andyandreibebe Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 mai bn ziceti ca nu stiti ce poate sa aiba !decat sa ziceti nu anteleg ca nu ai pus . si, clar am scris chear daca am scris fara gramatica ce e greu de anteles ? are scanteie are benzina doar ca nu o baga an motor ci o scuipa an filtru de aer.relaxativa an continuare ca nu mai am nevoie de sfaturile voastre. eu vam rugat frumos sa ami ziceti ce ar putea avea doar ca voi santeti destepti va legati de gramatica bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Azi am schimbat pinionul de fata(care pe original are 15 dinti)cu unul cu 16 dinti,de Yamaha Fazer(cu abs)din 2004-2010.Se potriveste perfect,parca e de acolo! Constructorul da o eroare de 6% in km la ora(Manualul italian,pagina 48)si evident si in km parcursi,asta cu pinionul de 15 dinti!Adica la 100 km/h eu am de fapt vreo 94 km/h.Punand pinionul cu 16 dinti,am redus destul de mult eroarea data de constructor.Mai simplu,regula de 3 simpla:15 dinti.................94 km/h 16 dinti.....................X. Astfel X=100,2 km/h la indicatia bordului de 100 km/h! Exista si o alta metoda de a calcula viteza reala?Astept sugestii! Am calculat ca la cei 35.090 km parcursi,am contorizat in memorie vreo 2.050 km IN PLUS!!!NU E CORECT!Mai simplu:la 100 de km parcursi pe ceas,am de fapt REAL 94 km,6 km sunt IN MINUS,ei fiind contorizati IN PLUS!Acum cu acest pinion,arata cu 0,2 km(200 m)REAL mai mult!Adica voi recupera foarte lent cei 2.050 km! Singura modificare a fost polizarea a 5 mm din placa de ghidaj(partea colorata in albastru cu marker)a lantului! Atasez poze: PS:Maine pun un gps si vad exact viteza reala!Voi reveni cu date si concluzii! Asa e cand ai pe Aprilica motor de Yamaha...se mai potrivesc si piese de japoneze....la noi, merg facute conversii, dar costa o caruta de bani un kit modificat, si vine destul de greu pe comanda... Foarte bine ca ai mai facut o schimbare, Cristiane. E ca la jocul "Drag Racing Moto Edition"...sunt curios care e diferenta fata de viteza reala. Cumnata-miu a avut la F 650 (fratele lui Pegaso) un chit de pinioane 14/49, dar era de forta, te ajuta foarte mult la urcari si mers pe o roata, dar limita viteza la maxim 120-140 km/h. mai bn ziceti ca nu stiti ce poate sa aiba !decat sa ziceti nu anteleg ca nu ai pus . si, clar am scris chear daca am scris fara gramatica ce e greu de anteles ? are scanteie are benzina doar ca nu o baga an motor ci o scuipa an filtru de aer.relaxativa an continuare ca nu mai am nevoie de sfaturile voastre. eu vam rugat frumos sa ami ziceti ce ar putea avea doar ca voi santeti destepti va legati de gramatica bravo! Hold your horses. Poate ca baietii au dreptate cu partea de gramatica,dar o exprimare mai coerenta iti da sanse mai mari sa obtii un sfat bun. Faptul ca ai nevoie de ajutor, si ai cerut un sfat aici, este alegerea corecta. Deci, parerea mea este sa faci o drenare a carburatoarelor. Opresti robinetul de benzina, iei o surubelnita mecanica dreapta, mai lunga, te uiti pe partea stanga, langa reglajul de la ralanti, si o sa gasesti o gaura in cadru. Daca te uiti prin ea, vei vedea niste suruburi in partea de jos a carburatoarelor. Le slabesti pana curge toata benzina din carburatoare, le strangi la loc, dai drumul la benzina iar, si incerci sa pornesti motorul. Dupa cateva secunde il opresti iar, inchizi robinetul, apoi repeti manevra. Mai incearca sa ii dai si curent de la o masina, in timp ce dai la automat. Se poate sa iti fi scazut amperajul la baterie, si sa iti dea scanteie prea slaba la bujie, in timpul actionarii demarorului. A venit sezonul rece, si incep problemele cauzate de baterii slabe, bujii incarcate cu calamina, si, sa ma scuze toata audienta, dar Pegaso, ca si BMW F650, au o mica problemuta cu socul, in sensul ca acesta actioneaza doar asupra unui singur carburator, din cele doua, si asa cum citeam pe niste site-uri de afara, exista un mic truc daca ne trezim cu o problema cu pornirea la rece (si temperaturi foarte reci). Trucul consta in astuparea gaurii de admisie de la filtrul de aer de sub sa, cu mana, doar cand se actioneaza demarorul, pentru a obtura aproape complet aerul la admisia primara. Incearca si varianta asta, pana una-alta, in ideea ca nu ai facut alte modificari. Out of topic:din pacate nu am mai scos Aprilica mea de ceva timp, din ziua