Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Piesa se cheamă "engine oil tube spring" şi după cum e desenată intră in furtun, cel mai probabil în zona curbată, pentru a împiedica apropierea pereţilor interiori ai furtunului. Cel mai sigur ne poate spune cineva care are încă furtunul original. Al meu sigur nu era... cineva şi-a bătut joc de motocicleta mea... avea garnitura de chiuloasă de carburată, etrierul faţă frâna cu o singură plăcuţă, mă rog... sper totuşi să

nu mă prindă şi sfârşitul lui mai cu ea demontată

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eh.. merge si fara.

 

Am o intrebare legata de sistemul de franare. Stiu ca pentru Pegaso trebuie lichid DOT4.

Eu am lighid pentru frana DOT 3 & 4 ( care este pentru race) si DOT4 care l-am foosit la masina. este vre-o problema daca il folosesc pe acesta? Are mai putin de1 luna.

Acum pe ambalaj nu scrie ca nu poate fi folosit la motociclete.

 

Azi am vrut sa ma duc si sa imi fac un fel de ITP si cand pe drum mi-am dat seama ca motorul imi merge franat. Cand opresc si pun degetul de frana spate... fierbinte.

Dupa ce am lasat sa se raceasca si am ajuns iar acasa, am desfacut si era blocat o chestie din interior.

Acum vreau sa schimb si lichidul daca tot sunt la cap acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Big problem!

Am fost ieri, la o tura, prin Bulgaria cu niste prieteni. La intoarcere, la Giurgiu, cand sa plecam din benzinarie, Fazer-ul 600 al lui George nu mai intra in viteza. Adica intra dar indiferent in ce pozitie era pedala, nu cupla nicio viteza. Ca si cum ar fi fost pe N. Pana atunci a mers perfect. Nu am fortat drumul, viteza de 120, nimic iesit din comun.Ma rog, pana la urma am chemat o platforma din Bucuresti.

Ce dracului o fi si asta? Ca eu n-am mai vazut asa ceva.

Am zis sa intreb specialisti de aici, poate a mai auzit cineva de simptom.

O zi geniala sa aveti! Si fara ninsoare.

Intreb ca sa stie si baiatul cam la ce sa se astepte. Motorul e din 2008 si el l-a luat de la Motomus parca, din Cluj, in septembrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu daca tot o dam in tehnic, am o problema de electrica la a mea :))

 

Claxonul si butonul care deschide capacul de la rezervor nu functioneaza mereu, cateodata sunt moarte. Semnalizarea la fel. Pun pe seama faptului ca sunt toate pe aceeasi parte, probabil un contact imperfect pe undeva la tot manunchiul asta de fire.

 

Ati mai patit asa ceva? Sau poate niste recomandari de electricieni buni pentru Aprilia? :)

 

Multumesc!

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine vara nu? incep problemele. :)

Un sfat cum se poate face o aerisire completa la frana pe spate? Am schimbat lichidul.

Daca vrei sa fie bine, baga lichidul de jos in sus, ca sa fii sigur ca iese aerul. Daca si dupa aceasta operatiune se inmoaie pedala, schimba garniturile de la pistonas.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iuliane, lichidul se schimba asa: torni in paharul de lichid de frana pana il umpli, dai drumul la aerisitorul de pe etrier si faci pedale pana sa schimba culoarea lichidului care iese pe aerisitor. Ai grija sa nu ramai fara lichid in pahar. Cand vezi ca e ok lichidul care iese, strangi aerisitorul si faci pedale multe. Apoi tii apasat pe frana si dai drumul la aerisitor. Strangi aerisitorul si abia APOI dai drumul pedalei de frana. Faci iarasi pedale. Operatiunea se repeta pana vezi ca se intareste pedala si pe aerisitor nu mai ies bule de aer.

Nu da drumul la pedala cand e aerisitorul desfacut, pentru ca vei trage in sistem mai mult aer decat ai scos.

Preferabil ar fi sa mai ai o persoana sa te ajute.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mersi Patrick. se poate face si fara sa ai kit special?

Da, cu o seringa si un furtun care inchide perfect pe aerisitor.

Dar oricum vei face procedura ( cum a zis Victor sau eu), daca pedala se va inmuia in timp, schimba garniturile. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mersi Victor. Bine de retinut ce zici.. dar pentru data viioare :)

Eu din nefericire am scos tot lichidul de pe linie iar acum trebuie sa urmez ce a spus Patrick.

Dar sa am mai putina bataie de cap am cumparat un kit special pentru asa ceva , pretul este rentabil si ma va ajuta si pe viitor.

