Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca te te referi la frai. Vine montat tot pe axul de la vibrochen, pe volanta, sau intermediar, intre bendix si electromotor?

post-74306-0-97056300-1390666601_thumb.jpg

post-74306-0-18617800-1390666723_thumb.jpg

post-74306-0-47698400-1390666726_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica tie iti trebuie asta, cu dinti pe ambele parti, nu?

 

Spune-i lui Adyfikus si ce an e motoreta, ca am impresia ca e diferenta, nu stiu sigur, dar la capacul de la motor de pe partea aia sigur e diferenta la modelul pana in `97, fata de cel de dupa.



Ma refer la pinioane, si prinderea lor intre carterul motorului si capac.

post-74306-0-06274000-1390667218_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce au facut altii, dar eu am lucrat ultimele 3 zile, iar azi am petrecut 5 ore la un "cardio" cu lopata prin zapada..

Tura de noapte este de minune acum.

Deja mai bag o cafea pe "vena" :P

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am modificat initial un parbriz de scuter chinezesc, pe care l-am luat cu 30 ron.

L-am incalzit cu un feon industrial, si "l-am tras" cu o coada de ciocan.

E bine sa ai pe cineva sa te ajute, dar daca il poti taia in dreptul prinderilor de la oglinzi / manete e mult mai bine..

 

Ulterior, am primit cadou un parbriz GIVI de la un posesor de Pegaso de aici, de pe forum, iar parbrizul original l-am dat cadou unui prieten, ca vorba aceea "dar din dar, se face rai". Tin sa-i multumesc din nou lui "jupanu77" pentru bunele intentii.

Ideea e ca parbrizul modificat de mine era mai inalt cu 10 cm, si ma proteja putin mai bine la drumuri in afara, dar si cel Givi isi face treaba, si arata mult mai bine pe motoreta..

De asta iti spun, Alin, sa il faci cat mai inalt.

 

Idem si pentru Pegasus73.

Eugen ce este aparatul montat pe ghidon.....ma ref la ce informatii iti ofera....,mai vad un buton montat....arata bn motorul sa-l stapanesti sanatos ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Aparatul este un voltmetru / termometru, care imi arata cat imi incarca releul la bornele bateriei, si este legat inseriat cu priza de 12V. Pe firul de la + i-am pus un contact ON/OFF.

Voltmetrul l-am cumparat de la user-ul "mexikanu" cu 35 ron.

Pe viitor vreau sa il leg inseriat pe contactul general, astfel incat sa se aprinda imediat ce pun contactul.

Mai e varianta cu + ul legat la faruri, asa cum am facut la fost-ul GPZ cu ventilator suplimentar la releul de incarcare (un ventilator de sursa de alimentare de calculator, pe 12V). Cand aprindeam luminile de pozitie, pornea si cooler-ul ;)

Butonul de pe ghidon este un intrerupator la ventilatorul de la radiator, pus de fostul propietar, pentru ca am termocupla de pe radiator defecta, si are momente in care nu imi opreste ventilatorul cand scade temperatura, existand riscul de a descarca bateria dupa oprirea motorului.

Pana incepe sezonul vreau sa imi cumpar o termocupla noua, dar contactul o sa-l las, asa preventiv.



Citeam zilele trecute pe forum un alt topic legat de Pegaso, de prin 2008, si uitati ce am mai aflat.

 

La schimbarea uleiului, dupa ce se da uleiul jos, se scoate filtrul de ulei vechi, iar in spatele filtrului, in carterul motorului, ar mai fi un surub pentru decantare.

Se desface surubul, se da la automat (banuiesc cu bobina pe OFF, ca sa nu porneasca, cel putin la a mea asa e, nu ca la japoneze, care nu invart electromotorul fara bobina), mai iese ceva ulei de acolo, se strange surubul la loc (surubelnita dreapta), apoi se monteaza filtrul nou..buson, ulei nou...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am putut scoate bujia deoareca cheia de care dispun este um pic mai larga.o duc la servici si o iau pe strund

nu am mai insistat deoarece risc sa omor bateria degeaba , insa daca tot nu pot sa fac o tura , am desfacut-o , pentru a curata motorul , am constatat furtun de retur ulei cu pierderi la stutul din capacul de la chiuloasa-l-am inlocuit , furtun rezervor partea dreapta gaurit -inlocuit

am curatat motorul de ulei si mizerie , tot am facut ceva

Poti intra unpic in detalii cu furtunul de retur? Nu am apucat sa ma uit la el prea atent dar in mod clar trebuie schimbat... Tu unde ai gasit ?