in care i-am montat bateria noua, pentru ca aproape de terminarea concediului a trebuit sa trec printr-o mica operatie, dupa care sper sa-mi revin rapid. Pana atunci, trebuie sa merg zilnic la domnii doctori...si sa stau cu pielea desfacuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Nu am putut stabili exact viteza reala fata de cea din bord,caci nu a avut la el gps-ul,prietenul care spunea ca-l aduce!Singura diferenta consta in faptul ca,acum,la 100 km contorizati/parcursi,eu am cu 6 km mai putin!Asta ma indeamna sa cred ca viteza reala a ajuns 1:1 cu cea din bord!Atata timp cat constructorul a dat eroarea de 6% legat de viteza in manual!Nu,Remus?Tu ce spui? Nu am putut stabili exact viteza reala fata de cea din bord,caci nu a avut la el gps-ul,prietenul care spunea ca-l aduce!Singura diferenta consta in faptul ca,acum,la 100 km contorizati/parcursi,eu am cu 6 km mai putin!Asta ma indeamna sa cred ca viteza reala a ajuns 1:1 cu cea din bord!Atata timp cat constructorul a dat eroarea de 6% legat de viteza in manual!Nu,Remus?Tu ce spui? Si eu cred tot asa . Foaia cati dinti are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 @ Cristian 1 Nu cred ca are vreo legatura pinionul pe care l-ai pus cu viteza reala. Viteza este citita de roata fata, nu de rotatiile cutiei de viteze. Sau cel putin asa stiu eu. Poti pune orice raport pe spate pinion / foaie, ca viteza este citita de roata fata. Poti varia viteza citita doar schimband sa zicem ... dimensiunile anvelopei fata (cu una mai uzata sau talon mai mic va arata o viteza mai mare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) Corect Mony. Daca ai cablul de kilometraj montat pe roata,viteza indicata va fi aceeasi chiar si dupa schimbarea unuia dintre pinioane. Diferenta va aparea doar in regimul de turatii la care supunem motorul, pentru obtinerea unei viteze egale. Ca exemplificare, la BMW F 650 ST: - kit normal 16/47 - viteza la 6.000 rot/min este de 130-140 km/h - kit de forta 14/49 - viteza la 6.000 rot/min este de 110-120 km/h Daca cititorul de viteza este dispus in cutia de viteze, diferenta o va face tot turatia motorului, pt obtinerea aceleiasi viteze. Editat Octombrie 6, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 In cazul lui Cristian 1, cititorul fiind in cutia de viteze, va aparea si diferenta intre viteza indicata si cea reala... Aha,frumoase poze. M-ar manca si pe mine sa ies la o tura in seara asta, dar am o gaura deschisa de doctori in fesa stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabra66 Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 salutare!fost proprietar de pegaso pana anul trecut in sept.foarte multumit am fost de ea,multe drumuri si mii de km facuti cu ea si nu doar singur ci si cu nevasta si bagaje.am bagat aproape 18 mii km cu ea si pe coclauri si pe drumuri bune,autostrazi etc.vibratiile la viteza mare nu prea-mi conveneau in rest super motor,tragea de moarte.acum sa zic ceva legat de pornire iarna si tin sa precizez ca io unu nici atunci nu o prea lasam,motocicleta fiind sg meu mijloc de transp,nu am decat categ. A,asa zicem de pornire,uite cum faceam io tot invatat de cineva,deci:socul tras la maxim si cu o carpa ceva sau cu mana astupam gura de la filtrul de aer cauciucul ala de sub sa si credetima ca o lua garantat de la prima nu a doua sau a treia,incercati si voi asta si sa-mi spuneti de nu am avut dreptate numai bine si ne-om mai auzi,cu bine sper,ceau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Nu e neaparata nevoie asa. Ce m-a invatat cineva pe mine: lasi socul la 1/4 si dai la automat, timp in care tragi de soc si o sa simti momentul in care o ia. La mine era cam la 3/4 din full soc si intotdeauna cand trageam socul asa o lua din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 @ Cristian 1 Nu stiam asta cu cititul in cutia de viteze. Eu am modelul 2000, si sistemul de masurarea vitezei este asa cum ai avut tu la motorul anterior. Referitor la pornire, a mea doar trageam socul la maxim si pleca (daca nu din prima, la a doua pornea scurt si se oprea - la urmatoare incercare pornea si ramanea pornit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) Editat Octombrie 6, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Dar ce ai patit? Azi am fost la Castelul Banffy.Din pacate,nu am avut aparatul foto.A facut