FlorinSg Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 ca sa segmentez un motor de unde se face rost de segmenti .......nu vrea nimeni sa zica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGE-GL Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Buna dimineata, Marian. Fa si tu o poza motorului in haina nou, sa-l vad si eu. Apropo ce I.D-u ai messenger. Daca poti sa mi-l trimiti pe telefonul mobil. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 (editat) Buna dimineata, Marian. Fa si tu o poza motorului in haina nou, sa-l vad si eu. Apropo ce I.D-u ai messenger. Daca poti sa mi-l trimiti pe telefonul mobil. Multumesc anticipat. Editat Februarie 4, 2007 de marian m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 ca sa segmentez un motor de unde se face rost de segmenti .......nu vrea nimeni sa zica? sal ! cel mai bine de la producator (kawasaki o piesa "facuta" nu poate avea aceeasi calitate ca cea originala) parerea mea e urmatoarea: 1) daca motorul inca nu a fost desfacut gindestete de doua ori inainte sa-l desfaci! (nu stiu citi km are motorul tau si cum merge acum) 2) daca totusi il desfaci tie trebuie sa-ti fie clar ca nu-ti trebuie doar segmenti ...... un set de garnituri cel putin! 3) daca tot il desfaci fa-l ca lumea ... sa nu stai peste citeva luni sa-l demontezi iar, asta implica sa verifici TOT (rulmenti, cuzineti, jocuri, uzura cilindrului, supapele,simeringurile de supape s.a.m.d.) intradevar asta implica o gramada de piese/bani dar facut ca lumea te mai poate tine inca odata o "viata de motor"! "sint prea sarac sa-mi cumpar un lucru ieftin" spun scotienii si STIU ca au dreptate, asta e parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 sal ! cel mai bine de la producator (kawasaki o piesa "facuta" nu poate avea aceeasi calitate ca cea originala) parerea mea e urmatoarea: 1) daca motorul inca nu a fost desfacut gindestete de doua ori inainte sa-l desfaci! (nu stiu citi km are motorul tau si cum merge acum) 2) daca totusi il desfaci tie trebuie sa-ti fie clar ca nu-ti trebuie doar segmenti ...... un set de garnituri cel putin! 3) daca tot il desfaci fa-l ca lumea ... sa nu stai peste citeva luni sa-l demontezi iar, asta implica sa verifici TOT (rulmenti, cuzineti, jocuri, uzura cilindrului, supapele,simeringurile de supape s.a.m.d.) intradevar asta implica o gramada de piese/bani dar facut ca lumea te mai poate tine inca odata o "viata de motor"! "sint prea sarac sa-mi cumpar un lucru ieftin" spun scotienii si STIU ca au dreptate, asta e parerea mea! Exact,mai intai desfaci si vezi ce-ti trebuie.Notiunea asta de segmentare se pierde in negura primilor specialisti in Dacii,De obicei daca segmentii au o uzura peste limita nici jocul dintre pist si cil nu mai este in limitele admise(si probabil ovalitate la cil). Deci normal---iei un manual,desfaci,masori conform man.---vezi ce-ti trebuie. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 pai garniturile le am dar segmenti si cuzineti de unde sa iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 4, 2007 Admin Share Postat Februarie 4, 2007 ..Incearca daca ai pe cineva sa ti le aduca din Germania,iesi o idee mai ieftin. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 pai garniturile le am dar segmenti si cuzineti de unde sa iau? sal ! de la un dealer! garniturile de unde le ai? banuiesc/sper ca sint originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 sal ! de la un dealer! garniturile de unde le ai? banuiesc/sper ca sint originale garniturile le am de pe catalogu louis dar nu are si segmenti sau cuzineti .......motoru merge deocamdata dar consuma zic eu ulei cam 1 litru la 1000 km .....si mai e ca porneste si greu dimineata cand e rece ....fum asa nu scoate.....oricum daca nu sunt segmenti eu vreau sa ii iau ca sa im am acolo ca tot am dat comanda de garnituri pt tot motoru si dau aproape 80 euro asa ca..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 garniturile le am de pe catalogu louis dar nu are si segmenti sau cuzineti .......motoru merge deocamdata dar consuma zic eu ulei cam 1 litru la 1000 km .....si mai e ca porneste si greu dimineata cand e rece ....fum asa nu scoate.....oricum daca nu sunt segmenti eu vreau sa ii iau ca sa im am acolo ca tot am dat comanda de garnituri pt tot motoru si dau aproape 80 euro asa ca..... sal ! consumul e cam mare! in general nu sint segmentii ci simmerringurile de supape (asta cu comditia ca motorul sa fie in stare "buna") pentru a le schimba nu scapi fara sa dai chiulasa jos, deci garnituri iti trebuie oricum cel putin de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 (editat) sal ! consumul e cam mare! in general nu sint segmentii ci simmerringurile de supape (asta cu comditia ca