Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Cbr f3. Moare in mers. Cu chin si cu vai ajuns acasa. Pompa benzina defecta. Lamelele arse/ prajite.

Am pus rezervorul pe direct.

Merge 100-120 pe autostrada pe direct ? Pana ii iau pompa sau kit de reparatie ?

Sau ma tarai cu 70 ?

Multumesc.

Posibil sa poti sustine acea viteza in functie de debitul care il ai pe cadere libera..de preferabil sa fii cu rezervorul plin tot timpul. In felul acesta te folosesti si de greutatea lichidului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am si eu nevoie de o mana de ajutor daca se poate. Am de gand ca weekend-ul asta sa scot bateria de pe motor (un F3) si nu prea stiu cum se face. M-ar interesa cum se procedeaza, si ce scule imi trebuiesc (avand in vedere ca o am garata undeva destul de departe de casa as vrea sa stiu ce scule sa iau la mine, sa nu ma intorc pt vreo cheie 30 km).

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O surubelnita cruce si un imbus de 8 parca. Dai carenele laterale din spate jos (au cate un surub de plastic cam deasupra fiecarei scarite de la pilot), apoi saua cu suruburile cam la dreptul pasagerului pe stanga si pe dreapta si bateria (depinde ce suruburi ai, normal ar trebui sa aibe cap si pt surubelnita si pt cheie de 10).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-as recomanda asa:

 

Surubelnita: Cap-cruce + normala

Chei: 8,10,12,13

Patent

Imbus...de preferat un set...nu stiu exact dimensiunea

Si o carpa sa lasi locul curat pentru la anu' ;)

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, din lipsa de timp, si nestiinta apelez la ajutorul vostru .....imi poate spune si mie cineva unde se afla senzorul de viteza ( asta banuiesc eu ca ar putea fi problema) la o honda cbr f4i din 2002 , pentru ca de o perioada nu imi apare in bord viteza cu care rulez (apare doar 0 km , chiar daca eu merg cu 70 km de ex) si daca o accelerez si rulez cu viteza mai mare mi se aprinde si in bord un bec rosu cum ca ar avea o eroare !!! a mai patit cineva asa ceva pana acum , e grava problema? va multumesc anticipat

referitor la bec rosu ce se aprinde in bord, uleiul l-ai mai verificat? sa fie la maxim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola, hai ca m-am pricopsit si eu cu o problema. CBR-ul meu din 2002 se incinge foarte tare. Am schimbat termocupla pt ca nu mai pornea ventilatorul cum ar fi trebuit, am schimbat si antigelul si degeaba... In conditiile astea de frig in trafic imi sta in 110 grade.

Anul trecut nu trecea nici vara in plina canicula de 109 grade....

Ventilatorul porneste! Scade in temperatura dar parca nu suficient de repede si mult. Daca m-am oprit 1 min la semafor e iar in 110-112 grade.

 

Ce sa ii mai verific???

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul? Care, din ce gasesc pe net e in 'cutiuta' asta:

$T2eC16R,!w0E9szNYh(pBRK3uf2-e!~~60_35.J

 

Cum ai furtunele de la radiator? Calzi? Circula antigelul peste tot?

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul? Care, din ce gasesc pe net e in 'cutiuta' asta:

$T2eC16R,!w0E9szNYh(pBRK3uf2-e!~~60_35.J

 

Cum ai furtunele de la radiator? Calzi? Circula antigelul peste tot?

Termocupla!

Mai furtunele nu le-am verificat. De pierdut nu pierde antigel iar cand l-am scos pe cel vechi era curatel, a iesit repede fara sa para infundat.

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci carcasa, scoti termostatul si il pui la fiert "baign marie" ( sau il spanzuri in ibric fara sa atinga peretii ibricului) alaturi de un termometru . Urmaresti temperatura pe termometru si daca la gradele inscrise pe termostat nu incepe sa se miste, e defect :)

 

Aha. Exista vreo posibilitate sa verific daca acolo e problema?

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci carcasa, scoti termostatul si il pui la fiert "baign marie" ( sau il spanzuri in ibric fara sa atinga peretii ibricului) alaturi de un termometru . Urmaresti temperatura pe termometru si daca la gradele inscrise pe termostat nu incepe sa se miste, e defect :)

Probabil ca de acolo pleaca problema. O sa caut sa-mi cumpar unul, desi la noi nu prea am gasit.

Observ ca cei din State, din zonele calde, au toti termocupla care porneste la 85 grade. Are ceva daca pleaca mai devreme de 109 cum pleca original de la Honda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca de acolo pleaca problema. O sa caut sa-mi cumpar unul, desi la noi nu prea am gasit.

Observ ca cei din State, din zonele calde, au toti termocupla care porneste la 85 grade. Are ceva daca pleaca mai devreme de 109 cum pleca original de la Honda?

la cei din state au si alte valori la termostat ( cu cateva grade sub cele europene ) In alta ordine de idei raportul dintre gradele la care deschide termostatul si cele la care porneste termocupla e destul de echilibrat. respectiv daca termostatul deschide la 80 grade termocupla porneste la 95' restul fiind facut de radiator( temperatura lichidului de racire este suficient de mare pt a deschide circuitul mare dar nu e suficienta pt a porni ventilatorul,, rezulta ca prin simpla trecere prin radiator se raceste si inchide termostatul :)

» Post actualizat in 14 Nov 2014 09:03

Probabil ca de acolo pleaca problema. O sa caut sa-mi cumpar unul, desi la noi nu prea am gasit.

pe wemoto http://www.wemoto.com/bikes/honda/cbr_600_f1/01/picture/thermostat/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am nevoie de un cauciuc nou fata pentru cbr 600 f3

Azi am achizitionat motocicleta si sunt foarte fericit

Daca ma puteti ajuta cu informati de marca,de unde sa il cumpar si ce model

Multumesc mult

» Post actualizat in 20 Nov 2014 19:04

post-87023-0-49020300-1416510238_thumb.jpg

» Post actualizat in 20 Nov 2014 19:05

post-87023-0-99681900-1416510325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai folosit mobra din iulie 2013. Vreau sa o fac la anul, dar trebuie sa schimb urmatoarele:

- rulment jug
- rulmenti roata fata
- bujii
- ulei amortizoare
- disc si placute spate
- kit lant
- eventual furtune frana fata

Intrebarea e daca merita sa fac investitia asta intr-un F4 din 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Normal ca merita ! Aici e vb de siguranta ta. Mai sus ai enumerat cateva consumabile...

Daca spuneai si de cadru,motor,jante,carene,bascula,instalatie electrica,discuri fata,cutie de viteze,radiator...atunci as fii fost in dubii :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...