Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@madapribu

Nu poti pune regulator de tensiune de la masina.

Autoturismele au alternator. Comanda acestuia (ca sa scoata 14V ) se realizeaza prin varierea curentului printr-o infasurare din alternator, numita excitatie.

Infasurarea cu pricina mareste sau micsoreaza campul magnetic al statorului.

In felul asta, rotorul se invarteste intr-un magnet care este cand mai slab, cand mai puternic, dupa cum este nevoie.

Motocicleta are rotorul ( oala ) formata din magneti permanenti. Campul magnetic al lor nu poate fi modificat dupa cum este nevoie.

De aceea tensiunea de iesire din stator (bobine) este direct proportionala cu turatia.

Tot ansamblul este realizat astfel incat sa genereze 12V si la turatia de relanti.

Insa la turatii normale, de 3-4000 rpm, tensiunea masurata pe infasurari (trei la numar) ajunge la vreo 70-80V.

Releul regulator al motocicletei, ca sa obtina 14V, pune in scurt-circuit la masa* pe o perioada extrem de mica si foarte rapid - cu frecventa mare si variabila), pe rand aceste infasurari.

De aceea, releul regulator se incalzeste. In el se produce scurt-circuitul... ma rog in componentele electronice din el.

Daca ti se defecteaza, probabil legatura lui la masa nu este ferma (e doar o presupunere).

Recomand sa mergi tot timpul cu farul aprins.... si cu proiectoarele (chiar daca nu consuma asa de mult) pentru a usura putin efortul pe care il face releul.

Practic ar avea de trimis in scurt-circuit o cantitate mai mica de energie fiindca o parte din ea e folosita de consumatori.

Pe de alta parte nu e bine nici sa tii consumatori prea puternici in functiune.

Si ar mai fi foarte importanta bateria sa fie ok in sensul sa nu fie veche si sa aiba rezistenta interna mare.

Asta o poti verifica "empiric" daca ai un incarcator moto inteligent... fata de una noua ajunge destul de greu sa aprinda ledul verde de incarcare de pe redresor (cateva ore fata de cateva minute una noua).... si se incalzeste in timpul incarcarii.

Merci mult de explicatii, Mony!

Eu oricum merg cu farul si proiectoarele non-stop. Cu incalzirea pe manere nu puteam sa merg ca era cald afara.

Anyway, deci ce releu sa iau? Chinezarie d-aia la 250 lei noua, care arata la fel cu al meu, si are si codul de fabrica, sau SH tot la 250?

Si poate, intr-o zi cu soare, iti mai fac o vizita sa ma ajuti sa-l pun, sa nu fac vreo nefacuta, ca am mai precizat ca-s bata la electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@madapribu

Aici, cu releul chinezesc nou sau cu SH-ul original, m-ai incuiat...

Posibil sa fie mai ok un SH. Ma gandesc ca au folosit componente care chiar rezista la curent si in timp.

Daca gasesti SH, se va potrivi fara probleme in locul celui actual.

Dar oricand pot, te ajut cu placere, mai ales ca trebuiesc verificate toate conexiunile sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati gandit careva sa scoateti din rasina componentele releului? Poate e ceva ce se poate inlocui, chiar cu ceva mai bun... Un prieten facea asa la scutere, acasa...

multa munca si cred ca rezultatul nu va avea randamentul scontat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am dat cu Beta,voi reveni azi cu poze dupa tura ce o voi face azi.MERG CU APRILICAAAAAAAAAAA!!!!!! :eek:

Da,deja am votat... :peace:

BRAVOOOOOOOOOOOO..... voiam sa merg si eu cu aprilica la vot dar e burnita , poate o scot mai tarziu...

 

Se pare ca la voi in Ardeal e cerul "albastru" , la noi e burnita si pacla exact ca in politica ...

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge cauciuc de 150,dar la viteze mari nu ai aceeasi stabilitate. Vorbesc peste 140 km.

 

Cu pozele,daca folosesti telefon/tableta,te duci in josul paginii dupa ultima postare si selectezi Full Version,scrii ceva,dai in dreapta More Reply Options,apoi iti apare optiunea de a selecta poze pentru incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tin ambele BMW-uri, si 1200 GS si Funduro, cu husa in spatele blocului.

@Iulian: eu am peBMW 650 cauciuc 150 spate si 110 fata, ca sa fie la fel cu 1200, sa iau doar un set o data si sa le schimb separat. Nu am vazut absolut nici o diferenta fata de cele de fabrica adica 100 fata, 130 spate. E adevarat ca nici nu merg mai mult de 140 la drum lung, doar in depasiri mai ajunge pe la 160.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

retrospectiva:


» Post actualizat in 20 Nov 2014 19:57

am incercat si eu ceva


» Post actualizat in 20 Nov 2014 20:06

Ma gandeam zilele astea,ce usor e sa faci un rau si cat de greu e sa faci un bine!!!

e foarte greu pentru unii oameni si-au pierdut demnitatea si onoarea !

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat si eu placutele de frana pe spate la mobra.M-am chinuit 30 de min sa desfac cele 2 suruburi cu cap de imbus ca sa dau jos etrierul cu un set de imbusuri din targ la 10 lei... zici ca sunt din plastilina... cum fortezi putin imediat se stramba.

Ma bate gandu sa cumpar ceva mai "profesional" tinand cont ca la pegaso cam toate suruburile au cap de imbus.

Voi ce folositi la mobre ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat si eu placutele de frana pe spate la mobra.M-am chinuit 30 de min sa desfac cele 2 suruburi cu cap de imbus ca sa dau jos etrierul cu un set de imbusuri din targ la 10 lei... zici ca sunt din plastilina... cum fortezi putin imediat se stramba.

Ma bate gandu sa cumpar ceva mai "profesional" tinand cont ca la pegaso cam toate suruburile au cap de imbus.

Voi ce folositi la mobre ? :P

poti lua de la BOSCH , la set sunt bune. dai 50 de lei dar face treaba ...Eu am luat de la un magazin la bucata fb .dar fara marca .insa a costat cam 4-6 lei bucata.Vezi daca poti sa faci rost de un catalog " ROCAST" au marfa bunicica........uite gasesti aici la pag 39 http://www.rocast.ro/content/cataloage/US/cap6.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am de 2-3 ani un set de imbusuri marca GS Crome-Vanadium, pe care am dat 25 de lei.

Nici unul nu s-a stricat si mai duc inca.

Le folosesc saptamanal la diverse surubareli.

» Post actualizat in 21 Nov 2014 18:37

De azi mai am o capra pe langa Pegaso,o Honda Dominator,la care am de lucru in iarna asta.

Se pare ca Mos Craciun a venit mai devreme :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti lua de la BOSCH , la set sunt bune. dai 50 de lei dar face treaba ...Eu am luat de la un magazin la bucata fb .dar fara marca .insa a costat cam 4-6 lei bucata.Vezi daca poti sa faci rost de un catalog " ROCAST" au marfa bunicica........uite gasesti aici la pag 39 http://www.rocast.ro/content/cataloage/US/cap6.pdf

 

Mersi de informatii, o sa caut neaparat un set.

 

@eugenkawa .. nu pui o poza sa o vedem si noi ? :hug:

Sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...