nu cred ca mai mult de 8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas dadaca ca sa il mai las si pe basarab sa ii dea. Ca tu i-ai dat motorul lui diaboliqute si nu te-ai ingrijit de buna lui crestere :moto:

Si 6,6 am scos cu tot ce am mers si prin bucuresti. Eu zic ca e bine, deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

sunt proaspat posesor de Honda CBR 600F si doresc sa achizitionez uleiul si filtrele pt sezonul urmator(le iau de acum pt ca ma gandesc ca au pret mai mic in extrasezon). din discutiile avute cu cativa posesori de mobre, uleiul motul ar fi o alegere potrivita pt motorul meu. rugamintea mea ar fi sa-mi spuneti de care anume imi trebuie(la masina de exemplu folosesc 5w40 - ma gandesc ca si la motociclete exista un indice de vascozitate/temperatura)

1. Am luat Motul 7100 10W-40 la SMAEB la super oferta (140lei bidonul de 4l). SMAEB a fost in aprilie. Chiar nu are rost sa te stresezi de pe acuma.

2. 10W-40 pentru utilizare stradala. Restul sunt sfaturi de "piloti". :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Am luat Motul 7100 10W-40 la SMAEB la super oferta (140lei bidonul de 4l). SMAEB a fost in aprilie. Chiar nu are rost sa te stresezi de pe acuma.

2. 10W-40 pentru utilizare stradala. Restul sunt sfaturi de "piloti". :kiss:

 

Eu pun 10W-40 si ma dau si la curse. Deci... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai evident ca merge pentru orice utilizare, dar racerii zic ca trebuie ulei mai gros, sa "reziste".. Insa nu se gandesc ca un ulei mai gros se raceste mai greu, are frecari vascodinamice mai mari, adica pierderi. Sau poate stiu, iar ei folosesc un 5W-30 si iau mucul pe circuit. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inteles ca pentru motoarele "uzate' cu 10 ani la buzunar 10w40 e prea subtire si pelicula de olei nu mai lucreaza bine. Mi se pare de bun simt rationamentul...

 

Eu acum parca am 20w50 or something... Valvoline :moto: . Nu l-am luat dupa pret ci la recomandare... are si un aditiv chiar pe care nu mai stiu cum il cheama.

 

Daca as avea motorul fabricat in 2009-2010 as baga si eu 10w40 sau ce zice la manual...

 

Singura problema la uleiurile astea mai groase cred ca e produsa de drumurile scurte obisnuite din timpul saptaminii... fitaiala prin oras... 15-20 KM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca regula, nu ai nevoie sa pui ulei mai gros daca nu ai consum de ulei. Daca cu uleiul recomandat (10w40) nu consuma, atunci a pune un ulei mai magiun nu aduce absolut niciun beneficiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am si eu o intrebare. Dupa cum se vede in poza, din cauza genunchierelor mele finutze, mi s-a dus colantul negru. Unde il pot reface frumos? sa il dea si cu lac peste sa nu se vada.

 

Sau sa "cad" cu ea si sa il fac pe casco :moto:

 

Astept sfaturi.

 

Merci

post-56742-1289301335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am si eu o intrebare. Dupa cum se vede in poza, din cauza genunchierelor mele finutze, mi s-a dus colantul negru. Unde il pot reface frumos? sa il dea si cu lac peste sa nu se vada.

 

Sau sa "cad" cu ea si sa il fac pe casco :moto:

 

Astept sfaturi.

 

Merci

Ti-l recomand: http://www.motocolante.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da merg si eu pe recomandarea Ravenitzei. Lupy e foarte tare. El mi-a decorat Baiatu'. Are rabdare si lucreaza cu placere. La mine a durat 7 ore din momentul in care am intrat pe usa, cu desenat, copiat, computerizat, decupat, colat, etc, etc, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai evident ca merge pentru orice utilizare, dar racerii zic ca trebuie ulei mai gros, sa "reziste".. Insa nu se gandesc ca un ulei mai gros se raceste mai greu, are frecari vascodinamice mai mari, adica pierderi. Sau poate stiu, iar ei folosesc un 5W-30 si iau mucul pe circuit. :kiss:

 

Explica-mi si mie urmatoarea chestie

 

1. 10w40 - in 3 semafoare - ventilator pornit.

2. 15w50 - in 5-6 semafoare - ventilator pornit.

 

Testat pe kawa mea. Acelasi brand acelasi ulei - numa ca mai vascos.

