Geamanu Alin Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 OK, hai sa incercam sa ne organizam si noi (Bucuresti si Campina) si sa facem o tura de o zi (WE sau nu) asa cum face "Cristian1" pe langa Cluj; asta pana sa mergem 2-3 zile si poate mai adunam adepti. sunt de acord , cred ca e bine sa ne cunoastem , ...scuze aseara m-am ocupat de mobra iar -probleme aprindere- am facut-o si nu am mai postat pt ca m-am dat la tuica AM SCAPAT DE PROBLEME:AM DECIS SA INSPECTEZ PARTEA DE APRINDERE INCEPAND CU BUJIA, SI , SURPRIZE ERA AFUMATA SI CAUZA PROBABILA ELECTROZII SE APROPIASERA .AM MONTAT TOTUSI BUJIA NOUA , CEA VECHE AM REGLAT-O SI APOI AM PROBAT-O , MERGE , DAR O TIN DE REZERVA . ASA CA POT SA MA DUC LA RAR, NORMAL CAND VOI LUA SALARIUL MULT ASTEPTAT AM SCRIS CU CAPS LOCK POATE AVETI SI VOI PRBL SI E BINE SA STITI UNDE SA UMBLATI. CELE BUNE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Bujia ta este afumata din cateva motive. 1. benzina multa si aer putin (schimba si filtrul de aer daca e vechi) 2. reglaj al carburatoarelor prea bogat in benzina (sincer, nu cred ca e cazul la tine) 3. motorul a mers mult prea mult in relanti, fara sa mearga cu viteaza de croaziera suficient timp pentru ca bujiile sa ajunga la temperatura de autocuratare (e valabil mai ales pentru depunerile de zgura si de funingine) 4. (are legatura cu punctul 3) drumuri prea scurte astfel incat motorul nu a ajuns la temperatura de lucru si sa ramana la ea un timp suficient pentru curatarea bujiei. 5. distanta mica intre electrozi inseamna scanteie mica si slaba, nu aprinde suficient de repede carburantul (stiu ca pare ciudat dar asa este) si o mica parte este evacuat sub forma de gaze nearse. Iti poti da seama daca miroase a benzina la evacuari 6. reglaj supape necorespunzator (motorul nu isi face complet ciclul de functionare si pierde din randament, consuma mai mult si e mai zgomotos, nu sta rotund in relanti) 7. acumulator / baterie veche... stiu ca iar e ciudat... dar acumulatorul suge prea mult curent, iar motorul la relanti depune prea mult efort ca sa functioneze, fiind infranat de bobinele alternatorului. Este un fel de a spune ca i se schimba punctul in care primeste scanteie (avansul necesar pentru functionarea corecta - doar in relanti se simte asta). Nu imi mai trece prin minte alta cauza posibila. O sa iti dai seama dupa ce elimini mersul scurt si demontezi din nou bujia. Daca e curata e foarte ok, daca e tot afumata, incearca sa mai elimini din problemele descrise de mine mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Bujia ta este afumata din cateva motive. 1. benzina multa si aer putin (schimba si filtrul de aer daca e vechi) 2. reglaj al carburatoarelor prea bogat in benzina (sincer, nu cred ca e cazul la tine) 3. motorul a mers mult prea mult in relanti, fara sa mearga cu viteaza de croaziera suficient timp pentru ca bujiile sa ajunga la temperatura de autocuratare (e valabil mai ales pentru depunerile de zgura si de funingine) 4. (are legatura cu punctul 3) drumuri prea scurte astfel incat motorul nu a ajuns la temperatura de lucru si sa ramana la ea un timp suficient pentru curatarea bujiei. 