Jump to content
Sign in to follow this  
Sinner-

Detinatori de Honda CBR 600F

Ce model de CBR conduci?  

1,857 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu se despare nimeni de un F4i Sport?As cauta una din cele 2 coloristici de mai jos, dar sa nu fie revopsite sau mai stiu eu ce petarde. :)

post-43306-0-64718200-1517735493_thumb.jpg

post-43306-0-85475700-1517735772_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe olx sunt la vanzare in ambele scheme de culori si arata chiar ok, sunt vreo 4. Tu cauti pomana, gen sa nu fie petarde dar la pret de 1500? 2500-2700 e mult, nuu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu caut pomana, asta ai inteles tu in ce am postat eu mai sus?Dar nici nu concep sa dau ~2700 pe o motocicleta care acum 6 ani era ~2000E, bugetul e de ~2000+.Sunt unii care cer si peste 2500 revopsite, una ok ar fi asta insa nu as bate atata drum pana la Timisoara si sa vezi ca pe dedesubt arata naspa: https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr-f4i-sport-IDaeoMt.html#eae3195a38

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rogi pe cineva sa mearga sa o vada. Oricum, nu asa se cumpara o motoreta, cum vrei tu. Vrei tipla, la bani putini si la botul calului. Cand vrei ceva, accepti mai multe, adica pierdere de timp, bani, etc. Iar daca acum 6 ani era 2000, trebuia sa ti iei atunci. Sau ai zis ca mai stai 2-3 ani si o iei la 450€? :)))))))))))))

Edited by BMWs1000RR

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nu vei avea o reducere de consum cu PC.

Incearca schimbarea raportului de transmisie - fa-l mai mare - si vei avea o surpriza placuta :)

Spor!

Adică? Câți dinți în fata, cati pe spate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cunoaste vreun coleg motorul asta: https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr-f4i-sport-IDajAdP.html#030be8f4e6;promoted

Nu e chiar impecabil, adica a fost atins putin pe amandoua partile, as da sambata o fuga sa il vad, ceva pareri? :)

 

Nu cunosc motorul daaaaaar f4i sport din 2001-2002 nu am vazut sa aiba cadru si bascula argintie, doar negre. La fel si etrierii aurii nu sunt din anii aia, cel mai probabil luati de pe 929 sau 954 ori alte modele mai mari/noi de la Honda.

Ca si regula, cadrele argintii sunt doar la modelele F4i fara sport, cu saua lunga dintr-o bucata.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci,ai dreptate, uite chestiile astea nu le stiam, d-aia e bine sa mai postezi si pe forum.Nu are sens sa-mi mai bat capul s-o vad.

post-43306-0-54194500-1518120031_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e pana la urma motocicleta de viteza? ...sau de strada. :offtopic:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e pana la urma motocicleta de viteza? ...sau de strada. :offtopic:

Pai cred că la apariție toate F-urile au fost considerate vitezane. Acum a trecut timpul peste ele și sunt depășite tehnic, estetic, etc. Dar își fac treabă destul de bine inca.

Cred că azi s-ar încadra totuși la motociclete de strada

Edited by andrei111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Daca stiti cineva, cine are carena stanga-fata atasata pentru F2 as aprecia foarte mult.

Mersi!

post-61920-0-72611300-1521465161_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 105 CP pentru un F4 din 99-00, nu poți sa spui ca este de strada, chiar dacă inca arată bine :)

Acum se scot motociclete sub 75 CP și sunt recomandate ca rapide, manevrabile... nu am mers cu vreo una deși am făcut anul trecut o programare de test drive...

 

Cred ca cele vechi inca au vana in ele chiar dacă acum au trecut de majorat, mai ales daca le-ai crescut frumos, și cred ca trebuie sa rămână la clasarea de acum câțiva ani “Sport-Touring”.

Dacă ai probleme cu vântul, un parbriz usor mai înalt îți poate oferi confort și nu este nici urat, nici touring.

 

Inca imi place motorul pe care i-l am și ii simt lipsa iarna, mai ales vara când sunt departe de el. Nu sunt vitezoman damblagit, dar ma calmează, imi oferă doza necesară.

Iar cu conserva,după o plimbare, sunt ZenMaster.

