DArtagnan Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Sau vă luați după o Aprilia cu rotile roșii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 La marsul de sambata organizat de Black Helmets, puteti gasiti aprilienii in partea din rond cea mai apropiata de Piata Unirii. Ce mars? Iar darama guvernul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Da, cu motoarele ) Si dupa aia eu o sa ma duc spre Valeni si Cheia. Intereseaza pe cineva? Scrieti in topicul de mai jos ca sa stiu cum facem. /index.php?/topic/745185-sambata-25-martie-bucuresti-valeni-cheia-bratocea/&do=findComment&comment=4311135 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Daca tot a venit primavara, mi-as baga un pic nasul in motorul lui frate-miu si as vrea sa rezolv problema cu inrosirea galeriilor la relanti. Din ce am mai citit eu, ar fi vorba de amestec sarac...Deci ce-ar trebui sa reglez ca sa-i aduc amestecul in niste limite normale ? Musai sa dau jos carburatorul ? Aprilia Pegaso 650, 1997 Editat Martie 24, 2017 de challenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 challenger, problema spusa de tine suna cel putin interesant macar pentru o poza noaptea sub clar de luna si cu niste artificii in spate. Inainte sa o rezolvi, faci o astfel de poza? macar pentru grupul nostru de aprilieni si marketing "one to one" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 D-apai oi face, daca-i musai ! Nu m-ar deranja galeriile inrosite, dar, din cauza dereglarii carburatorului, merge turat si se incalzeste repede cand sta pe loc la relanti, plus ca motorul clar nu functioneaza cum ar trebui...deci musai trebuie sa ma bag in ea, sa vad ce iese. Ma gandeam ca ati mai patit si voi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Nu da jos carburatoarele, joaca-te doar cu suruburile de reglaj pentru aer (doua bucati), care se afla sub carburatoare, loc in care poti ajunge doar cu o surubelnita articulata sau una d-aia micuta de croitorie...spatiul de acolo fiind foarte ingust si inaccesibil. Verifica si incarcarea, fiindca am patit-o candva la fel, adica se inroseau galeriile si mergea neregulat...verificand incarcarea am observat ca releul meu incarca normal doar in primele 15-20 minute dupa pornire si dupa ce se incalzea, incarca doar undeva in jurul a 10 -11V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Ok, am sa tin cont de sfat. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 (editat) Si noi azi: Editat Martie 25, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Si noi azi: Clar trebuie să schimb motorul, e prea mic pt mine :-)) Uite de departe, cât de mare sunt pe lângă ea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Murtaza Mihai Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 salut, am o problema cu motocicleta..(Aprilia pegaso 650, '99) in treapta a doua de viteza imi intrerupe de 2 ori pe toata plaja de acceleratie, undeva intre 2000-3000 rpm si pe la 4000-5000 rpm, doar in momentul in care accelerez tare.. daca folosesc acceleratia progresiv, reusesc sa scap de aceasta problema.. aceasta intrerupere nu duce la iesirea din viteza sau la pierderea accelerarii, este efectiv un gol de putere la acete turatii... aveti idee ce poate fi? Va multumesc anticipat! Reply Report Edit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Salut Mihai! Zici ca intrerupe sau ca are goluri de putere? E posibil sa fie din carburatie, oricum. Cand au fost curatate ultima oara carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 ...Sau crabotii de la pinioanele treptei a II-a rotunjiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Cand iti "patineaza ambreiajul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Murtaza Mihai Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Salut Mihai! Zici ca intrerupe sau ca are goluri de putere? E posibil sa fie din carburatie, oricum. Cand au fost curatate ultima oara carburatoarele? Salut, intrerupe pentru jumatate de secunda si continua sa traga dupa ce trece de zona aia(zona care nu este mereu aceeasi, variaza cu cateva sute de ture +|-), nu pierde turatia si nici nu se franeaza efectiv are o pauza.. ca si cum ar ramane fara curent sau fara combustibil.. Carburatoarele au fost curatate cu 6 luni inainte sa inceapa sa faca asta. Am schimbat si bujia si ambreiajul si are acelasi comportament.. » Post actualizat in 28 Mar 2017 13:33 ...Sau crabotii de la pinioanele treptei a II-a rotunjiti! din cate stiu, nu ar intra in viteza, sau ar iesi din viteza in momentul in care apare intreruperea respectiva.. lucruri care nu se intampla. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Cand iti "patineaza ambreiajul".2fdCt.jpg Buna asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 ... » Post actualizat in 28 Mar 2017 13:33 din cate stiu, nu ar intra in viteza, sau ar iesi din viteza in momentul in care apare intreruperea respectiva.. lucruri care nu se intampla. Multumesc! ...Nu stii bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Tot carburatia zic sa o verifici. Aici ai cateva indicii despre cum functioneaza carburatoarele Mikuni. http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm Sunt destul de sensibile, daca trag aer fals, au oring-uri defecte, depuneri pe jicloare sau nu sunt reglate corespunzator, iti dau numai batai de cap. Reglarea nivelului carburantului in camera de nivel constant: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?170353-Carb-Info In principiu, sigurantele cuielor trebuie sa fie pe a doua pozitie, de sus in jos, membranele sa fie ok, sa nu fie crapate, rupte etc. Sertarele sa culiseze usor, sa nu agate (merge pusa putina vaselina teflonata, foarte putina). Suruburile de reglare amestec aer-carburant, cele laterale, ce pot fi reglate fara sa dai carburatoarele jos, dozeaza amestecul pana la 1/4 din acceleratie. De fabrica sunt puse la 3,5 ture (adica strangi suruburile la maxim, apoi le deschizi inapoi 3,5 ture). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Murtaza Mihai Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Tot carburatia zic sa o verifici. Aici ai cateva indicii despre cum functioneaza carburatoarele Mikuni. http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm Sunt destul de sensibile, daca trag aer fals, au oring-uri defecte, depuneri pe jicloare sau nu sunt reglate corespunzator, iti dau numai batai de cap. Reglarea nivelului carburantului in camera de nivel constant: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?170353-Carb-Info In principiu, sigurantele cuielor trebuie sa fie pe a doua pozitie, de sus in jos, membranele sa fie ok, sa nu fie crapate, rupte etc. Sertarele sa culiseze usor, sa nu agate (merge pusa putina vaselina teflonata, foarte putina). Suruburile de reglare amestec aer-carburant, cele laterale, ce pot fi reglate fara sa dai carburatoarele jos, dozeaza amestecul pana la 1/4 din acceleratie. De fabrica sunt puse la 3,5 ture (adica strangi suruburile la maxim, apoi le deschizi inapoi 3,5 ture). daca tu spui ca este din carburatoare, nu ar fi normal sa faca si in alte trepte de viteza?? face doar in treapta a doua si in aceeasi plaja de turatie... » Post actualizat in 29 Mar 2017 07:51 Sau de la membrane crapate/coapte.Numai ca atunci consuma de-o ia dracu' si scoate fum negru ca un diesel infundat. Frumos era daca spuneai si ce generatie/model de Aprilica ai,daca aveai profilul completat,asa ca sa stim si noi cu cine povestim. este o Aprilia Pegaso 650 cube din 1999, poate fi ceva legat de cutia de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Sa ai intreruperi din cutia de viteze? Ce? In treptele primare simti cel mai mult golurile de putere, ca ai cuplul ridicat, orice neregularitate a motorului se simte aici. Nu inteleg cum sa intrerupa din cauza cutiei de viteze. Poate sa patineze ambreiajul, dar asta ar insemna sa se tureze mai mult, nu sa ramana la o turatie constanta. Nu vad logica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Salut.Dupa ce explicatii dai motorul ,,da-n nas,, adica la acceleratii bruste nu are benzina destula si se plafoneaza.De obicei mai da si rateuri in filtru de aer.,adica amestec sarac.Poate nu se alimenteaza cum trebuie Aprilia are la intrare in teul care face legatura intre furtunul de la rezervor si carburatoare un filtru din plastic.Poate este infundat partial si nu asigura debitul necesar de benzina.Accesul se face greu si trebuiesc demontate carburatoarele....Ca sa vezi exact scoate bujia si vezi cum arata.Ea spune cum este amestecul sarac sau bogat.Eu am mai patit asemenea intreruperi dar la turatii mai mari si bujia era neagra ,deci amestec prea bogat.Eram la drum si am scos filtrul de aer ca sa mai saracesc amestecul.Filtrul era cam murdar si carburatoarele CV sint foarte sensibile la reglaje.Oricum se pare ca de la carb este beleaua asa ca trebuiesc demontate.Poate sa fie si de la aprindere dar astea electronice ori merg ori nu merg.Poate sa mai fure curent daca sint imbatrinite fisele si pipa de la bujie.Trebuiesc prin eliminare loate in discutie toate cauzele.In prima instanta sa ai bujie noua si sa vezi cum arata.Ea spune totul. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 (editat) ... in treapta a doua de viteza imi intrerupe de 2 ori pe toata plaja de acceleratie, undeva intre 2000-3000 rpm si pe la 4000-5000 rpm, doar in momentul in care accelerez tare... Omul a specificat clar, in treapta a doua! De ce nu-i face si in alte trepte la turatia respectiva la fel? Ori doar acolo creste consumul incat sa "sughita" motorul din lipsa de gaz?! @Mihai -Cand o sa termini de verificat carburatie, electrica, filtre si bujii...sa-ti aduci aminte de craboti! Asta daca in scurta expunere pe care ai facut-o nu ai omis ceva, sau pe langa intrerupere mai ai si alte semne care sa denote un alt defect! Editat Martie 30, 2017 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Are careva idee de ce nu pot sa la loghez cu FB-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Da! N.ai mai pus demult poze cu stroama si nu te mai recunoaste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 salut, am o problema cu motocicleta..(Aprilia pegaso 650, '99) in treapta a doua de viteza imi intrerupe de 2 ori pe toata plaja de acceleratie, undeva intre 2000-3000 rpm si pe la 4000-5000 rpm, doar in momentul in care accelerez tare.. daca folosesc acceleratia progresiv, reusesc sa scap de aceasta problema.. aceasta intrerupere nu duce la iesirea din viteza sau la pierderea accelerarii, este efectiv un gol de putere la acete turatii... aveti idee ce poate fi? Va multumesc anticipat! Reply Report Edit Ghilotinele de carburatoare nu culiseaza cum trebuie si raman blocate sau au intarziere in raspuns, raportat la acceleratie ( mai ales ca zici ca e atunci cand accelerezi tare , banuiesc ca vrei sa zici brusc ). Am avut si eu simptome similare la modelul din 1996 pe care l-am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.