Kristian K Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Asta-i adevarat ca cei din jur atrag negativul!Eu i-am indepartat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 @3m-01 Incearca sa schimbi bobina de inductie daca ai vreun coleg prin preajma. Daca nu-i bobina, sa nu fie CDI-ul. Frumoase plimbari, Cristi si Alin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 @3m-01 Incearca sa schimbi bobina de inductie daca ai vreun coleg prin preajma. Daca nu-i bobina, sa nu fie CDI-ul. Frumoase plimbari, Cristi si Alin! sper sa mai fac o ultima plimbare laBuzau , sa ma intalnesc si cu Iulian Gusa , mai am 12 zile de dovada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 ... Frumoase plimbari, Cristi...! Mersi Victore! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut baieti, tocmai vin de la mobra, am mesterit cu un prieten si noi banuim CDI-ul ... am scanteie dar extrem de slaba ... am scos pipa si am incercat direct pe fisa.. degeaba... am pus pe plusul bateriei bobina pe "direct" si da scanteie puternica, daca o legam iar la circuit scanteia dispare... am incercat cu o alta bobina... la fel, are scanteie slaba... nu am posibilitatea sa verific cu alt CDI si as vrea sa fiu sigur inainte sa cumpar altul .... mi se pare ciudat ca inca are o scanteie minuscula acolo, poate sa fie si altceva pana la CDI ? el cand isi da duhul nu ar trebui sa nu mai am scanteie deloc?? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut baieti, tocmai vin de la mobra, am mesterit cu un prieten si noi banuim CDI-ul ... am scanteie dar extrem de slaba ... am scos pipa si am incercat direct pe fisa.. degeaba... am pus pe plusul bateriei bobina pe "direct" si da scanteie puternica, daca o legam iar la circuit scanteia dispare... am incercat cu o alta bobina... la fel, are scanteie slaba... nu am posibilitatea sa verific cu alt CDI si as vrea sa fiu sigur inainte sa cumpar altul .... mi se pare ciudat ca inca are o scanteie minuscula acolo, poate sa fie si altceva pana la CDI ? el cand isi da duhul nu ar trebui sa nu mai am scanteie deloc?? multumesc de obicei bobina face asa ceva , cand moare -moare.verifica si conexiunile cablurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 am eu bobina cu fisa daca e de acolo problema; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Pe malul Marii albastre : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Faine ambele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Salutare tuturor!!!! Dupa o lunga perioada de inactivitate astazi am incercat sa pornesc aprilica.....cum si presimteam imi face probleme. Initial am pornit cu cablurile electrice legate la masina, pana mi.am pus bateria pe redresor....a pornit greut dar a pornit desi dadea niste rateuri groaznice in airbox....am desfacut capacul de la airbox sa ma uit si pe rateu "scuipa'' destula benzina din carburator acolo....am schimbat filtrul de aer, benzina din rezervor, bujia, si inca facea la fel. Pe ture joase dadea cateva rateuri apoi se oprea. Am tot incercat sa o pornesc si sa o fac sa mearga pana nu a mai pornit deloc. Acum face ca si cum nu ar mai avea curent, nici legata la bateria masinii nici cu bateria full....invarte odata apoi caraie ca si cum nu ar mai avea curent. Ulterior am constat ca si nivelul uleiului e scazut f mult....nici nu isi mai pune amprenta pe joja.....nu stiu cum s.a intamplat asta pt k era destul ultima data......in fine....sper sa nu fie nimic ireparabil si sper k sfaturile voastre sa ma poata ajuta.....nu stiu ce sa mai fac...sa fie de la bendix, de la electrica( cdi, etc) desi ma gandesc la ce e mai rau. Ajutati.ma cu un sfat sau cu un mecanic bun, priceput la pegaso 650 ( an 2000) pe carburatie....nu ma pot duce nici la service cu ea k nu am cu ce....sunt trist!