Geamanu Alin Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 bune pozele , am vazut ceva la ambreiaj , mie imi agata in treapta a doua , si nu reusesc sa reglez din cablu , dar nu ma incumet sa desfac inca insa pozele imi sunt edificative pentru a-mi pune intrebari :ce si cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Vezi ca are Bodyvl. Ia legatura cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Ai incercat sa dai ambreiajul jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 scoate filtru de ulei si vezi ca sunt doua suruburi imbus pe care le desurubezi,mai sunt doua in fata pe acceasi parte cu volanta in dreptul pinioanelor mici(tot doua),dupa ce ai desfacut fi atent si nu forta cu surubelnita in carter.in partea din spate a motorului ai un locas micut unde poti sa fortezi cu surubelnita incet.Ai patit-o pe-a mea. Eugene mai are inca 4 suruburi dupa cate vad eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 nu sunt sigur daca este acelasi motor ca la mine nu se vede bine acum nu este ca al meu acum imi dau seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Am schimbat pompa de apa (kit reparatie pompa apa). Si daca tot am lucrat pe partea stanga, am mai schimbat si scarita stanga pilot (era indoita in urma unei trante). Atentie: inainte de a desface suruburile ce tin scarita stanga, cauta pe cineva sa tina de motor. E foarte incomod sa o tii proptita cu umarul si sa lucrezi acolo. Anul trecut am observat ca in timp ce mergeam cu motorul, acul de temperatura scadea putin sub 60 de grade. Acum am verificat termostatul si e blocat pe deschis. Am renuntat la termostat (acum 3 ani am schimbat garnitura de chiuloasa din cauza ca termostatul se blocase pe inchis si a fiert motorul). Poze: o-ring de la carcasa termostatului si simeringul de la parghia schimbatorului de viteze (28x7x3) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Motor la dezmembrat: vandut:releu incarcare, releu pornire,electromotor,CDI,roata spate,melc kilometraj.Restul totul este disponibil.Partea de pornire este noua(nu a avut 10 porniri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Cred ca in curand ma voi desparti si eu de motorul meu din considerente financiare. Trebuie doar sa il vopsesc si o sa fie o motocicleta impecabila si mecanic si optic. Nu voi face schimbul de semeringuri - pe care le am - si de ulei in amortizoare (asta va fi singurul minus) Pana la sfarsitul lunii va fi gata si o voi scoate la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Pacat,Mony, dar asa e in viata. Unele lucruri sun mai prioritare decat altele. Azi am reusit sa ma joc cu un programel de editare, si am reusit sa fac filmuletul asta, din concediul de anul trecut. Inca un filmulet de pe Transalpina veche, spre Ranca, drumul neasfaltat. Calitatea imaginii nu e extraordinara, ca am filmat cu o camera video veche de mana. Inca unul: Mai era una haioasa, in care ne-am trezit cu turma de oi in fata pe urcare si curba la dreapta: Editat Mai 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 http://www.protv.ro/stiri/pisica-ninja-cum-a-salvat-felina-un-baietel-de-atacul-violent-al-unui-caine.html pisica ninja Ce traseu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Careva dintre voi, isi confectionase un Cablu de ambreiaj artizanal! cum se descurcacablul,rezista bine?,ca mi-am facut si eu doar vre-o 5...) evident,inca n-am montat nici unul,dar o sa vina vremea in curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Eu am cablu universal de la Louis si se comporta foarte bine dupa 2 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Are cineva de vanzare tobe evacuare de Aprilia Pegaso 1996 (serie MX ) in stare buna sau foarte buna ? Sa nu fie din alta serie . Editat Mai 16, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 poti sa pui o poza ? am motorul la dezmembrat eu am tobe modificare de inox eu nu pot sati pun poze pune poza la a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Ce an de fabricatie este motocicleta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 am facut o iesire de aprox 200 km iar la revenire, indicatorul de temperatura arata ceva mai jos decat de obicei. am o pegaso din 94-95 iar temperatura normala in mers era 60*. acum indica...55 iar mai apoi chiar 50 (asta in mers, cu a 5a, la 100kmh). cand am ajuns in oras, pe la niste semafoare am observat ca acul scadea de tot (minima cred ca e la 40*). deci stateam la stop iar indicatorul scadea brusc la 40. cand o turam pe loc indicatorul isi revenea pe la 60. ieri (in urma cu 200 km adica) mergea fara probleme, inclusiv a cuplat ventilatorul odata ca era traficul incet si s-a simtit nevoia. idei care poate fi problema? si eventual cum se poate rezolva? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Din ceea ce spui, indica exact temperatura la care sta de obicei cand nu prinzi trafic aglomerat, dar in functie de temperatura exterioara. Daca afara sunt 17-18 grade si esti in mers, asa e normal, nu sa se duca la 90 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 la mine statea la 58-60 in mers oricat de tare (60-120kmh, in viteza corespunzatoare) si crestea peste 60 pana la 90 (unde pornea si ventilatorul) cand stateam mai lung la semafor. acum cand ma opresc la semafor acul scade de tot, ca atunci cand e moto in garaj. si se ridica daca o turez un pic. deci sigur are ceva, ideea e ca nu-mi dau seama CE si cum se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 (editat) Da, ciudat. Ca si cum ai o fluctuatie de tensiune in bobina de la ceas sau a ramas termostatul pe deschis. Poti sa verifici si firul care intra pe sonda termostatului, poate nu face masa bine de la trepidatii in ralanti. Rolul lui este de a trimite informatia temperaturii la ceasul de la bord. Il gasesti pe partea dreapta langa cilindru, sub rezervor, dar stai ca tu ai GA, nu stiu unde vine la tine... Mony, daca esti pe receptie, stiu ca le ai cu electrica, un sfat ceva? Editat Mai 17, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Sa verifice si termostatul , sa nu se fi blocat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Poti sa verifici si firul care intra pe sonda termostatului, poate nu face masa bine de la trepidatii in ralanti. asta era problema. s-a rezolvat. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Era firul de la termocupla ( piesa de pe radiatorul de lichid ) nu de la termostat ( nu are fire electrice pe el ) . Editat Mai 18, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Nu am mai apucat sa raspund... ca s-a rezolvat dupa cum vad. Dar sa stiti ca daca in mers cu viteza (peste 60-70-80 la ora) un timp indelungat (macar 10 minute), temperatura scade sub 70 de grade, este clar ca termostatul nu inchide corect si nu reuseste sa retina apa in motor. Practic se amesteca tot timpul apa rece din radiator cu cea din motor, de aici si scaderea temperaturii indicate (si cresterea consumului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am facut ieri un drum cu noile cauciucuri. Mare diferenta (in bine) fata de Mitas E07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Frumos. Arata exceptional. Ieri am schimbat si eu roata spate si pinioanele,cu cele stock,pregatiri pentru intrunirea de la mare. Acum ma apuc de roata fata. Maine o sa schimb si cablul de kilometraj,ca le-am luat toate pachet de la Bodyvl. Super om,ii multumesc pe aceasta cale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.