Old Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 sarbatori fericite si an nou minunat, cu mare intarziere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Cam care este turatia pentru mersul in regim de croaziera? Am impresia ca tind sa il subturez iar el ma mai cearta cu o zguduiala mica De exemplu pe sosea, la drum intins eu il tin intre 2.000 si 3.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Cam care este turatia pentru mersul in regim de croaziera? Am impresia ca tind sa il subturez iar el ma mai cearta cu o zguduiala mica De exemplu pe sosea, la drum intins eu il tin intre 2.000 si 3.000. 3500-5000 rpm (100 - 140 km/h) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 salut aprilisti mi-am cumparat din nou o aprilia. mai exact asta: /index.php?/topic/704882-vand-aprilia-pegaso-650/ . cu toate ca scrie in carte si talon ca e limitata la 22kw, motocicleta n-are nici o limitare la flansele de la carburatoare si nici nu se simte ca ar avea putere mai mica decat una de 35kw. spun "din nou" pt ca am mai avut una tot modelul asta si am vandut-o in urma cu 4 ani. pana acum n-am apucat sa merg pe ea decat pana la identificarea rar, dar mi s-a parut ca merge cat de cat ok. mai dadea ea semne ca moare moto dar am pus-o pe seama bujiei necuratate, carb murdar sau benzina jegoasa. asa incat in perioada asta (cat moto e cazata in interior si la caldura) m-am apucat si i-am spalat+uns filtrul de benzina, curatat bujia si am dat jos de pe ea carburatorul ca sa-l curat eventual. m-am gandit ca mai bine fac operatiunea asta acum iarna decat in sezonul de plimbare. carburatorul era curat, singura chestie "incorecta" la el e ca cele 2 ace/cuie de la nivelul membranelor superioare nu erau reglate la fel: una era mai coborata ca cealalta. asa incat am pozat cum erau puse si le-am pus corect. amestecul l-am pus la 3 si 3/4 in ambele parti. mai am sa comand placute de frana fata+spate si sa astept primavara as avea cateva intrebari momentan: 1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica. 2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari? 3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur. multumesc la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 o sa curat si sita aia. iarna e lunga, am timp momentan am pus carburatorul la loc. o sugestie pt cei care se chinuie sa-l puna la loc (cum faceam eu pana acum): am scos cele 3 suruburi care tin fixata de cadru cutia filtrului de aer. astfel am reusit sa dau catre inapoi cutia respectiva si am castigat cam 1cm "de lucru" asa incat carburatorul a intrat mai usor la loc. am curatat si lantul, motorina si periuta de dinti si apoi WD40. si-l las asa pana la primavara cand ii dau cu spray de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica. Am o pereche de placute cumparata pentru a mea (dupa catalogul vanzatorului), insa din cele doua variante posibile am ales-o pe cea gresita. Se pare ca merg la Pegaso 2. http://www.1000ps.de/produkt-876127-bremsbelag-ferodo-fdb-2018-p-null Daca te intereseaza putem, discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 salut aprilisti mi-am cumparat din nou o aprilia. mai exact asta: /index.php?/topic/704882-vand-aprilia-pegaso-650/ . cu toate ca scrie in carte si talon ca e limitata la 22kw, motocicleta n-are nici o limitare la flansele de la carburatoare si nici nu se simte ca ar avea putere mai mica decat una de 35kw. spun "din nou" pt ca am mai avut una tot modelul asta si am vandut-o in urma cu 4 ani. pana acum n-am apucat sa merg pe ea decat pana la identificarea rar, dar mi s-a parut ca merge cat de cat ok. mai dadea ea semne ca moare moto dar am pus-o pe seama bujiei necuratate, carb murdar sau benzina jegoasa. asa incat in perioada asta (cat moto e cazata in interior si la caldura) m-am apucat si i-am spalat+uns filtrul de benzina, curatat bujia si am dat jos de pe ea carburatorul ca sa-l curat eventual. m-am gandit ca mai bine fac operatiunea asta acum iarna decat in sezonul de plimbare. carburatorul era curat, singura chestie "incorecta" la el e ca cele 2 ace/cuie de la nivelul membranelor superioare nu erau reglate la fel: una era mai coborata ca cealalta. asa incat am pozat cum erau puse si le-am pus corect. amestecul l-am pus la 3 si 3/4 in ambele parti. mai am sa comand placute de frana fata+spate si sa astept primavara as avea cateva intrebari momentan: 1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica. 2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari? 3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur. multumesc la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat pozitia din mijloc ofera ceva putere in plus dar consum de carburant sunt cuiele de la jiglerele de acceleratie.eu le-am avut tot pe poz din mijloc insa am pus saiba de blocaj pe crestatura de sus -ultima , consum in jur de 5 % ceea ce este normal . la intrebarea 3 nu-mi amintesc , am desfacut carb de 3-4 ori dar ........ VA UREZ UN CALDUROS LA MULTI ANI TUTUROR , SA NE AUZIM CU BINE ANUL CE VINE , SA NE ADUCA NUMAI BUCURII! SPER CA POATE NE INTALNIM UNDEVA SA NE SI CUNOASTEM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 An Nou Fericit,multa sanatate,fericire,bucurii si tot ce va doriti sa aveti parte in noul an! La Multi Ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 La multi ani si de la mine. @ bachus21: din pacate nu se potrivesc. iti atasez poza cu placutele mele demontate. cele de jos sunt de pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 @ bachus21: din pacate nu se potrivesc. iti atasez poza cu placutele mele demontate. cele de jos sunt de pe fata. Inseamna ca sunt mai multe modele. La Multi Ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari? 3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur. multumesc la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat 2 . nu te-ai lamurit : monteaza siguranta la mijloc (2 libere sus ,2 libere jos) 3. nu e normal , trebuie sa fie garnituri de cauciuc la ambele suruburi , si suruburile deschise 3 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Salutare la baieti, si La Multi Ani! @enemy2day: faina mobra, o vazusem de cand era la vanzare. Asa cum imi propusesem, azi am demontat mobra, mai exact am dat rezervorul jos, l-am golit (avea cam un litru de apa + resturi de silicon + mazga), am curatat bujia, care era foarte afumata, probabil de la apa din benzina, si i-am montat un filtru nou de benzina. La ce mizerie aveam in rezervor, ma mir cum de mai functiona... Am vrut sa-i dau jos si carburatoarele, dar imi inghetasera mainile, si se apropia ora sa plec la munca.. Ramane pe alta data, cand o sa fie mai mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Mai mult pe la munca, am cam avut de lucru, sarbatorile in familie..din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Dezmembrez aprilia pegaso 2003, cine are nevoie de piese, /index.php?/topic/704903-dezmembrez-aprilia-pegaso-2003/?p=3641317 cu piesele ramase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 E bine ca inca tine vremea cu noi. Aproape va invidiez Frumos si ZZR-ul ala de 1100... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Poze din tura de acum 2 ore: Baravo dragilor, bravo !!! pe mine nu ma lasa salele la asa temperaturi Frumos si ZZR-ul ala de 1100... Ala???? cel mai frumos ZZR-u de 1100,Cristi am dreptate ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 probabil corpul pompei este oxidat la capatul cilindrului interior. de aceea cursa pistonului nu este completa (la revenire). pistonul nerevenind complet, garnitura de presiune nu trece de gaurica ce comunica cu rezervorul... si aerul nu reuseste sa iasa inspre rezervor si nici sa alimenteze instalatia cu lichid. trebuie sa desfaci cilindrul de frana si sa il cureti. mare grija cand il desfaci sa nu pierzi piese sau sa sara arcul dupa ce scoti siguranta. daca nu te pricepi, apeleaza la vreun prieten care a mai desfacut pompe de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 in principiu daca apar probleme la instalatii vechi se desface toata instalatia se curata se monteaza la loc( se inlocuiesc componentele defecte) se aeriseste si completeaza cu lichid ( eventual nou) Nu este o instalatie complexa asa ca nu dureaza mai mult de 2 ore . Intr-adevar daca nu crezi ca ai priceperea apeleaza la un cunoscator. E bine sa verifici toata instalatia de frana pentr ca de ea depinde viata ta ca motociclist ... Eu am cam acelas lucru , am umblat ceva pe la motor si am slabit furtunul care pleaca din pompa spre piston ( placute) , am sesizat dupa ce nu mai tinea frana , aveam scurgeri dar nesemnificative , deci nu curgea pe jos , dar lua aer , am strans la loc furtunul dar tot asa am cursa lunga deci la mine trb aerisit si astfel m-am gandit ca daca tot umblu acolo desfc toata instalatia .........insa la primavara pt ca nu am garaj si trb sa lucrez afara.... cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Azi am continuat treaba inceputa zilele trecute, si am dat carburatoarele jos, le-am curatat si verificat. Un chin necesar, dar nici la japoneze nu e prea simplu, mai ales la cele cu 4 carburatoare. Mizerie, ceva apa, iar carburatorul din stanga era cam "afumat", insa japonezii de la Mikuni sunt meseriasi... Reglajele pareau ok, membranele in stare buna, doar ca nu am reusit sa desfac unul din suruburile de golire de la un pahar, asa ca le-am schimbat intre ele pana imi iau unul bun. Mai am sa-mi iau o sonda pentru rezerva de benzina de la rezervor, si gata cu pregatirea pt sezonul urmator. Intre timp am mai gresat si lantul. Ramane ca in primavara sa schimb si uleiul, antigelul fiind nou, si poate imi fac rost si de o termocupla mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 aaaaaaaaaaaa . imi aduc aminte de mine acum doua luni cand am venit pe forum .... treaba buna si necesara , a mea este curata acum , la fel in primavara schimbul de ulei , curatat sita si cel mai nasol INSCRIEREA DEFINITIVA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) Si poate nu o mai dai...prietenii stiu de ce Hai,ca m-ati facut curios cu sita aia de la ulei. Ma apuc de cautat manualul de service pe care il printasem candva, ca de abia acum m-am "imprietenit" cu calutul meu inaripat @GusaIIulian: si eu am avut probleme la pompa spate, am aerisit-o pana m-am plictisit, si pana la urma am schmbat-o cu tot cu etrier. De atunci nu mai am probleme. Editat Ianuarie 6, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Cristian mi-a spus de sita si avant aprilii anterioare il iau de cuvant , eu sunt la prima si invat cum da caldura ... ma apuc de ulei LA FEL VA DORESC TUTUROR SI NOROC MULT IN TOATE! LA MULTI ANI! ANUL VIITOR TREBUIE SA NE INTALNIM MUSAI OAREUNDE SI SA NE CUNOASTEM!PROPUNERI? Marginimea Sibiului e o locatie echilibrata dpdv al distantelor cred eu , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 O sa ma ocup de ea, ca nu vreau surprize neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Pe cand preconizati fratilor intalnirea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.