Numai bine , si mersi de explicatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual, printre primele pagini este circuitul uleiului. Repet. Acel arc e supapa de care am mai spus.

https://www.google.ro/search?q=aprilia+pegaso+650+oil+circuit&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en-ro&client=safari#imgrc=arZ45RENP-49sM:

Şi totuşi de la rezervor (2) până la pompa de ungere (1) pe diagramă nu apare nicio supapă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nici nu am auzit sa fie vreun arc pe interior la furtune. Le-am desfacut pe toate cand mi-am refacut bmw-ul F650 Funduro si chiar un prieten tot cu Funduro a inlocuit furtunele de ulei si nu prezentau vreo urma de arc. Stiu ca ce zic eu sa verifice e o munca de surubareala, adica trebuie desfacuta o parte a motorului, dar decat sa se strice iar componente, cred ca e cel mai sanatos asa. In schema, singurele arcuri le vad pe cele de pe supapele de sens de la filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nici nu am auzit sa fie vreun arc pe interior la furtune. Le-am desfacut pe toate cand mi-am refacut bmw-ul F650 Funduro si chiar un prieten tot cu Funduro a inlocuit furtunele de ulei si nu prezentau vreo urma de arc. Stiu ca ce zic eu sa verifice e o munca de surubareala, adica trebuie desfacuta o parte a motorului, dar decat sa se strice iar componente, cred ca e cel mai sanatos asa. In schema, singurele arcuri le vad pe cele de pe supapele de sens de la filtru.

Din ce am citi pe net ar fi vorba despre alte modele de Pegaso 650 ie. Sa fie mai exact, ar fi vorba despre modelele fabricate in Austria(sau pentru Austria-Germania).

Eu ma gandesc ca ar fi cu rol de protectie pentru suprafata furtunului care sta langa motor(sub aparatoarea de plastic) pentru a nu se incalzi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutareee, cine ma ajuta cu o informatie va rog, cum resetez SERVICE la Aprilia Tuono RSV1000? (2005)

In ce circumstante iti apare? ai facut schimbul de oloi si filtre si ala inca tipa dupa service? daca nu se poate anula din combinatii de butoane (vezi manual de utilizare SI reparatie), atunci cel mai probabil doar in reprezentanta (sau nu :crack: ) cu scula de diagnoza OBD - cel putin asa e la masinute ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce circumstante iti apare? ai facut schimbul de oloi si filtre si ala inca tipa dupa service? daca nu se poate anula din combinatii de butoane (vezi manual de utilizare SI reparatie), atunci cel mai probabil doar in reprezentanta (sau nu :crack: ) cu scula de diagnoza OBD - cel putin asa e la masinute ...

În ianuarie am făcut revizia, cel puțin așa zice mecanicul :)

Și de câteva zile a apărut pe bord SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sint doua situatii posibile:

1. e ceva busit si aia tipa disperata dupa service

2. la revizie nu a fost resetat counter-ul de service

Da'mai bine consulta matale manualul de utilizare, zic si io ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

This is a simplified version suitable for printing. I have this posted on my toolbox at the shop because the owners manual is a bit overly stated.

Resetting the service light
Key on
Press Lap and R for 5 seconds
Switching KM/H to MPH
Key on
Press A about 5 seconds until blinking
Press B to change unit of measurement
Press A for 5 seconds to confirm choice
V max
Uses trip odometer #1 (the odometer displayed during instantaneous speed)
To reset trip odometer #1 press R for 2 seconds
To display V max and distance of trip odometer 1 press B for 2 seconds
To reset V max press R for 2 seconds
AVS (Average Speed)
Uses trip odometer #2
Hold down B for 2 seconds and then press again
AVS is displayed along with distance of trip odometer #2
To reset both AVS and trip odometer #2 press R for 2 seconds
Redline threshold (engine off only)
Press C, release, and press again
Release C when desired RPM is reached
Battery voltage
Press D once
Setting hour
Press D twice
Press LAP until desired hour is reached
Press D to confirm
Setting minutes
Press D three times
Press LAP until desired minutes is reached
Press D to confirm
Setting °C or °F
Press D a fourth time
Press LAP to alternate units
Chronometer (Lap Timer)
V max, AVS, and trip odometer #2 no longer function in this mode
Press LAP and within 0.7 seconds press D to enter chronometer mode
To start timing press LAP and release immediately
To store a lap time press LAP
To display lap times press B
To cycle through the stored laps, press LAP
To reset memory press A and LAP for 2 seconds
To leave chronometer function press LAP and D

 

 

Si cica mai e varianta :

1. turn key on
2. switch button to mode
3.go to diagnosis in the menu
4.enter dealer code (13432)
5.drop down to "reset service" in the diagnosis menu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...