CazyRO Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Salutare! Vreau sa cumpar un kit de lant nou pt. pegas. Ma intereseaza un kit mai de fuga sa zic asa, cu 2 dinti lipsa pt. pinionul spate si 1 in plus pt. pinionul fata. Ma puteti ajuta cu niste informatii? de ex: Daca ati facut aceasta schimbare la pegas-urile voastre? Ce tip de kit trebuie sa comand? Unde as putea gasi? Am observat la louis pe site ca kitul pt. pegaso strada are 1 sau 2 dinti in minus (nu mai stiu exact), dar nu stiu daca se potriveste pe motoreta mea. Orice informatie e binevenita. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Salutare! Vreau sa cumpar un kit de lant nou pt. pegas. Ma intereseaza un kit mai de fuga sa zic asa, cu 2 dinti lipsa pt. pinionul spate si 1 in plus pt. pinionul fata. Am observat la louis pe site ca kitul pt. pegaso strada are 1 sau 2 dinti in minus (nu mai stiu exact), dar nu stiu daca se potriveste pe motoreta mea. Kitul de lant de la Pegaso Strada e putin probabil sa se potriveasca la Pegaso Cube pentru ca are alt motor, italienii nu mai folosesc motorul Rotax ci un motor de la Yamaha (de la XT660). Dar daca te uiti aici: http://digilander.libero.it/pegasomania/scheda_tecnica.htm ai sa vezi ca kitul de lant la Pegaso I.E. nu e identic cu cel de la Cube. La I.E. pinionul fata/spate are 16/46 dinti, iar la Cube 16/47 dinti, deci I.E. are un dinte mai putin la spate si banuiesc ca se pot monta de la unu la altul doar au acelasi motor. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Pt posesorii de Pegaso din Buc : Un endurist de-al nostru a postat la ''comunitati moto regionale Buc'' - ''Pasionati de Enduro din Buc'' As dori daca nu va suparati sa postati si voi acolo poate pe viitor facem un club de acest gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 5, 2007 Autor Share Postat Iunie 5, 2007 Pt posesorii de Pegaso din Buc : Un endurist de-al nostru a postat la ''comunitati moto regionale Buc'' - ''Pasionati de Enduro din Buc'' As dori daca nu va suparati sa postati si voi acolo poate pe viitor facem un club de acest gen. Am postat si eu cu o invitatie la hoinareala pe malul Argesului si nu numai Dap,regulatorul meu de tensiune e cam bolnav,trebuie sa gasex altul sa merg si eu linistit,o sa incerc sa gases c un electronist sa faca dupa schema postata de mecaniku,sau dau comanda la UM. @ mecaniku:multam fain de sfaturi,ca daca nu vorbeam cu tine desfaceam alternatoru de pomana Fii linistit, o data schimbat si pus altu,pleaca spre tine cu prima masina de posta. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
§anu Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Am o problema cu mobra mea si nu stiu ce as putea face. Nu o am numa de 3 luni si nu am avut prea mult timp sa ma plimb dar i-am facut consumu si m-am speriat. Imi consuma 10 %. Stiu ca ii din 1994 si are 44000 de km da sa consume 10 ii cam mult. Am desfacut carburatorul si arata ca nou nu pare a fi umblat in el. Cum de a ajuns la consumul asta si ce as putea face? Carburatorul este in doua camere si are cuiele pontou cu 5 nivele si sint puse acum la jumatate. M-am gindit sa le pun mai jos. Ma ajuta cu ceva? Daca cunoaste cineva vreun remediu ar fi de minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Am postat si eu cu o invitatie la hoinareala pe malul Argesului si nu numai Dap,regulatorul meu de tensiune e cam bolnav, Eu am un regulator de tensiune de HONDA Dominator . Intereseazate daca se potriveste - e cu 5 fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Am o problema cu mobra mea si nu stiu ce as putea face. Nu o am numa de 3 luni si nu am avut prea mult timp sa ma plimb dar i-am facut consumu si m-am speriat. Imi consuma 10 %. Stiu ca ii din 1994 si are 44000 de km da sa consume 10 ii cam mult. Am desfacut carburatorul si arata ca nou nu pare a fi umblat in el. Cum de a ajuns la consumul asta si ce as putea face? Carburatorul este in doua camere si are cuiele pontou cu 5 nivele si sint puse acum la jumatate. M-am gindit