WildMike Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Frate Gothmog vad ca ai Pegaso 3 650. Vreau sa imi schimb motoru si am gasit unul pe net. Care ii diferentza intre Aprilia Pegaso 3 650 si Pegaso 650? L-am gasit la propietar si are cam 30000 dar e foarte bine intretinut, tinut la garaj si sincer mi-au cam ramas ochii dupa el. As vrea sa stiu diferentzele dintre ele pt ca pretul e cam acelasi. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 (editat) si se zice ca Aprilia nu tine la tavaleala ) Editat August 10, 2007 de torto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat August 11, 2007 Autor Share Postat August 11, 2007 Frate Gothmog vad ca ai Pegaso 3 650. Vreau sa imi schimb motoru si am gasit unul pe net. Care ii diferentza intre Aprilia Pegaso 3 650 si Pegaso 650? L-am gasit la propietar si are cam 30000 dar e foarte bine intretinut, tinut la garaj si sincer mi-au cam ramas ochii dupa el. As vrea sa stiu diferentzele dintre ele pt ca pretul e cam acelasi. Asfalt uscat Salut!Intrebarea ta e un pic neclara.Exista mai multe modele numite Pegaso.Cele de 650 care te intereseaza pe tine sunt Pegaso 2 si 3.Pegaso 2 este cel al lui torto din pozele de mai sus,care s-a fabricat intre '92 si '96,cu motorul Rotax 655.Pegaso 3 Cube,cum am si eu, are acelasi motor si carburatie ca si 2 in schimb aspectul si multe altele difera fata de Pegaso 2.Pegaso Cube s-a fabricat si sub forma versiunii "Garda",care venea din fabrica dotata cu cric central,amortizor spate Sachs complet reglabil si coburi originali "Garda special edition".Modelul s-a fabricat intre 1997 si 2000,din 2001 intrand in productie Pegaso 3 I.E.(Iniezione elettronica),care,dupa cum zice si in initiale,era alimentat prin injectie electronica fata de cele doua carburatoare Mikuni ale precedentelor versiuni,avea ghidon mai inalt,bord putin modificat (dar suficient cat sa nu se potriveasca cum trebuie pe Cube ) si alte versiuni coloristice. Banuiesc ca intrebarea ta se referea la comparatia dintre Pegaso 2 si 3.Pai diferenta este destul de maricica,Pegaso 2 fiind mai bine adaptat pentru soft enduro,3 fiind inclinat spre touring.Nu recomand achizitionarea versiunii 2 pentru simplul motiv ca nu gasesti piese nici sa dai cu tunul.Pretul unui Pegaso 2 oricum ar trebui sa fie cu cel putin 500 de euro mai mic decat cel al unui Cube... Bafta si s-auzim de bine P.S. Dupa ce m-a lasat in mijlocul drumului langa puscaria Poarta Alba,am un singur sfat: IA-TI JAPONEZA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildMike Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Pai oricum Pegaso 3 am gasit dar se vede ca am uitat sa scriu . Deci e bine, o sa gasesc piese pt el, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicky_Racer Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 (editat) Salut Am un motor Aprilia Pegaso 125 din 1992 si caut piese pt. ea : rezervor de ulei, plastikaraie ( carena, etc) si un set de decaluri. Care ma puteti ajuta cu orice fel de informatie ( numere telefon, adrese de mes mail etc. Va astept cu orice fel de sugesti si informati. Asta-i motoru care astepta un transplant cu rezervor de ulei si dupa care va lua drumul unui nou propietar Editat August 11, 2007 de Nicky_Racer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat August 11, 2007 Autor Share Postat August 11, 2007 Pai oricum Pegaso 3 am gasit dar se vede ca am uitat sa scriu . Deci e bine, o sa gasesc piese pt el, nu? In teorie,da.Dar daca te gandesti ca o sa plutesti intr-un paradis al pieselor de schimb,unde pasc carene si faruri te inseli amarnic.Eu a trebuit sa comand bord de I.E. pentru ca nu aveau nicaieri de Cube,si carena am luat-o neagra (pt ca aveau 4 versiuni negre si numai una Garda Grey care nu se gasea deloc)>acuma am bulit motorul,si ma intreb sincer cum o sa se lase .Bafta,ai nevoie! In general si la nivel mondial,Aprilia nu da doi bani pe after-sales.Piesele de schimb reprezinta o problema globala (peste tot am citit chestia asta ).Eu nu-mi mai iau Aprilia nici s-o primesc gratis cand ma gandesc la capitolul asta,desi unele modele sunt bestiale.Parerea mea... Daca-ti iei iti vand eu un set complet de valize Bafta si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildMike Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 M-ai cam pus pe ganduri. Normal ca prima data m-am uitat la look dar nu m-am