5. distanta mica intre electrozi inseamna scanteie mica si slaba, nu aprinde suficient de repede carburantul (stiu ca pare ciudat dar asa este) si o mica parte este evacuat sub forma de gaze nearse. Iti poti da seama daca miroase a benzina la evacuari 6. reglaj supape necorespunzator (motorul nu isi face complet ciclul de functionare si pierde din randament, consuma mai mult si e mai zgomotos, nu sta rotund in relanti) 7. acumulator / baterie veche... stiu ca iar e ciudat... dar acumulatorul suge prea mult curent, iar motorul la relanti depune prea mult efort ca sa functioneze, fiind infranat de bobinele alternatorului. Este un fel de a spune ca i se schimba punctul in care primeste scanteie (avansul necesar pentru functionarea corecta - doar in relanti se simte asta). Nu imi mai trece prin minte alta cauza posibila. O sa iti dai seama dupa ce elimini mersul scurt si demontezi din nou bujia. Daca e curata e foarte ok, daca e tot afumata, incearca sa mai elimini din problemele descrise de mine mai sus. multam!am sesizat diferenta la electrozi comparand cele doua bjii , clar cea veche nu era conforma , mirosea a benzina deci arderea nu era completa dupa inlocuire merge rotund( asa rotund nu a functionat niciodata de cand am luat-o) , si pt faptul ca nu am umblat la electrozii de la bujie, tind sa cred ca avea prbl da la inceput , insa acum s-a agravat orasul meu in culori ma bucur sa vi-l prezint https://www.google.ro/maps/@45.133298,25.735699,3a,75y,90t/data=!3m5!1e2!3m3!1s85881507!2e1!3e10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 @ alin Cred ca stiu traseul. Este foarte frumos. Legat de viteza, nu cred ca va fi o problema. Avem acelasi motor cu totii (nu conteaza anul, injectie, carburatie). Cam toate se simt bine la acelasi regim de truatii si viteza de croaziera. In plus pe traseul virajat e mai mare dragul sa conduci relaxat si sa poti sa mai privesti si in jurul tau la frumusetile patriei. Nu cred ca suntem teribilisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Pentru cine are nevoie (si anume arde, dar nu exista fonduri in acest moment ptr unul nou), donez un cauciuc fata, 100x90x19, Mitas E07, dot 1908. De preferat in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 @ alin Cred ca stiu traseul. Este foarte frumos. Legat de viteza, nu cred ca va fi o problema. Avem acelasi motor cu totii (nu conteaza anul, injectie, carburatie). Cam toate se simt bine la acelasi regim de truatii si viteza de croaziera. In plus pe traseul virajat e mai mare dragul sa conduci relaxat si sa poti sa mai privesti si in jurul tau la frumusetile patriei. Nu cred ca suntem teribilisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Imi place ce citesc aici,in legatura cu plecarea. Asa,puneti tara la cale Eu cred ca o sa renunt la intrunirea de la mare pentru ca prefer sa va vad,iar muntele imi place mai mult decat marea. @valy0 Eu am cauciucuri,dar amandoua sunt 110,de asta am unul de strada de rezerva,pentru Rar. Vroiam doar sa te intreb cum se comporta E07. Scuze pt scris,dar scriu de pe telefon si l-a zapacit fi-miu cu jocurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Pe scurt: E07: varza pe ud (vrei sa virezi si merge drept), bunicel pe uscat. Am renuntat la ideea de a face rotile tubless, cauciucul nu va sta lipit pe janta in caz de pana, buza jantei fiind dreapta. PS: unde pot echilibra rotile in Bucuresti? (chiar si static) Pe mine ma depaseste...cum puii mei bagi camera inapoi in cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Cu greu. Prima data bagi valva,apoi restul camerei. Ai grija sa nu o ciupesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Daca te duci la cei care centreaza roti, iti baga ei si camera. Nu uita sa scoti roata si sa iei cu tine si axul cu piulite fiindca s-ar putea sa trebuiasca. Nu toti care centreaza au acelasi fel de dispozitiv cu tot cu ax. Era un meserias pe undeva prin zona soselei Chitila, dar nu am fost la el, avand rotile ok. Citisem undeva pe forum acum cativa ani ca ar fi renumit pentru ce stie sa faca. uite aici dupa un search rapid /index.php?