Sari la conținut

Nu Merge !


Lipstick
 Share

Postări Recomandate

Salut am si eu o intrebare: Am umblat la bujii (le-am schimbat) si am umblat si la filtru de aer (l-am spalat) si dupa ce am pornit motorul la relanti variaza turatia nu este constanta. Daca trag socul se opreste motorul.

Are careva idee de ce?

Poate sa nu primeasca suficient aer de la filtru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dati cu paru':

eu nu am mai auzit pana acum de spalat filtre dar poate merge...

orice schimbare la filtru de aer implica o cantitate mai mare sau mai mica de aer in amestec, de aceea ar trebui reglata iar admisia. parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai spalat filtru de aer la un CBR1100?De serie este din element de carton(se poate doar sufla--ai vazut undeva sa speli carton).Se poate spala doar in cazul in care ai un filtru de bumbac -gen K&N iar apoi se impregneaza din nou cu sol. speciala.Acelasi procedeu se aplica la filtrele de enduro care sunt de obicei din burete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dati cu paru':

eu nu am mai auzit pana acum de spalat filtre dar poate merge...

orice schimbare la filtru de aer implica o cantitate mai mare sau mai mica de aer in amestec, de aceea ar trebui reglata iar admisia. parerea mea

Felicitari ptr Tula ,frumoasa motoreta ai,si acum imi bate inima mai repede cand vad una.Prin 90 am achizitionat una,prima mea moto,am avut-o vreo 3 ani si nu stiu daca se adunau pe an 2 saptamani in care sa nu merg cu ea.(OFF TOPIC-scuze)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul este K&N si intradevar se spala.

Am vrut unul nou dar nu am gasit, asa ca l-am reutilizat.

Cum verific fisele?

salut

din experienta pe care o am, daca un motor merge bine, si dupa ceva reparatii, chiar o simpla revizie, ceva nu mai merge bine, in 99,9% din cazuri e ceva ce i-ai facut in timpul reparatiei, cu voie sau neintentionat.

 

OFFLINE

ca nu cred ca multa lume stie....

Un filtru K&N e garantat pe viata (viata motorului, nu a propritarului) adica cam 500.000 km. Cata vreme plasa de metal ce inconjoara sistemul filtrant, panza de textil si garnitura de cauciuc sau plastic pe care este montat este intacta (nu are gauri sau deformari) filtrul este ok. Filtrul se spala la fiecare revizie in apa calduta cu detergent (cu detergentul de vase lichid obtii cele mai bune rezultate gen fairy), apoi se clateste bine, si se lasa la uscat. NU se usuca cu aer fierbinte (feon industrial) sau aer comprimat!!! Apoi se lubrifica intreg filtrul cu un ulei tot marca K&N. Daca nu ai acest ulei, poti folosi linistit ulei de motoare in 2 timpi de buna calitate si in cantitati cat mai putine. Cand zic ca se lubrifica nu inseamna ca pui filtrul intr-o cratita cu ulei si il lasi bine la imbibat, ci doar aplici o pelicula cat mai fina si mai uniforma pe intreg filtrul.

 

ONLINE

Si mie mi sa intamplat de multe ori ca dupa o revizie, la motoare cu filtre K&N, dupa curatarea acestora, ca relantiul sa nu mai fie perfect uniform. Motorul primid aer in cantitati mai mari datorita lipsei mizeriei / impuritatilor de pe filtru, amestecul de aer/carburant devine mai bogat. De aici rezulta un relantiu mai "dezordonat". Aceste simptome le vei avea pentru cateva sute de km, pana totul va revine oarecum la stadiul pentru care au fost setate carburatoarele. Daca tii neaparat ai putea sa te joci cu juruburile de amestec pentru relantiu, dar cu siguranta vei avea nevoie si de o sincronizare a carburatoarelor dupa aceea.

Totusi pentru a avea certidudine ca e din cauza filtrului, da o tura cu motorul, mers in regim normal de turatii, si dupa aia scoate toate 4 bujiile si vezi daca au aceleasi culori.

Ai spus ca bujiile sunt cele recomandate, dar distanta le-ai reglat-o bine, uniform la toate?

Daca bujiile nu au celeasi culori, memoreaza pe care cil ai o alta culoare, curatale bine, monteza-le inapoi si schimba fisele intre ele. Intre ele adica mentii aceiasi iesire a bobinei pt fiecare cilindru doar ca desfaci fisele atat la bobine cat si la bujii, sper ca m-ai inteles

Oricum daca stii engleza uite un site cu multe informatii pentru cei cu cbr-uri. www.cbrforum.com

Daca crezi ca te mai pot ajuta cu sfaturi nu ezita sa ma intrebi.

bafta

p.s. imi cer scuze dar sper ca nu te-am "bruiat" si mai mult, dar vezi tu mie mi-e tare greu sa explic procese legate de mecanica in cuvinte.

