Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Frumoasa urare. Multumim la fel.

Eu muncesc sa-i fac cadou de Pasti calului meu inaripat retapitarea seii :D

Iti urez succes, eu i-am facut cadou prima mozoleala pe anul acesta , am bagat-o prin apa si noroaie si astept un pic de soare sa pun furtunul pe ea

m-am aventurat dar datorita cauciucurilor improrii , am renuntat , am dat doua ture pe asfalt si gata a venit iar ploaia...poate maine e mai bine ..

 

Iti urez succes, eu i-am facut cadou prima mozoleala pe anul acesta , am bagat-o prin apa si noroaie si astept un pic de soare sa pun furtunul pe ea

m-am aventurat dar datorita cauciucurilor improrii , am renuntat , am dat doua ture pe asfalt si gata a venit iar ploaia...poate maine e mai bine ..

ce numar tampit am luat, sau sunt "number one"

post-78987-0-65010800-1397909829_thumb.jpg

post-78987-0-58848800-1397909833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@shumilica

Foarte tare, bravo ca ai reusit sa o repari, poti sa spui in anunt ca are RK-ul facut (parca asa se spune la "reparatie capitala"), rezolva-i erorile, trece-i in acte motorul nou si nu o sa mai aiba nimic de comentat cei "de acolo de la ei" din COSMOS.... cred! :-)

 

Si daca reusesti sa o vinzi si sa faci un profit de 2 - 300 eur e PERFECT.

700 moto, ~180 motorul, + ulei si filtru, + ce i-o mai fi trebuit + manopera, daca ramane cu vreo 150e e boier. Totusi, RK-ul inseamna mai mult. Si inca o chestie, cu unele operatiuni facute pe o mobra defecta => un cost mai mare al motocicletei (in cazul in care doreste sa o vanda) decat o motoreta neintretinuta (sau chiar si fara probleme/impecabila, exista si cazul asta). Si din astea 2, care credeti ca se cauta? Normal ca aia mai ieftina, chiar daca are 'bube'. La noi e mentalitatea aia, ca daca a umblat careva in motor, gata, e de dus la fier vechi. Eu am desfacut aproape tot motorul (cu ocazia decesului pistonului stang - TDM e mobra)7, ca sa ma asigur ca e totul ok si s-au schimbat rulmenti, semeringuri, cuzineti, segmenti etc. Si primeam oferte de 900 euro, in conditia in care bagasem in ea ~40 de mil. Acum deja m-am dus la 55, dar e impecabila tehnic...

 

PS: Shumilica, si eu zic sa il pastrezi. E un motor decent si nu cere multe. In schimb distractia care ti-o oferta la banii astia, nu prea o gasesti prin alte parti :)

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

700 moto, ~180 motorul, + ulei si filtru, + ce i-o mai fi trebuit + manopera, daca ramane cu vreo 150e e boier. Totusi, RK-ul inseamna mai mult. Si inca o chestie, cu unele operatiuni facute pe o mobra defecta => un cost mai mare al motocicletei (in cazul in care doreste sa o vanda) decat o motoreta neintretinuta (sau chiar si fara probleme/impecabila, exista si cazul asta). Si din astea 2, care credeti ca se cauta? Normal ca aia mai ieftina, chiar daca are 'bube'. La noi e mentalitatea aia, ca daca a umblat careva in motor, gata, e de dus la fier vechi. Eu am desfacut aproape tot motorul (cu ocazia decesului pistonului stang - TDM e mobra)7, ca sa ma asigur ca e totul ok si s-au schimbat rulmenti, semeringuri, cuzineti, segmenti etc. Si primeam oferte de 900 euro, in conditia in care bagasem in ea ~40 de mil. Acum deja m-am dus la 55, dar e impecabila tehnic...

 

PS: Shumilica, si eu zic sa il pastrezi. E un motor decent si nu cere multe. In schimb distractia care ti-o oferta la banii astia, nu prea o gasesti prin alte parti :)

si eu la fel , am vrut sa o vand pe a mea dar nu m-am indurat , si azi la prima tura ,dupa reparatii ,mi-am dat seama ca am facut exact ce trebuia , adica SA O PASTREZ!

Eu vreau sa ma intalnesc cu voi toti la vara , cum am stabilit in a doua parte alunii August , si sa ne simtim bine ca avem APRILII , si nu BMW , sa sti ca uneori si sufletul trebuie hranit nu numai burta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aveti un Paste pe masura dorintelor si mai lasati rautatile deoparte!