/topic/706402-centrat-roti-moto/?hl=%2Bcentrat+%2Broti Editat Aprilie 29, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 multam!am sesizat diferenta la electrozi comparand cele doua bjii , clar cea veche nu era conforma , mirosea a benzina deci arderea nu era completa dupa inlocuire merge rotund( asa rotund nu a functionat niciodata de cand am luat-o) , si pt faptul ca nu am umblat la electrozii de la bujie, tind sa cred ca avea prbl da la inceput , insa acum s-a agravat orasul meu in culori ma bucur sa vi-l prezint https://www.google.ro/maps/@45.133298,25.735699,3a,75y,90t/data=!3m5!1e2!3m3!1s85881507!2e1!3e10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Alin,la cat ai sucit carburatoarele alea,e normal sa arate bujia asa. Oricum,la cat costa o bujie,nu se merita sa te chinui. @Mony & Valy0: Din cate stiam eu,rotile spitate nu se echilibreaza din plumbi,ci doar se centreaza. Eu imi schimb cauciucurile in Pantelimon cu 20 ron de roata. La mine in Tei,sunt unii pe Gheorghe Titeica,dar e 100 ron de roata...mai pui 200 si iei un cauciuc noi. Vezi Valy0 ca se monteaza cauciucuri la anvelopemoto.eu de pe Spatarul Preda 12,intre Viilor si Trafic Greu. Montari/echilibrari se faceau si la Kawamotors pe Trafic Greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Se regleaza din spite... dar se si echilibreaza pentru "bataia in sus si jos" (nu cea stanga-dreapta) cu plumbi pentru spite (rotunzi). Stiu asta pentru ca am si eu pe roata un plumb de spita. Nu am citit cu atentie... si credeam ca trebuie doar centrata roata @alin bujia ta arata normal (ca doar nu ai scos mobra la drum lung). Daca ai simtit un mers mai bun cu bujia noua... probabil cea veche pierdea curent pe dielectricul ceramic. Editat Aprilie 29, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 nu stiu ce se intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Am reusit sa montez cauciucul fata. Greu tata, greu. Daca fac pana pe drum, am rupt-o in fericire. Dar macar stiu cum se face acum. Maine ma apuc si de cel spate. Ma bate un gand: http://www.louis.de/_10b7bb1cb6e44e82f1470e7c59f2d3b2e2/index.php?topic=artnr&artnr=10003471 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 ceva trasee http://www.pemotoare.ro/alternativele-de-1-mai-destinatii-mai-putin-cunoscute-de-o-frumusete-rara/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Ca si idee, standul de la Unior e 800 lei, dar are rulmentii mai buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Se intelege bine E merg des la Sibiel. Zona e frumoasa. De obicei merg doar sa mananc si sa dorm:) La Sibiel si la Jina am fost weekendul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Alin,esti pe drumul bun. Hai ca o sa incerc eu pe harta. O sa deschid laptop-ul ca sunt pe tableta lui fi-miu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (( Cred ca o sa fac o criza de nervi. A mers perfect pana astazi, cand n-a mai vrut sa porneasca nici cu popi. ☻☻☻ Scanteieste bine, benzineste frumos, presiunea in rampa : 3.5 Bari, e pusa "la punct", toti senzorii verificati (sunt "ca la carte"): nu porneste neam!!! Iluziile mele ca m-as pricepe la Aprilii pe injectie s-au spulberat. Help!!! Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Nu inteleg care e treaba cu Jina si Dobra... Un exemplu de harta, cu plecarea din Bucuresti: Veniti cu completari, sa stiu cum lucrez cu varul Goagal (( Cred ca o sa fac o criza de nervi. A mers perfect pana astazi, cand n-a mai vrut sa porneasca nici cu popi. ☻☻☻ Scanteieste bine, benzineste frumos, presiunea in rampa : 3.5 Bari, e pusa "la punct", toti senzorii verificati (sunt "ca la carte"): nu porneste neam!!! Iluziile mele ca m-as pricepe la Aprilii pe injectie s-au spulberat. Help!!! Ce ar putea fi? Sorine, dar scanteia cum e? Mai incearca sa ii pui alt CDI de imprumut. Mai am astea doua variante: Traseul celor ce pleaca din Bucuresti: Traseul de la Alin, din Campina: Dupa cum se vede, la cei din Bucuresti, traseul are cam 750 de km X cca 6 % rezulta cam 50 litri de carburant X 6,4 ron >> 320 ron doar gazul. Am pus 6% consum avand in vedere ca eu nu am scos-o sub 5-5,5 neam, si sunt pante de urcat / coborat....