 

Corect este(si nu vreau sa fac pe profu' de gramatica):NU se hiberneaza decat pe forum,in rest nu acuz pe nimeni :D

Nu este logic ... S-ar putea intelege (cuvant cu cuvant): Nu se hiberneaza pe forum sau Nu se hiberneaza doar pe forum. Deasemenea nu vreau sa fac pe expertul in gramatica limbii romane (pentru ca nu sunt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este logic ... S-ar putea intelege (cuvant cu cuvant): Nu se hiberneaza pe forum sau Nu se hiberneaza doar pe forum. Deasemenea nu vreau sa fac pe expertul in gramatica limbii romane (pentru ca nu sunt)

De fapt, cam toti suntem intr-un fel de hibernare din punct de vedere al vietii moto, si ne facem veacul pe unde apucam.

Ca drept dovada, noi inca suntem prezenti aici, cu bune si cu rele..

Macar avem ceva care ne tine spiritul treaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti intra unpic in detalii cu furtunul de retur? Nu am apucat sa ma uit la el prea atent dar in mod clar trebuie schimbat... Tu unde ai gasit ?

 

Nu este logic ... S-ar putea intelege (cuvant cu cuvant): Nu se hiberneaza pe forum sau Nu se hiberneaza doar pe forum. Deasemenea nu vreau sa fac pe expertul in gramatica limbii romane (pentru ca nu sunt)

furtunul nu depaseste grosimea de 10 mm si lungimea de 250 mm ,pleaca din rezervorul de ulei din cadru pana in partea stanga pe partea de sus a chiuloasei ( in partea opusa a bujiei)

Il vezi daca dai rezervorul jos , iti trimit poza cand ajung acasa .La mine stutul din chiuloasa avea ceva joc iar o cantitate considerabila de ulei curgea pe motor.Daca am desfacut si am reparat cu folie aluminiu pentru cosuri de fum deci termorezistenta , datorita faptului ca furtunul in acea pozitie e supus caldurii , am considerat utila inlocuirea acestuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti intra unpic in detalii cu furtunul de retur? Nu am apucat sa ma uit la el prea atent dar in mod clar trebuie schimbat... Tu unde ai gasit ?

 

Nu este logic ... S-ar putea intelege (cuvant cu cuvant): Nu se hiberneaza pe forum sau Nu se hiberneaza doar pe forum. Deasemenea nu vreau sa fac pe expertul in gramatica limbii romane (pentru ca nu sunt)

am facut rost de poze de pe net.

post-78987-0-33392200-1390907334_thumb.jpg

post-78987-0-77404600-1390907334_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este exprimarea gramatical corecta,dar chiar nu doresc sa fac pe expertul.Toti sustin ca esti la fel cum scrii ca si continut si cum scrii(gramatical).Citeste un pic topicul din linkul de mai jos,ca sa vezi daca am(sau nu)sustinut punctul acesta de vedere degeaba sau cu un rost:

/index.php?/topic/706548-cumpar-in-rate/

 

Sunt complet de acord, scrisul tradeaza multe aspecte ale omului iar link-ul de mai sus ilustreaza foarte bine asta :crack: .

 

am facut rost de poze de pe net.

Multumesc pentru poze, m-au facut sa realizez ca vorbeam despre alt furtun :) .

post-81164-0-34480100-1390926324_thumb.jpg

post-81164-0-95439600-1390926637_thumb.jpg

Editat de Invatacelu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt complet de acord, scrisul tradeaza multe aspecte ale omului iar link-ul de mai sus ilustreaza foarte bine asta :crack: .

 

Multumesc pentru poze, m-au facut sa realizez ca vorbeam despre alt furtun :) .

la mine

 

COLEGII NOSTRII

 

pentru cei interesati

 

http://www.pemotoare.ro/concurs-marea-hibernare/

post-78987-0-72568100-1390926453_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt complet de acord, scrisul tradeaza multe aspecte ale omului iar link-ul de mai sus ilustreaza foarte bine asta :crack: .

 

Multumesc pentru poze, m-au facut sa realizez ca vorbeam despre alt furtun :) .

daca tot il desfaci . vezi in capat la rezervorul de ulei pe cadru se afla un stut filetat( am invatat si eu de la colegi) , in acel stut se afla o sita , trebuie curatata cam la 12000 de km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot il desfaci . vezi in capat la rezervorul de ulei pe cadru se afla un stut filetat( am invatat si eu de la colegi) , in acel stut se afla o sita , trebuie curatata cam la 12000 de km .

Am atasat niste poze mai sus. Furtunul care trebuie inlocuit la mine nu este cel de retur, este cel care intra in cutia de viteze prin spatele setului (este evidentiat in poze ) si despre care nu stiu nimic.

Despre sita stiam si eu (tot de la colegi) pentru ca s-a purtat o discutie destul de lunga aici pe forum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...