Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Draga Aline,e kilometri nu chilometri. :)

Daa',nu stiu de ce cred eu,ca daca schimbi uleiul,n-are sa-ti mai agate in a 2 a.

da E KM sunt la lucru si din viteza ....

referitor la agatat , am incercat sa reglez din cablul de ambreiaj . Momentan am gasit o pozitie buna , dar nu e normal . Cand strang cablul de ambreiaj , trancane cant bag a I-a si se zguduie mobra , iar a II-a agata rau , aproape nu intra . Daca slabesc pe o anumita pozitie , e mai bine. ma gandesc la o uzura a arcurilor sau / si furcile. Uleiul e schimbat anul acesta si are aprox 2000 KM. Asa facea de cand am luat-o si a avut in ea Motul si Yacco, asa am pesupus ca nu e de la ulei Si la mine am pastile la supape insa trebuie verificata cota si deasemenea daca scaunele si supapele sunt in regula -deci chiuloasa jos .Imi afuma pe una din tobe si iar nu e bine .In fine sunt doar planuri generate de varsta ei

» Post actualizat in 04 Nov 2016 11:12

Ok, deci nu ne mai plimbam... Tocmai acum cand mi-am luat scarite de off de la SW Motech si cauciucuri cu crampone.

Pe aceasta cale ii dorim domnului Alin mesterire sanatoasa in continuare cu amendamentul ca supapele se verifica/regleaza la 20.000 de km, nu la 60.000 km, iar rulmentul unisens se schimba la 40.000 km, nu la 60.000 km.

Ca, in stilul asta, e posibil sa fi nevoit sa rectifici si scaunul supapelor si sa te vad eu acolo cum te descurci.

In alta ordine de idei, imi pare rau de pataniile prietenilor de mai sus, cu fiertul motorului si altele. Eu preferam sa ramana fiabilitatea Apriliei la nivel de glume, la o bere.

in primul rand salutare , nu ne-am mai auzit de mult

Ai dreptate , insa eu am luat-o pe la 47000 Km,si am 58 000 KM tocmai de aceea vreau sa intru in ea . Nu stiu ce revizii a avut , si nu vreau probleme pe viitor

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca 4 supape sunt cu pastile,a 5 a e cu surub de reglaj al jocului.

am inteles , nu am desfacut pana acum .Am un tacanit , desi am intins lantul de distributie , posibil de la a 5-a

» Post actualizat in 04 Nov 2016 12:34

sincer nu vreau sa o dau ,pentru ca e un model simplu si mai usor e reparat , fara electronica si senzori, chiar daca ma costa ceva ....

fata de bembeul lui Bamboo , care zace desfacut si acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mi-e si frica sa cer un estimativ...

Pai ai cam asa: Kit lant – 100 euro, anvelope – 200 euro, kit ambreiaj (daca e cazul) – 90 euro, placute – 60 euro, ulei, filtru, lichid frana – 50 euro, segmentare si garnituri – 150 euro, rulmenti fata/spate – 40 euro, rulmenti jug – 30 euro.

Vezi si furca, ca si aia se serviseaza la doi ani. 50 euro.

Total: 770 euro. Asta asa, la prima strigare. Fara mana de lucru si fara pastilele pentru reglajul supapelor.

Cred ca manopera te duce undeva pe la 100 de euro, deci ai un total de 870 de euro. :)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii sunt deocamdata singurii care au reusit sa elimine tacanitul dintre sa si ghidon . Eu sunt inca la nivelul capakului de ambreiaj . A inlocuit cineva simeringul si rulmentul cu ace al axului de ambreiaj ? Si cum le-a extras ?

post-2197-0-78844500-1478333749_thumb.jpg

post-2197-0-65548400-1478333761_thumb.jpg

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus mansoane incalzite.

 

Maine bag un traseu cu putin offroad pana prin Covasna, daca se baga cineva.


» Post actualizat in 05 Nov 2016 11:03

Iar am postat la sectiunea gresita, ma omoara Cristian :D

post-12682-0-37525700-1478343068_thumb.jpg

post-12682-0-36872100-1478343076_thumb.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus mansoane incalzite.

