Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut aceste prinderi:

 

post-41831-0-71212200-1374259505_thumb.j

 

Tuburile mele au 380 mm.

Daca nu ma insel, sunt de la furca fata.

Stiu ca are un prieten o furca, de BMW F650. A mai avut si doua Pegaso la dezmembrat.

Iti pot da nr lui de telefon pe PM.

 

Intre timp, mi-am rezolvat si eu frana spate, in sensul ca am schimbat tot sistemul: pompa frana, furtun, etrier, disc de frana, contact de frana.

Cu ocazia asta, am curatat, gresat si reglat lantul.

Aprilica a primit cadou si un set de handguard-uri noi de la Polisport. Adio, curent la maini, chiar daca conduc cu manusi :P

post-74306-0-34029600-1374260220_thumb.jpg

post-74306-0-46608500-1374260223_thumb.jpg

post-74306-0-43827200-1374260226_thumb.jpg

post-74306-0-13752200-1374260229_thumb.jpg

post-74306-0-26652000-1374260232_thumb.jpg

post-74306-0-27930100-1374260235_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uaau, ce bine arata! sper sa o vad curand :D daca nu curand, voi veni prin septembrie in cluj :D dar e nebunie, imi stralucesc ochii cand o vad! sa aveti drumuri faine cu ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Imi curge si mie uleiul dintr-o furca la Aprilica din 96.

Presupun ca trebuie schimbat simeringul.

- trebuie schimbate simeringurile de la ambele brate?

De fapt, sa ma lamuresc: furca este compusa din doua brate/ amortizoare sau cum le spune la cele doua tije care absorb socurile?

Trebuie schimbate simeringurile la ambele brate, chiar daca curge unul singur?

- care ar fi un pret corect pentru operatiunea asta (consumabile si manopera?). Presupun ca trebuie completat si uleiul, nu?

- ce se intampla daca merg cu ea asa si o fac in iarna? Presupun ca nu e recomandat, nu?

A inceput sa curga destul de mult, in sensul ca deja se vede pe asfalt.

 

Precizez ca furca este upside-down.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Imi curge si mie uleiul dintr-o furca la Aprilica din 96.

Presupun ca trebuie schimbat simeringul.

- trebuie schimbate simeringurile de la ambele brate?

De fapt, sa ma lamuresc: furca este compusa din doua brate/ amortizoare sau cum le spune la cele doua tije care absorb socurile?

Trebuie schimbate simeringurile la ambele brate, chiar daca curge unul singur?

- care ar fi un pret corect pentru operatiunea asta (consumabile si manopera?). Presupun ca trebuie completat si uleiul, nu?

- ce se intampla daca merg cu ea asa si o fac in iarna? Presupun ca nu e recomandat, nu?

A inceput sa curga destul de mult, in sensul ca deja se vede pe asfalt.

 

Precizez ca furca este upside-down.

 

Multumesc.

Salut.

Semeringurile vin set stanga-dreapta, si e pacat sa nu schimbi la ambele jambe.

Daca vrei, iti pot face rost de semeringuri si ulei, la un pret decent. De obicei, se duc semeringurile de ulei, dar daca sunt uzate, se schimba si cele de praf. Imi poti da comanda dimineata, si ti le aduc seara.

Iar la manopera, iti recomand un prieten care locuieste in Pantelimon.El mi-a schimbat si la Aprilica mea, si sunt multumit de rezultate.

 

Daca esti interesat, da-mi un PM.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei gasesti simeringurile la pereche. e indicat sa le servisezi pe amndoua. costul nu ar trebui sa depaseasca 250 de ron(50 de ron simeringuri, 60 de ron uleiul-2L, plus manopera). daca mergi asa si pisa mult ulei s-ar putea sa ai probleme serioase pe viraje, la schimbarea directiei etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mecanicul la care am fost mi-a zis ca nu o sa ai mari probleme, dar o sa fie furca mai moale. la mine e dus unul si intr-adevar e mai moale. cred ca mie mi-a cerut 160 ron pentru servisarea furcii (schimb simeringuri si ulei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa cumperi simeringurile si uleiul, iar manopera sa ti-o platesti tie. Cu putina atentie si grija o rezolvi repede si e un pas inainte pentru tine. (Eu le-am schimbat cu bagajele puse pe ea pentru o tura - atunci mi-au sosit.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa cumperi simeringurile si uleiul, iar manopera sa ti-o platesti tie. Cu putina atentie si grija o rezolvi repede si e un pas inainte pentru tine. (Eu le-am schimbat cu bagajele puse pe ea pentru o tura - atunci mi-au sosit.)

 

M-am gandit si la asta, dar prietenul care are cunostinte de mecanica zice ca nu avem cele necesare.

O sa ma uit dupa un tutorial ceva.

Ar fi o buna ocazie sa ma imprietenesc mai bine cu mobra.

Cati litri de ulei intra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e romanism, stii bine. De cate ori schimbi uleiul in furca la motocicleta detinuta? 1 data? De maxim 2 ori? Sincer... Despre ce povestim aici, 1 litru de ulei in valoare de cateva beri?

 

P.S. uleiul nu trebuie sa se murdareasca. Dar isi pierde proprietatile pentru care a fost proiectat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia este anul 1996.

Nu am gasit in carte cantitatea necesara, asa ca nu stiu cat sa pun, dar in mod cert o sa pun cat recomanda producatorul.

Merci pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat de curand kitul de lant si cei de la service mi-au spus ca pinionul mic este foarte bun iar cel mare este asa si asa - dar mai poate fi folosit.

Le ofer gratis cui crede ca le-ar putea gasi vreo intrebuintare. Mail: gabrielavaria@yahoo.com

Motocicleta este din 2001.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Pegasisti ! :-)

Ma alatur si eu voua cu drag , de vreo saptamana am o Pegaso din '99,cumparat chiar de la un user al forumului. O sa revin cu detalii si poate si poze ceva mai tarziu, acum am si eu nevoie de un pic de ajutor...
M-am apucat si am dat jos toata placa din spate pe care vine montat nr de inm. si acum nu reusesc sa mai cablez la loc stop-ul ! Stiu, o stupizenie de problema, am facut ceva poze dar nu si la cum erau legate,mi s-a parat clar la momentul respectiv.Am incercat toate permutatiile cred intre cele 3+3 fire cu papuc si tot nu-i dau de cap...Cand se aprind ambele becuri atunci cand pun contactul (fara pozitie), cand merge pozitia dar nu se intampla nimic pe frana...M-am uitat pe schema si eu zic ca am pus firele cum scrie acolo dar tot nu merge.
Cum se cableaza ? Multam mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...