gandit ca piesele de schimb sunt rarisime. Am crezut ca daca o iau din Italia ca acolo am niste cunostinte o sa iau si piesele de schimb pt ea tot de acolo. Am pe cineva care vine tot des din Italia si am crezut ca acolo e raiul pieselor de schimb pt Aprilia. Mult noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Legat de piesele de schimb va recomand inca odata magazinul Ginziger din Innsbruck . Daca aveau orice piesa de motor pentru ETX 350 care e un model vechi va dati seama ca pentru cele noi au sigur deoarece motoarele sunt fabricate in Austria .Plasticaraie si accesorii nu se prea gasesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorflor Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Salut! de curind am constatat ca acel mic contactor de pe pompa de frina (de picior) nu mai face contact, am incercat firele , sunt ok. Se poate repara dracia aia, sau se schimba? Merci si bafta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Si eu am patit, dar la a mea s-a dus senzorul de presiune, cred ca despre ala e vorba. Nu se poate repara. Din cate stiu costa 15-20 euro, nou. Am 1 an si ceva de cand urmaresc topicul asta, am observat ca, in general, apar aceleasi probleme: garnitura de chiulasa arsa, micro switch-ul de la pompa frana fata, senzor de presiune la pompa frana spate, CDI - sau alte piese electronice/electrice. Cu toate ca e un model frumos, ma bucur ca am scapat de ea. Slabe sanse sa mai cumpar italiana vreodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorflor Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Merci pt informatie, eu de abia am luat-o si ma gindeam ca e destul de comoda...dar vad ca apar tot felul de probleme..se pare ca minore ..dar deranjante.. Ai idee si de un magazin cu piese mai ieftine? sau astia de la United sunt ok? Bafta si merci inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 E adevarat, e foarte comoda chiar si pt. pasager. E mai buna de touring decat de enduro, dar observ ca asta e trend-ul mai nou. Piesele de la UM sunt ok la pret. Problema e sa aiba in stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Legat de piesele de schimb va recomand inca odata magazinul Ginziger din Innsbruck . Daca aveau orice piesa de motor pentru ETX 350 care e un model vechi va dati seama ca pentru cele noi au sigur deoarece motoarele sunt fabricate in Austria .Plasticaraie si accesorii nu se prea gasesc . Adica Ginzinger care are mai multe fifliale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Aia sunt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin-butt-head Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Salut all,tocmai am devenit si eu detinator de Pegaso Cube , si am o mica problema, motorul a stat mai bine de 8 luni, fara a fi pornit, iar acum dupa ce se mai incalzeste putin nu mai sta la relanti', si nici cu socul tras nu mai sta, dar cind motorul e rece , se comporta bine....are cineva vre-o idee? oricum m-am programat cu ea la mecanic, dar vroiam sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva sa stiu la ce sa ma astept...ca m-am c-am certat cu portofelul in ultima vreme..si macar sufleteste sa fiu pregatit... Asfalt uscat!! --- Mesaj completat în 16 Aug 2007 20:59 -------------si eu am patit-o.urmareste cablul de soc,care nu revine dupa ce il folosesti,sau revine dar nu definitiv.eu l-am gasit plin de rugina.l-am curatat ,degresat si i-am mai incordat potin arcul recuperator.multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 cine are nevoie de o garnitura pt pegaso 3 este de la capacul dreapta (partea cu volanta )? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorflor Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Sorin, merci mult, am rezolvat-o..se pare ca si bujia era vai de mama ei, asa ca acum totul merge ok si sper sa nu mai apara alte probleme... Bafta all! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NerviCrizeIsterii Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Salut, Am nevoie de oglinda stanga daca aveti cumva de vanzare, in orice conditie numai sa fie oglinda inreaga, fie plasticu zgariat, ars, ciufulit sau vopsita roz sau puteti sa imi dati un sfat, ce model de oglinda sa caut, ma refer la din astea after market universale, ca nu am gasit nimica standard, negru, simplu, numai crom, carbon look si prostii din astea si daca stiti si dimensiunea oglinzii ca nu am gasit in manual niciunde. Si apropo, ma dau pe guma noua Dunlop Trailmax, deocamdata e ok, sa vedem cum e si la drum pe afara si pe teren putin. