Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Multumesc tuturor.Sa va spun drept anul trecut am mers cu ulei auto Aral 10w40 vreo 2000 km si NU am observat zgomote suspecte NU mi-a patinat deloc ambreiajul NU mi-a sarit din viteza NU a intrat deloc greu in viteza dar nici peste 5000 sau maxim 5500 ture nu am sarit decat in depasiri iar in rest am mers cu 3500-4500 ture la drum. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine s-a enervat,mestere?E clar c-ai inteles gresit!

Ca eu nu!Oricum e clar ca nu-mi permit sa fac experimente pe nicio mobra!Baga fiecare ce vrea!Una e clara pentru mine:in mobrele familiei bag ulei moto si in masina familiei bag ulei auto,TOATE DE LA MOTUL!MOTUL RULZZZZZZZZZZ!ALLES KLAR!

 

Concluziunea mea este ca fiecare baga uleiul de soia pe care-l vrea,dar s-o ia lent!!! :crack:

 

PS:Lucrez intr-un service moto,in care am avut pana acum foarte multe de invatat!(vezi poza de mai jos... :crack: )

Legat de chinezi...

 

Exista 3 tipuri de ulei:M-motor;T-transmisie si H-hidraulic.Cred ca e cel mai simplu asa!

 

Exista si motociclete cu un disc de ambreiaj,uscat(BMW si altele).

gresesti: exista si ulei BUNICA , :tempted:

 

azi am constatat ca nu ma pot indura de mobra mea , cineva m-a sunat in vederea achizitionarii , dar am refuzat , ,,,,

am nevoie de bani , ca toata lumea , dar nu pentru asta traiec....am timp sa-mi platesc si datoriile.....

 

ASA CA DACA SE MAI VEDE INCA ANUNTUL PE BIKE SHOP , NU MAI E DE VANZARE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresesti: exista si ulei BUNICA , :tempted:

 

azi am constatat ca nu ma pot indura de mobra mea , cineva m-a sunat in vederea achizitionarii , dar am refuzat , ,,,,

am nevoie de bani , ca toata lumea , dar nu pentru asta traiec....am timp sa-mi platesc si datoriile.....

 

ASA CA DACA SE MAI VEDE INCA ANUNTUL PE BIKE SHOP , NU MAI E DE VANZARE !

Pastreaz-o, ca sunt mobre bune, si nu gasesti preturi asa mici la piese din dezmembrari...

 

Ieri mi-au venit si mie rotile de la Bacau, ii multumesc pt ele si pt casca stie el cine, si am mai lucrat un pic pe la mobra: vopsit roata fata, confectionat ciorapei de neopren, dat jos carburatoare (au inceput sa curga la supraplin, probabil vreun gunoi care mi-a blocat vreun plutitor..inauntru erau lacrima), vopsit si o casca...

 

Alin, vezi ca anunturile de pe bikeshop se sterg sau se modifica asa:

intri pe mail, si ai un cod unic, dai copy pe casuta din stanga jos de pe site, si introduci adresa ta de mail cu care ai bagat anuntul.

Dupa logare iti apar doua rubrici: motocicletele mele si accesoriile mele, in functie de sectiunea in care ai postat anuntul.

Dai click pe unul din ele, iar sus iti va aparea sterge sau modifica anuntul.

La urmatoarele, repeti operatiunea.

post-74306-0-93496500-1393523946_thumb.jpg

post-74306-0-88012400-1393523950_thumb.jpg

post-74306-0-46226900-1393523958_thumb.jpg

post-74306-0-25992300-1393523959_thumb.jpg

post-74306-0-13249500-1393523960_thumb.jpg

post-74306-0-20687700-1393523961_thumb.jpg

post-74306-0-12503000-1393523962_thumb.jpg

post-74306-0-75669800-1393523962_thumb.jpg

post-74306-0-56363400-1393523963_thumb.jpg

post-74306-0-60471400-1393523964_thumb.jpg

post-74306-0-89160900-1393523976_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin geamanu : nici nu ai apucat sa iti dai seama despre, si vindeai . nu era normal . testeaza si apoi mai gandesti daca vinzi . eu due am si nu vreu sa vand . ce concluzie trag ?

