V a L y O Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) Caut aceste prinderi: Tuburile mele au 380 mm. Editat Iulie 19, 2013 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) Caut aceste prinderi: Tuburile mele au 380 mm. Daca nu ma insel, sunt de la furca fata. Stiu ca are un prieten o furca, de BMW F650. A mai avut si doua Pegaso la dezmembrat. Iti pot da nr lui de telefon pe PM. Intre timp, mi-am rezolvat si eu frana spate, in sensul ca am schimbat tot sistemul: pompa frana, furtun, etrier, disc de frana, contact de frana. Cu ocazia asta, am curatat, gresat si reglat lantul. Aprilica a primit cadou si un set de handguard-uri noi de la Polisport. Adio, curent la maini, chiar daca conduc cu manusi Editat Iulie 19, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) Frumoasa foc, asta mica. Sa o stapaneasca sanatoasa doamna, si fara incidente. Editat Iulie 19, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 uaau, ce bine arata! sper sa o vad curand daca nu curand, voi veni prin septembrie in cluj dar e nebunie, imi stralucesc ochii cand o vad! sa aveti drumuri faine cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Salut. Imi curge si mie uleiul dintr-o furca la Aprilica din 96. Presupun ca trebuie schimbat simeringul. - trebuie schimbate simeringurile de la ambele brate? De fapt, sa ma lamuresc: furca este compusa din doua brate/ amortizoare sau cum le spune la cele doua tije care absorb socurile? Trebuie schimbate simeringurile la ambele brate, chiar daca curge unul singur? - care ar fi un pret corect pentru operatiunea asta (consumabile si manopera?). Presupun ca trebuie completat si uleiul, nu? - ce se intampla daca merg cu ea asa si o fac in iarna? Presupun ca nu e recomandat, nu? A inceput sa curga destul de mult, in sensul ca deja se vede pe asfalt. Precizez ca furca este upside-down. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) Salut. Imi curge si mie uleiul dintr-o furca la Aprilica din 96. Presupun ca trebuie schimbat simeringul. - trebuie schimbate simeringurile de la ambele brate? De fapt, sa ma lamuresc: furca este compusa din doua brate/ amortizoare sau cum le spune la cele doua tije care absorb socurile? Trebuie schimbate simeringurile la ambele brate, chiar daca curge unul singur? - care ar fi un pret corect pentru operatiunea asta (consumabile si manopera?). Presupun ca trebuie completat si uleiul, nu? - ce se intampla daca merg cu ea asa si o fac in iarna? Presupun ca nu e recomandat, nu? A inceput sa curga destul de mult, in sensul ca deja se vede pe asfalt. Precizez ca furca este upside-down. Multumesc. Salut. Semeringurile vin set stanga-dreapta, si e pacat sa nu schimbi la ambele jambe. Daca vrei, iti pot face rost de semeringuri si ulei, la un pret decent. De obicei, se duc semeringurile de ulei, dar daca sunt uzate, se schimba si cele de praf. Imi poti da comanda dimineata, si ti le aduc seara. Iar la manopera, iti recomand un prieten care locuieste in Pantelimon.El mi-a schimbat si la Aprilica mea, si sunt multumit de rezultate. Daca esti interesat, da-mi un PM. Editat Iulie 22, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 de obicei gasesti simeringurile la pereche. e indicat sa le servisezi pe amndoua. costul nu ar trebui sa depaseasca 250 de ron(50 de ron simeringuri, 60 de ron uleiul-2L, plus manopera). daca mergi asa si pisa mult ulei s-ar putea sa ai probleme serioase pe viraje, la schimbarea directiei etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 mecanicul la care am fost mi-a zis ca nu o sa ai mari probleme, dar o sa fie furca mai moale. la mine e dus unul si intr-adevar e mai moale. cred ca mie mi-a cerut 160 ron pentru servisarea furcii (schimb simeringuri si ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Eu zic sa cumperi simeringurile si uleiul, iar manopera sa ti-o platesti tie. Cu putina atentie si grija o rezolvi repede si e un pas inainte pentru tine. (Eu le-am schimbat cu bagajele puse pe ea pentru o tura - atunci mi-au sosit.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Eu zic sa cumperi simeringurile si uleiul, iar manopera sa ti-o platesti tie. Cu putina atentie si grija o rezolvi repede si e un pas inainte pentru tine. (Eu le-am schimbat cu bagajele puse pe ea pentru o tura - atunci mi-au sosit.) M-am gandit si la asta, dar prietenul care are cunostinte de mecanica zice ca nu avem cele necesare. O sa ma uit dupa un tutorial ceva. Ar fi o buna ocazie sa ma imprietenesc mai bine cu mobra. Cati litri de ulei intra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Parca 600 ml pe cap de vita furajata, deci iti trebuie 2 bidoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Cred ca 550 ml , oricum tot 2 bidoane trebuie sa cumperi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 La mine in manual (tot din 96) zice 510ml. Acu, sa stric un bidon ptr doar 20ml, e chiar pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Dar cum altfel? Completezi cu apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Dar cum altfel? Completezi cu apa? completezi din cel vechi daca nu e inegrit rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Asta e romanism, stii bine. De cate ori schimbi uleiul in furca la motocicleta detinuta? 1 data? De maxim 2 ori? Sincer... Despre ce povestim aici, 1 litru de ulei in valoare de cateva beri? P.S. uleiul nu trebuie sa se murdareasca. Dar isi pierde proprietatile pentru care a fost proiectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 am fost ieri sibiu-sighisoara-sibiu. nu o luati pe ruta din medias daca vreti sa nu innebuniti cu semafoarele din 10 in 10 minute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nici nu observi 10ml in minus. Am mers fara 200ml si abia atunci incepea sa se simta ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Mecanicii cu care am vorbit, mi-au spus ca 1 l este suficient pentru ambele jambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Ce an e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Aprilia este anul 1996. Nu am gasit in carte cantitatea necesara, asa ca nu stiu cat sa pun, dar in mod cert o sa pun cat recomanda producatorul. Merci pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela.v Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Mi-am schimbat de curand kitul de lant si cei de la service mi-au spus ca pinionul mic este foarte bun iar cel mare este asa si asa - dar mai poate fi folosit. Le ofer gratis cui crede ca le-ar putea gasi vreo intrebuintare. Mail: gabrielavaria@yahoo.com Motocicleta este din 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) stiti pe unde pot sa-mi reglez si eu injectia la pegaso-ul meu? Sau si-a reglat-o cineva singur si stie cum? Editat Iulie 25, 2013 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Salutare Pegasisti ! :-) Ma alatur si eu voua cu drag , de vreo saptamana am o Pegaso din '99,cumparat chiar de la un user al forumului. O sa revin cu detalii si poate si poze ceva mai tarziu, acum am si eu nevoie de un pic de ajutor...M-am apucat si am dat jos toata placa din spate pe care vine montat nr de inm. si acum nu reusesc sa mai cablez la loc stop-ul ! Stiu, o stupizenie de problema, am facut ceva poze dar nu si la cum erau legate,mi s-a parat clar la momentul respectiv.Am incercat toate permutatiile cred intre cele 3+3 fire cu papuc si tot nu-i dau de cap...Cand se aprind ambele becuri atunci cand pun contactul (fara pozitie), cand merge pozitia dar nu se intampla nimic pe frana...M-am uitat pe schema si eu zic ca am pus firele cum scrie acolo dar tot nu merge. Cum se cableaza ? Multam mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Jupanu77: http://www.louis.de/_109813161a3f7783d469026f013868816a/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=GA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.