remu1 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutare, S-a mai lovit cineva de următoarea problemă? Cand merge motorul apa se duce în vasul de expansiune din care e poziționat în scut. Cand se răceÂşte ... apa nu mai ajunge în napoi în motor. Tot timpul se adună în vasul de expansiune până o dă afară.... Âşi evident motorul se supra încălzeÂşte. Pe unde ar mai putea să ia sistemul de răcire aer aiurea: garnitura de chiuloasă, pompa de apă? Menționez că apa nu e dată afară numai prin supraplinu binonului vasului de expansiune. Pe linga pompa de apa verifica si : - termostatul - capacul de radiator sa aiba garnitura in stare buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliusmax Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Salutare, Aveti idee unde pot gasi handguard-uri si oglinzi pentru un Pegaso 650 din 1999? Asta asa ca sa nu pun alte tipuri de oglinzi pe ea Asfalt uscat!! ... ca pe al meu l-au udat astia (nu stiu cu ce prostii) si acu trebuie sa repar / inlocuiesc diverse la armasar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Aveti idee unde pot gasi handguard-uri si oglinzi pentru un Pegaso 650 din 1999? Asta asa ca sa nu pun alte tipuri de oglinzi pe ea -> Oglinzi <- Editat Iulie 14, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliusmax Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 -> Oglinzi <- Multam fain !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 multumesc frumos dan pentru ajutor. revin cu poze : inainte : dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Salutare, S-a mai lovit cineva de următoarea problemă? Cand merge motorul apa se duce în vasul de expansiune din care e poziționat în scut. Cand se răceÂşte ... apa nu mai ajunge în napoi în motor. Tot timpul se adună în vasul de expansiune până o dă afară.... Âşi evident motorul se supra încălzeÂşte. Pe unde ar mai putea să ia sistemul de răcire aer aiurea: garnitura de chiuloasă, pompa de apă? Menționez că apa nu e dată afară numai prin supraplinu binonului vasului de expansiune. Salutare, Transferul de lichid de racire catre bidon este normal sa se faca atata vreme cat lichidul se incalzeste si se dilata... In momentul in care lichidul se raceste el trebuie sa urce din nou in radiator. Dat fiind ca vasul de expansiune este mai jos decat radiatorul, schimbul intre vas si radiator, se face vacumatic. In concluzie, capacul de la radiator are o supapa smechera care ajuta transferul; Incearca cu urmatoarele verificari: 1. Vezi daca nu e spart furtunul dintre radiator si vas 2. Vezi sa nu fie spart capacul de la radiator Alte cauze posibile pot fi urmatoarele: 1. Garnitura de chiulasa arsa (te uiti la ulei si vezi ce culoare are. Daca are o culoare albicioasa, atunci exista posibilitatea sa fie garnitura; totodata poti sa mai faci o verificare: Pornesti motorul cu capacul de la radiator scos, si observi daca in functionare apar bule de aer in lichid). 2. Verifica si lucrurile pe care ti le-au spus colegii inainte... Toate bune, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Mulțam fain de răspunsuri. Nu e mobra mea, e a unui prieten ce nu prea mai are timp de lucrat la ea. Momentan nici eu nu prea am timp pentru ea... deci am dus-o la cineva să se uite. Uleiule arată bine. Nu e contaminat. Partea tristă e că bagă într-una apa în vasu de expansiune Âşi dupaia o dă afară. Deci sigur ia aer pe undeva. O sa aflăm mai încolo.... sau nu. Mulțumesc încă o dată de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 @ Sebi Banuiesc ca e ceva foarte simplu. Gen: capac de la radiator nestrans pana la capat. Are o mica opintire cand strangi capacul si trebuie sa treci de ea. Daca nu e strans... o mica cantitate de lichid o va lua pe furtunel... fix pana in vasul de expansiune, de unde nimic nu-l va face sa revina la locul lui. Poate... doar tinuta mobra cu capu-n jos Partea trista e ca ar cam trebui desurubate niste imbusuri ca sa ajungi la capacul radiatorului... dar crede-ma ca merita sa incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Salutari! A montat coneva kitt de reparatie de pompa de apa de la BMW F650 pe un Pegaso? Aparent este aceeasi, dar mi-ar place sa stiu daca cineva a si montat, deoarece cred ca am nevoie de schimb... Merci, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Da , am montat eu acum o saptamana . Cel de BMW e identic cu cel de Pegaso . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 (editat) Da , am montat eu acum o saptamana . Cel de BMW e identic cu cel de Pegaso . Merci. De unde l-ai luat? De la Bavaria, si cat a costat? Thanks. P.S. Ce simptome avea motocicleta? Editat Iulie 16, 2011 de Bronto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 L-am schimbat preventiv .Nu erau simptome de defect . La Bavaria costa 180 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 L-am schimbat preventiv .Nu erau simptome de defect . La Bavaria costa 180 lei . Merci frumos de info, ma duc saptamana asta sa il iau sa il schimb si eu... Toate bune, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.M Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Si eu am aceeasi problema, cu o parte din apa din radiator care coboara in vasul de expansiune. Ma gandesc sa incep prin a pune alt buson la radiator. Unde gasesc la pret OK? Merge cel de la BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Merge de BMW . Pret ok = nou . