Comyny Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Salut! Cu scuzele de rigoare daca a mai fost discutat pe acest topic (insa nu am vazut in posturile anterioare), v-as ruga sa ma lamuriti si pe mine ce ulei bagati in motor si cat? Unii zic 5 W 40 ,altii 15 W 50 unii zic 2.2 litri altii 3 litri. De la fostul proprietar am primit un bidon de ulei Motul 5100 15 W 50. Sa merg pe acelasi indicativ? Multumesc frumos si scuze inca odata daca s-a mai discutat! O seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Se vinde sau se dezmenmbreaza Aprilia Pegaso 650 din 1995. Mai multe detalii aici: /index.php?/topic/670258-vand-sau-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-din-1995/page__gopid__2982982#entry2982982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 salut voios,m-a lasat frana spate si acum caut garnituri de frana pentru etrier spate la Garda '98, pe unde am cautat nu am gasit,poate ma puteti ajuta cu vreo informatie,pe etrier scrie brembo, se pare ca nu v-ati lovit de problema asta,sau ati ales varianta scumpa (etrier+ placute)6-700lei, eu am rezolvat-o cu 3 lei si o jumatate de zi de munca, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 @biela Mai exact cum ai procedat ? Ca ne poate ajuta si pe noi in cazul in care o patim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 @biela Mai exact cum ai procedat ? Ca ne poate ajuta si pe noi in cazul in care o patim ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 ai PM Ai cumva vreun motiv personal sa nu spui tuturor ce garnituri se potrivesc la etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 @ biela Merci de raspuns. @ LGO Posibil ca unii sa nu agreeze metodele "empirice" folosite. Mie mi-au placut, sunt old scool, dar as incerca sa le folosesc doar ca ultima solutie. Ramane la latitudinea lui biela daca posteaza ce mi-a trimis pe PM. Va doresc o iarna blanda si scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 OK, am inteles. Dar cateodata esti nevoit sa folosesti diverse improvizatii pana gasesti piesa originala si dupa ce ai facut rost de piesa constati ca nu cedeaza improvizatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Poate sa confirme cineva daca se potriveste rulmentul de pornire de la KTM,codul 58440026000,pe Aprilia Pegaso 650(an fabr.1995)? Din ce am citit rulmentul respectiv are un arcusor care se intinde prea mult;ar trebui scurtat si pus din nou-varianta cea mai simpla. Problema e ca rulmentul prezinta urme de uzura si pe inelele de rulare,de asta ma gandesc sa-l schimb cu totul (varianta KTM). Arcusorul iar,se pare ca a mai fost scurtat odata,nu stiu sigur.In cazul asta,se gaseste pe undeva un arcusor asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Arcusorul iar,se pare ca a mai fost scurtat odata,nu stiu sigur.In cazul asta,se gaseste pe undeva un arcusor asemanator? nu am desfacut inca nik in zona asta insa ce as putea face e sa-ti caut un 'arcusor' daca-mi dai masurile, si anume lungimea (destins) diametrul ext , diametrul sarmei si nr de spire,materialul(otelul) nu difera foarte mult asa incat 'k' e relativ constant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Poate sa confirme cineva daca se potriveste rulmentul de pornire de la KTM,codul 58440026000,pe Aprilia Pegaso 650(an fabr.1995)? Din ce am citit rulmentul respectiv are un arcusor care se intinde prea mult;ar trebui scurtat si pus din nou-varianta cea mai simpla. Problema e ca rulmentul prezinta urme de uzura si pe inelele de rulare,de asta ma gandesc sa-l schimb cu totul (varianta KTM). Arcusorul iar,se pare ca a mai fost scurtat odata,nu stiu sigur.In cazul asta,se gaseste pe undeva un arcusor asemanator? Daca te uiti la posturile mele mai vechi, o sa vesi ca am folosit rulmentul de la KTM (am data si codul pe acolo). A mea e din '98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Doar privind pozele... arcul respectiv pare asemanator cu cel de la semeringuri mari (de palier) de la masini. Cele mai ieftine sunt cele de la daciile vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 (editat) Stie cineva daca la un motor din '96 se potrivesc ambielaje de la motoare mai vechi ca an ? Ca mai noi parca nu as crede . Editat Noiembrie 1, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Multumesc de sfaturi,o sa trec pe la service sa iau arculetul. Daca te uiti la posturile mele mai vechi, o sa vesi ca am folosit rulmentul de la KTM (am data si codul pe acolo). A mea e din '98. Din posturile vechi am gasit codul,chiar al tau cred.Vroiam sa fiu 100% sigur inainte sa-l comand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Multumesc de sfaturi,o sa trec pe la service sa iau arculetul. Din posturile vechi am