 

pp.s daca ai nevoie am manualul de service pentru cbr 1100 blackbird 1999-2002 in format pdf si til dau cu mare placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu o intrebare: Am umblat la bujii (le-am schimbat) si am umblat si la filtru de aer (l-am spalat) si dupa ce am pornit motorul la relanti variaza turatia nu este constanta. Daca trag socul se opreste motorul.

Are careva idee de ce?

Poate sa nu primeasca suficient aer de la filtru?

 

daca ramane usor turat si scade greu relantiul... iti trage aer fals, verifica prinderile flanselor dintre carburator si chiuloasa, dintre carburatoare si air-box... si vezi poate ti-a sarit vreun dop (daca asa si tu sistemul) de la gaturile de echilibrare a carburatoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se lubrifica nu inseamna ca pui filtrul intr-o cratita cu ulei si il lasi bine la imbibat, ci doar aplici o pelicula cat mai fina si mai uniforma pe intreg filtrul.

 

ONLINE

Si mie mi sa intamplat de multe ori ca dupa o revizie, la motoare cu filtre K&N, dupa curatarea acestora, ca relantiul sa nu mai fie perfect uniform. Motorul primid aer in cantitati mai mari datorita lipsei mizeriei / impuritatilor de pe filtru, amestecul de aer/carburant devine mai bogat. De aici rezulta un relantiu mai "dezordonat". 1999-2002 in format pdf si til dau cu mare placere

 

amestec bogat inseamna cu mai multa benzina... cand filtrul este murdar sau infundat amestecul este foarte bogat...

 

aici e vorba de amestec mai sarac, adica cu mai mult aer.. si asta e cauza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

din experienta pe care o am, daca un motor merge bine, si dupa ceva reparatii, chiar o simpla revizie, ceva nu mai merge bine, in 99,9% din cazuri e ceva ce i-ai facut in timpul reparatiei, cu voie sau neintentionat.

 

OFFLINE

ca nu cred ca multa lume stie....

Un filtru K&N e garantat pe viata (viata motorului, nu a propritarului) adica cam 500.000 km. Cata vreme plasa de metal ce inconjoara sistemul filtrant, panza de textil si garnitura de cauciuc sau plastic pe care este montat este intacta (nu are gauri sau deformari) filtrul este ok. Filtrul se spala la fiecare revizie in apa calduta cu detergent (cu detergentul de vase lichid obtii cele mai bune rezultate gen fairy), apoi se clateste bine, si se lasa la uscat. NU se usuca cu aer fierbinte (feon industrial) sau aer comprimat!!! Apoi se lubrifica intreg filtrul cu un ulei tot marca K&N. Daca nu ai acest ulei, poti folosi linistit ulei de motoare in 2 timpi de buna calitate si in cantitati cat mai putine. Cand zic ca se lubrifica nu inseamna ca pui filtrul intr-o cratita cu ulei si il lasi bine la imbibat, ci doar aplici o pelicula cat mai fina si mai uniforma pe intreg filtrul.

 

ONLINE

Si mie mi sa intamplat de multe ori ca dupa o revizie, la motoare cu filtre K&N, dupa curatarea acestora, ca relantiul sa nu mai fie perfect uniform. Motorul primid aer in cantitati mai mari datorita lipsei mizeriei / impuritatilor de pe filtru, amestecul de aer/carburant devine mai bogat. De aici rezulta un relantiu

 

 

mai "dezordonat". Aceste simptome le vei avea pentru cateva sute de km, pana totul va revine oarecum la stadiul pentru care au fost setate carburatoarele. Daca tii neaparat ai putea sa te joci cu juruburile de amestec pentru relantiu, dar cu siguranta vei avea nevoie si de o sincronizare a carburatoarelor dupa aceea.

Totusi pentru a avea certidudine ca e din cauza filtrului, da o tura cu motorul, mers in regim normal de turatii, si dupa aia scoate toate 4 bujiile si vezi daca au aceleasi culori.

Ai spus ca bujiile sunt cele recomandate, dar distanta le-ai reglat-o bine, uniform la toate?

Daca bujiile nu au celeasi culori, memoreaza pe care cil ai o alta culoare, curatale bine, monteza-le inapoi si schimba fisele intre ele. Intre ele adica mentii aceiasi iesire a bobinei pt fiecare cilindru doar ca desfaci fisele atat la bobine cat si la bujii, sper ca m-ai inteles

Oricum daca stii engleza uite un site cu multe informatii pentru cei cu cbr-uri. www.cbrforum.com

Daca crezi ca te mai pot ajuta cu sfaturi nu ezita sa ma intrebi.

bafta

p.s. imi cer scuze dar sper ca nu te-am "bruiat" si mai mult, dar vezi tu mie mi-e tare greu sa explic procese legate de mecanica in cuvinte.