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Salutare tuturor!!!! Dupa o lunga perioada de inactivitate astazi am incercat sa pornesc aprilica.....cum si presimteam imi face probleme. Initial am pornit cu cablurile electrice legate la masina, pana mi.am pus bateria pe redresor....a pornit greut dar a pornit desi dadea niste rateuri groaznice in airbox....am desfacut capacul de la airbox sa ma uit si pe rateu "scuipa'' destula benzina din carburator acolo....am schimbat filtrul de aer, benzina din rezervor, bujia, si inca facea la fel. Pe ture joase dadea cateva rateuri apoi se oprea. Am tot incercat sa o pornesc si sa o fac sa mearga pana nu a mai pornit deloc. Acum face ca si cum nu ar mai avea curent, nici legata la bateria masinii nici cu bateria full....invarte odata apoi caraie ca si cum nu ar mai avea curent. Ulterior am constat ca si nivelul uleiului e scazut f mult....nici nu isi mai pune amprenta pe joja.....nu stiu cum s.a intamplat asta pt k era destul ultima data......in fine....sper sa nu fie nimic ireparabil si sper k sfaturile voastre sa ma poata ajuta.....nu stiu ce sa mai fac...sa fie de la bendix, de la electrica( cdi, etc) desi ma gandesc la ce e mai rau. Ajutati.ma cu un sfat sau cu un mecanic bun, priceput la pegaso 650 ( an 2000) pe carburatie....nu ma pot duce nici la service cu ea k nu am cu ce....sunt trist!!! dupa stat mai mult nepornita se poate sa se fi uscat garniturile in carburatoare si sa traga aer fals .Deasemenea nu se porneste niciodata un motor care a stat rece mult timp, lipsa de ulei duce la oxidarea cilindrului si a pistonului iar la pornire distrugi segmentii si camasa cilindrului prin frecare fara ungere.la GA am optiunea imvartirii motorului fara aprindere - genial , nu stiu cum e la a ta.Dar nu te gandi la pronbleme:scoate bujia si curat-o , scoate suruburile de amestec de la carburatoare si apoi le montezi la loc, schimba benzina cu alta noua schimba si uleiul cred ca are apa de la condens-se intampla daca sta neumblat mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 .....multumesc!!!! » Post actualizat in 22 Sep 2015 20:35dupa stat mai mult nepornita se poate sa se fi uscat garniturile in carburatoare si sa traga aer fals .Deasemenea nu se porneste niciodata un motor care a stat rece mult timp, lipsa de ulei duce la oxidarea cilindrului si a pistonului iar la pornire distrugi segmentii si camasa cilindrului prin frecare fara ungere.la GA am optiunea imvartirii motorului fara aprindere - genial , nu stiu cum e la a ta.Dar nu te gandi la pronbleme:scoate bujia si curat-o , scoate suruburile de amestec de la carburatoare si apoi le montezi la loc, schimba benzina cu alta noua schimba si uleiul cred ca are apa de la condens-se intampla daca sta neumblat mai mult ai idee de ce nu invarte desi bateria e incarcata full??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 .....multumesc!!!! » Post actualizat in 22 Sep 2015 20:35 ai idee de ce nu invarte desi bateria e incarcata full??? uita-te in baterie si vezi daca ai electrolit. Eu am patit , bateria incarcata dar uscata nu invartea deloc .Am completat cu apa distilata si merge brici. » Post actualizat in 23 Sep 2015 05:09 uita-te in baterie si vezi daca ai electrolit. Eu am patit , bateria incarcata dar uscata nu invartea deloc .Am completat cu apa distilata si merge brici. este o chestie pur tehnica aceea a existentei tensiunii in electrozii bateriei constatata de catre aparatul de masura insa lipsa curent deoarece masa de electrolit nu exista ori este insuficienta pentru a transfera electronii pozitivi spre minus. » Post actualizat in 23 Sep 2015 05:14 In principiu pornirea de la masina trebuie sa fie in secvente scurte deoarece exista o diferenta de curent intre cele doua ( la mobra ai 12-14 A iar la masina 65 - 75 A) si poti