Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Am o întrebare legată de cauciucuri. În manual scrie că pe spate trebuie 140/70-17. Eu acum am Pirelli MT 60 de 130/80-17.

Vreau să fac o tură mai lungă Âşi m-am gândit la Metzeler Tourance. Să-mi aiu 130/80-17 sau 140/80-17?

Tourance,clar! 130,am eu,e excelent pneul.Sau Michelin Anakee,tot 130 :bow:

 

Cat despre ulei,mai multi mecanici recomanda ulei 15-40,15-50 pt un motor mai batran,sau trecut de 35-40 k km,dar la Pegaso producatorul nu introduce in niciun manual alta optiune de SAE,decat 5w-40.Daca asta scrie,asta bagi,simplu,al meu are cca 48 k km,am 5w-40 si nu papa un gram.Daca exista dubii,se poate face oricand un test de compresie.Bafta! :bow:

 

Acuma,intrebare intrebatoare:daca se duce garnitura de chiulasa,e musai sa fie uleiul alb?

A mea se incinge de numa,si aveam impresia ca e de la garnitura de chiulasa.Insa uleiul e ca-n ziua in care l-am turnat,verzui.Inainte sa plec la SMAEB am golit vasul de expansiune facand plinul in radiator.Boon!

Plec,si pe autostrada acul temp incepe sa scada vertiginos spre 70 grade.Ok,finally,se raceste,e ok.N-am apucat insa sa zic "Aprilia" ca si incepe iar sa urce,de la Carrefour Militauri pornise ventilatorul (inca eram pe autostrada).CUM?? ;) :bow: Cum se explica chestia asta?

Eu vroiam sa schimb garnitura de chiulasa,dar uleiul nu e alb,ba chiar arata f bine,termostat nu mai are sa se blocheze,de ce se incinge asa?A mai patit cineva asa ceva?E posibil sa se intample ceva cu circuitul de racire??

 

PLS,HELP!!!!

 

Sa mai auzim si de bine! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tourance,clar! 130,am eu,e excelent pneul.Sau Michelin Anakee,tot 130 :bow:

 

Cat despre ulei,mai multi mecanici recomanda ulei 15-40,15-50 pt un motor mai batran,sau trecut de 35-40 k km,dar la Pegaso producatorul nu introduce in niciun manual alta optiune de SAE,decat 5w-40.Daca asta scrie,asta bagi,simplu,al meu are cca 48 k km,am 5w-40 si nu papa un gram.Daca exista dubii,se poate face oricand un test de compresie.Bafta! :bow:

 

Acuma,intrebare intrebatoare:daca se duce garnitura de chiulasa,e musai sa fie uleiul alb?

A mea se incinge de numa,si aveam impresia ca e de la garnitura de chiulasa.Insa uleiul e ca-n ziua in care l-am turnat,verzui.Inainte sa plec la SMAEB am golit vasul de expansiune facand plinul in radiator.Boon!

Plec,si pe autostrada acul temp incepe sa scada vertiginos spre 70 grade.Ok,finally,se raceste,e ok.N-am apucat insa sa zic "Aprilia" ca si incepe iar sa urce,de la Carrefour Militauri pornise ventilatorul (inca eram pe autostrada).CUM?? ;) :bow: Cum se explica chestia asta?

Eu vroiam sa schimb garnitura de chiulasa,dar uleiul nu e alb,ba chiar arata f bine,termostat nu mai are sa se blocheze,de ce se incinge asa?A mai patit cineva asa ceva?E posibil sa se intample ceva cu circuitul de racire??

 

PLS,HELP!!!!

 

 

Sa mai auzim si de bine! :bow:

 

 

Daca miroase vasul de expansiune a gaze de esapament ai garnitura de chiulasa arsa. Nu e obligatoriu sa ai apa in ulei sau ulei in apa ca sa fie garnitura de chiulasa arsa.Daca umpli radiatorul la nivel pe la buson si dupa ce se incinge muta apa in vasul de expansiune de regula face presiune in circuitul de racire datorita garniturii de chiulasa. Slabe sanse sa fie datorita termostatului.

Dupa ce o schimbi nu o forta la rece si nu mai trece de 6000 de ture si nu mai patesti asa ceva.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca miroase vasul de expansiune a gaze de esapament ai garnitura de chiulasa arsa. Nu e obligatoriu sa ai apa in ulei sau ulei in apa ca sa fie garnitura de chiulasa arsa.Daca umpli radiatorul la nivel pe la buson si dupa ce se incinge muta apa in vasul de expansiune de regula face presiune in circuitul de racire datorita garniturii de chiulasa. Slabe sanse sa fie datorita termostatului.

