Kayne Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 @geo: cube din 98 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 @ Geo C.P. : nu am simtit vreo diferenta. La mine s a simtit diferenta la inlocuire in sensu ca tragea mult mai ok jos in ture. Da s ar putea sa fi fost doar efectu de bujie noua. Acum ma batea gandu sa i caut un echivalent cu patru electrozi in cap sa vad daca i vreo diferenta. @geo: cube din 98 parca Kayne, noi doi avem aceeasi "mancare de peste". Al meu e un cub, sau cel putin era, cu colorit specific '99, numai ca n talon e trecut '98, si ca sa fiu mai exact codu modelului este ML. Ciudat mi s a parut ca pt meleuri, siteu ngk recomanda D8EA ca si pt modelele ante '96 -> LINK SITE NGK <- , iar pt celelalte modele fabricate '96 - '04, MX-urile, DR8EA (r in plus) -> LINK SITE NGK <- Aparent R-u ala inseamna ca bujia contine un rezistor de 5 kilo ohmi in plus -> LINK SITE NGK <- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 si la mine tot ML e e codul modelului. DR8EA apare si in catalogul de piese de pe unde am luat si in manualul de la aprilica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Pentru cele la care se recomanda DR8EA, pipa bujiei ce rezistenta are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Pentru cele la care se recomanda DR8EA, pipa bujiei ce rezistenta are? Rezistenta se intercaleaza in circuitul de inalta tensiune pentru eliminarea parazitilor radio. Este montata in pipa bujiei sau in corpul bujiei, daca bujia are in cod litera "R". Deci combinatia corecta este fisa de bujie fara rezistenta + bujie DR8EA, sau fisa de bujie cu rezistenta + bujie D8EA. Daca folositi fisa cu rezistenta + bujie cu rezistenta, va scadea puterea scanteii la bujie, cu toate neajunsurile care rezulta din asta, in primul rand o pornire mai grea la rece. Rezistenta din fisa se masoara cu un multimetru, are ~5kohmi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Se vinde : Pegaso : http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&%20src=db&ID=385837&selpic=5&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 apropo. de unde sau cum imi dau seama daca am fisa cu rezistenta sau fara?! si cum se vad proiectoarele pe pegas? cat de utile sunt..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Din cate stiu, scrie pe fisa valoarea rezistentei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 yep! de fel e 5kohmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 dat fiind ca stim bine ce "usor" se umbla la bujia aia, d'aia incerc sa ma lamuresc.. ca daca am fisa cu rezistenta, folosesc si bujie dr, deci uite de unde am unele probleme la pornire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 @craksman nu dai suportii laterali separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Deci combinatia corecta este fisa de bujie fara rezistenta + bujie DR8EA, sau fisa de bujie cu rezistenta + bujie D8EA. Daca folositi fisa cu rezistenta + bujie cu rezistenta, va scadea puterea scanteii la bujie. deci uite de unde am unele probleme la pornire! Exista atatea posibilitati de a da buleala la pegasourile astea incat ar trebui scris un topic separat cu chestii la care sa fii atent . LGO mersi de detalii. F bine de stiut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Careva interesat de o roata spate?o dau ieftin.100 ron cu ax,cu toooottt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 io as vrea o aripa fata inaltata ca asta ia tot noroiu.. cand merge... ceea ce nu e cazu acu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 DAt fiind ca am si eu furca de Pegaso pe Bmw si in ultima iesire am rupt aripa din cauza noroiului ( slaba prindere au facut in plasticul ala), am gasit in Anglia asta: http://www.ebay.co.uk/itm/UFO-SUPERBIKE-FRONT-FENDER-FIXINGS-WHITE-1020-041-/300453143249?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45f46722d1#ht_1395wt_905. O sa imi comand si o prind la ce inaltime vrea carena mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 @patrick: interesant.. sa ne zici cum a iesit si cum ai procedat (comanda, preturi, alea alea)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 al meu pegaso 2003-2004 sta un pic cam jos in afara de a lua un amortizor custom de la Hagon exista vreo varianta sa il inalt un pic de fund mai ieftin ? DAt fiind ca am si eu furca de Pegaso pe Bmw si in ultima iesire am rupt aripa din cauza noroiului ( slaba prindere au facut in plasticul ala), am gasit in Anglia asta: http://www.ebay.co.uk/itm/UFO-SUPERBIKE-FRONT-FENDER-FIXINGS-WHITE-1020-041-/300453143249?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45f46722d1#ht_1395wt_905. O sa imi comand si o prind la ce inaltime vrea carena mea. ma bate si pe mine gandul sa ii pun o aripa d'asta . acum te astept pe tine sa vi cu un DIY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 exista vreo varianta sa il inalt un pic de fund mai ieftin ? -> Link <- ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 cea mai ieftina procedura.aripa ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Azi, cu ajutorul unui prieten, am schimbat simeringurile de ulei (Centauro 40x52x10/10.5) si uleiul (Castrol 15W). Pe simeringurile de praf scrie Marzocchi 533180 si cum nu am gasit altele, le-am refolosit. Dupa un test prin oras pot spune ca suspensia fata se comporta foarte bine, nu te mai arunca in cap cand ciupesti mai tare frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) @floryn... zi cum ai facut ca ma intereseaza maxim... Editat Iulie 2, 2011 de Kayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) Pare prinsa jugul inferior... Editat Iulie 2, 2011 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) Pai parca are 2 filete (gauri sau cum le zice, nu imi vine in minte cuvantul care il caut acum)pe jugul inferior, tocmai bine de dat 2 gauri in aripa si de bagat 2 x M6 Hai sa pun si eu o poza cu agregatul la care am mai mesterit un pic dupa ce l-am luat. Caut acum un parbriz daca vinde cineva? L-am refacut pe cel vechi (inclusiv bucata care lipsea) cu fibra, dar imi pare cam greu. Editat Iulie 2, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 @floryn... zi cum ai facut ca ma intereseaza maxim... cu suruburi. ai patru gauri de surub si gauresti aripa.pui surub cu piulite sa tina aripa fixa sa nu joace. si la intrarea surubului in aripa si la iesire. numa ca tr sa tai plasticurile alea care apara jambele de la aripa. as pune o poza sa vz mai ok dar nu am si moto lam dat. dar te descurci tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Da, e f simplu. As fi facut si eu combinatia asta, dar sa nu uitam ca la mine picioarele sunt de Aprilia si corpul de Bmw. Nu pusca carenajul sa fac asa o manevra, as fi lovit cu partea din spate a aripii in carena. Deocamdata astept un raspuns din Anglia sa vad ce pazeste vanzatorul cu pricina, daca nu caut alti vanzatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.