Ne vedem face to face in august!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Alin.

M-am chinuit mult, ca nu au vrut sa iasa cutele de la partea dinspre rezervor pana nu i-am dat cu prenandez pe dedesubt. Am zis si eu ca o pacalesc fara... Il aveam deja, dar am nu vroiam sa ma "gazez" de la mirosul de diluant..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Alin.

M-am chinuit mult, ca nu au vrut sa iasa cutele de la partea dinspre rezervor pana nu i-am dat cu prenandez pe dedesubt. Am zis si eu ca o pacalesc fara... Il aveam deja, dar am nu vroiam sa ma "gazez" de la mirosul de diluant..

scuze ca am disparut , am reparat Windowsu' aveam ceva probleme...

da-mi un sfat - m-am dat cu mobra si am ceva prbl .: nu sta la relanti si , pe reductie turatie - spre ex franare pe motor -da rateuri cred ca e carburatorul , maine il desfac

 

am desfacut suruburile de amestec la 3.5 ture dar nu o pot porni , vecinii mei sunt in curte si nu vreau sa ii deranjez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa te mai joci putin cu suruburile de amestec de jos.

Ale mele sunt la 3 1/2 ture.

Verifica si sa nu ai apa in carburatoare.

Mai ai de verificat si nu stiu ce siguranta de la pipa de la bujie, daca nu ma insel. Nu stiu sigur, dar citisem tot aici la noi ca si-au schimbat-o pe cea de 5 Amperi cu una de 10 Amperi si merge mult mai bine.

La Pegaso nu am desfacut, dar la alte mobre japoneze stiu ca au o siguranta in partea dinspre fisa, care se scoate usor. Vezi ca fisa este bagata infiletat in sens normal in pipa.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa te mai joci putin cu suruburile de amestec de jos.

Ale mele sunt la 3 1/2 ture.

Verifica si sa nu ai apa in carburatoare.

Mai ai de verificat si nu stiu ce siguranta de la pipa de la bujie, daca nu ma insel. Nu stiu sigur, dar citisem tot aici la noi ca si-au schimbat-o pe cea de 5 Amperi cu una de 10 Amperi si merge mult mai bine.

La Pegaso nu am desfacut, dar la alte mobre japoneze stiu ca au o siguranta in partea dinspre fisa, care se scoate usor. Vezi ca fisa este bagata infiletat in sens normal in pipa.

am retinut

 

am retinut

cred ca trebuia sa spun intai Paste fericit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am retinut

 

cred ca trebuia sa spun intai Paste fericit !

Orice minune tine 3 zile :P

Eu am petrecut-o pe prima la munca. Maine plec la tara sa-mi iau baiatul, ca Miercuri incepem scoala. ;)

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

De iepuras, Dansa a primit cauciucuri noi, pompa de apa, ulei, antigel, filtre si saua retapitata. Urmeaza RCA-ul. Mai am in plan sa vopsesc tobele (am luat vopsea rezistenta la temperatura - 600 grade C), crash bar-ul si suportii ptr bagaje.

Sa ne vedem sanatosi.

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat a Inviat!

Bag de seama ca ai cam avut o herghelie de iepurasi...

M-ai facut curios:

- cat ai dat pe un spray de vopsea termorezistenta ?

- unde ai facut crashbar-ul si cat a costat, sau l-ai avut dinainte ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

De iepuras, Dansa a primit cauciucuri noi, pompa de apa, ulei, antigel, filtre si saua retapitata. Urmeaza RCA-ul. Mai am in plan sa vopsesc tobele (am luat vopsea rezistenta la temperatura - 600 grade C), crash bar-ul si suportii ptr bagaje.

Sa ne vedem sanatosi.

adevarat a inviat

cred ca ai avut o iepuroaica gestanta care tocmai a fatat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat ceva si surpriza ....



https://docs.google.com/file/d/0B_0GiTkWrL3gMmQ2YTE2YjEtNjdhYy00NGQyLWEzNWQtZjAzMWRmMTJjODI1/edit?hl=en&pli=1

