Sari la conținut

Segmentare


FlorinSg
 Share

Postări Recomandate

Buna dimineata, Marian. Fa si tu o poza motorului in haina nou, sa-l vad si eu. Apropo ce I.D-u ai messenger.

Daca poti sa mi-l trimiti pe telefonul mobil. Multumesc anticipat. :grinbandit: :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata, Marian. Fa si tu o poza motorului in haina nou, sa-l vad si eu. Apropo ce I.D-u ai messenger.

Daca poti sa mi-l trimiti pe telefonul mobil. Multumesc anticipat. :grinbandit: :bigstar:

post-14936-1170573007_thumb.jpg

Editat de marian m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa segmentez un motor de unde se face rost de segmenti .......nu vrea nimeni sa zica?

 

sal !

 

cel mai bine de la producator (kawasaki o piesa "facuta" nu poate avea aceeasi calitate ca cea originala)

parerea mea e urmatoarea:

1) daca motorul inca nu a fost desfacut gindestete de doua ori inainte sa-l desfaci! (nu stiu citi km are motorul tau si cum merge acum)

2) daca totusi il desfaci tie trebuie sa-ti fie clar ca nu-ti trebuie doar segmenti ...... un set de garnituri cel putin!

3) daca tot il desfaci fa-l ca lumea ... sa nu stai peste citeva luni sa-l demontezi iar, asta implica sa verifici TOT (rulmenti, cuzineti, jocuri, uzura cilindrului, supapele,simeringurile de supape s.a.m.d.)

 

intradevar asta implica o gramada de piese/bani dar facut ca lumea te mai poate tine inca odata o "viata de motor"!

 

"sint prea sarac sa-mi cumpar un lucru ieftin" spun scotienii si STIU ca au dreptate, asta e parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal !

 

cel mai bine de la producator (kawasaki o piesa "facuta" nu poate avea aceeasi calitate ca cea originala)

parerea mea e urmatoarea:

1) daca motorul inca nu a fost desfacut gindestete de doua ori inainte sa-l desfaci! (nu stiu citi km are motorul tau si cum merge acum)

2) daca totusi il desfaci tie trebuie sa-ti fie clar ca nu-ti trebuie doar segmenti ...... un set de garnituri cel putin!

3) daca tot il desfaci fa-l ca lumea ... sa nu stai peste citeva luni sa-l demontezi iar, asta implica sa verifici TOT (rulmenti, cuzineti, jocuri, uzura cilindrului, supapele,simeringurile de supape s.a.m.d.)

 

intradevar asta implica o gramada de piese/bani dar facut ca lumea te mai poate tine inca odata o "viata de motor"!

 

"sint prea sarac sa-mi cumpar un lucru ieftin" spun scotienii si STIU ca au dreptate, asta e parerea mea!

Exact,mai intai desfaci si vezi ce-ti trebuie.Notiunea asta de segmentare se pierde in negura primilor specialisti in Dacii,De obicei daca segmentii au o uzura peste limita nici jocul dintre pist si cil nu mai este in limitele admise(si probabil ovalitate la cil).

Deci normal---iei un manual,desfaci,masori conform man.---vezi ce-ti trebuie.

Succes :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal !

 

de la un dealer!

garniturile de unde le ai? banuiesc/sper ca sint originale

garniturile le am de pe catalogu louis dar nu are si segmenti sau cuzineti .......motoru merge deocamdata dar consuma zic eu ulei cam 1 litru la 1000 km .....si mai e ca porneste si greu dimineata cand e rece ....fum asa nu scoate.....oricum daca nu sunt segmenti eu vreau sa ii iau ca sa im am acolo ca tot am dat comanda de garnituri pt tot motoru si dau aproape 80 euro asa ca..... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garniturile le am de pe catalogu louis dar nu are si segmenti sau cuzineti .......motoru merge deocamdata dar consuma zic eu ulei cam 1 litru la 1000 km .....si mai e ca porneste si greu dimineata cand e rece ....fum asa nu scoate.....oricum daca nu sunt segmenti eu vreau sa ii iau ca sa im am acolo ca tot am dat comanda de garnituri pt tot motoru si dau aproape 80 euro asa ca..... :grinbandit:

 

sal !