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ash Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 salut stie cineva de unde gasesc camere de aer pt pegaso....caut de o saptaman si nu gasesc nimic in bucuresti. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 salut am constatat ca merg doar pe baterie si ca nix incarcare..... dar acum apar intrebarile in capul meu... oare e releul?..poate fi si altceva?... daca e releul...adica chestia cu radiator de sub sa?????...da cutiuta neagra de langa el ce este?... si daca releul s-a ars...se potrivesc si de la modele mai noi de aprilia?..al meu din `92.... si oare ma poate ajuta cineva sau un sfat unde sa ma duc sa intreb?... multumesc celor care imi raspund si-mi fac somnul mai usor..ca eu am inceput sa visez fire si componente de aprilia de-o vreme...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Pegaso e cunoscut ca având probleme cu releul. Ăine întotdeauna farurile aprinse! Ca să vezi dacă chiar e releul măsoară tensiunea scoasă de acesta, câ de repede să nu-ți strici Âşi bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat August 22, 2007 Autor Share Postat August 22, 2007 (editat) Salutari! @ash: www.anvelopemotociclete.ro ,numa ai grija sa-ti dea masura corecta,eu am luat mai mare.Sa verifici ce scrie pe camera.Bafta! @edutzu: verifica neaparat incarcarea cu un multimetru,si,vorba lui ftraian-repejor ca bulesti bateria.Gasesti in forum postat de mecaniku modalitatea de verificare a incarcarii,a regulatorului de tensiune si a alternatorului,undeva in jurul paginii 40 (cred).Am avut si eu probl,am schimbat regulatorul care costa destul de mult .Daca nu gasesti,da-mi un pm,si iti trimit eu facsimilul din manualul de reparatie,se verifica super simplu si-ti ia vreo 15 min.Releul e chestia aia cu radiator de sub sa,cutiuta neagra de langa ea e CDI-ul de la ansamblul aprinderii.E posibil sa se potriveasca cel de Pegaso Cube,cel de la I.E. e pt alternator mai mare,nu cred ca merge.Ai grija,nu mai merge cu ea nestiind ce are,ca risti sa patesti ca mine sa te lase-n drum cand ti-e lumea mai draga si calatoria mai lina .Bafta,si sa postezi ce afli! Sa mai auzim si de bine ca de belele suntem satui! P.S. Ramane valabila oferta de coburi+top-case.Daca e cineva interesat,astept PM.Ura! Editat August 22, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 In teorie,da.Dar daca te gandesti ca o sa plutesti intr-un paradis al pieselor de schimb,unde pasc carene si faruri te inseli amarnic.Eu a trebuit sa comand bord de I.E. pentru ca nu aveau nicaieri de Cube,si carena am luat-o neagra (pt ca aveau 4 versiuni negre si numai una Garda Grey care nu se gasea deloc)>acuma am bulit motorul,si ma intreb sincer cum o sa se lase .Bafta,ai nevoie! In general si la nivel mondial,Aprilia nu da doi bani pe after-sales.Piesele de schimb reprezinta o problema globala (peste tot am citit chestia asta ).Eu nu-mi mai iau Aprilia nici s-o primesc gratis cand ma gandesc la capitolul asta,desi unele modele sunt bestiale.Parerea mea... Daca-ti iei iti vand eu un set complet de valize Bafta si numai bine! care ar fi pretul pt valize ? sau si cu tot cu topcase dac nu le dai separat? bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 care ar fi pretul pt valize ? sau si cu tot cu topcase dac nu le dai separat? bafta, Ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 am pierdut timpul prin bucuresti dupa meseriasi (TOTI LAUDAROSI ..da rezultate IOC).......si tot n-am un raspuns la problema cu incarcarea ...care a ajuns mai nou in stadiul de parca ar functiona, parca nu........... ASA CA M-AM HOTARAT......... mi-am luat un multimetru si am inceput sa masor tot....inclusiv nervii mei....si aia au dat rezultatul cel mai bun..o gramada de volti.. DECI...dragi pegasisti...care ma primiti cu multimetrul pe langa motorul vostru ..poate prin comparatie imi dau seama mai bine de ce se intampla.......... bip la 0722.646.007 si incalec..... releu este unul singur in bucuresti..la infima suma de 430 lei...si parca n-as da atatia bani..ca sa vad ca functioneaza tot asa.... faza cu trei fire galbene...m-a adus in pragul cumpararii unei brichete...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.