Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam care este turatia pentru mersul in regim de croaziera? Am impresia ca tind sa il subturez iar el ma mai cearta cu o zguduiala mica :) De exemplu pe sosea, la drum intins eu il tin intre 2.000 si 3.000.

3500-5000 rpm (100 - 140 km/h) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aprilisti :)

mi-am cumparat din nou o aprilia. mai exact asta: /index.php?/topic/704882-vand-aprilia-pegaso-650/ . cu toate ca scrie in carte si talon ca e limitata la 22kw, motocicleta n-are nici o limitare la flansele de la carburatoare si nici nu se simte ca ar avea putere mai mica decat una de 35kw.

spun "din nou" pt ca am mai avut una tot modelul asta si am vandut-o in urma cu 4 ani.

pana acum n-am apucat sa merg pe ea decat pana la identificarea rar, dar mi s-a parut ca merge cat de cat ok. mai dadea ea semne ca moare moto dar am pus-o pe seama bujiei necuratate, carb murdar sau benzina jegoasa.

asa incat in perioada asta (cat moto e cazata in interior si la caldura) m-am apucat si i-am spalat+uns filtrul de benzina, curatat bujia si am dat jos de pe ea carburatorul ca sa-l curat eventual. m-am gandit ca mai bine fac operatiunea asta acum iarna decat in sezonul de plimbare.

carburatorul era curat, singura chestie "incorecta" la el e ca cele 2 ace/cuie de la nivelul membranelor superioare nu erau reglate la fel: una era mai coborata ca cealalta. asa incat am pozat cum erau puse si le-am pus corect. amestecul l-am pus la 3 si 3/4 in ambele parti.

mai am sa comand placute de frana fata+spate si sa astept primavara :)

 

as avea cateva intrebari momentan:

1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica.

2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari?

3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur.

 

multumesc :)



la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa curat si sita aia. iarna e lunga, am timp :D

momentan am pus carburatorul la loc. o sugestie pt cei care se chinuie sa-l puna la loc (cum faceam eu pana acum): am scos cele 3 suruburi care tin fixata de cadru cutia filtrului de aer. astfel am reusit sa dau catre inapoi cutia respectiva si am castigat cam 1cm "de lucru" asa incat carburatorul a intrat mai usor la loc.

am curatat si lantul, motorina si periuta de dinti si apoi WD40. si-l las asa pana la primavara cand ii dau cu spray de lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica.

Am o pereche de placute cumparata pentru a mea (dupa catalogul vanzatorului), insa din cele doua variante posibile am ales-o pe cea gresita. Se pare ca merg la Pegaso 2.

http://www.1000ps.de/produkt-876127-bremsbelag-ferodo-fdb-2018-p-null

Daca te intereseaza putem, discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aprilisti :)

mi-am cumparat din nou o aprilia. mai exact asta: /index.php?/topic/704882-vand-aprilia-pegaso-650/ . cu toate ca scrie in carte si talon ca e limitata la 22kw, motocicleta n-are nici o limitare la flansele de la carburatoare si nici nu se simte ca ar avea putere mai mica decat una de 35kw.

spun "din nou" pt ca am mai avut una tot modelul asta si am vandut-o in urma cu 4 ani.

pana acum n-am apucat sa merg pe ea decat pana la identificarea rar, dar mi s-a parut ca merge cat de cat ok. mai dadea ea semne ca moare moto dar am pus-o pe seama bujiei necuratate, carb murdar sau benzina jegoasa.

asa incat in perioada asta (cat moto e cazata in interior si la caldura) m-am apucat si i-am spalat+uns filtrul de benzina, curatat bujia si am dat jos de pe ea carburatorul ca sa-l curat eventual. m-am gandit ca mai bine fac operatiunea asta acum iarna decat in sezonul de plimbare.

carburatorul era curat, singura chestie "incorecta" la el e ca cele 2 ace/cuie de la nivelul membranelor superioare nu erau reglate la fel: una era mai coborata ca cealalta. asa incat am pozat cum erau puse si le-am pus corect. amestecul l-am pus la 3 si 3/4 in ambele parti.

mai am sa comand placute de frana fata+spate si sa astept primavara :)

 

as avea cateva intrebari momentan:

1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica.

2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari?

3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur.

 

multumesc :)

 

la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat

pozitia din mijloc ofera ceva putere in plus dar consum de carburant sunt cuiele de la jiglerele de acceleratie.eu le-am avut tot pe poz din mijloc insa am pus saiba de blocaj pe crestatura de sus -ultima , consum in jur de 5 % ceea ce este normal .

la intrebarea 3 nu-mi amintesc , am desfacut carb de 3-4 ori dar ........

 

VA UREZ UN CALDUROS LA MULTI ANI TUTUROR , SA NE AUZIM CU BINE ANUL CE VINE , SA NE ADUCA NUMAI BUCURII!

SPER CA POATE NE INTALNIM UNDEVA SA NE SI CUNOASTEM !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari?

3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur.

 

multumesc :)

 

la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat

2 . nu te-ai lamurit : monteaza siguranta la mijloc (2 libere sus ,2 libere jos)

3. nu e normal , trebuie sa fie garnituri de cauciuc la ambele suruburi , si suruburile deschise 3 ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti, si La Multi Ani!