sa le pun mai jos. Ma ajuta cu ceva? 10 % e intradevar un consum mare, in mod normal, cu carburatoarele curatate bine si reglate ar trebui sa fie cam 7 - 7 1/2 la suta de km la utilizare normala in oras, nu off-road, unde poate chiar trece de 10 %. Asta daca acul de dozaj e pus pe pozitia a doua de sus, asa e reglat de fabrica. Eu am coborat acul la maxim, e pus pe prima pozitie de sus si pentru ca nu ies la endureala cu ea, mai mult prin oras, imi consuma acum 6 - 6 1/2, fara sa fi pierdut vizibil din putere. De asemenea ai grija sa fie bine reglat cablul de soc si garnitura de cauciuc care e in capatul pistonasului de soc sa fie in buna stare, altfel pe acolo poate intre benzina in carburator si creste mult consumul. Nu in ultimul rand filtrul de aer trebuie sa fie curat, un filtru murdar creste dramatic consumul de benzina, deci daca nu stii cat a fost folosit mai bine pune unul nou. Bafta si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
§anu Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 Multumesc mecaniku sper miine sa ajung acasa sa o lucru. Va anunt cum au decurs reparatiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 7, 2007 Autor Share Postat Iunie 7, 2007 @ turist:al meu are 6 fire,unul maro de masa,trei galbene si doua de culori diferite.Daca regulatorul tau are 5,se pare ca nu ma poti ajuta.Multam' oricum Imi merge mai bine dupa ce am scos firul bolnav,ajunge la 13V . Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 Cu siguranta nu e manocontactul de vina, mai bine verifica supapa care retine presiunea de ulei. Este sub filtrul de ulei si probabil are arcul slabit si/sau supapa care are capatul din cauciuc e deteriorata. am dat filtrul afara si am ancercat sa scot supapa, dar nu mere...trebe cumva sa crap motorul, sa o scot p partea cealalta? si pina la urma daca merg cu ea asa toata vara care sunt urmarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 @ktl54 Nu trebuie sa desfaci motorul, surubul ala e numai intepenit. Poti sa circuli cu motorul si asa dar fii atent la becul de presiune de ulei, daca cumva se va aprinde in timpul mersului sa opresti motorul imediat si la urmatorul schimb de ulei mergi la un atelier sa vada si de supapa aia, sa-i schimbe arcul. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 @ktl54 Nu trebuie sa desfaci motorul, surubul ala e numai intepenit. Poti sa circuli cu motorul si asa dar fii atent la becul de presiune de ulei, daca cumva se va aprinde in timpul mersului sa opresti motorul imediat si la urmatorul schimb de ulei mergi la un atelier sa vada si de supapa aia, sa-i schimbe arcul. Bafta si asfalt uscat. saru'mana mult! o sa mai incerc si azi cu o surubelnita care are langa maner hexagon pt keie poate o pacalesc ca ma enerveaza la maxim.....ms mult de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 saru'mana mult! o sa mai incerc si azi cu o surubelnita care are langa maner hexagon pt keie poate o pacalesc ca ma enerveaza la maxim.....ms mult de tot am reusit sa desfac beleaua si am dat din lac in put(a)....dupa c am pus-o la loc am plecat sa vad daca se mai aprinde becu' cu pricina, si dupa c am mers o perioada a inceput sa bata motoru' de zici ca iese pistonu' prin cilindru.....asa ca de acu va salut din masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 (editat) am reusit sa desfac beleaua si am dat din lac in put(a)....dupa c am pus-o la loc am plecat sa vad daca se mai aprinde becu' cu pricina, si dupa c am mers o perioada a inceput sa bata motoru' de zici ca iese pistonu' prin cilindru.....asa ca de acu va salut din masina Da mai multe amanunte, dupa ce ai desfacut surubul ce ai facut, becul s-a stins cand ai pornit motorul, bataia suna infundat in bloc sau e un tacanit in chiulasa si dupa cat timp a inceput sa bata? Editat Iunie 10, 2007 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Da mai multe amanunte, dupa ce ai desfacut surubul ce ai facut, becul s-a stins cand ai pornit motorul, bataia suna infundat in bloc sau