Leontiev Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) De obicei se desfac suruburile de prindere a contactului pe jugul furcii. E clasic si la BMW F650. Putin Loctite la suruburi, un pic de WD 40 in interiorul contactului, unde intra cheia, si sanatate. Salut! Din ce am observat, problema e de natură electrică. Un fir sau mai multe, dintre cele care pleacă din butucul capsulat, nu mai face contact. Bad luck... Cu respect, Cristi L. Am vorbit cu el acum, si mi-a zis ca l-a dat. Mai aveau piese Adifykus, Aviatorul si un baiat din Tulcea. Cauta pe sectiunea dezmembrari. Am să caut; mulțumesc! Am să revin cu fotografii în câteva ore. Editat Februarie 24, 2014 de Leontiev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Desfa-l si daca respecti codul culorilor,cositoreste firele rupte si trage cate un termocontractibil pe fiecare fir. Evident,sper ca ai desfacut firele de la baterie DEJA!!! Editat Februarie 25, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert http://shop.poldistribution.ro/ulei-de-motor/113-5100-4t-10w40.html foloseste asta! Eu am comandat aici si soseste lotul in Martie , la inceputul lunii http://shop.poldistribution.ro/ulei-de-motor/113-5100-4t-10w40.html foloseste asta! Eu am comandat aici si soseste lotul in Martie , la inceputul lunii Iar despre diferenta ,....intrebare: MASINATA FUNCTIONEAZA LA 7000 DE TURE IN MOD NORMAL ??? GANDESTE-TE CA RELANTIUL LA AUTO E SUB 1000 TURE IAR LA MOTO UNDEVA IN JUR DE 1400-1500 , DECI NECESAR ALT TIP DE UNGERE.. PAREREA MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Cred ca cel mai important aspect la uleiul pt. motociclete, este ca e facut special pt. ambreiaj, care la majoritatea motocicletelor de astazi, este in baie de ulei. Cu cel auto ar patina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert Lasa-mi un PM pt handguard-uri. Eu ultimii ani am folosit Motul 5100 si am fost multumit. In principiu, fac maxim 2-3.000 de km pe an, si il schimb mereu primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Cred ca cel mai important aspect la uleiul pt. motociclete, este ca e facut special pt. ambreiaj, care la majoritatea motocicletelor de astazi, este in baie de ulei. Cu cel auto ar patina. asa este uleiul de motor este si lubrifiantul ansamblului de ambreiaj cutie viteze in cazul motocicletelor , la auto uleiul de cutie e separat , functioneaza la alti parametrii ...in concluzie folositi DOAR CE PRODUCATORUL UTILAJULUI A PREVAZUT IN CARTEA TEHNICA ! DIN LINK-UL PE CARE L-AM PUS MAI SUS VA PUTETI APROVIZIONA CU ULEI IAR TRANSPORTUL ESTE GRATUIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert Baga linistit, blue tronic, sintetic, banuiesc nu? Bagasem si eu in honda si se comporta foarte frumos (si nu patina ambreiajul). Schimba-l cat mai des, 3000km e ok dar nu forta totusi motorul in ture ridicate. Editat Februarie 25, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Baga linistit, blue tronic, sintetic, banuiesc nu? Bagasem si eu in honda si se comporta foarte frumos (si nu patina ambreiajul). Schimba-l cat mai des, 3000km e ok dar nu forta totusi motorul in ture ridicate. SEMISINTETIC..................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 IN MOTOCICLETE SE BAGA ULEI MOTO,IN MASINI ULEI AUTO!!!NU EXISTA NICIO EXCEPTIE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 IN MOTOCICLETE SE BAGA ULEI MOTO,IN MASINI ULEI AUTO!!!NU EXISTA NICIO EXCEPTIE! CORECT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Urmeaza sa-mi vina ultimile maruntisuri de piese din U.K (fitinguri pt. instalatia de alimentare..) dar din pacate am uitat sa comand un lucru si anume bucata de cauciuc dintre pompa de benzina si colierul ce o tine. Aveti idee cu ce-l pot inlocui, vreun material ce nu e atacat de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 IN MOTOCICLETE SE BAGA ULEI MOTO,IN MASINI ULEI AUTO!!!NU EXISTA NICIO EXCEPTIE! Daca respecta standardele, de ce e musai? Sa nu imi ziceti de aditivi acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Daca respecta standardele, de ce e musai? Sa nu imi ziceti de aditivi acum D-aia,caci uleiul moto contine agentii si aditivii necesari motorului(ulei tip M-motor)si cei necesari cutiilor de