 

in acest catalog surubul de amestec -aici surub de aer nr 13 - se desurubeaza doar doua rotatii , am sa incerc si asa

post-78987-0-68521500-1398015675_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il tin la 3 ture si merge bine , porneste usor , trage bine . Daca tot desfaci carburatorul schimba oringurile de la piesa 11 ( needle valve setting ) si de la suportul care tine plutitoarele ( la asta e posibil sa gasesti mai greu oringul potrivit dar poti sa pui unul mai mic in diametru care va intra mai fortat ) . Daca ai oringuri bune in punctele astea scapi de multe probleme ale carbului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin

daca te intereseaza pot sa-ti spun de unde mi-am comandat un kit de reparatie pentru carburatoare (garnituri, oring-uri, cuie poanto), la mine au mers perfect. Vezi ca s-a discutat despre jiglere si despre surubul de amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin

daca te intereseaza pot sa-ti spun de unde mi-am comandat un kit de reparatie pentru carburatoare (garnituri, oring-uri, cuie poanto), la mine au mers perfect. Vezi ca s-a discutat despre jiglere si despre surubul de amestec.

cred ca ar trebui un kit , caci motorul saracu are 20 de ani , eu luam piese de MOTOFLY -Ploiesti sau ROMIMOTO -Cluj

vad ce fac astazi , e sarbatoare dar ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin

Acum vreo 2 sau 3 pagini am postat eu o patanie cu reglajul carburatoarelor.

Daca desfaci carburile, vezi ce marime au stantate pe ele jiglerele.

Le compari cu cele din postul meu si vei stii daca trebuie sa le reglezi la 3,5 ture sau la 5 ture.

Tind sa cred ca la 5 ture.

La doua, nici macar nu o sa poti sa lasi maneta de acceleratie din mana, ca o sa iti moara motorul.

Scuze daca am scris ceva incorect, sunt plecat din Bucuresti, si am uitat sa imi iau ochelarii.... asa ca scriu cam orbeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam!

 

@alin

Acum cativa ani am fost cu motorul la ambulanta moto ca sa ajut pe un fost coleg aprilist exact cu acest reglaj.

La el au trebuit desfacute reglajele de aer la 5 ture cel putin.

Am descoperit ca diferenta dintre carburatoarele noastre era jiglerul principal.

Nu mai tin minte exact valorile dar era ceva de genul ca al meu era de 125 si al lui de 120.

Am pus carburile mele pe mobra lui si a functionat perfect.

O sa caut postul respectiv in paginile anterioare si o sa il postez aici in caz ca foloseste si altcuiva.

 

P.S. intre timp m-am lasat de fumat

pe jiglerul de acceleratie(principal ) la mine scrie 130 ?????Eu nu am prbl la acceleratie ci doar la relanti decelerare -rateuri

l-am desfacut curatat si sper sa mearga.....am incercat prin teste sa dau mai mult de 3.5 ture , e mai rau asa ca eu ced am avut ceva gunoaie sau neetansietatea garniturilor de la pahare= altele noi cel mai bine ...il pun la loc si vad cum e ...

 

cuiul de amestec este compus din 4 el :garnitura , saiba , arc si cui .La mine unul din carb nu are saiba ??/astfel am reglat , logic diferit carburile -plecand de la standard 3,5 ture cel fara saiba = 3,75 celalalt 3,25 . Momentan functioneaza corect insa pt ca am spritz-uit verific la traseu maine .Poate au fost si ceva gunoaie .Nu am mai desfacut diafragmele pt ca la acceleratie nu aveam prbl .

 

multam!

 

pe jiglerul de acceleratie(principal ) la mine scrie 130 ?????Eu nu am prbl la acceleratie ci doar la relanti decelerare -rateuri

l-am desfacut curatat si sper sa mearga.....am incercat prin teste sa dau mai mult de 3.5 ture , e mai rau asa ca eu ced am avut ceva gunoaie sau neetansietatea garniturilor de la pahare= altele noi cel mai bine ...il pun la loc si vad cum e ...

 

cuiul de amestec este compus din 4 el :garnitura , saiba , arc si cui .La mine unul din carb nu are saiba ??/astfel am reglat , logic diferit carburile -plecand de la standard 3,5 ture cel fara saiba = 3,75 celalalt 3,25 . Momentan functioneaza corect insa pt ca am spritz-uit verific la traseu maine .Poate au fost si ceva gunoaie .Nu am mai desfacut diafragmele pt ca la acceleratie nu aveam prbl .

 

 

e prost.... alte garnituri pahare ==== eee 200 lei...asta e !

post-78987-0-91324600-1398087420_thumb.jpg

post-78987-0-30266400-1398087425_thumb.jpg

post-78987-0-92339400-1398087455_thumb.jpg

post-78987-0-40619000-1398087460_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...