Lupul Gri Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 @GUSA IULIAN: dude, daca nu stii intreaba sau du-te la cineva care stie. In motor ai mai putin de 1L de ulei, restul sta in cadru si se scoate prin surubul aflat in fata, fix intre radiator si galeria de la toba. Tu acuma n-ai facut decat sa scoti cam 1L de ulei din cel vechi si sa-l amesteci pe cel ramas cu ulei nou. Adica, in mod normal, ar trebui sa scoti acuma tot uleiul si sa-l pui altul nou, deci ai pierdut vreun litru-doi de ulei. Manualul de reparatie de la aprilia e pe tot netul, da-mi pm cu o adresa de mail si ti-l trimit daca nu-l gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 e extrem de usor, eu mi l-am schimbat singur, dupa manual. daca citesti manualul, afli cam tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 oricum, un topic fain cu un rebuild, pentru cine nu l-a vazut http://advrider.com/forums/showthread.php?t=699527&highlight=pegaso ma intreb cate ore si bani au intrat in toata treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Multumesc mult . Trimiteti mi si mie manualul pe ralucasuzana@yahoo.com va rog. Am gasit si acel surub cam tarziu dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 mi-am pornit bestia si am observat ca nu a scos niciun fum alb, nimic. deci teoretic era ok. dar, pe drum am avut probleme, pentru ca atunci cand ajungeam la cate un semafor si deceleram, apoi franam, se ineca si de vreo 2 ori mi-a murit pana sa ma opresc. was ist das? carbii? nu am foarte mult timp si bani pentru ea, momentan, ca acu' termin facultatea si am multe probleme de rezolvat pe langa, da' nu pot sa o duc asa la piatra neamt(unde imi duc mare parte din bagaje) in niciun caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Trebuie neaparat sa te murdaresti pe maini,curatat si adjustat carburatorul la setarile din fabrica(foarte important plutitoarele).La f650 am avut aprox acelea simptome si am preocedat ca atare.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 multumesc! ma gandeam eu ca aia o fi! acu' nu stiu daca sa ma bag eu direct, nemaifacand asa ceva. si nu stiu daca tre sa iau ceva garnituri sau tampenii. dar multumesc din nou, am un bookmark de pe adv cu asa ceva. poate chiar ma bag singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Prima data ii mai dificil .Ar fi indicat sa schimbi cele doua o ringuri care se afla in carburator .Eu nu le-am schimbat si dupa ce am umblat de doua ori pe la carburator mi-a aparut asa numitul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 ''pukin' petrol syndrome'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Bucuresti - Oltenita - Giurgiu - Bucuresti La 10 km de Bucuresti, am ramas in pana de benzina, bazandu-ma pe rezerva aia de 2 litri pe care am inteles ca o are motoreta. Dar presupun ca rezerva aia trebuie sa o umpli separat, nu? Pana la urma, cati litri are rezervorul? Pentru ca, atunci cand am ramas fara benzina, mi-a adus un prieten 2 litri, iar la benzinarie mi-au mai intrat aproape 12 (cand am deschis butonul de la rezerva, a mai intrat cam 1 litru, nu doi) Deci in total vreo 14... Aprilica e din 96. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Are cineva din Bucuresti un corp de semnalizator stanga fata pentru pegaso dupa 1997 ? (a mea e din 2000). Am sticla noua, dar corpul este spart. Anul asta nu am scos-o inca la plimbare. Abia dupa jumatatea lui iulie (sa ii fac ITP-ul) ca dupa aia plec in concediu cu masina si ma mai intorc dupa jumatatea lui august. In sase ani am apucat sa merg cu aprilica doar vreo 5000 km. Anul asta nimic (poate ca ar trebui sa o vand decat sa stea pe dreapta). Dar ca sa nu bat campii: Imi trebuie un semnal stanga fata, sau macar corpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Jupane77,frumoasa ta Aprilica are exact 14 litri. Dupa ce ai consumat 11 litri,se aprinde becul portocaliu din bord,anuntandu-te ca de aici mai ai in total exact 3 litri,adica aici e efectiv momentul trecerii pe rezerva.Cand ai consumat 2,5 litri din cei 3,Aprilica tuseste si se opreste,anuntandu-te ca daca comuti robinetul de benzina de pe ON pe RES,mai ai 0,5 litru si apoi GATA! Asa se explica incidentul. Desi am citit manualul, eu retinusem eronat ca are 17 litri. Si nu imi merge nici becul ala. Sa ma uit sa vad ce are... Totusi, rezerva aia se umple separat, nu? Adica eu am bagat pana la maxim (cu butonul pe on) si au intrat 11 litri. Dupa care, am comutat pe RES, si a mai intrat aproape 1 litru... Oricum, s-a comportat minunat batranica... E a doua iesire mai lunga (200 km) si imi place din ce in ce mai mult. As iesi mai des, dar din cauza slabelor cunostinte tehnice, am o teama din