 

 

Hai sa-ti spun de ce 10w40 si nu 0w30 - sau 5w30. Pentru ca fatzaiala asta in oras, pe afara...etc...mai stai si la o turatie joasa, cum pompa de ulei e angrenata de motorul tau in sine, cu cat mai multe turatii cu atat mai mult ai flux de ulei, cu cat mai putin cu atat mai putin. Daca ai un ulei mai gros, te ajuta tocmai ca nu se duce pelicula asa de repede ca la altul mai subtire.

 

Cat despre 15w50 - 15w inseamna o temperatura ambientala de la -5 grade :moto: - mergi sau dai tu drumu la motor la -5 grade? Nu prea cred. Ii dai drumu pe la 12-17-18 grade ambiental, deci n-are nici o treaba ca e mai gros nu face o ungere completa.

 

Fiecare isi pune ce doreste, eu doar ti-am comentat ca ai niste chestii bine puse in cap si nu te-a interesat de altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc si voi folosi mereu 10w-40... chiar cineva care lucreaza la reprezentanta honda imi spunea clar ca pentru mersul normal, vara, primavara, toamna la noi, 10w-40 este cel mai recomandat. In manual este la fel, aceeasi recomandare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica-mi si mie urmatoarea chestie

 

1. 10w40 - in 3 semafoare - ventilator pornit.

2. 15w50 - in 5-6 semafoare - ventilator pornit.

 

Testat pe kawa mea. Acelasi brand acelasi ulei - numa ca mai vascos.

 

 

Hai sa-ti spun de ce 10w40 si nu 0w30 - sau 5w30. Pentru ca fatzaiala asta in oras, pe afara...etc...mai stai si la o turatie joasa, cum pompa de ulei e angrenata de motorul tau in sine, cu cat mai multe turatii cu atat mai mult ai flux de ulei, cu cat mai putin cu atat mai putin. Daca ai un ulei mai gros, te ajuta tocmai ca nu se duce pelicula asa de repede ca la altul mai subtire.

 

Cat despre 15w50 - 15w inseamna o temperatura ambientala de la -5 grade :moto: - mergi sau dai tu drumu la motor la -5 grade? Nu prea cred. Ii dai drumu pe la 12-17-18 grade ambiental, deci n-are nici o treaba ca e mai gros nu face o ungere completa.

 

Fiecare isi pune ce doreste, eu doar ti-am comentat ca ai niste chestii bine puse in cap si nu te-a interesat de altceva.

 

Esti istet ma, trebuie sa ne vedem mai des! :kiss:

Da esti si fraier, arunci orzul pe gaste. :lol: :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Da merg si eu pe recomandarea Ravenitzei. Lupy e foarte tare. El mi-a decorat Baiatu'. Are rabdare si lucreaza cu placere. La mine a durat 7 ore din momentul in care am intrat pe usa, cu desenat, copiat, computerizat, decupat, colat, etc, etc, etc

 

 

Va multumesc amandurora. L-am sunat si am constata ca este tipul care mi-a facut rim strip-urile :moto: si am fost ff multumit. Chiar nu ma gandeam la el :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da merg si eu pe recomandarea Ravenitzei. Lupy e foarte tare. El mi-a decorat Baiatu'. Are rabdare si lucreaza cu placere. La mine a durat 7 ore din momentul in care am intrat pe usa, cu desenat, copiat, computerizat, decupat, colat, etc, etc, etc

 

Pushule - erai admirata de mine cu RRul ala - te luptai cu el si tineai la el ca la un barbat al tau. Pacat ca l-ai dat! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi, leziunea de la picior iti dauneaza mai sus ;)

Cand te faci bine sa ne mai vedem si noi, macar pe 4?

 

Pai ne putem vedea si acum pe patru...daca vine cineva sa ma racoleze si pe mine...eu abia astept...k m-am plictisit in casa

Mesaj completat

Ai casco la motor? Pe ce valoare? Ce bani? As fi si eu interesat...

 

 

pai pe mine ma costa 360 euro/an la uniqa.

Evaluata la 2700 euro - este din 2001.

franciza la primul eveniment 100e, al doilea 150e si de aici incolo cate 300e.

 

Daca te intereseaza te pun in legatura cu cel care mi-a facut mie si iti face la mai multe firme. vezi unde iti convine.. si-a mai facut un prieten de-al meu..a platit primele 2 semestre si a renuntat dupa ca a venit iarna.

 

ma anunti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...