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Are careva nevoie de o pereche de cauciucuri Pirelli Sport Demon(100/90-19 si 140/70-17) la vreo 50% uzat la pret pentru zilele noastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Posibil : rulmentul de pe oala de ambreiaj , sau vreun disc defect . Sou..mi am facut timp si am desfacut motoru..pana la urma a fost rulmentu de la parghia care actioneaza ambreaju. Pret rulment SKF 6002-2RS1: 23 de lei Acum mai am o curiozitate. Ce parere aveti de folositu uleiului de motor in telescoape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) @geo cp eram aproape sigur ca ala e .Am mai intalnit defectiunea asta din cauza ca se merge mult cu ambreiajul patinat . "Ulei de motor in amortizoare " , @geo cp tu esti acolo ? Mai bine incearca ulei hidraulic sau un fluid ATF . Cum a ramas treaba cu bujia BOR12LGS ? Editat Iulie 19, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Foarte. Uite aici tabelu cu bujii/model. Bujii Brisk 2007.pdf Si nu stiu de ce da as pastra ebay sau alte surse de afara pentru n cazu n care astia de pe la noi au niste preturi aberante. Va anunt cand gasesc in tara si la ce bani. Am sunat anul trecut la Exmobi SRL,reprezentanții firmei Brisk in România, si nu aduc bujia asta, fiind din gama premium. Se poate lua direct de la Brisk Cehia dar trebuie plătit prin transfer bancar si comisionul băncii este mai mare decât valoarea a 3 bujii BOR12LGS... aÂşa ca eu am ajuns la soluția finala: e-bay. Am comandat 2 bujii din UK care au costat 130 lei cu tot cu transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 @geo cp eram aproape sigur ca ala e .Am mai intalnit defectiunea asta din cauza ca se merge mult cu ambreiajul patinat . "Ulei de motor in amortizoare " , @geo cp tu esti acolo ? Mai bine incearca ulei hidraulic sau un fluid ATF . Cum a ramas treaba cu bujia BOR12LGS ? Asta s eu. Merg destul de des cu ambreaju tras, si din cate am observat lafel facea si proprietaru de dinainte din moment ce rulmentu nu era ala original. Cat despre uleiu de motor in amortizoare, te gandesti la ceva anume cand spui ca mai bine as incerca hidraulic? Cu bujia a ramas in pom, in primu rand din motiv ca n am primit nici un raspuns pozitiv de la nici o firma din RO, si n al doilea rand pentru ca mi picase din cate am crezut ambreaju si ma gandeam la costuri de reparatie. Reincep cautarile azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Despre ce rulment vorbiti? Am comandat pompa de apa, si daca tot desfac capacul din stanga, de la ambreiaj, poate ar fi cazul sa schimb si rulmentul acela... Si de unde se poate cumpara? Toate bune, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) Am comandat 2 bujii din UK care au costat 130 lei cu tot cu transport. Si? Inteleg ca ai avut timp sa testezi bujia minune? Impresii? Fisa bujiei e cu sau fara rezistor? Despre ce rulment vorbiti? N ar fi rau de schimbat avand in vedere ca e destul de stresat la mers cu ambreaju tras. Sincer sa fiu nu stiu cat de mult sunt proiectati rulmentii astia pentru forte de tragere laterala. Cred c ar fi fost mult mai potrivit unu conic, si chiar ma gandesc sa fac modificarea asta. Rulmentu de care vbeam e asta: Sau nr 12 -> AICI <- De cumparat se poate cumpara de la orice magazin cu rulmenti dupa cotele 15X32X9 , sau dupa cod skf 6002-2RS1. Editat Iulie 19, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Merci de info, iti trebuie presa ca sa il scoti de acolo, sau se scoate cu mana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) Merci de info, iti trebuie presa ca sa il scoti de acolo, sau se scoate cu mana? De pe parghia de actionare iese cu mana pentru ca e o diferenta ciudata de dimensiune. Parghia are diametru exterir 14 iar rulmentu interior 15. In schimb din capacu de aluminiu trebuie eventual batut usor cu o surubelnita, iar la montare capacu incalzit si rulmentu bagat putin la congelator. DAR, revin din nou la piticu meu..uleiu din amortizoare. Tin minte c am auzit la un momentdat unu din motociclistii vechi spunand ca foloseste ulei de motor in amortizoare si din cauza asta intreb si eu. De ce NU trebui sa pun ulei de motor in telescop? Cu ce i mai special cel de furca? Editat Iulie 19, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Si? Inteleg ca ai avut timp sa testezi bujia minune? Impresii? Fisa bujiei e cu sau fara rezistor? FiÂşa am schimbat-o pentru că înainte aveam combinația fatală: bujie cu rezistor + fiÂşă cu rezistor. Superbujia are o piuliță cilindrică blocată pe filetul bujiei cu un Âştift minuscul dar pe care o poți scoate cu grijă. Eu nu am scos piulița Âşi am renunțat la pipa cu rezistor Âşi am pus o fiÂşă auto (de Reno). Motorul meu deja are alt mers pentru i-am schimbat tobele Âşi acum, cu bujia asta, are o evoluție în regim mai liniară. Inainte, pe la 4000 rpm parcă avea un gol de putere. Acum se duce liniar până la 6000 rpm fără probleme, în sarcină mă refer. Deja mă gândesc să-i schimb raportul de transmitere Âşi să "lungesc" cutia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.