Florin_escu Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 @MONY Foarte bun documentul PDF... cu un pic de google translate este chiar educativ. La sfarsit aflam si reglajul de 3 - 3,5 ture desfacut pentru surubul de amestec pentru ralanti (m-am corectat ALIN... da!). @ALIN De acord cu tine (2,5 ture desfacut) dar pentru carburatoare asemanatoare, pe alta motocicleta si mai ales 4buc. Tind sa cred mai degraba documentul PDF care se refera strict la carburatoarele noastre (2buc pe Pegaso). Dar eu mai vad ceva interesant in pozele din PDF si anume nivelul de benzina care apare undeva la 2-3mm peste nivelul garniturii... SURPRIZA!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 corect acest reglaj din PDF insa este un reglaj standard , de la care se pleaca in reglajul particular si care in mod normal este diferit de la motor la motor-parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Ce ma bucur ca vorbiti despre carburatoare. Am avut si o problema cu ele dar am rezolvat-o din spusele voastre. Mult'an fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Am desfacut astazi motorul (nu eu, dar am asitat) si s-a identificat problema. Un cuzinet al ambielajului (cel din partea dreapta) care era blocat si nu dadea voie vibrochenului sa se invarta (pe langa multe piese din ansamblul bendix ce trebuie schimbate). Pentru aprilia codul este AP0233675, iar pentru bmw (CRED!) este: 11117670399. Am gasit la bavauto.ro la 156 de lei la comanda(link: http://www.bavauto.ro/11117670399 ). Dar eu mai am si motorul de rezerva. Oare merita sa deschid motoru de rezerva sa-i scot tot vibrochenul sa-l inlocuiesc, sau sa iau piesa asta? Desigur, va trebui sa platesc manopera sa-l deschida si pe cel de-al doilea... Daca gasiti voi/stiti voi un echivalent al piesei ca nu mi se pare asa custom-made pentru aprilia (doar gaura pe unde curge uleiu), v-as fi recunoscator Oricum, din punct de vedere financiar, regret ca am cumparat-o, dar din alte puncte nu regret. Cateva poze poze cu problema si alte piese: Editat Aprilie 7, 2014 de shumilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Ce ma bucur ca vorbiti despre carburatoare. Am avut si o problema cu ele dar am rezolvat-o din spusele voastre. Mult'an fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Problema e ca ar trebui sa schimbe si partea electrica si asta inseamna alta investitie. Intereseaza-te cat costa cuzinetii noi si fa diferenta de pret la cheltuiala. Imi pare rau ca problema a fost mai grava decat era de asteptat. Am vorbit cu Emil aseara si imi explicase ce probleme ati gasit in motor. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 @shumilica mai bine ai schimba motorul cu totul,daca tot mai ai unul!E complet si functional? Eu asa am facut si am schimbat seria in cartea de identitate la RAR. sunt de aceeasi parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Daca iau tot ambielajul, cu piston cu tot, si cilindru, si tot ce se poate lua de pe celalalt (care e pe carburatie) si pun pe asta, se pune ca fiind motor nou? Ramanand partea de fire si seria motorului. Editat Aprilie 8, 2014 de shumilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Daca lasi carterul pe care scrie seria, nu are nici o treaba. E ca si cum, legal, ai avea acelasi motor. Totusi, daca faci lucrul asta, ar trebui sa cumperi un set de garnituri noi, eventual o planare de chiulasa si rectificat scaune supape, ca sa iasa treaba buna, dar asta nu e obligatorie In principiu, daca nu ai bani de garnituri noi, trebuie sa pastrezi garniturile de jos de la cilindru si garnitura de chiulasa de la ansamblul chiulasa/piston/biela/ambileaj/cuzineti/cilindru