Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Dubios, de regula nu recomanda tipul de ulei, ci marca.

Dar totusi, ca tot ai pus cartea aia: Iti dai seama ca la temperatura ambientala (caci la asta se refera graficul) de 10 grade, uleiul 15W50 are o viscozitate diferita de 10W40? Deci e mai gros? Deci fortezi motorul sa lucreze degeaba, ii fortezi lagarele de alunecare s.a.m.d.?

 

post-85683-0-40018900-1448045547_thumb.jpg

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dubios, de regula nu recomanda tipul de ulei, ci marca.

Dar totusi, ca tot ai pus cartea aia: Iti dai seama ca la temperatura ambientala (caci la asta se refera graficul) de 10 grade, uleiul 15W50 are o viscozitate diferita de 10W40? Deci e mai gros? Deci fortezi motorul sa lucreze degeaba, ii fortezi lagarele de alunecare s.a.m.d.?

e in aceeasi categorie de temperatura cu 15 w 40cel recomandat de cartea tehnica Aprilia.Eu am avut 10w40 si asta vara mis-a parut prea fluid. Nu contest ca poate am segmentii cu un oarecare grad de uzura.

In alta ordine de idei uleiul Yacoo cumparat de mine merge foarte bine la temperaturi inalte ceea ce se intampla in oras cat si la forje mari la drum intins Iarna nu prea ma pasioneaza ...

» Post actualizat in 20 Nov 2015 18:56

 

 

Uleiul recordurilor mondiale

 

 

 

MVX 500 4T - SAE 15W50

Ulei 100% semisintetic pentru motoarele motocicletelor în 4 Timpi

 

 

CARACTERISTICI MEDII

UM

15W50

Densitate la 20 ºC

Vâscozitate cinematică la 40 ºC

Vâscozitate cinematică la 100 ºC

Indice de vâscozitate

Punct de curgere

Punct de inflamabilitate Cleveland

Vâscozitate dinamică la -20ºC

Kg/m3

mm2/s

mm2/s

 

ºC

ºC

mPa.s

875

130

17,9

153

-36

210

5300

 

 

UTILIZARE

 

Adaptat în particular la motoare puternic solicitate în condiţii de serviciu foarte severe: cross, oraş (aglomerare), stradă, autostradă.

 

Lubrifiază perfect cutiile de viteză integrate şi este miscibil cu lubrifianţii de categorie similară.

 

Omologarile JASO MA2 – potrivita pentru toate tipurile de motociclete (Roadsters,routieres,

customs ,GT ou sportives )

 

PROPRIETĂŢI & AVANTAJE

 

- Gradaţia 15W50 asigură o lubrifiere optimă la temperaturi înalte

- Bun nivel de detergenţă şi de dispersivitate

- Excelente proprietăţi de fricţiune evitând aşa zisele « alunecări ale ambreiajului »

- Foarte bună protecţie a motorului şi a cutiei de viteze contra uzurii

- Reduce emisiile poluante

- Volatilizare slabă ceea ce permite reducerea consumului de ulei

 

OMOLOGARI SPECIFICATII

 

JASO MA2 API SL

 

MVX 500 4T SAE 15W50 depăşeşte cu largheţe exigenţele cele mai severe definite de principalii constructori.

 

 

 

 

 

M033YCO090

MA2

JASO T903:2006

PERFORMANCE IS GUARANTEED by YACCO S.A.S.

005-LAB/FT/23-2010/3325

» Post actualizat in 20 Nov 2015 18:58

Eu zic ca am facut alegerea buna .Ramane sa testez

Voua va recomand sa faceti cum credeti de cuviinta, insa inainte de a lua o decizie sa va documentati temeinic.

La cartofi merge ulei Bunica , la motoare nu!