motorul sa fie in stare "buna") pentru a le schimba nu scapi fara sa dai chiulasa jos, deci garnituri iti trebuie oricum cel putin de chiulasa. nui mai bine sa fiu pregatit cu toate ......da acu de unde le iau? Editat Februarie 4, 2007 de marian m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 nui mai bine sa fiu pregatit cu toate ......da acu de unde le iau? Cuzineti la ce-ti trebuie ,bate la arbore,sau biele,oricum nu cred ca vrei sa iei toate piesele inainte sa fii pregatit,nici nu poti nu stii cote la pist,seg ,arbore bloc.Fara sa masoare nu stie nimeni,poate o ghicitoare.In orice caz ,daca nu bate nimic pe jos as desface chiulasa si cil ,atunci se pot masura uzurile(cil,pist,seg),verif. etanseitatea supapelor(simeringuri supape achimb din start).Oricum iti recomand sa nu te apuci de aceasta operatie singur,ci cel putin cu cineva care mai are experienta in mecanica moto(nu dacia). Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 Cuzineti la ce-ti trebuie ,bate la arbore,sau biele,oricum nu cred ca vrei sa iei toate piesele inainte sa fii pregatit,nici nu poti nu stii cote la pist,seg ,arbore bloc.Fara sa masoare nu stie nimeni,poate o ghicitoare.In orice caz ,daca nu bate nimic pe jos as desface chiulasa si cil ,atunci se pot masura uzurile(cil,pist,seg),verif. etanseitatea supapelor(simeringuri supape achimb din start).Oricum iti recomand sa nu te apuci de aceasta operatie singur,ci cel putin cu cineva care mai are experienta in mecanica moto(nu dacia). Succes ok, uite ca mai iau si eu sfaturi de la voi ...mersi orce sfat e bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 sal nu vreau sa fiu bagaret de seama dar inainte sa te apuci ,verifica compresia si atunci sti sigur ce ai de facut daca tre sa desfaci motoru sau nu succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 nu esti deloc dar ...cum verific compresia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 (editat) faci rost de un aparat de masurat compresia la motoare ,dupa care pornesti motoru pana se incalzeste la temperatura optima ,ii scoti bujiile , il pui in locul bujiei si dai sa invarta electromotoru motorul de doua trei ori faci la fiecare cilindru in parte , nu tre sa fie mai mica de 9 bar ca nu mai porneste cam asa ceva se face . bafta era sa uit cand ii dai sa invarta sa ti acceleratia la maxim Editat Februarie 4, 2007 de IULY M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 se da la rece pt. presiunea de pornire. la cald pt. cea de mers. oricum la cald trebuie sa ai foarte, foarte mare grija cand dai jos bujiile si cand pui reductia! recomand ca remontarea bujiilor sa o faci la rece! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 ca sa segmentez un motor de unde se face rost de segmenti .......nu vrea nimeni sa zica? daca vrei sa te ajut... da un baz pe messenger... o facem amandoi nu e asa greu... segmenti cauti pe net... te ajuta si Binox daca vorbim cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Simeringurile de supape ar trebui sa le gasesti in setul de garnituri de la louis. Si eu mi-am comandat un set de garnituri si contine si simeringurile. Zilele astea o sa ma apuc si eu de schimbat ceva garnituri prin motor, in special garnitura de chiulasa si simeringurile de supape. Am si un manometru cu care se poate masura compresia dar am la el reductie doar pt bujii cu filet de 14 ( la mine merge la tine nu stiu sigur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 Simeringurile de supape ar trebui sa le gasesti in setul de garnituri de la louis. Si eu mi-am comandat un set de garnituri si contine si simeringurile. Zilele astea o sa ma apuc si eu de schimbat ceva garnituri prin motor, in special garnitura de chiulasa si simeringurile de supape. Am si un manometru cu care se poate masura compresia dar am la el reductie doar pt bujii cu filet de 14 ( la mine merge la tine nu stiu sigur) sar putea sa mearga ca is mai mici ca alea de dacie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Pai daca-s mai mici atunci nu merge , cele de dacie au filet de 14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 sar putea sa mearga ca is mai mici ca alea de dacie pai nu merge ca alea de Dacie sunt de 14 hahahaha am scris in acelasi timp...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 aaaaa...... sory nu stiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Salut. Eu trec prin aceeasi operatie. Piese gasesti la MotorSide. suni la 0729 QUAD4U . Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 8, 2007 Autor Share Postat Februarie 8, 2007 Salut. Eu trec prin aceeasi operatie. Piese gasesti la MotorSide. suni la 0729 QUAD4U . Bafta. ce nr e asta---0729 QUAD4U .?????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.