al motorului ale carui piese le montezi. In timp, fiecare vibrochen lasa un anumit tip de profil uzura asupra cuzinetilor, si e bine sa montezi kit-ul complet. La capacele exterioare, in cazul in care garniturile sunt compromise, se poate etansa cu silicon de temperatura. Editat Aprilie 8, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 @shumilica Eu as desface si motorul al doilea. As alege cele mai bune piese din cele doua motoare si as face unul. Doar daca nu se poate, as cumpara cuzinetul cu pricina... DAR si suprafata de pe vilblochen pe care a frecat cuzinetul pare afectata. Daca in al doilea motor, totul e ok, as lua ansamblul piston, vilblochen, cu totul si le-as muta in motorul cu injectie (daca sunt identice). Set de garnituri tot trebuie sa iti iei, motorul de rezerva tot il desfaci sa ii iei piese... diferenta de bani nu cred ca e mare. Cu ocazia asta, speli si motorul perfect si stii ca o sa stai linistit din pricina asta, cat timp vei avea motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Un set de garnituri pentru tot motorul am vazut ca este vreo 450 de lei. Inca un pic si e cat am dat pe al doilea motor, deci diferenta e cam mare Probabil o sa cumpar garnitura de chiuloasa (80 de lei) si ce mai e foarte important le schimb, celelalte cu silicon. Deci asta fac, o sa il deschid si pe al doilea si o iesi unu din doua. Multumesc pentru sfaturi! Ce o sa ramana piese bune din motorul al doilea, daca aveti mare nevoie de ceva de acolo, va pot da. Editat Aprilie 8, 2014 de shumilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Nu fac reclama... dar uite aici preturi la garnituri http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=3248_363_2894_324 Poti sa iti iei si doar cele care iti trebuiesc, nu tot setul Editat Aprilie 8, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 @shumilica Eu as desface si motorul al doilea. As alege cele mai bune piese din cele doua motoare si as face unul. Doar daca nu se poate, as cumpara cuzinetul cu pricina... DAR si suprafata de pe vilblochen pe care a frecat cuzinetul pare afectata. Daca in al doilea motor, totul e ok, as lua ansamblul piston, vilblochen, cu totul si le-as muta in motorul cu injectie (daca sunt identice). Set de garnituri tot trebuie sa iti iei, motorul de rezerva tot il desfaci sa ii iei piese... diferenta de bani nu cred ca e mare. Cu ocazia asta, speli si motorul perfect si stii ca o sa stai linistit din pricina asta, cat timp vei avea motocicleta. dac faci personal asta si te pricepi , insa daca pui pe cineva sa faca , nu mai iesi la pepeni( eu as lua cam 200 -250 Eu ca popa ) , eu as schimba kitul de garnituri-150 eu .....nu mai zic cred ca la banii astia luam o mobra functionala si care nu ma chinuia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Salutare tuturor, din cauza unei nevoi stringente de bani, ma vad nevoit sa-mi vand motorul, Aprilia Pegaso 650 I.E, asa ca am sa postez prima data aici. Deci; Aprilia Pegaso 650 I.E, An 2001, nerulata in tara decat o luna, mai pot fi luate doua randuri de numere rosii. 12000 km pe bord (asta daca nu a "rezolvat-o italianu'). Anvelopele sunt bune dar putin cam vechi, kitul de lant mai merge un sezon, chiar doua. Placutele de frana spate trebuie schimbate neaparat. Pierde ulei pe la oringul de la telescopul din dreapta. Saua a fost retapitata si are o cuta inestetica, dupa parerea mea. Cric central, top case original Givi. Flitru benzina nou, filtru aer nou, baterie noua, injectoare din 2003 plus unul de rezerva. Am vopsit-o recent la un atelier profesional, mai putin carena principala, care prezinta ceva zgarieturi. Intre timp am sablat si vopsit capetele ghidonului. In continuare astept cuplajele tur/retur, comandate in U.K, platite, care trebuie sa ajunga curand. Unul din ele era putin fisurat si se umezea. Le schimb pe amandoua fiindca acolo e presiune de 3.5-4bar. Deci, deocamdata nu o pot porni. Cer 1300 de Euro, usor negociabil. Pentru a o vedea, ma puteti suna la 0722.888.538. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Un set de garnituri pentru tot motorul am vazut ca este vreo 450 de lei. Inca un pic si e cat am dat pe al doilea motor, deci diferenta e cam mare Probabil o sa cumpar garnitura de chiuloasa (80 de lei) si ce mai e foarte important le schimb, celelalte cu silicon. Deci asta fac, o sa il deschid si pe al doilea si o iesi unu din doua. Multumesc pentru sfaturi! Ce o sa ramana piese bune din motorul al doilea, daca aveti mare nevoie de ceva de acolo, va pot da. Salut, in primul rand succes cu reconditionarea, cand tragi linie sa ne spui si noua cam la cat ai iesit (EUR), nu de alta dar uite ca a aparut inca un IE de vanzare! Cat despre cele 2 motoare, si eu sunt de parere ca poti sa faci din 2, unul bun. Vezi cum faci sa identifici cauza blocarii ambielajului original, nu de alta dar daca problema ramane se va bloca si cel reconditionat. Eu tind sa cred ca motorul s-a blocat primul din cauza de ungere proasta sau ture multe si incinse, dupa care s-a fortat demarorul ca sa invarta ambielajul blocat! Adica electromotorul si pinionul distrus sunt efectele blocarii prealabile a ambielajului prin lipirea cuzinetului de pe dreapta. Vreau si eu capacul de la lant (cel de plastic care acopera pinionul) daca-l mai are motorul de rezerva. Merci. Unde faci reparatiile (ca zona) ca poate dau si eu o fuga sa fumam o bere.... a ce citi: "un pahar de apa plata cu lamaie" ! Editat Aprilie 8, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 @shumilica parerea mea este sa iei toate piesele de pe motorul de rezerva, ca de-aia l-ai luat, teoretic ar trebui sa ai acolo tot ce ai nevoie nu te zgarci la garnituri, pune-le pe toate, sunt importante. Unu, ca tot motorul e calculat cu tot cu grosimea garniturii, iar piesele fara garnitura vor face presiune mai mare decat au fost prevazute. Si doi, nu vrei sa inchizi motorul si sa te trezesti ca pisha ulei peste tot, ca sa o iei de la capat Mai am o motocicleta de rezerva functionala, daca te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 @shumilica parerea mea este sa iei toate piesele de pe motorul de rezerva, ca de-aia l-ai luat, teoretic ar trebui sa ai acolo tot ce ai nevoie nu te zgarci la garnituri, pune-le pe toate, sunt importante. Unu, ca tot motorul e calculat cu tot cu grosimea garniturii, iar piesele fara garnitura vor face presiune mai mare decat au fost prevazute. Si doi, nu vrei sa inchizi motorul si sa te trezesti ca pisha ulei peste tot, ca sa o iei de la capat Mai am o motocicleta de rezerva functionala, daca te intereseaza Corect, daca tot e desfacut, e pacat sa nu ii puna totul ca la carte. @Lupul Gri: mai ai cumva vreun cablu de kilometraj functional? Al meu a cedat de Duminica trecuta, si nu suport sa vad vitezometrul pe 0, mai ales ca o mai "frig" prin oras, si nu am chef sa dau banii la radare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Dati-le incoa pe toate! Le iau pe toate! Toate motoretele sa vina la mine!! Glumesc. 