Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ,

 

Am o problema cu motoreta ( CBR F2 1993 ) i-am luat bujii noi NGK , le-am montat , N-a pornit la cheie , l-am impins , a luat-o pana la urma , DAR mergea in 3 pistoane ( pistonul 2 nu mergea ) am inversat bujia 1 cu 2 , am verificat toate bujiile si dau scanteie . Dupaia am zis ca e defecta bujia , am pus una veche , si tot in 3 pistoane merge . Iar cand merge la relanti da multe rateuri . Cei care aveti F2 spuneti-mi si mie cum aveti fisele puse , in ce ordine . :baldy:

 

Sper ca intelegeti ceva din ce am scris aici . Multumesc

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu lungimea fiselor nu prea iti permite sa le pui altfel,pantru ca nu ajung ,deci nu cred sa le fi inversat,problema care o ai tu poate sa fie si din carburatie,cui ponto blocat,zic asta pentru ca am patito eu cu bujii noi,carburatie facuta si apoi alimentat benzina cu apa si mizerie in ea de la petrom.ai mers pe rezerva cu ea?pe fundul rezervorului se aduna mizerie care iti poate bloca oricand un carburator,tot 2 a fost si la mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu lungimea fiselor nu prea iti permite sa le pui altfel,pantru ca nu ajung ,deci nu cred sa le fi inversat,problema care o ai tu poate sa fie si din carburatie,cui ponto blocat,zic asta pentru ca am patito eu cu bujii noi,carburatie facuta si apoi alimentat benzina cu apa si mizerie in ea de la petrom.ai mers pe rezerva cu ea?pe fundul rezervorului se aduna mizerie care iti poate bloca oricand un carburator,tot 2 a fost si la mine

Benzina avea , dar am tinut-o pe rezerva . Un prieten mi-a spus ca fisele trebuie sa fie 1-4 si 2-3 , am incercat cam toate combinatiile , inafara de aia . Mai da scanteie daca nu sunt puse corect ?Adica stiu ca nu se mai aprinde deloc daca nu sunt puse cum trebuie

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestim cand vrei tu, dar in urmatoarele 2 zile nu pot face 2 face :) Eventual la tel.

 

Love love love love love love :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=w6-ZSEZUP54&list=UUDZ33uEkikcqJgECcAHm9FA&index=7&feature=plpp_video

 

astazi am gasit prin birou stikere pt masina cu atentie la motociclisti. Vrea cineva? (dar numai daca se lipesc pe masini!)

 

Salut, as dori si eu 2 stickere pentru masini si poate cu ocazia asta stam si la o tigare la o vorba, am si eu tot f4i sport nu de foarte mult timp si mi-ar prinde bine sa imi povesteti cate ceva.

 

Merci ( 0766.433.930 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as dori si eu 2 stickere pentru masini si poate cu ocazia asta stam si la o tigare la o vorba, am si eu tot f4i sport nu de foarte mult timp si mi-ar prinde bine sa imi povesteti cate ceva.

 

Merci ( 0766.433.930 )

Nu fumeaza :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as dori si eu 2 stickere pentru masini si poate cu ocazia asta stam si la o tigare la o vorba, am si eu tot f4i sport nu de foarte mult timp si mi-ar prinde bine sa imi povesteti cate ceva.

 

Merci ( 0766.433.930 )

:) Daca vii la intrunirea de cbristi, joia la rondul bgs o sa aflii multe despre modelul acesta de motor. O sa incerc sa ajung si eu joi si iti aduc stikere. :) Ultimele 2.

 

Nu fumeaza :laugh:

:P Ete cine stie... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina avea , dar am tinut-o pe rezerva . Un prieten mi-a spus ca fisele trebuie sa fie 1-4 si 2-3 , am incercat cam toate combinatiile , inafara de aia . Mai da scanteie daca nu sunt puse corect ?Adica stiu ca nu se mai aprinde deloc daca nu sunt puse cum trebuie

.Cilindrii sunt numerotati de la stanga la dreapta cum stai pe motor 1,2,3,4.Bobinele sunt 2 una pentru cilindrii 1,4 cealalta pentru cilindrii 2,3..In trei bujii merge din cauza carburatiei,cui pontou blocat cum a zis un coleg mai sus.Bujiile puse aiurea dau un mers total neregulat,de cele mai multe ori doar rateuri nicidecum un mers ,daca doresti sa-l numesti asa..Daca te ajuta cu ceva si ai cash-ul necesar am o baterie de carburatoare de pe un f3 dezmembrat de vanzare.E posibil sa ai membrana crapata si una noua te costa mai mult decat o baterie de carburi.(la mine 250 lei )

 

Poti pune intrebarea pe sectiunea de reparatii intrucat aici dupa cum vezi lumea socializeaza nu dezbate teme mecanice.

 

hondacbr250rignitionsch.png

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stie cat ulei se baga in furca la o Honda CBR 600 F an:1990 ? ca as vrea sa il schimb.

Uleiul nu se schimba decat daca ai probleme cu semeringurile,automat schimband semeringurile schimbi si uleiul.

Nu stiu exact gramajul dar maxim 1 litru,cauta pe net specificatiile tehnice si gramajele lichidelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul se schimba la 2 ani conform manualului.

Intra 4xx ml in fiecare amortizor. 1l ajunge pentru ambele.

Nu se masoara cantitatea, se masoara nivelul. Vezi in manualul se service la cati mm de partea de sus trebuie sa fie uleiul.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul se schimba la 2 ani conform manualului.

Intra 4xx ml in fiecare amortizor. 1l ajunge pentru ambele.

Nu se masoara cantitatea, se masoara nivelul. Vezi in manualul se service la cati mm de partea de sus trebuie sa fie uleiul.

il schimba oare cineva la 2 ani asa fara sa aiba probleme cu furca?

 

Te mai asteptam pe la intalniri,primim si pe cei cu baston :crack:

 

scuze,din repezeala am crezut ca esti Strumfu,ora tarzie :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stie cat ulei se baga in furca la o Honda CBR 600 F an:1990 ? ca as vrea sa il schimb.

Year of manufacture: 1989-1990

VIN: PC23 2000013 to PC23 3100450

 

Capacities

Fork oil per rod: 360 CM3 15W

 

 

Intra 4xx ml in fiecare amortizor. 1l ajunge pentru ambele.

Nu se masoara cantitatea, se masoara nivelul. Vezi in manualul se service la cati mm de partea de sus trebuie sa fie uleiul.

 

 

daca taceai........filozof ramaneai. descarca manualul original nu cel free si ai sa vezi diferente

 

il schimba oare cineva la 2 ani asa fara sa aiba probleme cu furca?

 

 

 

 

eu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.carlsalter.com/honda-service-manuals.asp

 

Uite ca si in manualul asta zice sa verifici nivelul. Eu stiu ca se scoate cu un furtunas ce e in exces, sa nu stai sa adaugi si sa scoti. Masori lungimea furtunasului si ala e nivelul. Am vazut la cineva chiar o scula special facuta pentru asa ceva, cu o rigla pe care culisa furtunasul si o pompita la capat. Daca nu demontezi complet probabil o sa mai ramana ulei si n-o sa nimeresti corect nivelul daca pui cantitatea standard.

 

 

In manualul asta zice 371cc in cel din standa si 361cc in cel din dreapta. Nivelul e 120mm.

post-60901-0-11528900-1336716592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...