Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

salutare,

postez aici poate cineva e bun si ma ajuta si pe mine

am si eu un pegaso 600 cu motor rotax 560 si anul trecut am avut probleme cu cureaua de distributie ...am gasit una de aici de la unu din bucuresti mi-a trimis-o ,am platit pe ea 270 de roni si nu a fost buna(mecanicul spune ca e alt pas la dantura ei ...la o tura calareste dintii pinionului)...apoi am comandat in italia alta prin cineva de incredere de data asta..am platit 72 de euro si din nou acelasi lucru... nu e buna,cind am comandat in italia am luat exact datele de pe ea... am ajuns in impas...si nu mai stiu ce e de facut...anul de fabricatie e 1991...si poate sunt diferente intre curelele de la rotax560 din 1990 si cele din 1991...

id mess...flufyme sau nr de tel 0735534440

 

Din ce am vazut pe oemmotorparts.com cureaua de aprilia din 90 are acelasi cod cu cea din 91, deci sint la fel. Vezi ca sub sa pe undeva trebuie sa fie o tablita cu un cod, este codul motocicletei pt piese de schimb, cind comanzi piese in italia le dai codul acela si iti da piesa exacta pt modelul tau.

post-35153-1276662685_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ciao, am o intrebare vreau sa achizitionez un Pegaso 2000 cu 40000 km destul de intretinut....de la cei cu experienta....ma intereseaza cat duce in km un motor de asta daca se fac revizii la timp etc....pe la cat trebuie segmentat etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

A mai avut careva probleme cu răcirea motorului?

Am un prieten căruia i se întâmplă ca atunci când se încălzeÂşte motoru, apa se duce în vasu de expansiune Âşi nu mai revine în sistemu de răcire.

Întâmplându-se asta de câteva ori.... nu mai are apă suficientă în sistem Âşi nu se mai răceÂşte motoru. Soluția e să tot toarne apă direct în radiator după ceva timp Âşi e deranjant Âşi nu-i o soluție.

 

Aveți ceva sugestii pentru rezolvarea problemei?

 

Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa nu are cum sa migreze din senin ca nu e pasare calatoare,daca o garnitura e ciupita trage aer,creste volumul si arunca apa. Daca e vinovata garnitura de chiulasa apa miroase a gaze de esapament si se incalzeste rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

A mai avut careva probleme cu răcirea motorului?

Am un prieten căruia i se întâmplă ca atunci când se încălzeÂşte motoru, apa se duce în vasu de expansiune Âşi nu mai revine în sistemu de răcire.

Întâmplându-se asta de câteva ori.... nu mai are apă suficientă în sistem Âşi nu se mai răceÂşte motoru. Soluția e să tot toarne apă direct în radiator după ceva timp Âşi e deranjant Âşi nu-i o soluție.

 

Aveți ceva sugestii pentru rezolvarea problemei?

 

Mulțumesc

 

Pegaso 3 are boala asta si nu este alta solutie decat sa completezi in radiator. Eu verific daca are apa in radiator la fiecare 5-600 km si cand scade nivelul scot antigel din vasul de expansiune si il pun inapoi in radiator. Asa face de cand o am, nu pierde antigel si nu trebuie sa completez cantitatea totala, doar sa o pun inapoi in radiator.

Ar exista o solutie, sa muti vasul de expansiune undeva mai sus, peste nivelul radiatorului...

Editat de LGO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso 3 are boala asta si nu este alta solutie decat sa completezi in radiator. Eu verific daca are apa in radiator la fiecare 5-600 km si cand scade nivelul scot antigel din vasul de expansiune si il pun inapoi in radiator. Asa face de cand o am, nu pierde antigel si nu trebuie sa completez cantitatea totala, doar sa o pun inapoi in radiator.

Ar exista o solutie, sa muti vasul de expansiune undeva mai sus, peste nivelul radiatorului...

deci eu daca am vasul de expansiune in spatele farului sa inteleg ca sunt un fericit :P (pegas0 2)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vasul de expansiune trebuie sa aiba o supapa care sa permita patrunderea apei cand atinge o oarecare presiune apoi intoarcerea lejera catre motor-radiator cand se raceste-contracta. Poate supapa din capacul vasului trebuie verificata si curatata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso 3 are boala asta si nu este alta solutie decat sa completezi in radiator. Eu verific daca are apa in radiator la fiecare 5-600 km si cand scade nivelul scot antigel din vasul de expansiune si il pun inapoi in radiator. Asa face de cand o am, nu pierde antigel si nu trebuie sa completez cantitatea totala, doar sa o pun inapoi in radiator.

Ar exista o solutie, sa muti vasul de expansiune undeva mai sus, peste nivelul radiatorului...

 

Aceeasi problema, aceeasi solutie o pun si eu in practica. Si tot la pegaso 3...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dk Bmw-isti se intalnesc la Ciunget noi putem sa facem intrunirea la Vidra sau Oabrsia Lotrului(anu trecut Transalparii au fost acolo) si avem la trasee de numa numa.O data ar putea fi prin August in unul din week end-uri cand se anunta vreme frumoasa si cand poate lumea, sau mai bine facem o Turo-Intalnire cum nu s-a mai vazut pe forum cu traseul propus de mine pe zona Valcea /index.php?...20&start=20. Respect si Asfalt Uscat.

Editat de dumi_meseriasu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut colegi aprilisti!

de la inceputul lunii sunt si eu posesor al unui calut pegaso IE din 2004.

astea e partea frumoasa.... partea proasta e ca am si luat o tranta destul de serioasa ( pt motocicleta, nu pt mine ) si mi s-a strambat furca...

a cazut pe lateral si ghidonul s-a strambat, si am impresia ca si jugul ( mai mult ca sigur ) si (desi sper sa nu ) si amortizoarele....