Dupa ce o schimbi nu o forta la rece si nu mai trece de 6000 de ture si nu mai patesti asa ceva.

 

 

S-ar putea sa aibe dreptate,edi!In legatura cu uleiul,eu am bagat Castrol 10w40,si sunt multumit de el.Precizez ca motorul l-am cumparat anul trecut,si am cu el facuti aproape 7000km.Acom are la bord 27000,e din 1998 si sunt multumit de el! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci : Service-ul unde am dus motoru se numeste BARDAK. Personal nu prea sunt multumit de ce a iesit pana la urma (3 saptamani pt. un schimb de ulei si semeringuri furca) . Motoru se incalzeste excesiv , e plin de ulei pe exterior si daca il las oprit in parcare dupa un timp e plin de ulei pe jos. Cred ca o sa scot uleiul recomandat de ei adica 15w40 . Maine merg la service pt reclamatii. M-am lecuit de dus motoru in service moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci : Service-ul unde am dus motoru se numeste BARDAK. Personal nu prea sunt multumit de ce a iesit pana la urma (3 saptamani pt. un schimb de ulei si semeringuri furca) . Motoru se incalzeste excesiv , e plin de ulei pe exterior si daca il las oprit in parcare dupa un timp e plin de ulei pe jos. Cred ca o sa scot uleiul recomandat de ei adica 15w40 . Maine merg la service pt reclamatii. M-am lecuit de dus motoru in service moto.

Mda,nasol,uite de-aia nu-i bine sa pui alt ulei decat specificat,si de-aia e bine sa-l schimbi tu cu manuta ta!

Scoate uleiul,pune un 5w-40 si vezi ca se prea poate ca scurgerea de ulei sa fie de la garnitura capacului de la filtrul de ulei (am patit-o si eu).Ia un tub de silicon negru,de-ala pentru ulei (iti spun aia de la magazinul de piese auto de care,negru e,sa reziste la temp mari),si fa-i un O-ring calumea,inainte sa torni uleiul nou :bow:

 

P.S. Fa schimbul ca la carte,curata filtrul de ulei din cadru,schimba saiba de la busonul de jos,curata pilitura,lasa-l sa se scurga bine,etc.Nu te obosi prea mult cu reclamatii la service,mai bine fa-le publicitate negativa cat poti,e mai eficient asa,parerea mea.

Bafta si s-auzim de bine! ;)

 

P.S.Multam' de raspunsuri,o sa verific in week-end cum miroase vasul de expansiune,dar am observat in trecut ca avea un fel de abur-fum in el cand il desfaceam,dar n-am mirosit. :bow: :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit cineva? la mers intre 4000-5000rpm am un zornait pe la motor si nu il depistez,cu pasager aud zornaitul si la turatii mai mici.Are cineva idee ce poate sa fie ca pe loc nu face absolut deloc,nici turat nici in alte conditii si va dati seama ca la 100 la ora nu prea pot sa ma aplec prea mult pe sub el,poate ati mai patit asa ceva sa nu ma apuc sa desfac aiurea cinestie ce si sa fie doar o chichitza mika rezolvabila in 2 minute.Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur e motorul nu e un şurub sărit de la carenă? Caută zgomotul turând motorul pe loc ca să te poţi uita de unde vine.

 

În altă ordine de idei ce cheie de bujie trebuie de 16, 18 sau 19?

Editat de ftraian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur e motorul nu e un Âşurub sărit de la carenă? Caută zgomotul turând motorul pe loc ca să te poți uita de unde vine.

 

În altă ordine de idei ce cheie de bujie trebuie de 16, 18 sau 19?

 

 

Mai Traiene nu ai citit postul? am facut treaba asta si nu canta pe nicaieri!!!

 

 

Cheie de bujii ptr Aprilia pegaso 18.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...mie imi papa gaz in draci..mai exact 10%.

de la reprezentanta aprilia din cluj mi-au recomandat un tip LORI, cica pe langa gara..fabricii de zahar. il stie cineva? e bun e scump/ieftin?

sau poate recomanda pe altcineva? vreau sa se uite putin la capra si sa imi regleze carb, lant, ambeiaj si alte porstii...eu nu ma pricep prea bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit cineva sa nu gaseasca seria pe motor la Aprilia sau sa fie batuta in alta parte decat locul indicat de producator? Dati va rog un pm ca am ceva belele cu seria de pe motor,nu o gasesc si tre sa fac RAR-ul,si nush ce se poate intampla. Merci

 

 

 

Si eu am avut aceeasi problema,dar tipul de la RAR zicea ,ca foarte multe aprilia nu au serie pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebe piese pt vaca sa nu mai consume!!

am desfacut azi carburatorul si sub cele 2 capacele de plastic negru sunt ceva membrane(1 pe fiecare corp) care au ceva arc pe mijlocul lor!

e membranele alea 2 la mie is toate crapate! trebe altele!!are cineva? sau de unde naiba pot comanda mai REPEDE!!???

