Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Am un CBR 600 F4i, l-am cumparat de curand, fara a merge cu cineva foarte proceput si imi asum asta si am observat ca atunci cand iau maxim viraj stanga manerul drept atinge la capatul cursei carena fata in partea dreapta a acestei. Ma gandesc ca acest lucru nu e normal si va rog voi sa-mi spuneti de unde ar putea fi buba si cat de grav e.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Salut. E primul semn ca mobra a fost lovita. Numai sunt aliniate carenele perfect, cadrul de bord, sau ce stiu eu. La fel imi atingea si mie la f4, doar cand viram maxim stanga, ghidonul dadea in partea de sus a carenei laterale stangi. Fix in margine. Daca viram macim dreapta, distanta era considerabil mai mare..2 cm.

Concluzia ? Trebuia sa rogi pe cineva cat de cat priceput sa te insoteasca.

Bafta ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca asta e greseala pe care am facut-o, ca nu am mers cu cineva priceput, dar nu mai pot da timpul inapoi si trebuie sa vad ce pot face sa remediez problema asta. Nu are rost sa imi plang de mila acum.

Se poate remedia problema asta si daca merita efortul? Poate afecta tinuta de drum?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Nu afecteaza tinuta. Am impresia ca la tine e plecat cadrul de bord catre tine, atunci cand esti pe mobra. Incearca sa il mai aliniezi ca 100% e stramb. Sau sa l inlocuiesti, insa costa ceva.

Noroc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am mers de curand cu un F4i (modelul cu o singura sa), si mi s-a parut foarte diferit de F4i Sport , cu care am mers acum 2 ani.. cel putin asa cred.

Vroiam sa va intreb pe voi posesorii care ar fi mai exact diferentele. In afara de codita, culoarea cadrului, basculei si a motorului mi s-a parut mai touring pozitia, si acceleratia in turatii joase mult mai slaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Spuneti-mi si mie va rog ce presiune trebuie sa am in pneuri la un F3?

 

Merci mult.

2.5 medie/si pasager

Daca mergi mai sport o scazi..infunctie de ce anvelope ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul nu conteaza. Daca spui singur ca e de f3, sigur nu se potriveste ...

Mersi.

 

bbaarrbbooss, verifică limitatoarele de cursă de pe jugul inferior si cele care vin sudate pe cadru; alea sunt cele care ar trebui să nu permită virarea peste un anumit unghi/rază.

 

Mersi. O sa verific.

 

Revin cu o alta problema (sper sa scap intr-o buna zi de ele):

In momentul in care sunt in stationare, cuplez treapta I de viteza si dau brusc drumul la ambreiaj se aude un ”tacanit” ca si cum ar mai cupla inca o data treapta viteza. Acest sunet de aude fara a accelera, ci doar cu eliberarea ambreiajului.

De asemenea, zgomotul este prezent si cand cuplez a 2a dintr-a 3a sau a 3a dintr-a 4a si dau drumul la ambreiaj, pentru a face frana de motor.

Acest zgomot nu se aude la fiecare debraiere a ambreiajului ci uneori, cand mai tare, cand mai incet.

PS: sper sa nu fie cutia de viteze...

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De vreo luna am achizitionat un f4is de care sunt foarte multumit. Are toba stock cu care ma simt electric, ma int ce model de toba sport scurta se potriveste?( sa faca zgomot, dar nici sa imi rupa urechile). Intre 4-5000 ture are un sunet metalic, dar am inteles ca asa fac toate :) La pirelli diablo II ce presiune ar trebui sa am fata-spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifică și transmisia; pinioane, lanț (să fie întins OK, etc...)

 

Am verificat, pinioanele sunt OK, lantul a fost intins, problema persista.

Urmatorul pas: demontare/verificare ambreiaj...

O sa va tin la curent...

Multumesc

 

Salut. De vreo luna am achizitionat un f4is de care sunt foarte multumit. Are toba stock cu care ma simt electric, ma int ce model de toba sport scurta se potriveste?( sa faca zgomot, dar nici sa imi rupa urechile). Intre 4-5000 ture are un sunet metalic, dar am inteles ca asa fac toate :) La pirelli diablo II ce presiune ar trebui sa am fata-spate?

 

Nu toate fac asa intre 4-5000 rotatii. Cauza probabila: intintzator lant distributie uzat si/sau lant distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Nu, nu toate fac asa. Fac doar cele care au distribuția uzata. Legat de toba? Pai se potriveste doar o toba de la un model ca si al tau. Altfel cumperi o toba si o adaptezi tu. Adica tai, sudezi, improvizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Comanda-ti de pe louis sau de unde vrei tu cele care iti convin..ca de montat nu e mare filozofie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi montez crash-paduri pe un F3. Unde, cine, cat ?

Daca gasesti undeva ieftine, sa-mi zici si mie, sunt si eu interesat, sau eventual daca e de comandat din strainataturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi.

 

 

Mersi. O sa verific.

 

Revin cu o alta problema (sper sa scap intr-o buna zi de ele):

In momentul in care sunt in stationare, cuplez treapta I de viteza si dau brusc drumul la ambreiaj se aude un ”tacanit” ca si cum ar mai cupla inca o data treapta viteza. Acest sunet de aude fara a accelera, ci doar cu eliberarea ambreiajului.

De asemenea, zgomotul este prezent si cand cuplez a 2a dintr-a 3a sau a 3a dintr-a 4a si dau drumul la ambreiaj, pentru a face frana de motor.

Acest zgomot nu se aude la fiecare debraiere a ambreiajului ci uneori, cand mai tare, cand mai incet.

PS: sper sa nu fie cutia de viteze...

Multumesc anticipat pentru ajutor!

 

Vreo idee pana ajung sa desfac ambreiajul...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Desfa-l si scrie aici ce ai rezolvat...greu sa-ti spuna cineva ceva concret dupa descrierea ta.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual, din cate imi aduc aminte, lantul de distributie se schimba la 48.000, dar nu poate fi sigur nr. kilometrilor... Insa, chiar si asa, poate fi de vina intinzatorul de lant, o problema arhicunoscuta la Honda. Exista posibilitatea sa il schimbi si peste cateva mii sa faca la fel... (nu o spun din proprie experienta cu intinzatorul ci din ce am citit pe forum)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...