 

pp.s daca ai nevoie am manualul de service pentru cbr 1100 blackbird 1999-2002 in format pdf si til dau cu mare placere

RASPUNS CORECT :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amestec bogat inseamna cu mai multa benzina... cand filtrul este murdar sau infundat amestecul este foarte bogat...

 

aici e vorba de amestec mai sarac, adica cu mai mult aer.. si asta e cauza...

La carburatoarele tip cv (constant velocity), adica cele cu membrana vacumatica, surpulsul de aer de la intarea in carburator va face ca pistonasul antrenat de mebrana vacumatica sa se ridice un pic mai mult, ca atare si cuiul de dozaj urca mai mult=Âť mai multa benzina adica mai bogat.

Ceea ce spui tu este valabil la carburatoarele care nu au membrana vacumatica, cele vechi.

Editat de Motor_Fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este , cand am mai schimbat bujiile mi sa mai intamplat ca motorul sa mearga dezordonat, dar in timp si-a revenit. Ceea ce ma preocupa este faptul ca at cand trag socul se opreste motorul, iar daca vreau sa pornesc cu socul tras nu porneste, se ineaca, scot bujiile ude.

Asta este lucrul pt care nu am un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezbate lumea (de la postul lui morarugeorge in jos) o tema care e destul de ambigua.

 

Dom´le Lipstick, nu ne lasa in ceatza - e pe carburatoare sau pe injectie dublu-X-ul tau???

 

 

Edit (pentru cei ce vor sari ca motoarele pe injectie nu au soc):

 

Stiu ca:

1. Motoarele pe injectie nu au soc.

2. A zis omul ca "trage socul" - ceea ce ar duce gu gandul ca e pe carburatoare. Dar...

3. Unele moto pe injectie au un soi de soc, un "relanti accelerat" daca vreti, care e deseori confundat cu socul "clasic"

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa nu fi fost uscat corespunzator filtrul inainte de ungere sau a fost uns prea abundent .In asemenea cazuri K&N e destul de restrictiv pt a creea probleme de amestec prea bogat

@ Motor Fan:

Desi CV-urile se comporta mult mai stabil la variatii de presiune atmosferica (altitudine, temperatura etc) in comparatie cu carbutatoarele "clasice" o scadere a presiunii in airbox sub un anumit prag poate cauza imbogatirea amestecului

Cresterea presiunii airbox-ului determina saracire daca presiunea camerelor de nivel ct nu este compensata cu aceeasi crestere de presiune (vezi ram air)

La un grad mai mare de ridicare a pistonaselor se admite in cilindru nu numai o masa mai mare de carburant ci si de aer tocmai de aceea amestecul fiind destul de stabil in zonele mijlocii.Nu necesita neaparat pompa acceleratie si sunt mai economice(pentru aceste calitati carburatoarele cu viteza sau presiune constanta au fost adoptate din anii 80 pt majoritatea motocicletelor stradale0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa nu fi fost uscat corespunzator filtrul inainte de ungere sau a fost uns prea abundent .In asemenea cazuri K&N e destul de restrictiv pt a creea probleme de amestec prea bogat

@ Motor Fan:

Desi CV-urile se comporta mult mai stabil la variatii de presiune atmosferica (altitudine, temperatura etc) in comparatie cu carbutatoarele "clasice" o scadere a presiunii in airbox sub un anumit prag poate cauza imbogatirea amestecului

Cresterea presiunii airbox-ului determina saracire daca presiunea camerelor de nivel ct nu este compensata cu aceeasi crestere de presiune (vezi ram air)

La un grad mai mare de ridicare a pistonaselor se admite in cilindru nu numai o masa mai mare de carburant ci si de aer tocmai de aceea amestecul fiind destul de stabil in zonele mijlocii.Nu necesita neaparat pompa acceleratie si sunt mai economice(pentru aceste calitati carburatoarele cu viteza sau presiune constanta au fost adoptate din anii 80 pt majoritatea motocicletelor stradale0

100% corect :scratch:

cand citesc ceea ce ai scris tu, e exact ceea ce am au in cap, doar ca asa cum am mai zis cand vine vorba de explicat..... belea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se indreapta vremea am sa ies sa dau o tura si sa vad cum se comporta dupa acea, deocamdata cred ca o las asa daca o sa continue sa faca figuri am sa ma duc la cineva sa-mi calibreze carburatoarele.

Eu va multumesc oricum pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...