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un exemplu vazut de mine: colegul care mi-a vandut masina a vrut el sa fie "mai crestin decat Papa" si i-a bagat 15W60 :) Ideea e ca dupa nici 3000 km, joja mea arata nivelul de ulei sub jumatate. I-am schimbat cu 15W40 (in cartea tehnica a masinii exista 2 tipuri: 5W30 sau 15W40, in functie de climat) si acum nivelul e la fel :)


» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:13

Normal. Fiecare face ce vrea acum :)

De curiozitate, sa ne spui consumul de ulei inainte de urmatoarea revizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba folosesc exact acelasi ulei si la masina si la moto si nici una nu sughita, pana la urma sunt doua vechituri cu motoare de conceptie veche, simple si "neimpinse", cu cai putini si turatii mici, in care nu merita bagat ulei super rafinat, au nevoie doar de ulei proaspat si la nivel. Atat.

Restul..marketing si bani aruncati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un exemplu vazut de mine: colegul care mi-a vandut masina a vrut el sa fie "mai crestin decat Papa" si i-a bagat 15W60 :) Ideea e ca dupa nici 3000 km, joja mea arata nivelul de ulei sub jumatate. I-am schimbat cu 15W40 (in cartea tehnica a masinii exista 2 tipuri: 5W30 sau 15W40, in functie de climat) si acum nivelul e la fel :)

» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:13

Normal. Fiecare face ce vrea acum :)

De curiozitate, sa ne spui consumul de ulei inainte de urmatoarea revizie.

normal ca uleiul in schimbi in functie de climat.La mine acest lucru a fost determinant .Termperaturile mari vara , mersul in oras , solicitarea la drum lung ma obliga sa ridic turatia motorului si am pierdut cam 200 ml la 2300 km incarcata full.

Clima s-a schimbat in Romania si in Europa fata de acum 21 de ani cand a fost produsa motocicleta fiind mult mai calda atat iarna cat si vara.Deasemenea calitatea uleiurilor a crescut.

sunt curios si eu cum merge , insa mai intai trebuie sa verific supapele , furtunele , sa schimb antigeleul , bateria .Sunt curios cum porneste la rece. Motul 5100 10w40 pornea la fix iarna

» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:26

Ba folosesc exact acelasi ulei si la masina si la moto si nici una nu sughita, pana la urma sunt doua vechituri cu motoare de conceptie veche, simple si "neimpinse", cu cai putini si turatii mici, in care nu merita bagat ulei super rafinat, au nevoie doar de ulei proaspat si la nivel. Atat.

Restul..marketing si bani aruncati.

Ba e treaba ta cum faci.Si a mea e vechitura - mobra -din 94 dar nu vreau sa ma lase in drum prin Romania , Grecia sau Germania - am in plan asta.

Eu vreau sa ma plimb nu sa ma joc cu copiii prin oras asa ca imi trebe calitate.O doza de marketing e in toate , ai dreptate, dar consacrarea unei marci sta in rezultatele obtinute in zeci de ani de experienta

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma amuzi. Acel "ba" nu era un apelativ, era parte din "ba din contra".

Pe de alta parte, daca tu visezi ca uleiul scump iti va intineri motorul, poti sa o faci linistit, dar sigur nu o sa se intample. Si kilometri cred ca fac destui si culmea nu ma lasa in drum. Si nici nu am auzit de motoare ramase in drum din cauza uleiurilor ieftine, cauzele sunt altele de regula.


» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:46

Cel mai mare consum de ulei l am avut cu Motul 7100, care nu e deloc ieftin. Cu Lidl nu am mai avut consum de ulei. Ciudat, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma amuzi. Acel "ba" nu era un apelativ, era parte din "ba din contra".

Pe de alta parte, daca tu visezi ca uleiul scump iti va intineri motorul, poti sa o faci linistit, dar sigur nu o sa se intample. Si kilometri cred ca fac destui si culmea nu ma lasa in drum. Si nici nu am auzit de motoare ramase in drum din cauza uleiurilor ieftine, cauzele sunt altele de regula.

» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:46

Cel mai mare consum de ulei l am avut cu Motul 7100, care nu e deloc ieftin. Cu Lidl nu am mai avut consum de ulei. Ciudat, nu?

scuze la" ba ".

