Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Geo C.P. : nu am simtit vreo diferenta.

La mine s a simtit diferenta la inlocuire in sensu ca tragea mult mai ok jos in ture. Da s ar putea sa fi fost doar efectu de bujie noua. Acum ma batea gandu sa i caut un echivalent cu patru electrozi in cap sa vad daca i vreo diferenta. :scratch:

 

@geo: cube din 98 parca

Kayne, noi doi avem aceeasi "mancare de peste". Al meu e un cub, sau cel putin era, cu colorit specific '99, numai ca n talon e trecut '98, si ca sa fiu mai exact codu modelului este ML.

Ciudat mi s a parut ca pt meleuri, siteu ngk recomanda D8EA ca si pt modelele ante '96 -> LINK SITE NGK <- , iar pt celelalte modele fabricate '96 - '04, MX-urile, DR8EA (r in plus) -> LINK SITE NGK <-

Aparent R-u ala inseamna ca bujia contine un rezistor de 5 kilo ohmi in plus -> LINK SITE NGK <-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine tot ML e e codul modelului. DR8EA apare si in catalogul de piese de pe unde am luat si in manualul de la aprilica ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cele la care se recomanda DR8EA, pipa bujiei ce rezistenta are?

 

Rezistenta se intercaleaza in circuitul de inalta tensiune pentru eliminarea parazitilor radio. Este montata in pipa bujiei sau in corpul bujiei, daca bujia are in cod litera "R". Deci combinatia corecta este fisa de bujie fara rezistenta + bujie DR8EA, sau fisa de bujie cu rezistenta + bujie D8EA. Daca folositi fisa cu rezistenta + bujie cu rezistenta, va scadea puterea scanteii la bujie, cu toate neajunsurile care rezulta din asta, in primul rand o pornire mai grea la rece. Rezistenta din fisa se masoara cu un multimetru, are ~5kohmi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo. de unde sau cum imi dau seama daca am fisa cu rezistenta sau fara?!

si cum se vad proiectoarele pe pegas? cat de utile sunt..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dat fiind ca stim bine ce "usor" se umbla la bujia aia, d'aia incerc sa ma lamuresc.. ca daca am fisa cu rezistenta, folosesc si bujie dr, deci uite de unde am unele probleme la pornire! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci combinatia corecta este fisa de bujie fara rezistenta + bujie DR8EA, sau fisa de bujie cu rezistenta + bujie D8EA. Daca folositi fisa cu rezistenta + bujie cu rezistenta, va scadea puterea scanteii la bujie.

 

deci uite de unde am unele probleme la pornire! :unsure:

 

Exista atatea posibilitati de a da buleala la pegasourile astea incat ar trebui scris un topic separat cu chestii la care sa fii atent .

LGO mersi de detalii. F bine de stiut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAt fiind ca am si eu furca de Pegaso pe Bmw si in ultima iesire am rupt aripa din cauza noroiului ( slaba prindere au facut in plasticul ala), am gasit in Anglia asta: http://www.ebay.co.uk/itm/UFO-SUPERBIKE-FRONT-FENDER-FIXINGS-WHITE-1020-041-/300453143249?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45f46722d1#ht_1395wt_905. O sa imi comand si o prind la ce inaltime vrea carena mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@patrick: interesant.. sa ne zici cum a iesit si cum ai procedat (comanda, preturi, alea alea)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu pegaso 2003-2004 sta un pic cam jos :) in afara de a lua un amortizor custom de la Hagon exista vreo varianta sa il inalt un pic de fund mai ieftin ?

 

DAt fiind ca am si eu furca de Pegaso pe Bmw si in ultima iesire am rupt aripa din cauza noroiului ( slaba prindere au facut in plasticul ala), am gasit in Anglia asta: http://www.ebay.co.uk/itm/UFO-SUPERBIKE-FRONT-FENDER-FIXINGS-WHITE-1020-041-/300453143249?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45f46722d1#ht_1395wt_905. O sa imi comand si o prind la ce inaltime vrea carena mea.

ma bate si pe mine gandul sa ii pun o aripa d'asta . acum te astept pe tine sa vi cu un DIY :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, cu ajutorul unui prieten, am schimbat simeringurile de ulei (Centauro 40x52x10/10.5) si uleiul (Castrol 15W). Pe simeringurile de praf scrie Marzocchi 533180 si cum nu am gasit altele, le-am refolosit. Dupa un test prin oras pot spune ca suspensia fata se comporta foarte bine, nu te mai arunca in cap cand ciupesti mai tare frana fata.

post-41831-0-56367900-1309631297_thumb.jpg

post-41831-0-46241200-1309631303_thumb.jpg

post-41831-0-58453200-1309631310_thumb.jpg

post-41831-0-90931800-1309631316_thumb.jpg

post-41831-0-56823400-1309631330_thumb.jpg

post-41831-0-33631500-1309631335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@floryn...

zi cum ai facut ca ma intereseaza maxim...

Editat de Kayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai parca are 2 filete (gauri sau cum le zice, nu imi vine in minte cuvantul care il caut acum)pe jugul inferior, tocmai bine de dat 2 gauri in aripa si de bagat 2 x M6 :)

 

Hai sa pun si eu o poza cu agregatul la care am mai mesterit un pic dupa ce l-am luat. Caut acum un parbriz daca vinde cineva? L-am refacut pe cel vechi (inclusiv bucata care lipsea) cu fibra, dar imi pare cam greu.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@floryn...

zi cum ai facut ca ma intereseaza maxim...

cu suruburi. ai patru gauri de surub si gauresti aripa.pui surub cu piulite sa tina aripa fixa sa nu joace. si la intrarea surubului in aripa si la iesire. numa ca tr sa tai plasticurile alea care apara jambele de la aripa. as pune o poza sa vz mai ok dar nu am si moto lam dat. dar te descurci tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e f simplu. As fi facut si eu combinatia asta, dar sa nu uitam ca la mine picioarele sunt de Aprilia si corpul de Bmw. Nu pusca carenajul sa fac asa o manevra, as fi lovit cu partea din spate a aripii in carena. Deocamdata astept un raspuns din Anglia sa vad ce pazeste vanzatorul cu pricina, daca nu caut alti vanzatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...