\ Anul trecut am fost pe Transalpina, dar si pe drum forestier si prin cariera de piatra de la Arnota / Horezu / Valcea, unde mi-a consumat cam 8% pentru ca nu pute-ai merge decat cu treapta 1 si 2, eram 2 persoane + ceva bagaj... Pe langa asta, mai trebuiesc bani de cazare, de mancare, ceva de beutura si ceva bani pentru neprevazut... Eu, cel putin, asa imi fac calculul... Editat Aprilie 29, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Nu inteleg care e treaba cu Jina si Dobra... Un exemplu de harta, cu plecarea din Bucuresti: Bucuresti - Sibiel.jpg Veniti cu completari, sa stiu cum lucrez cu varul Goagal Sorine, dar scanteia cum e? Mai incearca sa ii pui alt CDI de imprumut. Mai am astea doua variante: Traseul celor ce pleaca din Bucuresti: Bucuresti - Campina - Sibiel - Obarsia - Valcea - Bucuresti.jpg Traseul de la Alin, din Campina: Campina - Sibiel - Valcea Campina.jpg Dupa cum se vede, la cei din Bucuresti, traseul are cam 750 de km X cca 6 % rezulta cam 50 litri de carburant X 6,4 ron >> 320 ron doar gazul. Am pus 6% consum avand in vedere ca eu nu am scos-o sub 5-5,5 neam, si sunt pante de urcat / coborat....\ Anul trecut am fost pe Transalpina, dar si pe drum forestier si prin cariera de piatra de la Arnota / Horezu / Valcea, unde mi-a consumat cam 8% pentru ca nu pute-ai merge decat cu treapta 1 si 2, eram 2 persoane + ceva bagaj... Salutare baieti, de la Ubarsia Lotrului la Campina , cu trecere prin Rm Valcea -Pitesti -Gaesti-Targoviste-Campina sunt 340 km,(ruta este parcursa de mine). Ma bucur ca nu abandonati intalnirea din vara si chiar daca nu mai am Pegaso, am sa vin si eu sa va cunosc si aduc cu mine si cativa prieteni pegasisti din Valcea. Am sa va urmaresc postarile cu placere...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Sorin, acum vorbesc cu un prieten, si imi zice asa: verifica daca baga injectoarele, sa nu fie CDI-ul resetat...mai bine iti dau nr lui pe PM. Il suni acum si iti explica el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Nu inteleg care e treaba cu Jina si Dobra... Un exemplu de harta, cu plecarea din Bucuresti: Bucuresti - Sibiel.jpg Veniti cu completari, sa stiu cum lucrez cu varul Goagal Sorine, dar scanteia cum e? Mai incearca sa ii pui alt CDI de imprumut. Mai am astea doua variante: Traseul celor ce pleaca din Bucuresti: Bucuresti - Campina - Sibiel - Obarsia - Valcea - Bucuresti.jpg Traseul de la Alin, din Campina: Campina - Sibiel - Valcea Campina.jpg Dupa cum se vede, la cei din Bucuresti, traseul are cam 750 de km X cca 6 % rezulta cam 50 litri de carburant X 6,4 ron >> 320 ron doar gazul. Am pus 6% consum avand in vedere ca eu nu am scos-o sub 5-5,5 neam, si sunt pante de urcat / coborat....\ Anul trecut am fost pe Transalpina, dar si pe drum forestier si prin cariera de piatra de la Arnota / Horezu / Valcea, unde mi-a consumat cam 8% pentru ca nu pute-ai merge decat cu treapta 1 si 2, eram 2 persoane + ceva bagaj... Pe langa asta, mai trebuiesc bani de cazare, de mancare, ceva de beutura si ceva bani pentru neprevazut... Eu, cel putin, asa imi fac calculul... pai drumul care vine de la Sibiel catre Transalpina trece prin Jina si intersecteaza Transalpina in localitatea Dobra , din ce am vazut pe Google maps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Am inteles, Alin. Pegasus 73, va asteptam cu placere. Sorine, ti-am dat PM. Suna-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.