e un tacanit in chiulasa si dupa cat timp a inceput sa bata? deci....am dat surubul afara, am intins putin arcul caci nu aveam altul, l-am pus la locul lui, am pornit-o....totul ok. dupa cum ti-am zis am plecat mergand usor sa se ancalzeasca bine(a2 a-a 3a)si sa zic dupa 4-5 km a inceput sa bata. nu este un tacanit ca ala de taket, zici ca loveste pistonul in capul cilindrului.in fine ..m-am dus acas si am lasat-o sa mearga la relanti si mi-am dat seama ca nu bate mereu, la un moment dat bataia dispare totalsi mere k, dar cand o accelerez iar ancepe...nush c sa mai zic....am o baftaaa....m-am uitat si p la bujie ca p acolo mi se pare ca se aude bataia, dar era in regula bafta si sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 (editat) deci....am dat surubul afara, am intins putin arcul caci nu aveam altul, l-am pus la locul lui, am pornit-o....totul ok. dupa cum ti-am zis am plecat mergand usor sa se ancalzeasca bine(a2 a-a 3a)si sa zic dupa 4-5 km a inceput sa bata. nu este un tacanit ca ala de taket, zici ca loveste pistonul in capul cilindrului.in fine ..m-am dus acas si am lasat-o sa mearga la relanti si mi-am dat seama ca nu bate mereu, la un moment dat bataia dispare totalsi mere k, dar cand o accelerez iar ancepe...nush c sa mai zic....am o baftaaa....m-am uitat si p la bujie ca p acolo mi se pare ca se aude bataia, dar era in regula bafta si sa auzim de bine! Daca ai intins arcul prea mult practic ai limitat si presiunea maxima in circuitul de ungere. Motorul are tacheti hidraulici si uleiul nu mai are suficienta presiune la turatii mai mari sa-i ridice, de aceea nu bate la relanti si suna cand cresti turatia,unul sau mai multi tacheti nu se ridica suficient si sunetul atunci e diferit de bataia normala de tacheti si suna cum ai descris. Arcul are lungimea minima de 15,5 mm, nu trebuie intins decat cu 2-2,5 mm. Trebuie verificata si presiunea in instalatie, se schimba manocontactul cu un manometru si trebuie sa ai valorile din tabel: Deci regleaza lungimea arcului sa speram ca nu mai sunt probleme. Sa auzim numai de bine! Editat Iunie 11, 2007 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 (editat) Salut! Mi-am luat shi eu o guma pe spate mitas e-07 140/80/17 intrebarea este a bagat cineva dimensiuna asta pe pegaso 2 imi este sa nu atinga lantul de guma daca e sa atinga m-am gandit sa bag niste distantiere intre prinderea foi aia de pe butuc . Kind Regards Editat Iunie 12, 2007 de torto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Salut! Mi-am luat shi eu o guma pe spate mitas e-07 140/80/17 intrebarea este a bagat cineva dimensiuna asta pe pegaso 2 imi este sa nu atinga lantul de guma daca e sa atinga m-am gandit sa bag niste distantiere intre prinderea foi aia de pe butuc . Kind Regards Sal! Eu am pegas 3 si in carte scrie ca se poate pune 140 pe spate. Din cate stiu pegas 2 si 3 au bascule identice, deci nu cred ca vei avea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Sal! Cu o parere de rau va anunt ca astazi am dat aprilica (asa o alinta prietena mea). pretul, 2700 eu. Cam putin cred, dar asta e... o sa vina alt motor. Nush de ce, dar imi cam pare rau dupa ea... Poate nu va intereseaza, dar simteam nevoia sa ma plang si eu cuiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 Salutari la toti Pegasistii! Am si eu un Pegaso pe care l-am cumparat anul trecut din Germania si pana acum sunt foarte multumit de el are 21000 km si merge foarte bine pana acum. Cel mai bun test a fost cand am venit pe ea din Germania pana acasa ( 1800 km) fara nici o problema. Consuma 7l/100km dar fuge de mananca pamantul. Dar cum orice motor are mici probleme si eu am una: mi s-a rupt de cateva zile cablul de la vitezometru. Are cineva vreunul de vanzare nou sau sh? Va salut din nou si asfalt uscat! Am eu unul sh. mie sa rupt butucul de pe pinion in care se baga cablul de kilometraj.cablul nou e cam 600 mii, melcul e scump, 1200000.cablul til dau moka nu mai am ce face cu el.da un semn pe mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 14, 2007 Autor Share Postat Iunie 14, 2007 (editat) Am eu unul sh. mie sa rupt butucul de pe pinion in care se baga cablul de kilometraj.cablul nou e cam 600 mii, melcul e scump, 1200000.cablul til dau moka nu mai am ce face cu el.da un semn pe mail Salutari! @ivangogu:I-am trimis eu doua,unul sh si unul nou .Ai apucat sa cumperi melc?Iti dau eu unul,pentru Pegaso Cube... Gata,am facut-o .Am cumparat regulator,aveau 4 pe stoc la U.M.incarca perfect ,am facut si kilometrajul (era alt raport intre bordul si cablul de I.E. si melcul de Cube.Am schimbat melcul cu unul de I.E. si merge @mecaniku:releul defect o sa plece spre tine pentru teste si incercari cat de curand posibil.suntem increzatori ca ne vei tine la curent cu rezultatele Insa,trebuia sa fie si o buba:am facut o pana pe spate de s-a taiat camera.Am cumparat alta noua,Mitas,dar cand am ajuns acasa am vazut ca e 140/90,si nu 130/80 .Am bagat-o,totusi,si s-a umflat,merge... O avea ceva,ca am pus camera c-o dimensiune mai mare??? Editat Iunie 14, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 merge cineva weekendu viitor la Ruse, BG la intalnire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 (editat) Salut, Am si eu un Pegaso din '99 de vre-o luna. Sunt incepator si am o nelamurire .... daca merg cu motorul sub ~2700 rpm daca accelerez o simt ca parca se ineaca... sau oricum ma zgaltzaie destul de rau ... proportional cu cat de mult gaz ii dau. Este ceva normal? Si la voi se intampla la fel? Pot sa ii fac ceva? In rest toate bune ...imi consum ~7l% indiferent daca merg cu ea in oras sau la drum intins. PS: A reusit vreunu sa faca un wheelie cu aprilia pegaso 650 pe carburatie? Editat Iunie 15, 2007 de nuxu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Salutari! @ivangogu Multumesc de oferta, dar prin amabilitatea lui Gothmog am reusit sa imi rezolv problema. Vezi poate te ajuta si pe tine. @ gothmog Daca pui o camera de dimensiune mult mai mare e posibil sa iti deformeze anvelopa sau chiar sa o arunce jos de pe janta, dar in cazul tau diferenta e mica, nu ar trebui sa fie nici o problema. @nuxu La Pegaso trebuie schimbate des vitezele, mai ales la mersul in oras. Daca incepe sa zgaltaie schimba viteza in jos si nu mai sunt probleme. La a mea-i place sa traga bine de la 3000 de ture in sus, dar asta nu e nimic anormal la un motor care are turatia de relanti 1400. Cat despre wheelie sa stii ca am facut unul involuntar cu plecare de pe loc la un semafor si consider ca pegasul e prea mare si prea greu sa mai incerc vreodata intentionat. Oricum daca esti incepator iti recomand sa mergi mai usor doua, trei sezoane sa vezi de ce e in stare un motor care are 50 CP si dupa aia sa incerci acrobatii, nu uita ca un wheelie nereusit ( =cazatura) inseamna la Pegaso reparatii de aproximativ 500-600 euro. Oricum eu personal cred ca shmecheriile de genul wheelie si stopie sunt pentru vitezane si nu pentru motoare enduro monocilindru. Iti doresc asfalt uscat si atentie mare la soferii de autoturisme care nu ne baga in seama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 La un moment dat se vorbea de un club al pegasistilor sau macar oricum ceva asemanator, s-a intamplat ceva in directia asta? Cred ca e mult msi placut sa faci niste plimbari imreuna cu prieteni care au motoare cu capabilitati asemanatoare. Cred ca ar fi misto sa ne starngem intr-un grup. -4 Mecaniku- la aceeasi concluzie am ajuns si eu (acum sunt linistit...credeam ca a mea are probleme) 3000 rmp, si peste 3000, este turatia la care motorul se simte in largu lui. Nu stiu cum sunt altii dar mie imi place mai mult asa sa schimb vitezele decat sa merg cu 1-a si a2-a tot timpul prin oras. Am incercat de cateva ori sa fac un wheelie mergand incet si accelerand apoi puternic, dar nici pegaso-ul nu cred ca se privcepe prea bine la asa ceva si nici curajul meu nu ma lasa sa accelerez prea puternic (deocamdata.. ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.