'tu-le garniturile, baga-le-as in furnal. Alea care sunt bunicele (ori de pe unu ori de pe altul) nu se pot refolosi (plus silicon de pitipoance fierbinti) si sa iau fix care-s de schimbat? Imi scartaie mintea sa dau pentru niste foi 440 de lei, nu cupleaza la mine-n cap! ) Am inteles garnitura de chiuloasa, material special, grosime etc, dar restu, se prezentau destul de bine, chiar asa, tre noi? @Florin_escu Comuna Pantelimon, la un prieten de-al lui Eugenkawa. O sa ma uit si-ti zic de capacul ala, ca nu-s la motor acu pana maine. Eventual poate iti raspunde Lupul Gri, ca de la el l-am luat. @alin geamanu. Nu fac singur, eu stau si ma chiombesc si mai ajut c-o carpa, c-o scula din stanga in dreapta. Omu a zis ca-mi ia aprox. 100 de coco pentru reparat motoru asta, fara sa includa si desfacerea celui de-al doilea. Eu zic ca pana-l spala pe primu pana alea, ma pot apuca eu singur sa-l desfac pe al doilea, da' sa vedem, ca tre sa le folosesc sculele si locul. Daca nu mi-o ajunge motoreta la dezmembrari, mare mirare. Dati refresh la sectiunea de dezmembrari, ca cine stie cand pun topic acolo (motoreta e-n galben, eu in mov) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Hai, ca m-ai facut sa rad. Lasa, ca nu-i dracul atat de negru. Al tau e rosu/gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Nu te descuraja. Astea vor trece toate cand vei incepe sa o calaresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Nu te descuraja. Astea vor trece toate cand vei incepe sa o calaresti. Asa, fi barbat Shumilica. Daca nu mai ai rabdare, iti imprumut calul meu inaripat sa dai o tura cu el, dar mi-e ca o sa ti se para a ta puturoasa la ce kit de pinioane am pe a mea. In alta ordine de idei, am vorbit cu amicul meu mexykanu, si mi-a spus ca inca mai are bendix nou pe stock, iar pentru mine: http://www.ambulantamoto.ro/produse-comercializate/?search[text]=cablu%20kilometraj#good_detail=cabluri-kilometraj-motociclete-66395 Saptamana viitoare il iau, daca nu gasesc original pe la careva.. Si, tot nu mi-ati raspuns: nu vreti poze de la SMAEB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Vreau si eu capacul de la lant (cel de plastic care acopera pinionul) daca-l mai are motorul de rezerva. Merci. N-are capacul ala, n-a fost pe motor @Lupul Gri: mai ai cumva vreun cablu de kilometraj functional? Al meu a cedat de Duminica trecuta, si nu suport sa vad vitezometrul pe 0, mai ales ca o mai "frig" prin oras, si nu am chef sa dau banii la radare Am doar cablul de pe motocicleta, pot sa ti-l imprumut vreo luna, trebuie dat jos @shumilica: garniturile, daca nu sunt rupte si arata binisor se pot refolosi, cu un pic de silicon, daca nu vrei sa iei altele, tot mai bine decat deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Merci Lupule Gri! Asta e mai intrebam. @shumilica: NU TE DESCURAJA, hai ca e frumos afara, ia si tu ce e mai bun din asta, aer curat, soare, nu are rost sa te consumi.... stii cum spune Margineanu: "Viata e ca parul din poponeata... scurta si plina de c***t !". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 @shumilica Hai ca iti tinem pumnii cu totii ! Nu te descuraja, ce a fost mai greu a trecut. Crede-ma ca saptamana viitoare esti calare pe motor. Asa cum ti-a spus si Lupul Gri... daca garniturile alea subtiri nu sunt ciupite, rupte... le pui la loc cu putin silicon (dar putin de tot - stie mecanicul). Ce e important: garnitura de chiuloasa sa fie noua (vreo 80 ron) Poate sa ma ajute cineva cu un cablu de reglaj relanti ? Al meu de de vreo 2-3 ori mai lung... si ma cam enerveaza cum sta asa, buclat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 @MONY Si cablul meu e lung, are 30 cm dar nu este buclat, vine de la carburator, merge in jos pe sub traversa cadrului care tine amortizorul spate si urca pana la suport. lungimea este exacta, nu face bucle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.