Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Ivane,ne onorezi cu prezenta in august?

Depind de biletul in statiune, nu pot promite inca nimic...dar daca am liber in weekend-ul respectiv si voi fi disponibil, o sa vin cu mare drag! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum o saptamana va vaitam ce are motorul Am gasit ambielajul cu joc mareasa ca nu il mai repar ie la dezmembrat totul ie ok numai ambielajul ie futut de vanzare tot ce vreti este nou rulment freei roata libera si tot angrenajul de pornire



inclusiv garnitura de chiuloasa noua sigilata



motorul e model 99 pe carburatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce vrei fara ambielaj



motorul mergea dar mi sa ars garnitura de chiuloasa si mia futut ambielajul si nu il mai fac lam forjat prea tare



ce te intereseaza?



azi am desfacut motorul sa vad ce are si azi am luat hotararea sal dezmembrez totul ie intact



mie lene sa ma mai apuc bal montez si sa caut ambielaj asa ca imi e mai usor imi iau altul dar nu sunt hotarat ce



totul pe ea este original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo domnule! Acelasi model l.am montat si eu acum 1 an. M-a salvat de cateva ori si am speriat multi soferi si pietoni... sa vezi cum fug cand aud ca vine tirul :)))

Recomand insa sa tragi fire direct de la baterie si sa instalezi printr-un releu in loc de firele originale ale mobrei. Eu am sesizat o crestere de decibeli. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo domnule! Acelasi model l.am montat si eu acum 1 an. M-a salvat de cateva ori si am speriat multi soferi si pietoni... sa vezi cum fug cand aud ca vine tirul :)))

Recomand insa sa tragi fire direct de la baterie si sa instalezi printr-un releu in loc de firele originale ale mobrei. Eu am sesizat o crestere de decibeli. :D

cat costa unul ?

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna varianta cu claxonul aftermarket.

Mai baieti, lasati-o cu berea mai moale, ca ne trezim cu burta disproportionata :P

 

@Leotiev: Vezi ca ti-am trimit PM cu achizitionarea de cablu de kilomtraj nou, adus din Anglia. Astept raspunsul tau.

Daca mai sunt doritori, spuneti-mi repede, ca Luni vreau sa dau comanda.



Transportul e foarte scump, dar daca ne strangem mai multi, o sa iesim mai ieftin cu pretul final.

@bodyvl :Pegaso, ca marea majoritate a monocilindricelor, nu sunt motoare de turatie.

Chiar si fabricantul recomanda sa nu se depaseasca 6.000-6.500 de ture.

Problema in sine nu este sa le forjam, ci sa le urcam peste plaja de turatii recomandata pentru mult timp. Una e sa o urci in ture la o depasire si alta sa stai cu ea turata aproape de rosu cateva minute.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Un cablu de kilometraj costa cu tot cu transport 150 ron pe original, sau 110 ron aftermarket, asta incluzand transportul pana in Bucuresti.

Daca suntem mai multi, transportul va fi mult mai ieftin.

 

Cablul tau de turometru, ar trebui sa fie cu 5 euro mai ieftin decat cel de kilometraj.

Spune-mi, te rog ce an e mobra ta si o sa-i cer o oferta de pret.



@ Old: ti-ai rezolvat frana spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@eugen: inca nu, saptamana asta cica intra in reparatii, DAR se pare ca este bun etrierul, de aceea as dori sa ma lasi pe mine sa-ti platesc cablul de kilometraj, intrucat n-am primit niciun semn pana acum de la vorba lasata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca e curva ,ca-i da foc , ca cine mai stie ce ... Dar ADEVARUL incet incet iese la iveala : ala da in ea fara mila , ala n-o verifica la timp , ala lasa ca merge si asa . Am facut saptamana trecuta cateva mii de kilometri cu Aprilica incarcata cu bagaj si doua persoane fara absolut nici o problema tehnica : merge ceas si trage ca un asin , DAAAAAAR : o bibilesc ca la carte . AI grija de ea , ARE grija de tine . Daca nu , reciproca e valabila .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce ati facut, legat de filtrul de aer?

Inteleg ca nu prea se gasesc decat pe originial si ca dureaza pana se aduc. Merge curatat asta actual? Iau altul? Incerc sa improvizez ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Acum m-am intors si eu cu mobra de la tara,ca nu am mai scos-o de o luna din oras.