 

Hai la plimbare nu la muzeu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

105 cai , 600F/99. Nici 600RR-ul din 2007 nu are puterea asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am si eu o mica problema cu al meu F3. Cand o pornesc, la rece, cu socul tras, nu porneste decat daca o ajut, usor, din acceleratie, si nici nu sta pornita. Lucrul asta se intampla pana se incalzeste putin, sa creasca acul de la temperatura putin.

Dupa aia nu are nicio problema.

 

Tin sa mentionez ca de curand am schimbat filtrul de aer. Carburatoarele nu au mai fost curatate si nici bujiile schimbate, de vreo 4-5 ani. Sezonul trecut nu am avut aceasta problema, si nici la prima pornire de anul asta, cand inca avea filtrul vechi.

 

Din ce cred eu, problema ar fi ca intra prea mult aer acum, fiind filtrul nou, si este amestec sarac.... e doar o parere, nu sunt mecanic, deci nu aruncati cu pietre. :))

Sau, cablul de soc sa se fi slabit cumva, cat a stat la iernat, si acum nu se mai trage pana la capat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu urmatoarea problema:

In iarna inainte de a lasa motocicleta in garaj i-am completat lichidul de racire si functiona impecabil. Cu o luna inainte de a o scoate din iernat, i-am inlocuit filtru de aer, filtru de ulei si uleiul si am montat Crash-pads. Asa a ramas in garaj fara a fi rulata.

Cand am dat sa plec cu ea din garaj a aparut problema la pornire si anume ca se reseteaza bordul si pornirea as zice ca e greoaie fata de "sfertul" la care pornea in iarna. Bateria este ca noua, am cumparat-o si activat-o in August anul trecut iar in iarna bateria a fost pusa pe redresor pentru a fi intretinuta.

Incarcare imi arata 14,3 V la 5000 de rpm 13 si ceva la relanti (1200 rpm). Am verificat mufele si imi parea slaba cea din carena frontala cu 11 fire si o perioada daca strangeam cu mana mufa, la pornire nu mai se reseta bordul. Am desfacut toate mufele, le-am curatat cu spray de contacte si am impins bine in ele. Nu a fost de ajutor. Am eliminat mufa care imi parea slaba si am legat firele cu papuci si tub termo. Tot la fel face.

Sigurantele le-am verificat pe toate si am dat cu spray de contact in panoul de sigurante.

 

Ce as mai putea verifica?

 

https://www.youtube.com/watch?v=D1abLIu4K9Q&feature=youtu.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul pas, curatarea cu spray a contactelor electrice.

 

 

 

 

 

Am o cunostinta ce vinde o frontala pentru modelul CBR 600 F3 careia i s-a adaptat un far de f4i. A fost montat pe motocicleta dar a fost vanduta in varianta originala.

Atat farul cat si carena frontala necesita polish si pregatire de vopsea. Farul are sistem cu lupa.

 

Pret 550lei

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

facem si noi o intrunire in constitutiei,care vrea sa vina vineri in piata constitutiei pe seara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Putem face o intalnire. Ar fi frumos sa ne intalnim si cei cu batrinici, F1, F2, F3 cati si cei cu F4, F4i...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu cea mai placere

» Post actualizat in 15 May 2018 21:52

pe mine ma gasiti vineri seara in constitutiei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Am o problema cu pompa benzina la un cbr f4i..nu mai ajunge curent la mufa pompa, am verificat comanda electrica, am pus pe direct pompa si functioneaza..am verificat toate sigurantele, exista un releu pe undeva ? mentionez ca am spalat mobra/motorul cu cateva zile in urma.. o fi intrat apa pe undeva si nu face contact sau vreun releu defect..?Daca poate cineva sa mi dea un sfat! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cat imi aduc aminte ai siguranta pe pompa/sistem injectie.

Daca este ok, atunci verifici releu,daca si el este ok,verifici semnal de minus dat de ECU.

Edited by TNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cat imi aduc aminte ai siguranta pe pompa/sistem injectie.

Daca este ok, atunci verifici releu,daca si el este ok,verifici semnal de minus dat de ECU.

Multumesc TNG pt info,incerc sfatul tau! :peace:

» Post actualizat in 20 May 2018 09:03

Multumesc TNG pt info,incerc sfatul tau! :peace:

Problema rezolvata, senzorul inclinare montat gresit..din graba... TNG :10: om de milioane, multam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...