strica bateria de la mobra. » Post actualizat in 23 Sep 2015 10:27 Imi pare rău pentru cele întâmplate.bine ca nu ii mai rau.poți sa imi lasi nr de telefon sa vb despre lanc.ms am trimis lantul astazi .Vei primi maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Kiraly Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Multumesc mare domn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 (editat) facem si noi cu aprilicile asa ceva , ca sa dovedim ca putem ? Eu ma antrenez acum , am o viziune » Post actualizat in 23 Sep 2015 18:09 multumesc alin merge mobra? » Post actualizat in 23 Sep 2015 18:11 exista ceva piese de motor daca doriti in proprietatea lui 3m -01 colegul nostru , daca aveti nevoie contactati-l Editat Septembrie 23, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 (editat) Sa fie cu pardon dar nu-mi bat joc de Aprilica cum se intampla acolo . Count me out ! La noroi greu trebuie motocicleta usoara . Simplu , nu ? Editat Septembrie 23, 2015 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Sa fie cu pardon dar nu-mi bat joc de Aprilica cum se intampla acolo . Count me out ! La noroi greu trebuie motocicleta usoara . Simplu , nu ? da , insa era si africa twin adica bigg Stiu eleganta acestei mobre imi aduce aprecieri mereu , dar vreau ceva: un raspuns - ce poate , ce vrea ce este ? Ma refer la Ga sau Mx , celelalte modele sunt depreciate tehnic » Post actualizat in 23 Sep 2015 19:52 Sa fie cu pardon dar nu-mi bat joc de Aprilica cum se intampla acolo . Count me out ! La noroi greu trebuie motocicleta usoara . Simplu , nu ? tu ai o aprilica aproape originala ,,, eu am revopsit-o cu parere de rau , dar trebuia, insa tehnic am respectat toate specificatiile - de aceea merge un GA din 94 fara interventii - doar schimburi » Post actualizat in 23 Sep 2015 19:54 Sa fie cu pardon dar nu-mi bat joc de Aprilica cum se intampla acolo . Count me out ! La noroi greu trebuie motocicleta usoara . Simplu , nu ? La anul vi sigur la a IIa editie a intalnirii aprilistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 @ alin geamanu : daca te tine cureaua bag-o la noroaie . Dupa o cursa sau doua ai sa vezi ce te asteapta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) Sa fie cu pardon dar nu-mi bat joc de Aprilica cum se intampla acolo . Count me out ! La noroi greu trebuie motocicleta usoara . Simplu , nu ? Clar!Si doar ti-am mai spus,Aline. Editat Septembrie 24, 2015 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 ce ziceti ?? http://www.ushighland.com/engines/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Am venit si noi din ultima vacanta din acest an din Grecia. Va povestesc cum e cu bujiile iridium, foaia mai mica, toba sport si consumul. Dar pana una alta, uite ce am gasit pe o plaja pustie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Sper ca era vie si se bronza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Sper ca era vie si se bronza! Era foarte vie si dormea. Adica se tot foia sa-si gaseasca locul. M-am uitat pe net si cica in perioada asta vin pe plajele pustii pentru imperechere. O chema foca sihastru si cica a fost si in Marea Neagra, dar acum mai sunt doar vreo 500 de exemplare in Mediterana si Egee. Am avut noroc s-o vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Am venit si noi din ultima vacanta din acest an din Grecia. Va povestesc cum e cu bujiile iridium, foaia mai mica, toba sport si consumul. Dar pana una alta, uite ce am gasit pe o plaja pustie! P9218569.JPGP9218575.JPGP9218582.JPG imi pare rau ca nu am putut veni.Insa la anul sigur ajungem si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Foarte tare intalnirea cu foca. Abaia asa realizam cat de rare sunt prin apele astea apropiate de noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.