 

consumul e cam mare!

in general nu sint segmentii ci simmerringurile de supape (asta cu comditia ca motorul sa fie in stare "buna")

pentru a le schimba nu scapi fara sa dai chiulasa jos, deci garnituri iti trebuie oricum cel putin de chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal !

 

consumul e cam mare!

in general nu sint segmentii ci simmerringurile de supape (asta cu comditia ca motorul sa fie in stare "buna")

pentru a le schimba nu scapi fara sa dai chiulasa jos, deci garnituri iti trebuie oricum cel putin de chiulasa.

nui mai bine sa fiu pregatit cu toate ......da acu de unde le iau?

Editat de marian m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nui mai bine sa fiu pregatit cu toate ......da acu de unde le iau?

Cuzineti la ce-ti trebuie ,bate la arbore,sau biele,oricum nu cred ca vrei sa iei toate piesele inainte sa fii pregatit,nici nu poti nu stii cote la pist,seg ,arbore bloc.Fara sa masoare nu stie nimeni,poate o ghicitoare.In orice caz ,daca nu bate nimic pe jos as desface chiulasa si cil ,atunci se pot masura uzurile(cil,pist,seg),verif. etanseitatea supapelor(simeringuri supape achimb din start).Oricum iti recomand sa nu te apuci de aceasta operatie singur,ci cel putin cu cineva care mai are experienta in mecanica moto(nu dacia).

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzineti la ce-ti trebuie ,bate la arbore,sau biele,oricum nu cred ca vrei sa iei toate piesele inainte sa fii pregatit,nici nu poti nu stii cote la pist,seg ,arbore bloc.Fara sa masoare nu stie nimeni,poate o ghicitoare.In orice caz ,daca nu bate nimic pe jos as desface chiulasa si cil ,atunci se pot masura uzurile(cil,pist,seg),verif. etanseitatea supapelor(simeringuri supape achimb din start).Oricum iti recomand sa nu te apuci de aceasta operatie singur,ci cel putin cu cineva care mai are experienta in mecanica moto(nu dacia).

Succes

ok, uite ca mai iau si eu sfaturi de la voi ...mersi

orce sfat e bun :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faci rost de un aparat de masurat compresia la motoare ,dupa care pornesti motoru pana se incalzeste la temperatura optima ,ii scoti bujiile , il pui in locul bujiei si dai sa invarta electromotoru motorul de doua trei ori faci la fiecare cilindru in parte , nu tre sa fie mai mica de 9 bar ca nu mai porneste

 

cam asa ceva se face . bafta :grinbandit:

 

 

era sa uit cand ii dai sa invarta sa ti acceleratia la maxim

Editat de IULY M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

se da la rece pt. presiunea de pornire. la cald pt. cea de mers. oricum la cald trebuie sa ai foarte, foarte mare grija cand dai jos bujiile si cand pui reductia! recomand ca remontarea bujiilor sa o faci la rece!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa segmentez un motor de unde se face rost de segmenti .......nu vrea nimeni sa zica?

daca vrei sa te ajut... da un baz pe messenger...

o facem amandoi nu e asa greu... segmenti cauti pe net...

te ajuta si Binox daca vorbim cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile de supape ar trebui sa le gasesti in setul de garnituri de la louis. Si eu mi-am comandat un set de garnituri si contine si simeringurile. Zilele astea o sa ma apuc si eu de schimbat ceva garnituri prin motor, in special garnitura de chiulasa si simeringurile de supape.

Am si un manometru cu care se poate masura compresia dar am la el reductie doar pt bujii cu filet de 14 ( la mine merge la tine nu stiu sigur)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile de supape ar trebui sa le gasesti in setul de garnituri de la louis. Si eu mi-am comandat un set de garnituri si contine si simeringurile. Zilele astea o sa ma apuc si eu de schimbat ceva garnituri prin motor, in special garnitura de chiulasa si simeringurile de supape.

Am si un manometru cu care se poate masura compresia dar am la el reductie doar pt bujii cu filet de 14 ( la mine merge la tine nu stiu sigur)

sar putea sa mearga ca is mai mici ca alea de dacie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...