viteza(ulei de tip T-transmisii)INTR-UNUL! La masina bagi ulei de motor(M)in motor si ulei de transmisii si cutie de viteza(T)-sa nu uiti ca masinile au ambreiaj uscat(de regula monodisc)iar mobrele au ambreiaj ud multidisc,a caror frictiune e suportata de uleiul de moto!!! Te-am cam lamurit,d-nule Geo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Eu nu am auzit de clasificarea asta vreodata Dar pe scurt, e vorba de aditivii despre care vorbeam mai sus, gen aia de imbunatatesc consumul "fuel efficient"/friction modifiers, si care bagati in motor de moto, fac ambreiajul sa alunce. Singurul dubiu, cum am zis si mai sus, a fost cel legat de rezistenta peliculei la ture inalte, ca cica uleiul de moto ar avea 'ceva' in plus, insa demonstrat practic intr-un motor 4 in linie la ~70k km, pe o durata de vreo 50k (nu sunt sigur e posibil sa fie in plus, e posibil sa fie in minus), care are ture ceva mai ridicate, iar proprietarul nu o menaja deloc, unde s-a folosit ulei auto castrol api SL, B3 s-a dovedit la fel de bun ca un ulei de moto. Mai era si tipul ala din galati cu 'performancele' care baga tot castrol parca in RF, care batea si campii dar mi se parea un tip tare capabil. Avand experientele astea 2, am bagat si eu in honda si fara sa o fortez, chiar mergea foarte bine. Ambreiajul nu scapa, intra foarte usor. Si ca si in alta situatie, eu sunt ferm convins ca un motor care nu e chinuit, impreuna cu un ulei schimbat des, cateva mii de km, chiar inainte de termenul specificat in manual, o sa aibe viata lunga. In chinez nu o sa bag inca, il las sa iasa din garantie, insa dupa, o sa incerc si o sa vedem cat tine. sper cu ocazia asta sa dezmembrez 2 mituri: 1. chinejii fac lucruri proaste care nu tin si 2. uleiul de auto nu e bun in moto Si...nu e cazul sa va enervati doar daca cineva nu e de acord cu parerea voastra Editat Februarie 26, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Multumesc tuturor.Sa va spun drept anul trecut am mers cu ulei auto Aral 10w40 vreo 2000 km si NU am observat zgomote suspecte NU mi-a patinat deloc ambreiajul NU mi-a sarit din viteza NU a intrat deloc greu in viteza dar nici peste 5000 sau maxim 5500 ture nu am sarit decat in depasiri iar in rest am mers cu 3500-4500 ture la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Eu nu am auzit de clasificarea asta vreodata Dar pe scurt, e vorba de aditivii despre care vorbeam mai sus, gen aia de imbunatatesc consumul "fuel efficient"/friction modifiers, si care bagati in motor de moto, fac ambreiajul sa alunce. Singurul dubiu, cum am zis si mai sus, a fost cel legat de rezistenta peliculei la ture inalte, ca cica uleiul de moto ar avea 'ceva' in plus, insa demonstrat practic intr-un motor 4 in linie la ~70k km, pe o durata de vreo 50k (nu sunt sigur e posibil sa fie in plus, e posibil sa fie in minus), care are ture ceva mai ridicate, iar proprietarul nu o menaja deloc, unde s-a folosit ulei auto castrol api SL, B3 s-a dovedit la fel de bun ca un ulei de moto. Mai era si tipul ala din galati cu 'performancele' care baga tot castrol parca in RF, care batea si campii dar mi se parea un tip tare capabil. Avand experientele astea 2, am bagat si eu in honda si fara sa o fortez, chiar mergea foarte bine. Ambreiajul nu scapa, intra foarte usor. Si ca si in alta situatie, eu sunt ferm convins ca un motor care nu e chinuit, impreuna cu un ulei schimbat des, cateva mii de km, chiar inainte de termenul specificat in manual, o sa aibe viata lunga. In chinez nu o sa bag inca, il las sa iasa din garantie, insa dupa, o sa incerc si o sa vedem cat tine. sper cu ocazia asta sa dezmembrez 2 mituri: 1. chinejii fac lucruri proaste care nu tin si 2. uleiul de auto nu e bun in moto Si...nu e cazul sa va enervati doar daca cineva nu e de acord cu parerea voastra Cine s-a enervat,mestere?E clar c-ai inteles gresit! Ca eu nu!Oricum e clar ca nu-mi permit sa fac experimente pe nicio mobra!Baga fiecare ce vrea!Una e clara pentru mine:in mobrele familiei bag ulei moto si in masina familiei bag ulei auto,TOATE DE LA MOTUL!MOTUL RULZZZZZZZZZZ!ALLES KLAR! Concluziunea mea este ca fiecare baga uleiul de soia pe care-l vrea,dar s-o ia lent!!! PS:Lucrez intr-un service moto,in care am avut pana acum foarte multe de invatat!