Ce am luat eu nu e scump deloc.Cu 250 de lei( transport inclus ) am doi ani si la mobra si la masina.

Nu vreau sa intineresc motorul , insa fiind batran are nevoie de atentie.

» Post actualizat in 20 Nov 2015 20:01

Ma amuzi. Acel "ba" nu era un apelativ, era parte din "ba din contra".

Pe de alta parte, daca tu visezi ca uleiul scump iti va intineri motorul, poti sa o faci linistit, dar sigur nu o sa se intample. Si kilometri cred ca fac destui si culmea nu ma lasa in drum. Si nici nu am auzit de motoare ramase in drum din cauza uleiurilor ieftine, cauzele sunt altele de regula.

» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:46

Cel mai mare consum de ulei l am avut cu Motul 7100, care nu e deloc ieftin. Cu Lidl nu am mai avut consum de ulei. Ciudat, nu?

7100 e 100% sintetic si de aceea l-a consumat, trebuia sa pui semisintetic 5100. asa se intampla la motoarele de generatie veche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat fight!

Hai, ca-mi place.

La mine, in cartea tehnica, imi da 20W50 si nu imi indica marca. Probabil ca Floriol nu se fabrica in 1995.

In alta ordine de idei, daca bagi ulei de masina la moto cu ambreiajul in baie de ulei, il distrugi. Pe el, pe ambreiaj. Crede-ma pe cuvant, am experimentat, nu vorbesc din carti. Pe urma, am vorbit cu specialisti care mi-au spus ce si cum e cu uleiul si ambreiajul.

E adevarat ca la 1200 GS folosesc ulei de masina in motor, dar ala are cutia si cardanul cu alt ulei.


» Post actualizat in 21 Nov 2015 09:40

Donez un voucher in valoare de 5 euro la Louis.de. Valabil pana la 30 noiembrie. Asa ca cine vrea sa faca vreo comanda, sa-mi dea de stire.

Donez cizme moto ProBiker Touring, piele, marimea 43. Purtate dar in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am schimbat uleiul la masina si am facut , prima tura , scurta , prima impresie despre Yacco: pornire usoara , motorul nu se aude si nici nu se simte ca merge la relanti. motorul merge rotund.Este doar prima parere .Am folosit ce recomanda Yacco pentru Dacia Logan, ramane de vazut performantele avand in vedere ca este long life 30000 sau 24 luni

Sper la mobra sa fie la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am schimbat uleiul la masina si am facut , prima tura , scurta , prima impresie despre Yacco: pornire usoara , motorul nu se aude si nici nu se simte ca merge la relanti. motorul merge rotund.Este doar prima parere .Am folosit ce recomanda Yacco pentru Dacia Logan, ramane de vazut performantele avand in vedere ca este long life 30000 sau 24 luni

Sper la mobra sa fie la fel

Si eu am schimbat uleiul la Aprilica si am bagat Ipone de data asta,nu Motul.

Si mie imi intra mult mai usor in viteza si parac e mai fin sunetul motorului,dar asta o pun pe seama faptului ca uleiul e nou.

Motul-ul 300 V ce l-am dat jos din motor,era inca verzui la culoare,dupa 8.000 de km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am schimbat uleiul la Aprilica si am bagat Ipone de data asta,nu Motul.

Si mie imi intra mult mai usor in viteza si parac e mai fin sunetul motorului,dar asta o pun pe seama faptului ca uleiul e nou.

Motul-ul 300 V ce l-am dat jos din motor,era inca verzui la culoare,dupa 8.000 de km!

la prima impresie e clar uleiul nou , indiferent de marca , ramane de vazut performantele in timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iegzakt.

Oricum Ipone-le pus de mine se face tot in Franta ,in aceeasi fabrica cu Motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yacco si Elf tot in Franta - sa cred ca francezii sun cei mai buni la uleiuri ?

Da' dracu' stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin cred c-ar fi interesat!

Acu vad toba de care mi-ai spus.