unul dintre baieti poze cu telefonul si le voi primi mai tarziu. Am sa revin sa postez cateva poze! Am facut acum o luna niste injectii pentru coloana, ca am doua vertebre fisurate de la un accident frontal mai vechi (eram pe doua roti), si am facut un mare ganglion pe partile moi. Cauza: probabil seringa nesterila.. M-am operat Vineri seara,dar trebuie sa stau cu rana deschisa pana se vindeca, si imi baga doctorii un pansament in carne zilnic... Azi am alergat toata ziua la servici-spital-scoala copil-medic familie-servici, si abia acum am ajuns acasa, satul de condus masina,si de dureri... Spre satisfactia mea,dupa ce am ajuns acasa,am pornit Aprilica, si am incalzit-o putin "la o tigara".Zicea parca SA O MAI SCOT SI PE EA LA PLIMBARE, CA I-AU AMORTIT SALELE ) exact ca si calul inaripat al lui Fat-Frumos,care si-a revenit dupa ce a servit la masa o tava de jaratic Asteptam pozele... Editat Octombrie 7, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ai de capul tau ! Iti doresc sa redevii sanatos . Cand auzi cum bubuie Rotax-ul uiti de toate problemele . E ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Am gresit si nu am mai putut sterge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Da mam convins si eu ai dreptate cristi salut mihai imi pare bine sa aud ca ai ajuns cu bine in tara, multumesc pentru aprecieri doar ca eu nu am prea facut mare brinza. eu te astept la cj si sa ne auzim cu bine, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ai de capul tau ! Iti doresc sa redevii sanatos . Cand auzi cum bubuie Rotax-ul uiti de toate problemele . E ? Multumesc. Da,asa e.Bubuie frumos M-a uns pe inima,ca l-am auzit pornit. Las ca trece Eugene! O sa treaca. Ms. Bine ca am reusit sa-mi iau concediu medical... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Respect @cristi 1 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Frumos,frumos. Azi am asteptat si eu vremea de 20 grade,promisa la meteo, dar toata ziua a fost cetoasa si mohorata. Dupa ce ieri am facut o verificare la ulei, antigel, gresat lant...dimineata la 7 deja spalam mobra.. Asa ca, in cele din urma, am iesit la "maidaneala", initial singur, un drum prin padure, apoi am marit grupul la 3 motociclete, si am facut un alt traseu, cu macadam, padure, lacuri... Sper sa reusesc si eu sa incarc ceva poze. Nota 10 @ Cristian 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Ieri, mi.am clatit ochii binisor la marsul motociclistilor (Bucuresti)....putin dezamagit k nu am vazut nicio Aprilia......nu neeaparat Pegaso, dar asta e...eu tot sunt mandru de a mea si imi pare rau k nu am putut participa la mars(am fost cu job-ul acolo pt protectia lor).....sper sa facem si noi un mars al Aprilistilor primavara asta, de deschidere de sezon asa:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 5000 ture - 120 km/h....viteza constanta de touring cum vi se pare????.............mie mi se pare cam turata...dar si pe la 90-100 unde ii sta cel mai bine parca ma fura putin somnul....nu stiu ce sa zic....vreau si eu o parere, doua..........rotax, carburatie, an 2000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Mie imi place cum se aude la 100. Tot carburatie - 1996. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 La voi. La mine bate spre 7... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 DA, stiu. O sa o duc la un mecanic in iarna asta, sa vedem ce si cum. Poate la maosan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 ma poate ajuta cineva cu sonda de ulei ? curge ulei pe acolo in draci! a mai avut cineva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 La mine era undeva intre 4,3 si 4,5,fara pasager si doar cu un top-case!Asta la viteza aia si mers normal! Stimabile, parca aprilia pegaso 92-94 avea ambielajul pe rulment nu cuzinet nu? Ma gandesc daca dau VF-ul, sa iau ceva mai de teren. As fi preferat ceva mai usor, dar nu exclud nici pegaso, insa as fi preferat modelul mai vechi, cum am avut, inca am ramas cu o bucatica din suflet la ea... Deci daca o vrea cineva sa schimbe clasa, puteti incerca, si daca merita, pot da si o diferenta. Motorul pt schimb ar fi asta:/index.php?/topic/698599-honda-vf750f-84/ toate detaliile aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Multumesc frumos Domnule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.