asta de neprevazut (tehnic). Desi ea saracuta, nu mi-a dat motive de suspiciune insa... Mai am eu un prieten cu un BMW F650, dar nu ne prea potrivim la program, in weekend. Poate daca mai sunt Aprilisti din Bucuresti, incercam ceva... Sau poate stabilim o intalnire pe la mijloc (vad ca sunteti multi din Cluj). Fagaras, de exemplu, pare pe la mijloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 sau ar mai fi optiunea ca ar fi mers cu benzina pe res, nu? sau se aprinde daca mergi si asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Se aprinde oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Nu, nu merge sigur. Mi-a zis si fostul proprietar. Da' nu-i bai, ca invat din greseli... Acu' o sa stiu ce si cum. Bun sfatul cu atrasul belelelor... O sa tin cont de el. Merci mult baieti pentru sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Jupanu77 Ma bucur ca se invarte roata la Aprilia . Eu unul nu am mai iesit cu motocicleta de 2luni, propun ( inclusiv celorlalti posesori de Aprilia sau altcv ) o tura pe Transfagarasan(traseu excelent pt ciclistica de Pegaso). Am fost in weekend cu masina e uscat ( cam prost pe AG ) de nota 8 pe SB. Referitor la gandirea pozitiva, gandirea pozitiva nu iti aduce pe fat frumos cu platforma la nevoie. Avantajul la a ta e ca nu ai calculator si poti sa o mesteresti. Din cate stiu eu singura chestie deranjanta era consumul. Cel mai bun sfat, cum ai facut 100-150km baga benzina, macar asa stai linistit. Chiar ma gandeam sambata la Pegaso pe dealul Negru, ultima oara cu Pegaso am fost pe traseul asta, si tare mult m-am distrat cu ea. Think about it referitor la Transfagarasan, poate ne strangem mai multi Aprilisti si nu numai ( eu macar sunt cu sufletul si Aprilist ). Am vazut destui de multi motociclisti in weekend pe Transfagarasan, 70% erau straini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Da, da, vreau!!! Da' io tre sa stiu din timp (2-3 saptamani), sa imi aranjez familia... ) Ar fi tare sa organizam ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Propun sambata 22 sau 29 iunie. Frumos ar fi sa fie pe 22 in opinia mea. Cat timp nu sunt viraje o viteza de 100- 120 e ok....... ( in cazul tau =6% cred ), apoi pe viraje ai vreo 30km ( dealul Negru ) si inca 85km Transfagarasan in care sa tot inveti si sa te dezmortesti pe viraje cu moto. Dar altii numai vin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Bucuresti-Transfagarasan si retur este un traseu pe care il faci lejer intr-o zi fara probleme. Ai o pozitie adecvata pe Pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Eu as vrea... da' cu mine tre' sa ai rabdare (sau nu)... eu abordez curbele dintr-un unghi propriu... ) incetisor, asa... da' in schimb se pare ca am o buna rezistenta la drum lung... WTF? M-as baga la un traseu din asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Pai hai sa ne organizam cumva, sa fie bine si pentru voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Pai hai sa ne organizam cumva, sa fie bine si pentru voi... Poate doua zile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Asa arata duminica Transfagarasanul. Referitor la viraje, fiecare merge cum vrea, nu trebuie sa stam unul dupa altul, avem puncte de oprire unde mai facem o poza ne intalnim etc. Eu unul as face drumul asta doar pt dealul Negru si Transfagarasan ...........adica vreo 120km in total de fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) Propun sambata 22 sau 29 iunie. Frumos ar fi sa fie pe 22 in opinia mea. Cat timp nu sunt viraje o viteza de 100- 120 e ok....... ( in cazul tau =6% cred ), apoi pe viraje ai vreo 30km ( dealul Negru ) si inca 85km Transfagarasan in care sa tot inveti si sa te dezmortesti pe viraje cu moto. Dar altii numai vin? Nu uitati de intalnirea de pe TransAlpina din 27-30 iunie. Vor fi plimbari pe asfalt, pe drumuri forestiere si pe Drumul Strategic. Intalnire fara betie, fara scandal, fara urlete si droguri. Cazare si la pensiuni, si la cabane si la cort, spatii de campare uriase, pe malul raului, la umbra in padure. Cel putin un Pegaso va fi acolo obligat. PS: mi-am comandat oglinda stanga. Editat Iunie 18, 2013 de Dan Popescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Nu uitati de intalnirea de pe TransAlpina din 27-30 iunie. Vor fi plimbari pe asfalt, pe drumuri forestiere si pe Drumul Strategic. Intalnire fara betie, fara scandal, fara urlete si droguri. Cazare si la pensiuni, si la cabane si la cort, spatii de campare uriase, pe malul raului, la umbra in padure. Cel putin un Pegaso va fi acolo obligat. PS: mi-am comandat oglinda stanga. Pai si unde-i fun-ul atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.