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de uleiuri folosite la moto: eu merg doar pe varianta cu ulei moto consacrat, mai ales ca sunt momente cand mai si "tragem" de ele.

Acum cativa ani am refacut motorul la un Kawasaki, si m-au costat atat de mult piesele, planatul de chiulasa, garniturile, incat ramasesem aproape de 0 cu banii.

Asa ca in momentul cand am terminat a trebuit sa iau ulei, care era destul de scump pe vremea aia, si am luat un ulei moto dedicat de la benzinaria Mol.

Vreau sa spun ca nu am fost multumit, nici ca ambreiaj, nici ca pastrare a temperaturii de lucru, sa nu mai spun ca s-a innegrit in cativa kilometri. L-am tinut maxim 500 de kilometri si l-am schimbat cu ulei Motul 5100 10W50. S-a cunoscut imediat diferenta in bine, si la ambreiaj si la mersul motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin geamanu : nici nu ai apucat sa iti dai seama despre, si vindeai . nu era normal . testeaza si apoi mai gandesti daca vinzi . eu due am si nu vreu sa vand . ce concluzie trag ?

concluzia este ca toti posesorii de Pegaso sunt fideli modelului :

 

Aprilia este o Doamna cu care te mandresti pe strada pentru ca atrage toate privirile , tinuta eleganta , mersul drept si apasat , dar suava ,sunetul tandem al tobelor..... iar cand apuci sa storci mansonul din dreapta , se umfla sangele in vena , iti bate inima , ajungi la 100 si te bucuri continuu de orgasm !

E vreo femeie care poate face asta ? nu cred !!!!!!!!!

 

concluzia este ca toti posesorii de Pegaso sunt fideli modelului :

 

Aprilia este o Doamna cu care te mandresti pe strada pentru ca atrage toate privirile , tinuta eleganta , mersul drept si apasat , dar suava ,sunetul tandem al tobelor..... iar cand apuci sa storci mansonul din dreapta , se umfla sangele in vena , iti bate inima , ajungi la 100 ...............................acum te bucuri continuu de orgasm !

E vreo femeie care poate face asta ? nu cred !!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, ti-ai trezit spiritul poetic, dar e si urma de adevar in spusele tale :P

Si eu sunt mandru de Pegaso, cu toate ca visam candva la o Africana sau la un DR BIG, sa nu mai spun de KTM Adventure...

Ideea in sine e ca ne atasam de caprele pe care le calarim ( :)) ) si de brand in sine. Cand aveam Transalp, si Honda Civic, imi ziceam ca sunt fan Honda, apoi Kawasaki, ca am schimbat 4 din marca asta., Yamaha a avut vreo 3, am avut chiar si Aprilia Red Rose (chopper)..Pana la urma important e sa mearga fierul..

 

Oricum, la mine e altfel: fac mereu comparatie intre F 650-ul lui cumnata-miu si Aprilica mea. Imi place a mea de 10 ori mai mult. Singurul + la Bmw este consumul mai mic (diferenta e cam de 1,5 litri / 100 km), dar mi se pare prea joasa ca motoreta fata de Pegaso...

 

Maine eram si eu invitat la un gratar, dar lucrez a treia tura consecutiva de noapte x 12 ore, si n-am nici un chef.

Azi am stat cu fi-miu, am fost si cu el la scoala sa imparta cadouri la fetite, si adio somn..

 

Cristi, sa ne pui poze ;)

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, ti-ai trezit spiritul poetic, dar e si urma de adevar in spusele tale :P

Si eu sunt mandru de Pegaso, cu toate ca visam candva la o Africana sau la un DR BIG, sa nu mai spun de KTM Adventure...