(vezi poza de mai jos... ) Legat de chinezi... Uleiul moto contine agentii si aditivii necesari motorului(ulei tip M-motor)si cei necesari cutiilor de viteza(ulei de tip T-transmisii)INTR-UNUL! La masina bagi ulei de motor(M)in motor si ulei de transmisii si cutie de viteza(T)-sa nu uiti ca masinile au ambreiaj uscat(de regula monodisc)iar mobrele au ambreiaj ud multidisc,a caror frictiune e suportata de uleiul de moto!!! ... Exista 3 tipuri de ulei:M-motor;T-transmisie si H-hidraulic.Cred ca e cel mai simplu asa! Exista si motociclete cu un disc de ambreiaj,uscat(BMW si altele). Editat Februarie 27, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Cine s-a enervat,mestere?E clar c-ai inteles gresit! Ca eu nu!Oricum e clar ca nu-mi permit sa fac experimente pe nicio mobra!Baga fiecare ce vrea!Una e clara pentru mine:in mobrele familiei bag ulei moto si in masina familiei bag ulei auto,TOATE DE LA MOTUL!MOTUL RULZZZZZZZZZZ!ALLES KLAR! Concluziunea mea este ca fiecare baga uleiul de soia pe care-l vrea,dar s-o ia lent!!! PS:Lucrez intr-un service moto,in care am avut pana acum foarte multe de invatat!(vezi poza de mai jos... ) Legat de chinezi... Exista 3 tipuri de ulei:M-motor;T-transmisie si H-hidraulic.Cred ca e cel mai simplu asa! Exista si motociclete cu un disc de ambreiaj,uscat(BMW si altele). gresesti: exista si ulei BUNICA , azi am constatat ca nu ma pot indura de mobra mea , cineva m-a sunat in vederea achizitionarii , dar am refuzat , ,,,, am nevoie de bani , ca toata lumea , dar nu pentru asta traiec....am timp sa-mi platesc si datoriile..... ASA CA DACA SE MAI VEDE INCA ANUNTUL PE BIKE SHOP , NU MAI E DE VANZARE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 gresesti: exista si ulei BUNICA , azi am constatat ca nu ma pot indura de mobra mea , cineva m-a sunat in vederea achizitionarii , dar am refuzat , ,,,, am nevoie de bani , ca toata lumea , dar nu pentru asta traiec....am timp sa-mi platesc si datoriile..... ASA CA DACA SE MAI VEDE INCA ANUNTUL PE BIKE SHOP , NU MAI E DE VANZARE ! Pastreaz-o, ca sunt mobre bune, si nu gasesti preturi asa mici la piese din dezmembrari... Ieri mi-au venit si mie rotile de la Bacau, ii multumesc pt ele si pt casca stie el cine, si am mai lucrat un pic pe la mobra: vopsit roata fata, confectionat ciorapei de neopren, dat jos carburatoare (au inceput sa curga la supraplin, probabil vreun gunoi care mi-a blocat vreun plutitor..inauntru erau lacrima), vopsit si o casca... Alin, vezi ca anunturile de pe bikeshop se sterg sau se modifica asa: intri pe mail, si ai un cod unic, dai copy pe casuta din stanga jos de pe site, si introduci adresa ta de mail cu care ai bagat anuntul. Dupa logare iti apar doua rubrici: motocicletele mele si accesoriile mele, in functie de sectiunea in care ai postat anuntul. Dai click pe unul din ele, iar sus iti va aparea sterge sau modifica anuntul. La urmatoarele, repeti operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) @alin geamanu : nici nu ai apucat sa iti dai seama despre, si vindeai . nu era normal . testeaza si apoi mai gandesti daca vinzi . eu due am si nu vreu sa vand . ce concluzie trag ? Editat Februarie 27, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Apropo de uleiuri folosite la moto: eu merg doar pe varianta cu ulei moto consacrat, mai ales ca sunt momente cand mai si "tragem" de ele. Acum cativa ani am refacut motorul la un Kawasaki, si m-au costat atat de mult piesele, planatul de chiulasa, garniturile, incat ramasesem aproape de 0 cu banii. Asa ca in momentul cand am terminat a trebuit sa iau ulei, care era destul de scump pe vremea aia, si am luat un ulei moto dedicat de la benzinaria Mol. Vreau sa spun ca nu am fost multumit, nici ca ambreiaj, nici ca pastrare a temperaturii de lucru, sa nu mai spun ca s-a innegrit in cativa kilometri. L-am tinut maxim 500 de kilometri si l-am schimbat cu ulei Motul 5100 10W50. S-a cunoscut imediat diferenta in bine, si la ambreiaj si la mersul motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 @alin geamanu : nici nu ai apucat sa iti dai seama despre, si vindeai . nu era normal . testeaza si apoi mai gandesti daca vinzi . eu due am si nu vreu