Hmmm,interesant.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin cred c-ar fi interesat!

Acu vad toba de care mi-ai spus.

Hmmm,interesant.

momentan am nevoie de alte investitii, amvelopa , placuta , rulmenti- fata , filtru ulei eventual pastile supape dupa verificare si mai cu seama echipament pentru mine- s-a cam dus , cadouri de craciun , rate plm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan am nevoie de alte investitii, amvelopa , placuta , rulmenti- fata , filtru ulei eventual pastile supape dupa verificare si mai cu seama echipament pentru mine- s-a cam dus , cadouri de craciun , rate plm

Daca vrei echipament, da o fuga pana aici. Am fost la magazinul ala, de ne-ai trimis tu, si avea o groaza de chestii interesante. Eu mi-am luat o pereche de pantaloni cu mesada, 150 de lei si manusi de vara, noi, 50 de lei. Iar Andrea si-a tras o geaca Reusch de moare lumea, cu 100 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei echipament, da o fuga pana aici. Am fost la magazinul ala, de ne-ai trimis tu, si avea o groaza de chestii interesante. Eu mi-am luat o pereche de pantaloni cu mesada, 150 de lei si manusi de vara, noi, 50 de lei. Iar Andrea si-a tras o geaca Reusch de moare lumea, cu 100 de lei.

ma bucur ca ati fost si ati gasit lucruri bune.Eu am vazut marfa in targ la Baicoi ,

O sa incerc sa ajung , dar trebuie sa le iau pe rand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde e magazinul asta? Imi trebuie si mie ceva echipament si din ce am vazut pe forum cam toti cei care vand geci / pantaloni sunt ori din timisoara, ori din cluj. Nimeni pe aproape. Am mai vazut acum pe cineva la Gaesti, dar nu stiu cand o sa am timp sa ajung, oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde e magazinul asta? Imi trebuie si mie ceva echipament si din ce am vazut pe forum cam toti cei care vand geci / pantaloni sunt ori din timisoara, ori din cluj. Nimeni pe aproape. Am mai vazut acum pe cineva la Gaesti, dar nu stiu cand o sa am timp sa ajung, oricum.

Omul vine duminica in targ La Baicoi - e singurul cu echipament moto si salopete.

daca vrei sa ajungi in Bucuresti , prelungirea Ghencea , nr 11-

» Post actualizat in 25 Nov 2015 10:03

doreste careva filtru ulei( Hiflo Filtro) HF 151 - 25 lei /buc+ transport ?pot trimite cu posta pentru cost redus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul vine duminica in targ La Baicoi - e singurul cu echipament moto si salopete.

daca vrei sa ajungi in Bucuresti , prelungirea Ghencea , nr 11-

 

Cred ca vin si eu duminica la targ. Unde e targul asta cu exactitate? Nu am prea fost prin Baicoi si nu stiu zona :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vin si eu duminica la targ. Unde e targul asta cu exactitate? Nu am prea fost prin Baicoi si nu stiu zona :))

cand ajungi in targ , dupa produsele de constructii ( lemn , tabla etc .) mergi dreapta -pe jos si ai sa vezi

» Post actualizat in 26 Nov 2015 08:33

cand ajungi in targ , dupa produsele de constructii ( lemn , tabla etc .) mergi dreapta -pe jos si ai sa vezi

iti recomand sa lasi masina langa un centru de colectare fier pe dreapta si apoi mergi pe jos , e nebunie.Dac ploua nu te duce , e cam noroi

Poate ajung si eu duminica , daca iau leafa

post-78987-0-81117600-1448526706_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madaline, crashbar-ul m-ar interesa pe mine, dar nu am bani acum :( (Plus ca mobra am parcat-o la un hotel moto, deci n-am cum sa-l testez)

Cu banii nu-i o problema, mi-i dai cand ai. Trebuie doar sa masori distanta dintre cele doua suruburi cu care este montat motorul pe cadru. Daca e ca la celelalte Aprilii, il rugam pe Alin sa se uite, daca nu se supara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...