 

Maine bag un traseu cu putin offroad pana prin Covasna, daca se baga cineva.

» Post actualizat in 05 Nov 2016 11:03

Iar am postat la sectiunea gresita, ma omoara Cristian :D

Maine cand? Ca am veni si noi. Adica eu cu sotia. Un V-Strom si un BMW 1200 GS. Care e traseul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face de toate dar cu greu :) Data viitoare fara namoale ca nu merg cauciucurile alea. Am culcat-o de vreo 3-4 ori cred.

 

Pe macadam, drum de tara uscat si asfalt e perfecta cu cauciucurile alea. Namoale insa, nu merg mai deloc. Se incarca cu noroi si devin slick, nu mai zic ca intra noroi intre aripa fata si roata, facand un blocaj total :) Am mers fara aripa de fata o bucata de drum, cauzand alta "problema": arunca prea mult noroi la radiator, l-a umplut jumate cu pamant de lut. Am pus aripa la loc si am curatat cu apa cat am putut din pamant, dar nu e o solutie.

 

Culmea, s-a indoit si crash bar-ul de pe stanga la o culcare, imi gatuia circuitul de la radiator. Noroc ca stand pe motor si proptit in ghidon, am reusit sa il indrept cu piciorul. :)

 

E clar, turele viitoare nu le mai fac pe noroi.

post-12682-0-71546300-1478461785_thumb.jpg

post-12682-0-20334300-1478461793_thumb.jpg

post-12682-0-64227800-1478461803_thumb.jpg

post-12682-0-04360700-1478461816_thumb.jpg

post-12682-0-44446700-1478461845_thumb.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si frana spate nu mai merge, cred eu ca de la porcaria aia de contact, ca la BMW. La mine nu s-a indoit crash-bar-ul, e adevarat ca Givi si ca nici n-am dat cu ea e pamant, doar de masini in trafic.

Una peste alta, toate au ajuns la final si culmea, astea mari, V-Strom, TDM si Aprilia, cu cauciucuri de strada unde era clara treaba de semi-hard-off-road.

KTM-ul 990 ADV si BMW 1150 ADV aveau caramele si baietii facusera motocross.

Nu ca zic, dar vreau sa spun...

Neam prost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, eu am avut parte de ce am vrut. Offroad chiar si asa cum a fost.

 

Asa ca vreau sa multumesc pentru participare tuturor care au venit azi, cu scuzele pentru intarzierile mele. surprinzător dar chiar m-am sintit bine cu toate căzăturile mele si sper sa ne mai revedem pentru alte trasee. Fără noroi, cum ar veni... :)

 

Sper ca si restul s-a simtit ok in formula asta semi-noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cu scuzele pentru intarzierile mele.

Eu ar trebui sa ma plang de faptul ca mergeam incet, nu tu. Sau altii sa se planga de mine ca inaintam ca melcul turmentat. Dar, pana nu ii pun crampoane, chiar nu merita sa-mi bat joc de ea.

Super-tare iesirea. febra musculara la greu. Ma rog, NeamProst de la Cluj nu stie, ca el merge pe o chestie de 47 de kg, la plin. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt un fost posesor de Aprilia Pegaso 650 Cube din 1998 si din motive financiare si tehnice a trebuit sa ma despart de motor. Acum am reusit sa strang bani sa-mi iau una mai noua si am gasit una, doar ca motocicleta asta e de vanzare din iulie, 2015 si de atunci nu s-a vandut chiar daca proprietarul i-a scazut pretul de cateva ori. Stiti ceva de motorul asta? De ce nu s-a vandut de atunci la pretul asta? Stiu ca modelele astea sunt foarte putin cautate, dar totusi...

https://www.olx.ro/oferta/vand-aprilia-pegaso-650-ie-an-2005-ID50bhQ.html

Sau mai strang bani si o iau pe asta?

https://www.olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-trail-2009-ID7hpZk.html

Astept pareri. Mersi mult!
Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti ceva de motorul asta? De ce nu s-a vandut de atunci la pretul asta? Stiu ca modelele astea sunt foarte putin cautate, dar totusi...