Ideea in sine e ca ne atasam de caprele pe care le calarim ( :)) ) si de brand in sine. Cand aveam Transalp, si Honda Civic, imi ziceam ca sunt fan Honda, apoi Kawasaki, ca am schimbat 4 din marca asta., Yamaha a avut vreo 3, am avut chiar si Aprilia Red Rose (chopper)..Pana la urma important e sa mearga fierul..

 

Oricum, la mine e altfel: fac mereu comparatie intre F 650-ul lui cumnata-miu si Aprilica mea. Imi place a mea de 10 ori mai mult. Singurul + la Bmw este consumul mai mic (diferenta e cam de 1,5 litri / 100 km), dar mi se pare prea joasa ca motoreta fata de Pegaso...

 

Maine eram si eu invitat la un gratar, dar lucrez a treia tura consecutiva de noapte x 12 ore, si n-am nici un chef.

Azi am stat cu fi-miu, am fost si cu el la scoala sa imparta cadouri la fetite, si adio somn..

 

Cristi, sa ne pui poze ;)

motorul nu este acelas concept?

 

motorul nu este acelas concept?

am avut ceva in cap cu Nx 650 , e o treaba super , dar nu pe starda ,,,, iar eu circul mut , mai mult pe strada , asa ca .... scuze pt exprimarea crispata Skandic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este asemanator, doar ca cel de Pegaso are o supapa de evacuare suplimetara, rapoartele la cutie sunt putin mai scurte la BMW, de aici si rezulta un top speed un pic mai mare la Pegaso.

Saua, sau pozitia in sa e cu 5 cm mai mai inalta la Pegaso, rotile si franele sunt la fel, doar ca discul spate la BMW e mai mare in diametru.

Pegaso e mai greu cu 10 kg, rezervorul de BMW are 17 litri, ca la Pegaso model pana in `96, iar la modelul dupa `97 are 22 de litri...

Bmw cu furca normala, Pegaso cu USD si mai lunga cu 10 cm, pana in 2005 (sper sa nu gresesc)..asta creste putin si garda la sol...



Si eu am avut Dominatorul in plan, dar pt un urs ca mine de 120 de kg, e prea bicicleta. Practic, eu fac cat 2 persoane normale, iar saua la Domi e prea mica sa mai urce cineva in spatele meu...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este asemanator, doar ca cel de Pegaso are o supapa de evacuare suplimetara, rapoartele la cutie sunt putin mai scurte la BMW, de aici si rezulta un top speed un pic mai mare la Pegaso.

Saua, sau pozitia in sa e cu 5 cm mai mai inalta la Pegaso, rotile si franele sunt la fel, doar ca discul spate la BMW e mai mare in diametru.

Pegaso e mai greu cu 10 kg, rezervorul de BMW are 17 litri, ca la Pegaso model pana in `96, iar la modelul dupa `97 are 22 de litri...

Bmw cu furca normala, Pegaso cu USD, pana in 2005 (sper sa nu gresesc)..asta creste putin si garda la sol...

 

Si eu am avut Dominatorul in plan, dar pt un urs ca mine de 120 de kg, e prea bicicleta. Practic, eu fac cat 2 persoane normale, iar saua la Domi e prea mica sa mai urce cineva in spatele meu...

da Pegaso are 3 valve pe e vacuare deci un pic de notorietate in plus , adica cum s-ar spune ..." te rog ...lasa-ma .." stiu ce fac !!!