sa vand . ce concluzie trag ? concluzia este ca toti posesorii de Pegaso sunt fideli modelului : Aprilia este o Doamna cu care te mandresti pe strada pentru ca atrage toate privirile , tinuta eleganta , mersul drept si apasat , dar suava ,sunetul tandem al tobelor..... iar cand apuci sa storci mansonul din dreapta , se umfla sangele in vena , iti bate inima , ajungi la 100 si te bucuri continuu de orgasm ! E vreo femeie care poate face asta ? nu cred !!!!!!!!! concluzia este ca toti posesorii de Pegaso sunt fideli modelului : Aprilia este o Doamna cu care te mandresti pe strada pentru ca atrage toate privirile , tinuta eleganta , mersul drept si apasat , dar suava ,sunetul tandem al tobelor..... iar cand apuci sa storci mansonul din dreapta , se umfla sangele in vena , iti bate inima , ajungi la 100 ...............................acum te bucuri continuu de orgasm ! E vreo femeie care poate face asta ? nu cred !!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 concluzia este ca toti posesorii de Pegaso sunt fideli modelului : Aprilia este o Doamna cu care te mandresti pe strada pentru ca atrage toate privirile , tinuta eleganta , mersul drept si apasat , dar suava ,sunetul tandem al tobelor..... iar cand apuci sa storci mansonul din dreapta , se umfla sangele in vena , iti bate inima , ajungi la 100 si te bucuri continuu de orgasm ! E vreo femeie care poate face asta ? nu cred !!!!!!!!! ,dar e adevarul adevarat!!!Asta ne deosebeste de turma!!! @alin geamanu : nici nu ai apucat sa iti dai seama despre, si vindeai . nu era normal . testeaza si apoi mai gandesti daca vinzi . eu due am si nu vreu sa vand . ce concluzie trag ? Ca esti bestial de hotarat,ca noi ceilalti mandrii posesori de Aprilici!!! Maine mergem la o tura mai multi si revin cu poze! Voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Alin, ti-ai trezit spiritul poetic, dar e si urma de adevar in spusele tale Si eu sunt mandru de Pegaso, cu toate ca visam candva la o Africana sau la un DR BIG, sa nu mai spun de KTM Adventure... Ideea in sine e ca ne atasam de caprele pe care le calarim ( ) ) si de brand in sine. Cand aveam Transalp, si Honda Civic, imi ziceam ca sunt fan Honda, apoi Kawasaki, ca am schimbat 4 din marca asta., Yamaha a avut vreo 3, am avut chiar si Aprilia Red Rose (chopper)..Pana la urma important e sa mearga fierul.. Oricum, la mine e altfel: fac mereu comparatie intre F 650-ul lui cumnata-miu si Aprilica mea. Imi place a mea de 10 ori mai mult. Singurul + la Bmw este consumul mai mic (diferenta e cam de 1,5 litri / 100 km), dar mi se pare prea joasa ca motoreta fata de Pegaso... Maine eram si eu invitat la un gratar, dar lucrez a treia tura consecutiva de noapte x 12 ore, si n-am nici un chef. Azi am stat cu fi-miu, am fost si cu el la scoala sa imparta cadouri la fetite, si adio somn.. Cristi, sa ne pui poze Editat Februarie 28, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Alin, ti-ai trezit spiritul poetic, dar e si urma de adevar in spusele tale Si eu sunt mandru de Pegaso, cu toate ca visam candva la o Africana sau la un DR BIG, sa nu mai spun de KTM Adventure... Ideea in sine e ca ne atasam de caprele pe care le calarim ( ) ) si de brand in sine. Cand aveam Transalp, si Honda Civic, imi ziceam ca sunt fan Honda, apoi Kawasaki, ca am schimbat 4 din marca asta., Yamaha a avut vreo 3, am avut chiar si Aprilia Red Rose (chopper)..Pana la urma important e sa mearga fierul.. Oricum, la mine e altfel: fac mereu comparatie intre F 650-ul lui cumnata-miu si Aprilica mea. Imi place a mea de 10 ori mai mult. Singurul + la Bmw este consumul mai mic (diferenta e cam de 1,5 litri / 100 km), dar mi se pare prea joasa ca motoreta fata de Pegaso... Maine eram si eu invitat la un gratar, dar lucrez a treia tura consecutiva de noapte x 12 ore, si n-am nici un chef. Azi am stat cu fi-miu, am fost si cu el la scoala sa imparta cadouri la fetite, si adio somn.. Cristi, sa ne pui poze motorul nu este acelas concept? motorul nu este acelas concept? am avut ceva in cap cu Nx 650 , e o treaba super , dar nu pe starda ,,,, iar eu circul mut , mai mult pe strada , asa ca .... scuze pt exprimarea crispata Skandic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.