CazyRO Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 Care dintre voi siti unde as putea comanda kit xenon pt. pegas? Gata... am gasit, dar mi se pare cam scump. Astept luni raspuns de la cineva care se ocupa cu asa ceva. poate gasesc mai ieftin. Va anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 (editat) Sal Am shi eu o intrebare vreau sa stiu ce face garica aia mica de laga surubul de aerisire a Antigelului ...este o gaurica de vreo 3-4mm ....asa prob este ca mi-e imi curge pe acolo shi as vrea sa stiu daca tre sa o astup sau nu ? Kind Regards Editat Mai 19, 2007 de torto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorell Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Sal guys! Azi am vb la UM si se pare ca au garniturile de care am nevoie, pe stoc. Maine ar trebui sa ma apuc de montat daca totul decurge bine. Nu mai pot astepta, nu mai am rabdare, pana vin cele din Italia! Cand o sa ajunga cele din italia, sper sa am motorul gata. Problema e ca voi avea 1 garnitura de chiulasa + garnitura de cilindru in plus. Daca are cineva nevoie pe viitor, da-ti-mi de stire! @viorell Spune-ne daca ai reusit sa schimbi lichidul de frana si sa aerisesti fara probleme. Cineva m-a indrumat sa nu fac eu aerisirea pt. ca oricat m-as chinui nu pot s-o fac 100%. Cica sunt niste scule/pompe speciale pt. frane, cu vacum, care sug tot aerul din instalatie si doar cu asa ceva poti aerisi frana 100%. Urmarea... nu m-am apucat sa fac nimic la frane. Oricum frana spate imi prinde mai greu, dar cred ca e mai bine asa, mai putine sanse sa blochez roata spate. Salut! Inca nu am schimbat lichidul de frana pt ca nu am avut timp. O sa tin cont de recomandare si o sa merg la meserias. Frana pe spate nu tine aproape deloc iar cea de pe fata e foarte tare .Dupa ce schimb lichidul iti scriu mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 (editat) Salutare salutare Am si eu o aprilia pegasso din 2000 de vanzare Stiti pe careva interesat? Are acte totu e super ok Vreau sa o dau ca nu ajung prea bine cu picioarele jos Sau aj vrea sa fac un schimb cu un chopper bun si eventual sa pu dif tel 0788 264 568 pretu e 2500 e Editat Mai 20, 2007 de EAGLEMAX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 (editat) Sal Am shi eu o intrebare vreau sa stiu ce face garica aia mica de laga surubul de aerisire a Antigelului ...este o gaurica de vreo 3-4mm ....asa prob este ca mi-e imi curge pe acolo shi as vrea sa stiu daca tre sa o astup sau nu ? Kind Regards Acela este surubul de golire a a instalatiei de racire, aerisirea se face pe la busonul radiatorului. Iti atasez schema pompei de apa. Pe schema sunt doua simeringuri ( poz 6) care etanseaza pompa de apa si respectiv baia de ulei a motorului. Gaurica care o vezi aeriseste spatiul dintre cele doua simeringuri, deci daca curge pe acolo ulei trebuie schimbat simeringul dinspre baia de ulei, daca curge antigel cel dinspre pompa de apa. Deci nu este recomandat sa o astupi. Daca iti picura apa pe acolo inseamna ca un simering e pe duca, atentie sa nu ramai fara apa de racire. Asfalt uscat! Editat Mai 20, 2007 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Acela este surubul de golire a a instalatiei de racire, aerisirea se face pe la busonul radiatorului. Iti atasez schema pompei de apa. Pe schema sunt doua simeringuri ( poz 6) care etanseaza pompa de apa si respectiv baia de ulei a motorului. Gaurica care o vezi aeriseste spatiul dintre cele doua simeringuri, deci daca curge pe acolo ulei trebuie schimbat simeringul dinspre baia de ulei, daca curge antigel cel dinspre pompa de apa. Deci nu este