 

da Pegaso are 3 valve pe e vacuare deci un pic de notorietate in plus , adica cum s-ar spune ..." te rog ...lasa-ma .." stiu ce fac !!!

si un om daca ar avea dua gauri in poponeata s-ar basi mai usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso pana in 1996 inclusiv are rezervorul de14 litri,nu 17 litri si bembeul f650 are 2 bujii.Bembeul mai are sub sa o placuta pe care scrie Made in Italy(!^%$*&^%$#),ca doara e brand german...,fabricat la Noale! :crack:

 

Maaaaammmmmmmmmmmmaaaaaaaaa ce de fasole pe aici!!! :crack:

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBLEEEEEEEEM. Azi am vrut sa ies putin si ??? Am pornit aprilica fara probleme , am lasat-o sa se incalzeasca , iar dupa ce am plecat la vreo 20m am pus frana manasi becurile din bord au scazut rau in intensitate si s-a oprit. M-am intors am pus cablurile de pornire, am pornit-o si stand pe loc cu moto pornit am apasat din nou frana de mana si iar au scazut becurile in intensitate si imediat s=au stins toate DAR MOTORUL MERGEA IN CONTINUARE nu mai merge nici becuri nici semnalizare nici curent la pornire nu am. Ce sa fie oare?????Am verificat cele trei sigurante de sub sa si toate-s bune . Mai stiti de vreo siguranta pe undeva ?



La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se intampla la frana de mana aceasta este de vina , verifica blocul de la manerul din dreapta poate ai un scurt sau o conexiune slaba



daca se intampla la frana de mana aceasta este de vina , verifica blocul de la manerul din dreapta poate ai un scurt sau o conexiune slaba

acolo ai si butonul de pornire



verifica si suruburile de bornele bateriei trebuie sa fie stranse .Eu am patit-o din aceasta cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBLEEEEEEEEM. Azi am vrut sa ies putin si ??? Am pornit aprilica fara probleme , am lasat-o sa se incalzeasca , iar dupa ce am plecat la vreo 20m am pus frana manasi becurile din bord au scazut rau in intensitate si s-a oprit. M-am intors am pus cablurile de pornire, am pornit-o si stand pe loc cu moto pornit am apasat din nou frana de mana si iar au scazut becurile in intensitate si imediat s=au stins toate DAR MOTORUL MERGEA IN CONTINUARE nu mai merge nici becuri nici semnalizare nici curent la pornire nu am. Ce sa fie oare?????Am verificat cele trei sigurante de sub sa si toate-s bune . Mai stiti de vreo siguranta pe undeva

Verifica firele ce merg la intrerupatorul manetei de frana, mai mult ca sigur ai un scurt circuit acolo. Ar trebui sa fie simplu, ai decat doua fire.

L.E. m-am uitat in schema electrica (am vazut ca ai I.E.) dar nu e foarte clara treaba.

Totusi, trebuie sa verifici tot firul care duce de la intrrerupator la lampa spate. E posibil sa fie intrerupt pe undeva si sa dea la masa.

Editat de SorinRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i sigur din cauza bornelor ca am verificat . Voi spuneti ca trb sa desfac blocul de pe ghidon si sa ma uit si la contactul de la frana de mana? Nu merge nimic electric si-am zis ca mai are vreo siguranta pe undeva. prima data a murit si motoru dar a doua oara a mers ff bine ca am mers putin si nimic doar intuneric pe bord ,l-am oprit si ............gata.......???????????????????????? Orice sfat imi este tare necesar, asa ca astept.O fi de la ziua de 1 Martie ca eu vroiam sa evadez putin si sotia nu prea era de acord ca AZI sa ies cu prietena mea Aprilia la o plimbare



Scuze cu asta trb. sa incep MULTUMESC PT. SUGESTII

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ GUSA IULIAN: verifica in primul rand incarcarea.

In aceslasi timp, verifica si papucii de la lampa spate, sa nu fi iesit si sa dea la masa. Mie mi-au iesit de doua ori dupa ture de offroad si am rezolvat-o strangand papucii cu un patent.

Verifica si masa de la releul de incarcare.

