Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Asta vroiam si eu sa zic... e mai sigur sa te duci cu CDI-ul la cineva sa il probezi pe al tau.

In felul asta nu risti sa strici CDI-ul altcuiva.

Daca al tau merge ok pe alta mobra, e clar ca este bun. Daca nu merge bine, e clar defect.

Pe cand invers... daca pui alt CDI la tine si tot nu merge bine o sa mai ai si o alta problema:

Daca cumva ai stricat si CDI-ul de imprumut ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

Amortizorul pe spate a ramas fara ulei si nu-si mai face treaba. Am vazut unul nou e undeva la 380 de euro. Varianta asta e exclusa. SH nu doresc sa cumpar ca nu stiu cat o sa ma tina. Ce alte optiuni as mai avea? Reconditionarea lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,Mony.

Am probat cu Pantera și e ok al lui. Problema e din alta parte.

Sarp,îți recomand tot unul Sh pentru ca în mod normal tine 30 de ani la un mers normal.Eu nu as lua unul nou la prețu. Unei motociclete fără acte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai verificat carburatoarele? bujiile le-ai bagat tot in aceleasi fise sau le-ai incercat cu tot cu fise? bobina de inductie?

 

Ma uitam peste vechile poze cu pegaso si ma apuca iar dorul... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi de verificat rezistorul de 10K...

Ala influenteaza avansul la exact 4000 ture.

Este undeva prin zona bateriei... o sa incerc sa caut o poza cu el ca sa il gasesti.

post-25665-0-26674900-1406829824_thumb.jpgpost-25665-0-73794700-1406829836_thumb.jpg

Le-am gasit....

Daca e scos din mufa sau rupt, ar fi posibil sa iti dea simptome proaste pe la 4000 ture

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brravo,Mony,la asta nu m-am gândit.

Stai ca ii fac eu o poza acum. Sa nu-l uitam nici pe ala de lângă bobina,sub rezervor.

Pantera,cu plăcere. Ms și eu de bere. M-a luat flama după prima;lipsa de antrenament :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi de verificat rezistorul de 10K...

 

Imi aduc aminte ceva vag, cred ca de pe forum de aici, cineva tot cu probleme de genul care rezolvase cum zici tu.

 

Asta ar fi la '97 parca nu?

 

http://philou.78.free.fr/bricolage/Peg_resistor_discon.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai verificat carburatoarele? bujiile le-ai bagat tot in aceleasi fise sau le-ai incercat cu tot cu fise? bobina de inductie?

 

Ma uitam peste vechile poze cu pegaso si ma apuca iar dorul... :)

apropos de bobina : daca se incinge inseamna ca are probleme si trebuie schimbata ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite,asta e,mufa din dreapta.

O găsești. În zona bateriei,spre toba finala.

Mai e una la fel sub rezervor,lângă bobina.

» Post actualizat in 31 Jul 2014 18:13

Poate e arsa,sau nu face masa bine. Eu am mutat-o sub sa,ferita de noroiul de la roata.

Mișc-o poate își revine.

Asa am pățit cu aia din stâng, care e pentru crick-ul lateral.

M-a chiunuit o jumate de zi in ploaie,ca se oprea motorul can băgăm în viteza.

post-74306-0-13477300-1406830173_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea doua sunt niste diode... dar inca nu am cautat sa vad ce fac.

Oricum e bine sa te uiti si la ele.

Dar in primul rand, rezistorul.

Ala intra in actiune pe la 4000 rpm.

Din el se limiteaza CDI-ul si emisiile pentru state.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banzay, tu vrei coclau.

Scapa de una, ca am 3 Pegaso la vanzare pe alese.

'94, '99 si 2000, toate carburatie, toate inscrise, Pret 850, 1100,1200, Euroi, bineanteles.

Toate revizuite si consumabile noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazut si placut GA-ul! Il stiam :P Sincer sa fiu o sa fie o perioada mai nasoala cu banutii, dar nici fara moto nu pot, TDM-ul imi place (nu asa mult cum am apreciat pegaso-ul, dar prea putin la vremea cand l-am dat) dar parca e prea mare, prea greoi (desi consuma mai putin ca pegaso), iar ZXR-ul place si ala ca merge tare bine zici ca e electric, a fost excelent in concediu, dar nu prea ma omor cu "in-line 4" si nici cu SS (desi dupa pozitie merge spus ca e si touring) si nici nu am chef sa il stresez prin oras (ca mai am cateodata treaba si parca as mai folosi si moto, desi am zis ca in orase la noi nu mai merg). As vrea ceva mai omenesc, iar GA-ul se incadreaza aici. E motor destul de simplu, stiu in ce am de bagat degetele, bun de pornit si dat pe strada/pamant fara mila ca nu riposteaza... Cam asa am gandit. Ar fi si bmw-ul, poate o idee mai rasarit, dar mai scumpe si nu stiu daca merita diferenta pt. o bujie in plus si o supapa in minus :P

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru ajutor.

Rezistenta de sub sa e ok, are 9, 72 kohm. Celelalte doua sunt niste diode, le-am verificat, sunt bune.

Carburatoarele au fost curatate, reglate, schimbate.. la fel.

Bobina si fisa nu le-am schimbat pana acum, le-am masurat si impreuna au vreo 7-8 kohm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezistorul nu prea era fix in mufa, i-am strans papucii si o sa o pornesc maine sa vad cum face. Rezistorul poate fi cauza pentru rateuri la peste 4000, dar la ralenti?

Maine va anunt daca nu merge, si probabil o voi scoate din service pentru ca sta degeaba.

» Post actualizat in 31 Jul 2014 20:42

http://www.apriliatalk.com/forums/other-aprilia-motorcycles/2435-pegaso-650-cube-2000-problem-engine.html

Poate fi regulatorul de tensiune problema? Simptomele se aseamana foarte mult cu cele din link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regulatorul de tensiune il masori... mai exact masori acumulatorul dimineata, inainte sa pornesti motorul.

vezi dupa aia cat incarca in relanti si in ture cu si fara consumatori (farul aprins)

daca valorile sunt omenesti, regulatorul este bun.

valori omenesti inseamna tensiuni cuprinse intre 13.5 V si 14.8V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZX9R-ul inteleg, ca nu e chiar utilitatea intruchipata, dar TDM-ul de touring merge (desi ma gandeam sa il fac naked ceva si pt. oras). Oricare dintre astea mi-e un pic mila sa folosesc ditamai motorul in oras, rapoarte mai lungi (cel putin la zx9r, tre sa merg cu 1-a prin aglomeratie), pana pornesc la rece, parca pornesc uzina si trezesc juma de cartier (mai ales cu TDM-ul acum ca i-am montat un vick, dar inca un l-am pornit sa aud). Dar ai dreptate, aprilia iti intra un picut in sange si un ai cum sa nu iubesti 'fierul' :) Tu ce mai faci, sanatos, merge recuperarea? Motoriciul e usor de pus de roate, sper ca nu ai probleme grave ceva pe la el? Andrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A scapat mai ieftin ca tine :) Pacat ca o tineai din scurt tu, era impecabila, dar asa e la noi... Multa santate in continuare si recuperare rapida!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...