 

asa ca:

- vinde cineva furca, jug si ce prinderi mai sunt pe acolo?

- mai caut si scarite pasager..

 

va multumesc si astfalt uscat.

 

PS: asa de fragila e? nu a fost cine stie ce cazatura, sau cel putin mie nu mi s-a parut si totusi s-a indoit destul de tare. restul de probleme: pedala de frana indoita si o scarita de pasager belita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e `93 si nu are probleme la trante. trebuie sa slabesti suruburile jugului,aliniezi roata cu ghidonul cum faceai la bicicleta,strangi la loc apoi vezi daca e in regula.

 

se vede ca e stramba bucata de metal care leaga ghidonul de furca ( nu stiu daca m-am exprimat corect, dar sper ca ai inteles despre ce e vorba )

nu e vorba numai de "alunecat"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vede ca e stramba bucata de metal care leaga ghidonul de furca ( nu stiu daca m-am exprimat corect, dar sper ca ai inteles despre ce e vorba )

nu e vorba numai de "alunecat"

ala sa strambat numai surubul,ca si eu am patit la fel. are un surub in chestiile alea care se prind pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vasul de expansiune trebuie sa aiba o supapa care sa permita patrunderea apei cand atinge o oarecare presiune apoi intoarcerea lejera catre motor-radiator cand se raceste-contracta. Poate supapa din capacul vasului trebuie verificata si curatata.

 

 

 

 

 

 

eeeeeeeeeeeeeeeeee

Mesaj completat

eeeeeeeeeeeeeeeeee

 

 

 

 

 

 

mar interesa cat costa itrerupatorul electric de la frana de picior care face sa se aprinda stopu pe spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeeeeeeeeeeeeeeeee

Mesaj completat

 

 

 

 

 

 

 

mar interesa cat costa itrerupatorul electric de la frana de picior care face sa se aprinda stopu pe spate

3 lei ala de dacie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...sa propuna cineva o locatie si o data si vedem ce si cum

 

Zilele trecute mi-a propus un amic un traseu. si a fost o idee care mi-a placut mult. TRANSALPINA. Sa facem un traseu de vreo 2 zile, cel putin :) (cu cortul sau la pensiune, cu pasageri sau fara). Nu am fost pe acolo, si nu stiu treseul decat din povesti de pe forumuri, unde se povesteste ca e si dificil, dar si foarte frumos. Daca e cineva care poate sa dea detalii, as fi interesat, si multumesc anticipat.

Ma gandeam sa asteptam sa se faca vremea mai buna cu noi, si sa plecam un we. Amatori?

 

http://ro.wikipedia.org/wiki/DN67C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute mi-a propus un amic un traseu. si a fost o idee care mi-a placut mult. TRANSALPINA. Sa facem un traseu de vreo 2 zile, cel putin :) (cu cortul sau la pensiune, cu pasageri sau fara). Nu am fost pe acolo, si nu stiu treseul decat din povesti de pe forumuri, unde se povesteste ca e si dificil, dar si foarte frumos. Daca e cineva care poate sa dea detalii, as fi interesat, si multumesc anticipat.

Ma gandeam sa asteptam sa se faca vremea mai buna cu noi, si sa plecam un we. Amatori?

 

http://ro.wikipedia.org/wiki/DN67C

Eu si inca un coleg suntem amatori ptr asa un traseu! Insa eu pot pleca sambata dupa ora 10!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute mi-a propus un amic un traseu. si a fost o idee care mi-a placut mult. TRANSALPINA. Sa facem un traseu de vreo 2 zile, cel putin :) (cu cortul sau la pensiune, cu pasageri sau fara). Nu am fost pe acolo, si nu stiu treseul decat din povesti de pe forumuri, unde se povesteste ca e si dificil, dar si foarte frumos. Daca e cineva care poate sa dea detalii, as fi interesat, si multumesc anticipat.

Ma gandeam sa asteptam sa se faca vremea mai buna cu noi, si sa plecam un we. Amatori?

 

http://ro.wikipedia.org/wiki/DN67C

Eu am fost anu trecut in iunie si a fost super. Doar o portiune in varf mai naspa in rest e ok si am inteles ca au mai si asfaltat ceva din el traversarea prin Lotru nu se mai face ca au facut ditai podul(am fost eu pe acolo aku 3 sapt). Dk va hotarati dati un semn si pt week end sunt disponibil, in afara de cel cu 11 iulie. Eu am propus o tura mai complexa cu ceva posturi in urma care includea si Transalpina. Respect si Asfalt Uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost anu trecut in iunie si a fost super. Doar o portiune in varf mai naspa in rest e ok si am inteles ca au mai si asfaltat ceva din el traversarea prin Lotru nu se mai face ca au facut ditai podul(am fost eu pe acolo aku 3 sapt). Dk va hotarati dati un semn si pt week end sunt disponibil, in afara de cel cu 11 iulie. Eu am propus o tura mai complexa cu ceva posturi in urma care includea si Transalpina. Respect si Asfalt Uscat.

 

 

pentru transalpina ma bag si eu cu un prieten din Bucuresti.Noi ne gandeam sa mergem prin iulie,spre sfarsit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 lei ala de dacie :)

da dar asta de pegaso3 functioneaza pe presiunea creata de lichidul de frina

Mesaj completat

da dar asta de pegaso3 functioneaza pe presiunea creata de lichidul de frina
deci va rog sa-mi spuneti un pret la cel original
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...