 

https://www.olx.ro/oferta/vand-aprilia-pegaso-650-ie-an-2005-ID50bhQ.html

 

 

 

Cand vezi motoare cu 29.000 km, aduse din Italia, fugi ca de dracu! Sfatul meu. Mai bine iei una verificata, de la noi, cu 80.000 km. Ca tot atat are si aia, sau mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vezi motoare cu 29.000 km, aduse din Italia, fugi ca de dracu! Sfatul meu. Mai bine iei una verificata, de la noi, cu 80.000 km. Ca tot atat are si aia, sau mai mult.

Ce-as fi vrut sa-mi dea si mie cineva sfatul asta prin primavara...

am luat-o la 30+ mii adusa din Italia... luat un rand de numere rosii... stata un an, apoi luat al doilea rand cand am cumparat-o eu. nu a fost scumpa deloc, 1100 euro, dar de atunci (mai 2016) si pana acum am mai cumparat-o cel putin o data si jumate in piese si manopera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, aici e vina mea... am intrebat un amic care are un cube (si ala plin de bube), l-am pus sa o si testeze, si a zis ca e ok (probabil comparata cu a lui) eh, rau nu-mi pare... totusi chiar si asa temperamentala si plina de probleme, are sarmul ei nemernica de italianca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rahat! Suie-te pe o motocicleta in care an de an bagi doar benzina si conumabilele consumate/uzate, si vezi atunci ce FARMEC are motociclismul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu la mestereala ma refeream, aia place tuturor. Dar baiatul de mai sus mi s-a parut destul de catranit vis-a-vis de timpul si banii cheltuiti ulterior achizitiei.

Nu am vrut sa semene a discutie italiene vs. japoneze, scuze daca s-a inteles asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catranit n-as zice... una peste alta, mi-am asumat anumite cheltuieli cand am optat catre cel mai ieftin exemplar de Pegaso injectat pe care l-am gasit in acea perioada... unele probleme le-am mai agravat si eu prin utilizare incorecta (desi banuiam ca e ceva in neregula am mers pe varianta romaneasca cu "las-o ba ca merge!") altele le stiam de la bun inceput (instalatia electrica "umblata", gumele vechi, faptul ca a fost tinuta pe cric in garaj un an de zile) intr-un fel ma bucur ca mi-a facut figura intr-un loc cat de cat civilizat si nu in creierii muntilor, chiar daca am ratat o "expeditie" pe munte. Partea buna e ca am sanse mari sa ii fac o reparatie capitala la motor cu ocazia asta si macar voi sti pe ce ma bazez dupa ce o scot din service.

 

cat despre experienta, e prima motocicleta... anul de permis moto il implinesc pe 2 Decembrie, este primul vehicul cu motor otto pe care il folosesc (pana acum mi-au trecut prin mana cateva conserve... toate diesel. prima a fost un FIAT Uno, deci nu sunt strain de ce inseamna ingineria mecanica si electrotehnica italiana.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întotdeauna prima achizitie in aproape orice vehicul diferit ca experienta este de sacrificiu. De aia nu e bine sa investesti in prima masina, prima motocicleta, prima bicicleta, primele role, etc. Eu sunt trecut prin toate de mai sus si toate sunt diferite intre ele pentru ca sunt cu totul alt stil de manevrat/condus. Degeaba ai masina daca nu stii sa mergi pe motor si vice versa.

 

Banii multi pe un vehicul nou ca experienta sunt bani aruncati degeaba, părerea mea.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întotdeauna prima achizitie in aproape orice vehicul diferit ca experienta este de sacrificiu. De aia nu e bine sa investesti in prima masina, prima motocicleta, prima bicicleta, primele role, etc. Eu sunt trecut prin toate de mai sus si toate sunt diferite intre ele pentru ca sunt cu totul alt stil de manevrat/condus. Degeaba ai masina daca nu stii sa mergi pe motor si vice versa.

 

Banii multi pe un vehicul nou ca experienta sunt bani aruncati degeaba, părerea mea.

Tocmai de-aia, știind că oricum voi avea de reparat după alții (mai ales după italieni) m-am orientat către cea mai ieftină, și am optat pentru varianta pe injecție pentru că am presupus că fiind o tehnologie mai nouă o fi și mai bună
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...