recomandat sa o astupi. Daca iti picura apa pe acolo inseamna ca un simering e pe duca, atentie sa nu ramai fara apa de racire. Asfalt uscat! mrs mult ....alt simering care tre sa-l schimb ai idei pe unde gasesc shi cum dreaq le scoti de acolo e vreo scula speciala sau tragi cu surupelnita pana iti vine rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Este simering de etansare normal, are dimensiunea 10X26X7. Ca sa il schimbi trebuie demontat capacul pompei de apa, pompa si scos capacul lateral stanga al motorului, dupa ce ai golit uleiul din motor. Totusi e o operatiune destul de complicata, daca nu le ai bine cu mecanica mai bine dute la un atelier. Vestea buna e ca se poate face fara sa dai jos motorul. Si daca tot desfaci acolo schimba amandoua simeringurile si eventual verifica si termostatul. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Este simering de etansare normal, are dimensiunea 10X26X7. Ca sa il schimbi trebuie demontat capacul pompei de apa, pompa si scos capacul lateral stanga al motorului, dupa ce ai golit uleiul din motor. Totusi e o operatiune destul de complicata, daca nu le ai bine cu mecanica mai bine dute la un atelier. Vestea buna e ca se poate face fara sa dai jos motorul. Si daca tot desfaci acolo schimba amandoua simeringurile si eventual verifica si termostatul. Multa bafta. pai daca tre sa-l "despic" motorul e naspa rau ca tre sa il shi pun la punct shi tre sa dau motorul jos shi multe chesti nu mai bine imi dai shi mie o ideie sa scot simerigurile alea sau chiar nu se poate ..... shi partea mai naspa este ca-mi curge ulei shi pe la ala de la pinion de pe partea dreapta .....acuma daca tot mi-ai zic ca tre sa-il demontez nu-mi zici shi unde gasesc o presa de volanta ? PS:Presupun ca o sa-mi trebuiasca shi garniturile eu am un Pegaso din 92 .....se potrivesc shi de la pegaso 3 garniturile eu zic ca normal ar trebui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 pai daca tre sa-l "despic" motorul e naspa rau ca tre sa il shi pun la punct shi tre sa dau motorul jos shi multe chesti nu mai bine imi dai shi mie o ideie sa scot simerigurile alea sau chiar nu se poate ..... shi partea mai naspa este ca-mi curge ulei shi pe la ala de la pinion de pe partea dreapta .....acuma daca tot mi-ai zic ca tre sa-il demontez nu-mi zici shi unde gasesc o presa de volanta ? PS:Presupun ca o sa-mi trebuiasca shi garniturile eu am un Pegaso din 92 .....se potrivesc shi de la pegaso 3 garniturile eu zic ca normal ar trebui Nu trebuie dat jos motorul, trebuie demontat numai capacul ambreiajului. Acesta are montata pe el pompa de apa si termostatul, vezi pozele alaturate cu motorul fara capacul ambreiajului si capacul cu locasul unde sunt simeringurile. E posibil sa ai nevoie de garnituri noi la pompa de apa si capacul ambreiajului. Presa de scos volanta este scula de service, nu se gaseste de cumparat, trebuie sa ti-o confectioneze cineva. La adresa asta: http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567 gasiti o multime de manuale de reparatii moto, printre care si manualul de reparatie pt. motorul de Pegaso. Serverul e lent si functioneaza cu figuri, dar se descarca cumva. Iar aici piese din Germania, ei zic ca trimit in toata Europa daca comanda minima e 50 EUR. Daca comanda cineva sa ne zica si noua ce se intampla, sa vedem, am intrat si noi in Europa? http://www.centroricambi.de/ Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 21, 2007 Autor Share Postat Mai 21, 2007 Salutari! In sfarshit imi mere shi mie mobra trebui doar sa schimb consumabilele. Am gasit un site englezesc unde se gasesc produse