 

@ Alin Geamanu: Poti monta roata de 21, dar trebuie sa masori latimea butucului, diametrul axului, si trebuie sa faci o flansa la prinderea discului de frana...nu se stie nici cum se va potrivi melcul de la kilometraj, care oricum nu iti va mai masura corect distanta parcursa si viteza de deplasare.

In plus, ti se va modifica si ciclistica, iar garda la sol va fi mai inalta.



@ Critian1: Asa, mon cher.

Mare gasca, mare...poze frumoase.

Ehe, a inceput sezonul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589- facebook - Catalin Popescu (aici puteti vedea poze cu motorul,altfel observ ca nu pot sa le postez, imi spune ca pozele sunt prea mari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut iubitori de motoare rotax :)

 

Am si eu nevoie de un sfat in legatura cu motorul meu care nu porneste la sub 10 grade.Am intrebat cu ceva timp si pe topicul cu f650 dar nu am reusit sa aflu prea multe .

 

BMW F650 97'' cu vreo 60 k km (nu stiu daca originali ,dar motorul trage bine)

 

Pe timp frumos peste 15 grade porneste fara probleme (dar si atunci la rece cu socul tras nu se tureaza mai mult de 2500 rpm).

In schimb cand afara este simtitor mai rece nu reusesc sa-l pornesc ,decat daca astup gura de admisie de la cutia filtrului cu mana cateva rotatii pana porneste .Sta cu socul tras pe la 2000-2500 rpm pana se incazeste ,iar cu motorul cald urca si turatia (cu socul tras )chiar pana la 3500 rpm.

 

Carburatorul curatat,plutitorul la setarile din carte ,membrane ok ,o-ring-uri schimbate .

 

Orice sfat este bine venit.

 

L.E.Am vazut pe youtube un tip ce a avut ceva probleme cu pornirea la rece ,iar solutia lui a fost sa sufle pe furtunul care duce benzina in carburator ,parca sa elimine bulele de aer de pe furtun ,dar eu am suflat si parca suflu intr-un furtun cu dop in capat.

 

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dac sufli pe furtun si nu se duce inseamna ca , virgula cuiele pontoane nu deschid camera plutitoarelor....

in mod normal nu poti sa tragi pe furtun din carburator , adica alimentarea carburatorului este cu sens unic REZERVOR - CARBURATOR invers nu , de fapt este si logic

sigur ai reglat plutitoarele corespunzator? ( intrebare : de ce ai umblat acolo?)

turatia marita , cu efectur supraincalzirea motorului si a saxofoanelor -uneori se inrosesc , , dupa parerea mea sunt consecinta concentratiei scazute de benzina in amestec

eu banuiesc un reglaj neconform al plutitoarelor astfel incat acestea tin cuiele pontoane inchise , camera nu se umple suficient cu carburant pana la nivelul jiglerelor si atunci motorul trage mai mult aer- CONSECINTA = supraturarea

in ceea ce priveste bulele de aer acestea se elimina singure carburatorul are un furtun care are menirea aceasta si se afla in partea opusa alimentarii cu benzina

Este doar o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristian1.Te referi la acel cilindru cu arc pe care il antreneaza cablul socului, el se misca in functie de cum trag de maneta.De alta clapeta nu stiu.

 

@alin geamanu.Am suflat pe furtun si nu se intampla nimic(nu se aude nimic),nu stiu daca trebuie sau nu trasa acceleratia(eu nu am tras de ea)?

Carburatorul l-am desfacut ca sa-l adjustez(plutitoarele 14,6 mm) si sa-l curat ,dar problema cu pornirea i se trage din iarna fara ca eu sa umblu la carburator.

Mi s-a intamplat problema cu inrosirea saxofoanelor si gaze fierbinti ,asta pana sa reglez carburatorul.

 

Dar de ce cu socul tras nu se tureaza suficient cand motorul este rece ,si se tureaza ''sa spunem'' normal(3500rpm) cu motorul cald ?

 

Multmesc pentru raspunsuri.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...