 

 

--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 17:27 -------------
pentru cine crede ca ma poate ajuta ca sa va dati mai bine seama este vorba de piesa nr. 7 di poza!!

poate poate ;)

post-16646-1206631621_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut aceeasi problema,dar tipul de la RAR zicea ,ca foarte multe aprilia nu au serie pe motor.

 

 

 

 

 

 

 

am reusit sa o inmatriculez fara serie pe motor,mi`au trecut in carte FARA SERIE,iar undeva jos au scris ca seria nu poate fi pansonata si asa mi`aui dat CIV,deci se poate!!

 

 

 

in legatura cu zdranganeala aia in timpul mersului,am decoperit ce e,lantul freca intr`o chestie de fier imbracat in plastic ce tine lantul de transmisie sa nu balangane in timpul mersului ,treaba sa rezolvat prin intarirea acului de la telescop sa nu se mai lase asa mult la incalecare ca sunt un om cu greutate(120kg)

 

pana aici tottul e OK,sper sa nu mai inceapa altele sa zornaie. Salve de tun!!! :ok: :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ axxis am stiut si ti`am zis k ai fost la bardak, mi`au recomandat si am cumparat de la ei 15w50 yacco (defat mi l`au bagat cu japca inainte sa zic ca nu imi convine) ulei de cacao de 25 lei litru mai prost decat uleiul de floarea soarelui (de bucatarie) si ai dreptate ca se aude motorul ca un cazan, ai ralanti neregulat, merge aiurea.

aceeasi problema am avut`o si eu si am rezolvat`o in felul urmator:

am scos uleiul imediat ce am ajuns acasa si am lasat mobra sa se odihneasca pana mi`am luat motul 15w50.

dupa ce am bagat motul motorul mergea ca un ceas elvetian :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebe piese pt vaca sa nu mai consume!!

am desfacut azi carburatorul si sub cele 2 capacele de plastic negru sunt ceva membrane(1 pe fiecare corp) care au ceva arc pe mijlocul lor!

e membranele alea 2 la mie is toate crapate! trebe altele!!are cineva? sau de unde naiba pot comanda mai REPEDE!!???

<small>--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 17:27 -------------</small><br/>pentru cine crede ca ma poate ajuta ca sa va dati mai bine seama este vorba de piesa nr. 7 di poza!!

poate poate :ok:

salut

si eu am avut membranele vacuumatice praf. merg si de la bmw f650. pretul : 20 eur. cu atat am cumparat eu de la adi senila din floresti. adica 2 membrane 40 eur.poate au mai scazut preturile.

axista un mecanic moto " lori" pe fabricii de chibrituri.nu stiu numaru,dar e vis-a-vis de ICPIAF.e mecanicul de la "mimoto".stie baiatu.asfalt uscat :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

si eu am avut membranele vacuumatice praf. merg si de la bmw f650. pretul : 20 eur. cu atat am cumparat eu de la adi senila din floresti. adica 2 membrane 40 eur.poate au mai scazut preturile.

axista un mecanic moto " lori" pe fabricii de chibrituri.nu stiu numaru,dar e vis-a-vis de ICPIAF.e mecanicul de la "mimoto".stie baiatu.asfalt uscat :ok:

 

dap..la lori am fost si eu ieri...el mi-a zis ca trebe sa schimb membranele! mi l-au recomandata astia de la reprezentanta din cj. am dat comanda de membrane la reprez, is 50lei bucata. acum sper sa vina cat de repede.

asfalt uscat! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap..la lori am fost si eu ieri...el mi-a zis ca trebe sa schimb membranele! mi l-au recomandata astia de la reprezentanta din cj. am dat comanda de membrane la reprez, is 50lei bucata. acum sper sa vina cat de repede.

asfalt uscat! :ok:

ai cumva nr. de tel. al reprezentantei din Cluj.Am nevoie de garnitura de chiloasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda se pare ca a fost bagat prea mult ulei . S-a tot scos si de catre un prieten si de ei (oamenii de la service).

 

Deci prea mult ulei - presiune mare in motor - s-au dus dreaku garniturile. Curge pe toate partile. Ce-i de facut ? Acum sa schimb si garniturile?? Sa scot uleiul bagat 15w50 si sa bag 10w40 semisintetic? Pfffff n-am avut treaba sa duc motoru in service....ce bine mai mergea inainte de asta. -((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...