 

@ValyO maine iau legatura sa aflu pretul,daca il iei,omul o sa vrea banii in avans,sa fie sigur ca nu ramane cu piesa.

@Old,discutam pe tema asta.

@Jupanu77: cred ca gasim si filtru de aer pentru tine, dar tot cu banii in avans.

Daca iau eu cablul (probabil si filtrul de aer), ValyO cablul de turometru si Jupanu filtrul de aer,ne vine probabil intr-un singur colet,si impartim transportul la 3.

Jupanu,te anunt de pret maine.

Nu stiu daca s-a inteles ceva,ca scriu de pe telefon.

post-74306-0-16583500-1399839491_thumb.jpg

post-74306-0-54466500-1399839511_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jupanu: curățatul e cam cârpeală și nu prea scoate praful fin care a intrat printre porii filtrului. Dacă e îmbâcsit, cel mai bine e să-l schimbi.

Pentru că avea deja prea mulți ani, eu mi-am luat de curând unul de la K&N, dar am găsit o lichidare de stocuri pe e-bay.de si am dat in jur de 150 de lei cu tot cu transport. Prețul în România normal e pe undeva pe la 250-300 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ jupanu 77 , daca ai filtru de burete , cauta la magazinele cu piese de scuter burete de filtru aer si il tai dupa forma necesara , sau incearca la Louis . Pana atunci iei burete normal il imbibi cu ulei de filtru si mergi asa ca nu se intampla nimic rau .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu Weekendul asta impreuna cu vara-miu (yamaha fz6 fazer) si alti trei prieteni (2xV-Strom si o honda cbr rr :eek: ) prima calatorie in afara Bucurestiului cu motocicleta (luni, 5 mai am luat permisul). Aprilica mea (aia nasoala, cu care am vrut sa dau teapa, vanzand-o ca buna dar ea fiind jaf) s-a comportat excelent pe drumurile prin zona Valenii de Munte, Slanic, Bustenari, superbe zonele, asfaltul, curbele, privelistea etc. Asta pentru un monocilindru, care dupa parerea mea este pretentios in ce viteza esti la anumite curbe, are violenta aia la turatie mica, si frana de motor si aia violenta. Pilotu un pic timorat, dar a capatat experienta de nici nu s-a pus ca stia sa mearga cu motocicleta pana acum. Deja am aprox. 600 de km cu ea.

 

O singura mica problema are, dupa ce i-am facut schimbul de ulei (pe fuga inainte sa plec vineri seara, la un service auto, dar tipul era transalpist, se pricepea la motoare), curge un pic de ulei pe la capacul filtrului. Ce tine acolo etans? Un o-ring? De strans sunt stranse cele doua suruburi. Unde se gaseste si ce sa cer?

 

 

Cat despre filtru de aer a mea a venit tot cu un K&N, aproape nou, i-am mai dat cu niste ulei de filtru si aia e.

post-82534-0-68222500-1399843822_thumb.jpg

post-82534-0-97640300-1399843834_thumb.jpg

post-82534-0-13332000-1399843839_thumb.jpg

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un oring . Ca sa il inlocuiesti trebuie sa scoti iar uleiul si cu capacul si oringul vechi pleci in cautare de oring nou . Cum ai reusit sa te tii dupa celelalte motoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, nu e chestie de reusita. Mai mult s-au adaptat ei la ritmul meu, sunt oameni cu pasare. Am mers la cileanu asa, la recreere nu la senzatii tari cu toate ca eu le-am avut chiar si in ritm de recreere :))

 

Acum depinde daca te referi la mine sau la motoreta. Motoreta e capabila sa tina pasul cu ele (facem exceptie de la rr-ul ala) pe serpentine, drum virajat, d-astea care sa nu fie linie dreapta. Si sa le ia fata la drumuri gaunoase (placi de beton, denivelari, drum forestier). La drum lung eu unu nu ma simt comfortabil cu aprilica la mai mult de 120, ideal 100. V-stromistii s-au dat si ei cu aprilia mea si le-a lasat o impresie buna 'bicicleta' :))

 

 

Nu merge sa inclin motoreta ca sa schimb oringul capacului de filtru? Cand l-a schimbat nu a iesit foarte mult pe la capac si inca nu daduse drumul la baia de ulei (ci doar la cutie, sau aia de jos ce-o fi, nu si putza de la toba)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...