aftermarket pentru diferite motoare,intre care shi Pegaso (parbriz Givi,MRA,etc).Am trimis un mail,dar inca nu mi-au raspuns.... http://www.twistedthrottle.com/trade/productlist/152/ . A montat cineva becuri aftermarket pe Pegaso?Ma bate gandul sa iau,ca-i cam slab pe faza scurta,noaptea trebuie sa bag faza lunga ca nu vad nik . @mecaniku:cum se amorseaza pompa de frana?Vreau sa-i schimb placutele pe fata shi tot lichidul,as avea nevoie de ceva tip-uri,n-am mai facut asta.Orice parere e binevenita S-auzim de la excelent in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asfaltt Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 fratii mei va parasesc am bagat capra la vanzare asa avariata v-am spus e lovita fata o dau la 500 iepuroi si cu ce imi iau de la asigurari imi aduc alta din germania dar nu mai vreau enduro am gasit niste vitezane la bani buni ca am mai toti prieteni cu vitezane daca e cineva interesat astept un pm sau tel 0722956391 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 (editat) Abia astazi am primit piesele de la curier in loc sa le primesc vineri, m-au dat cu 2 zile inapoi. !@#$%!& M-am apucat sa montez motorul, totul ok pana acuma. Maine ma apuc sa-l montez pe cadru. Sper sa nu am incidente si sa il pornesc cu bine. Azi nu am avut camera si nu am putut face poze cu operatiile de montare. Maine sper sa va arat cateva. Numai bine! Editat Mai 21, 2007 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 @ Gothmog Aerisirea franelor este o operatie simpla, daca ai pompa de vacuum necesara. Dar si daca nu o avem nu e nici o problema, trebuie sa ai pe cineva sa te ajute si se face astfel: Se demonteaza capacul rezervorului de lichid de frana. Se monteaza pe aerisitorul etrierului de frana un furtun de plastic transparent, capatul liber il bagi intr-un borcanas sau sticluta. Cel care te ajuta trage frana de cateva ori, apoi o tine trasa, fara sa ai dea drumul. Tu desfaci aerisitorul de pe etrier 1/4 de tura, lichidul iese pe furtunas in borcan si maneta de frana se duce pana se lipeste de acceleratie ( sa nu ai dea drumul ! ). Strangi aerisitorul, se poate lasa maneta de frana, se pompeaza din nou de cateva ori, se tine trasa frana si se repeta totul pana cind pe furtunas nu mai apar bule de aer. Atentie ca va scadea nivelul in rezervorul de lichid de frana, trebuie completat inainte sa pui capacul. Bun. Asta a fost aerisirea. Daca vrei sa schimbi lichidul de frana procedezi la fel cu o mica schimbare: inainte de operatiunea de mai sus golesti cu siringa rezervorul de lichid si il umpli cu lichid de frana nou, apoi procedezi ca mai sus pana (aproape) se goleste rezervorul, il umpli din nou si cand l-ai golit si a doua oara poti considera ca tot lichidul in instalatie e nou. Completezi, pui capacul la loc si gata. Pune si tu o poza sa iti vedem Pegasu cu nasu negru! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 22, 2007 Autor Share Postat Mai 22, 2007 (editat) Salut!S-o lom in ordine: @Cazy:cat costa un kit xenon pt Pegaso?Ai gasit mai ieftin pana la urma? Prietenii stiu de ce (are far slab,de-aia ).Bafta shi tie la asamblare,se pare ca azi declaram zi de shurubareala pegasista @asfaltt:imi pare rau sa aud!Bafta la vanzare shi noroc bun cu motoru nou @mecaniku:multam fain,acu ma apuc de ea,trebuie sa schimb uleiul intai shi sa montez bordul nou ca mi-am luat cabluri de I.E. shi dup-aia fac shi franele,astept un prieten mai competent sa ma ajute.In consecinta imi urez bafta,o sa am nevoie Si da,o sa pun shi poze s-o admirati cat de repede posibil Numa bine! P.S.:mi-au raspuns baietii de pe http://www.twistedthrottle.com/ ,pot trimite in Romania,accepta plati in virament si card.Cred c-o sa comand un parbriz touring de la MRA,cum are Cazy pe a lui.Au shi Givi,dar estetic e mai fain celalalt .Ura! Editat Mai 22, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 (editat) Era un baiat pe aici care zice ca shi-a luat garniturile de tot motorul ....... vreau sa stiu shi eu de unde shi ca-ti bani a dat ?? pls Tre sa ma apuc de treaba ca din ce in ce mai rau curge!!!!! @Anyone:Unde gasesc sa cumpar furtunasele de ulei ? @mecaniku:Multzam pentru info .....acuma sti cum scot simeringul de la pinionul de la trasmisie ? Kind Regards Editat Mai 22, 2007 de torto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 @mecaniku:Multzam pentru info .....acuma sti cum scot simeringul de la pinionul de la trasmisie ? Simeringul de la pinion se schimba foarte usor, se scoate pinionul, se trage simeringul vechi afara cu o surubelnita mica cu varful indoit la 90 grade, se bate la loc simeringul nou si se pune pinionul inapoi. Garnituri cauta aici: http://www.pro-bike.ro/forums/piese-noi-si...lia-t24702.html scrie kit complet, ar trebui sa aiba si toate simeringurile. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 (editat) GUYS....... SUNT FERICIT!!!!! De dimineata (pe la 10 si un pic) m-a luat Bogdan cu masina, am ras-o la el la garaj si ne-am apucat de treaba. La ora 20 si ceva motorul era complet asamblat. Dupa cateva pregatiri preliminare, dam prima cheie si motorul porneste perfect. Nu-mi venea sa cred ca a mers toata treaba asa de bine... ca a luat-o din prima si totul mergea perfect! Asamblarea a decurs bine. Ma bucur ca totul a fost pus la punct, fiecare piesa in parte bibilita, suruburi stranse la dinamometrica, etc. Am si un filmulet cu momentul pornirii (aveam morcovul de mi se vedeau doar frunzele) plus poze din timpul asamblarii, facute cand ne mai aduceam aminte. Inca nu am intrat in posesia pozelor, dar urmeaza in cateva zile sa le primesc dupa care o sa postez o parte. Pe la ora 22 am iesit la o tura de test pe drumul de Poiana Bv si am constatat ca merge tais. Acuma sunt un om fericit! P.S. NU mi-au ramas piese dupa asamblare! Nici macar o saiba! @Gothmog Un kit xenon costa ~150-200 euro, sunt si mai scumpe. Cred ca merita investitia, avand in vedere ca la vanzare, daca viitorul prop. nu il doreste se poate demonta si monta pe o alta mobra. @mekaniku Felicitari pt. informatiile impartasite cu comunitatea Pegas! Ne prinde bine orice informatie la obiect. ____________________________________________________________ Pt. cei interesati... am primit azi pe mail, de la aprilia-pegaso@yahoogroups.com, o adresa unde gasiti tobe pt. pegas, marca Marvin. Ma retrag la somn ca sunt rupt. Noapte buna! Editat Mai 22, 2007 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 @CazyRO- ne bucuram pt tine ca ai reusit dupa ceva asteptari....capra mea nu mai mere asa ca m-am linistit pt o perioada...te asteptam cu pozele si filmuletzul, kiar sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Simeringul de la pinion se schimba foarte usor, se scoate pinionul, se trage simeringul vechi afara cu o surubelnita mica cu varful indoit la 90 grade, se bate la loc simeringul nou si se pune pinionul inapoi. Garnituri cauta aici: http://www.pro-bike.ro/forums/piese-noi-si...lia-t24702.html scrie kit complet, ar trebui sa aiba si toate simeringurile. Bafta. Frate mrs mult merti o bere .....am incercat cu o surupelnita mica dar ce e drept nu cu varful la 90 grade:P Kind Regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 23, 2007 Autor Share Postat Mai 23, 2007 