Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Stie cineva daca se poate seta/regla becul din dr bordului care indica cand intri pe rosu? Aici ma refer strict sa se aprinda de exemplu la o turatie mai joasa?

Becul care indica cand intri pe rosu?Adica indicatorul care te vertizeaza ca ramai fara benzina curand?Nu are nici o legatura cu turatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Tare ! Nici nu mi-am imaginat ca un 600 f are asa ceva. In mod normal se face setarea cu motorul oprit si cheia ON si butonat de la butoanele din stanga. Daca nu stie nimeni de aici exact ordinea de butonare o gasesti sigur in manual , care se gaseste si pe net in format pdf, gratis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello ! Acesta este primul meu motor 58.000km 1998 Cbr F3

Trebuie sa schimb ulei si placute fata si poate sincronizare carburatoare.

Stau in zona piata muncii :D bucuresti

Poate ne putem vedea toti la rond la 23 pentru o intalnire o discutie sfaturi etc.

Va multumesc mult !

Cum se adauga poze?

post-91592-0-39707400-1463990796_thumb.jpg
post-91592-0-67232200-1463990795_thumb.jpg
post-91592-0-04752600-1463990796_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

am cautat in manual...dar nu am gasit, sau poate nu m-am uitat eu suficient de bine.

Da man, m-am uitat si eu in manual si nu am gasit nimic despre reglare , doar legenda cu ce indica fiecare. Este posibil sa nu fie reglabil. In manualul de la Suzuki am intructiuni pas cu pas. Poti sa incerci sa vezi daca iese ceva: Se pune cheia pe pozitia de pornire , astepti sa sa revina turometru la 0 , se apasa pe butoul din st jos de mai multe ori pana apare pe bord o iconita asemanatoare cu cea de blitz,se apasa din nou butonul de jos pentru doua secunde si ar trebuii ca acul de turometru sa sara la valoarea care a fost selectata anterior.Se apasa pe butonul de sus pentru modificare din 500 in 500 rpm. Cand invarti cheia inapoi si o scoti afara se salveaza valoarea selectata de tine ,automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da man, m-am uitat si eu in manual si nu am gasit nimic despre reglare , doar legenda cu ce indica fiecare. Este posibil sa nu fie reglabil. In manualul de la Suzuki am intructiuni pas cu pas. Poti sa incerci sa vezi daca iese ceva: Se pune cheia pe pozitia de pornire , astepti sa sa revina turometru la 0 , se apasa pe butoul din st jos de mai multe ori pana apare pe bord o iconita asemanatoare cu cea de blitz,se apasa din nou butonul de jos pentru doua secunde si ar trebuii ca acul de turometru sa sara la valoarea care a fost selectata anterior.Se apasa pe butonul de sus pentru modificare din 500 in 500 rpm. Cand invarti cheia inapoi si o scoti afara se salveaza valoarea selectata de tine ,automat.

Nu este valabila procedura de la GSXR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se referea la presiunea din pneuri :)

» Post actualizat in 02 Jun 2016 08:13

In alta ordine de idei, am vazut ca se recomanda modele de pneuri pentru sport touring, datorita faptului ca sunt mai rezistente dar in detrimentul aderentei. Dar, daca nu mergi pe circuit sau cu genunchiul jos pe strada, cred ca sunt printre cele mai indicate. Vezi reviewuri pentru Michelin pilot power 3 sau 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi pe site'uri gen bridgestone,metzler,michelin , bagi tipul tau de motor si iti alegi tipul de cauciuc pt nevoia ta.

Cu presiunea in gume jonglezi dupa bunul plac intre 2 si ce da producatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se referea la presiunea din pneuri :)

» Post actualizat in 02 Jun 2016 08:13

In alta ordine de idei, am vazut ca se recomanda modele de pneuri pentru sport touring, datorita faptului ca sunt mai rezistente dar in detrimentul aderentei. Dar, daca nu mergi pe circuit sau cu genunchiul jos pe strada, cred ca sunt printre cele mai indicate. Vezi reviewuri pentru Michelin pilot power 3 sau 4.

Michelin pilot road (2,3,4)? am auzit lucruri bune despre ele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PILOT POWER 2CT vs Pilot Road 4 Rear

 

 

PP 2CT ar mai mult pentru mers sport si PR 2,3,4 ar fi mai mult pentru touring, din cate am inteles.


» Post actualizat in 02 Jun 2016 12:25

PILOT POWER 2CT vs Pilot Road 4 Rear

 

 

PP 2CT ar mai mult pentru mers sport si PR 2,3,4 ar fi mai mult pentru touring, din cate am inteles.

adica la un sport-touring ar merge si una si alta, depinde cum mergi mai mult, sport sau touring....

cred ca o sa iau PR 3 sau 4, ca peste 210-220 km/h nu merg, nu merg nici pe circuit, si fac si trasee mai lungi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...