@enemy2day: faina mobra, o vazusem de cand era la vanzare.

 

Asa cum imi propusesem, azi am demontat mobra, mai exact am dat rezervorul jos, l-am golit (avea cam un litru de apa + resturi de silicon + mazga), am curatat bujia, care era foarte afumata, probabil de la apa din benzina, si i-am montat un filtru nou de benzina.

La ce mizerie aveam in rezervor, ma mir cum de mai functiona...

Am vrut sa-i dau jos si carburatoarele, dar imi inghetasera mainile, si se apropia ora sa plec la munca..

Ramane pe alta data, cand o sa fie mai mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze din tura de acum 2 ore:

Baravo dragilor, bravo !!! pe mine nu ma lasa salele la asa temperaturi

 

Frumos si ZZR-ul ala de 1100...

Ala???? cel mai frumos ZZR-u de 1100,Cristi am dreptate ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil corpul pompei este oxidat la capatul cilindrului interior.

de aceea cursa pistonului nu este completa (la revenire).

pistonul nerevenind complet, garnitura de presiune nu trece de gaurica ce comunica cu rezervorul...

si aerul nu reuseste sa iasa inspre rezervor si nici sa alimenteze instalatia cu lichid.

trebuie sa desfaci cilindrul de frana si sa il cureti.

mare grija cand il desfaci sa nu pierzi piese sau sa sara arcul dupa ce scoti siguranta.

daca nu te pricepi, apeleaza la vreun prieten care a mai desfacut pompe de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu daca apar probleme la instalatii vechi se desface toata instalatia se curata se monteaza la loc( se inlocuiesc componentele defecte) se aeriseste si completeaza cu lichid ( eventual nou)

Nu este o instalatie complexa asa ca nu dureaza mai mult de 2 ore .

Intr-adevar daca nu crezi ca ai priceperea apeleaza la un cunoscator.

E bine sa verifici toata instalatia de frana pentr ca de ea depinde viata ta ca motociclist ...

Eu am cam acelas lucru , am umblat ceva pe la motor si am slabit furtunul care pleaca din pompa spre piston ( placute) , am sesizat dupa ce nu mai tinea frana , aveam scurgeri dar nesemnificative , deci nu curgea pe jos , dar lua aer , am strans la loc furtunul dar tot asa am cursa lunga deci la mine trb aerisit si astfel m-am gandit ca daca tot umblu acolo desfc toata instalatia .........insa la primavara pt ca nu am garaj si trb sa lucrez afara....

cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am continuat treaba inceputa zilele trecute, si am dat carburatoarele jos, le-am curatat si verificat.

Un chin necesar, dar nici la japoneze nu e prea simplu, mai ales la cele cu 4 carburatoare.

Mizerie, ceva apa, iar carburatorul din stanga era cam "afumat", insa japonezii de la Mikuni sunt meseriasi...

Reglajele pareau ok, membranele in stare buna, doar ca nu am reusit sa desfac unul din suruburile de golire de la un pahar, asa ca le-am schimbat intre ele pana imi iau unul bun.

Mai am sa-mi iau o sonda pentru rezerva de benzina de la rezervor, si gata cu pregatirea pt sezonul urmator. Intre timp am mai gresat si lantul.

Ramane ca in primavara sa schimb si uleiul, antigelul fiind nou, si poate imi fac rost si de o termocupla mai buna.

post-74306-0-12137300-1389028022_thumb.jpg

post-74306-0-65692900-1389028022_thumb.jpg

post-74306-0-13454400-1389028023_thumb.jpg

post-74306-0-58079600-1389028023_thumb.jpg

post-74306-0-02606400-1389028024_thumb.jpg

post-74306-0-48245900-1389028024_thumb.jpg

post-74306-0-91338600-1389028024_thumb.jpg

post-74306-0-32234200-1389028025_thumb.jpg

post-74306-0-78200300-1389028025_thumb.jpg

post-74306-0-19494000-1389028026_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaaaaaaaa . imi aduc aminte de mine acum doua luni cand am venit pe forum .... treaba buna si necesara , a mea este curata acum , la fel in primavara schimbul de ulei , curatat sita si cel mai nasol INSCRIEREA DEFINITIVA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si poate nu o mai dai...prietenii stiu de ce :P

 

Hai,ca m-ati facut curios cu sita aia de la ulei.

Ma apuc de cautat manualul de service pe care il printasem candva, ca de abia acum m-am "imprietenit" cu calutul meu inaripat :D



@GusaIIulian: si eu am avut probleme la pompa spate, am aerisit-o pana m-am plictisit, si pana la urma am schmbat-o cu tot cu etrier.

De atunci nu mai am probleme.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristian mi-a spus de sita si avant aprilii anterioare il iau de cuvant , eu sunt la prima si invat

cum da caldura ... ma apuc de ulei



LA FEL VA DORESC TUTUROR SI NOROC MULT IN TOATE!

LA MULTI ANI!

ANUL VIITOR TREBUIE SA NE INTALNIM MUSAI OAREUNDE SI SA NE CUNOASTEM!PROPUNERI?

Marginimea Sibiului e o locatie echilibrata dpdv al distantelor cred eu ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...