Salve! Clar,daca e sa ne intalnim cu mecaniku trebe sa dam pana la refuz,este un meserias shi jumatate . In alta ordine de idei,am doua cabluri pt Cube (unul de kilometraj,unul de turometru) de vanzare,cel de km e nou-nout in tipla,celalalt e folosit 2-300 km,nu mai mult,eu am cumparat de I.E. Pret negociabil P.S. Poze in curand,promit S-auzim numa de bine (avem nevoie)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Salut ! Va multumesc, aprecierile voastre ma onoreaza. Va postez doua articole, in limba italiana, nu cred ca nu intelege cineva, despre reconditionarea amortizorului spate si despre carburatoarele de la Pegaso. In alta ordine de idei are cineva un releu regulator de tensiune defect si un CDI de asemenea defect, am nevoie pentru diverse teste. Am facut rost de o schema electrica de regulator si vreau sa vad cum pot sa bag montajul in carcasa originala. @ Gothmog. Vreau eu cablurile de turometru si km. Daca ala de km mi sa rupt probabil ca urmeaza si cel de turometru. Te sun dimineata pt. detalii. Bafta si asfalt uscat! ricondizionaremonopegaso.pdf carb_pegaso.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Azi am fost la RAR, finante, politie - am depus actele de inmatriculare, luni imi dau nr + talon. Pana atunci.... iar stau pe tusa. In masa de treaba... greu se misca lucrurile in RO. P.s. Inca nu am pozeele cu mestereala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 Salutare!Nici eu nu am poze inca,am avut altele pe cap A pus cineva alt ulei decat 5w-40?Cum s-a comportat? M-a mancat undeva sa pun 15w-50 (bineinteles shi la recomandarea baietilor de la United Motors),intr-un motor care a mers mai mult de 8000 km cu 5w-40 shi n-a consumat un singur gram.Drept urmare,se incinge intr-un stil barbar.A mai patit cineva ceva similar? @cazy:pai a ta nu era inmatriculata?ce acte sa-i mai faci? @mecaniku:multam fain de sfaturi shi rabdare S-auzim si de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Mi-am montat si eu ventilator pe releul regulator. Se stie ca unul din punctele slabe la Pegaso e tocmai acest releu, care e montat sub sa si nu are racire suficienta. Aceeasi problema o are si BMW F650 care are acelasi alternator de 280 W si acelasi releu sub sa. BMW-ul a rezolvat problema la modelele GS si CS montand un alternator de 400W si au mutat releul in fata motorului pe cadru, asa sta in curent de aer. Asa ca solutia nu poate fi decat repozitionarea releului sau montarea unui ventilator. Eu am ales solutia cu ventilatorul, e cea mai simpla si l-am montat asa cum se vede in fotografia alaturata. Am legat firul de minus al ventilatorului la masa si firul de plus la firul negru+rosu de la siguranta de 7,5A, asa porneste cand pui contactul. Temperatura releului masurata dupa un drum de o ora a fost 73 grade, iar dupa ce am cuplat ventilatorul, tot dupa un drum de o ora a fost de 51 grade, deci scaderea de temperatura e semnificativa. Asa ca va recomand la toti sa va faceti aceasta mica modificare. Pun si o poza cu mobra mea sa o vedeti si voi. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 cum v-am mai spus..eu is cam pe dinafara..asa ca ma lamureste si pe mine cineva care e rolul acestui ventilator pe releu?..ok ii scade temp..dar dac se incalzeste ce patzeste? si 2 va rog sa imi dati si mie dac aveti ceva manual de reparatie pt motorul de pegaso3...si anume sa ma ajute sa il fac bucati si sa schimb axul de la schimbatorul de viteze....adik, can ce si pe unde tre sa desfac..vreau totusi ceva manual ca sa il pot si pune la loc dupa ce schimb piesa.. cheers, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.