gasit codul,chiar al tau cred.Vroiam sa fiu 100% sigur inainte sa-l comand. Cam cat costa rulmentul acela de la ktm? Intreb, pentru ca eu am cumparat de la bmw si m-a costat 400 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Cam cat costa rulmentul acela de la ktm? Intreb, pentru ca eu am cumparat de la bmw si m-a costat 400 lei. De la reprezantanta KTM din Sibiu,e aproape 70E,cred ca pretul e cu tot cu TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) O dau sa se bucure si altii de ea: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso-din-1997-415850.html Editat Noiembrie 3, 2011 de herlopaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 De cand am vrut sa vand motorul, vad ca numai in belele o dau cu agregatu. Bine macar ca imi face mie probleme, ca daca o dadeam altuia, ma injura cred de fiecare data cand ma vedea pe strada si nu numai Deci: scot moto din garaj, porneste lejer, dar se auzea un tacanit, nu am reusit sa il localizez (nu se auzea foarte tare). Cand am facut schimbul de ulei si l-am pornit saptamana trecuta, totul era in regula. Am oprit motorul. Am incercat sa il pornesc iar si ... nimic. Electromotorul invarte, dar parca nu mai cupleaza. Acuma o fi electromotorul sau trebuie sa ma pregatesc si eu de vestitul rulment de ktm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 piese de la wunderlich cine aduce .un nr de tel sa sun sau un beep la 0722318215.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 De cand am vrut sa vand motorul, vad ca numai in belele o dau cu agregatu. Bine macar ca imi face mie probleme, ca daca o dadeam altuia, ma injura cred de fiecare data cand ma vedea pe strada si nu numai Deci: scot moto din garaj, porneste lejer, dar se auzea un tacanit, nu am reusit sa il localizez (nu se auzea foarte tare). Cand am facut schimbul de ulei si l-am pornit saptamana trecuta, totul era in regula. Am oprit motorul. Am incercat sa il pornesc iar si ... nimic. Electromotorul invarte, dar parca nu mai cupleaza. Acuma o fi electromotorul sau trebuie sa ma pregatesc si eu de vestitul rulment de ktm? Da , aia te asteapta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 De cand am vrut sa vand motorul, vad ca numai in belele o dau cu agregatu. Bine macar ca imi face mie probleme, ca daca o dadeam altuia, ma injura cred de fiecare data cand ma vedea pe strada si nu numai Deci: scot moto din garaj, porneste lejer, dar se auzea un tacanit, nu am reusit sa il localizez (nu se auzea foarte tare). Cand am facut schimbul de ulei si l-am pornit saptamana trecuta, totul era in regula. Am oprit motorul. Am incercat sa il pornesc iar si ... nimic. Electromotorul invarte, dar parca nu mai cupleaza. Acuma o fi electromotorul sau trebuie sa ma pregatesc si eu de vestitul rulment de ktm? Trebuie sa te obisnuiesti cu ideea!Asta este APRILIA PEGASO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Da , aia te asteapta . Da, am verificat electromotorul ieri si intradevar, cam asa se vede problema. Trebuie sa te obisnuiesti cu ideea!Asta este APRILIA PEGASO! Culmea, eu eram obisnuit cu motoreta sa mearga S-o rezolva odata si asta. Ma consolez totusi ca ma apropii de sfarsitul proiectului de 'reimprospatare' a unui vf750f '84, V4 Ieri s-a simtit si a pornit. Tremurau geamurile la garaj (nu pusesem si tobele ca mai aveam de lucru pe la evacuare) Oricum daca ma enervez, fac o smecherie: mai imi iau un motor de pegaso, de rezerva, ca oricum motorul in carte e trecut 'fara serie' Si daca face fite, imediat swap-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) iti trebuie loctite 648. asta unu la mana. doi mai intai desfa jucaria, s-ar putea sa ai sanse mari se se fir intins/rupt doar arcul de la "frai" si sa trebuiasca doar sa-l scurtezi/inlocuiesti. nu de ktm (desi merge si e tot aia, lol), de bmw (adica tot aia) dar costa 400 de lei noi. la orice reprezentanta beembe... cea mai ieftina varianta. toate 3 rahaturile sunt acelasi lucru, platiesti firma mai mult sau mai putin. in acest caz la bembeu e mai ieftin Editat Noiembrie 7, 2011 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Mersi Stress. Sincer p...a masii isi mai baga mainile in ea ca nu mai am chef de surubarit si nici scula de extras 'oala' nu am. O sa o duc cred la un mecanic care mi-a lasat o impresie mai buna si sigur face treaba mai buna ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 scula o faci la strung rapid si ieftin. trebuie sa incalzesti oala (centrul) ca sa o scoti, altfel nu o dai jos ever din cauza loctite-ului! asta desigur daca n-a mai fost umblat acolo si nu a mai fost pus! in rest e chiar floare la ureche, nu tre' sa fii mecanicos nevoie mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.