Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

de ce o pui in cui/ Sorine

Vorba vine "in cui", mai degraba o vand. Motivul este strict financiar, dupa ce am avut grija sa ma bag in niste belele. :(

Acum incep si cu echipamentul. De asta ma despart mai greu fiindca efortul financiar la vremea aia a fost destul de mare, mai ales pt. castile pe care le dau.

Editat de SorinRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pacat de investitia facuta,Sorine.

Numai ca uneori trebuie sa mai facem si compromisuri in viata.

sper sa te pui pe picioare.

 

P.S. castile arata exceptional,dar sunt departe de bugetul meu. Incearca si pe sectiunea Bursa,ca sunt doritori pentru casti de calitate.

 

DaShmutz,m-ai facut sa rad.

Oare cum o fi pe ploaie cu blana imbibata de apa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul ala... m-a facut sa rad groaznic pe cand aveam 19 ani si mergeam spre ungaria pentru prima oara. dormea la fel, intr-o benzinarie. si era asa de imbacsita blana aia. dar tot arata amuzant. I'd hit it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca pe dezmembrari in sectiunea Bursa.E posibil sa se potriveasca si cea de Bmw F659,dar nu bag mana in foc. Ai sanse mai mari sa gasesti de Bmw, pentru ca sunt mai multe la dezmembrat. Nu stiu unde au disparut anunturile cu Pegaso,ca in toamna erau vreo 5 :(

 

De BMW F650,ca nu ma lasa sa corectez de pe telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de investitia facuta,Sorine.

Numai ca uneori trebuie sa mai facem si compromisuri in viata.

sper sa te pui pe picioare.

 

P.S. castile arata exceptional,dar sunt departe de bugetul meu. Incearca si pe sectiunea Bursa,ca sunt doritori pentru casti de calitate.

 

Merci, Eungen. "Belelele" in care am intrat, sunt doua mini concedii; unu' la Roma si altu' in Grecia, cel din urma fiind o mini vacanta mai mare; 10 zile LD. La vremea cand am platit pt. ele (avion, cazare) aveam perspective financiare, care acum sunt mult prea indepartate (dincolo de linia orizontului, as spune:)) ). Nu vreau sa pierd banii dar mai mult de-atat, vreau sa ma duc iar singura solutie este cea pe care o stii; vanzarea caprei si a unei parti din echipament. Asta pt. ca nu se poate cu dansa-n poponeata si cu sufletu-n rai.

Deci nu sunt chiar belele, sa nu ma compatimiti.:) De revenit imi revin eu, nu ma dau la o parte de la nici un fel de munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiindca am ajuns la pagina 350, propun (asa cum am facut-o cu cateva pagini in urma) sa scriem cu ce putem ajuta pe ceilalti colegi.

Eu pot sa imprumut pe cine are nevoie cu urmatoarele:

- sidecase-uri cu tot cu suporti (pentru concediu, calatorie)

- carena frontala (pentru cine si-o sparge pe a lui) - eu am una rosie de rezerva, este putin julita pe partea dreapta, intentionez sa o vopsesc argintie sau neagra. Pot sa o si vand daca e nevoie de ea.

- pedala frana

- radiator apa pentru modelul pana in 1996

- pot de asemenea sa imprumut compresor de 24 litri si pistol de vopsit

- diferite scule, chei, tubulare, capre, cric hidraulic tip crocodil sau cu perna de aer (ca la vulcanizare)

Bineinteles ca am rugamintea sa se aiba grija de ceea ce imprumut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, mersi mult de promptitudine, am primit deja coletul! Urmeaza sa merg la service sa il inmanez mecanicului si sa-i zic sa intrebe de acel cablu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiindca am ajuns la pagina 350, propun (asa cum am facut-o cu cateva pagini in urma) sa scriem cu ce putem ajuta pe ceilalti colegi.

Eu pot sa imprumut pe cine are nevoie cu urmatoarele:

- sidecase-uri cu tot cu suporti (pentru concediu, calatorie)

- carena frontala (pentru cine si-o sparge pe a lui) - eu am una rosie de rezerva, este putin julita pe partea dreapta, intentionez sa o vopsesc argintie sau neagra. Pot sa o si vand daca e nevoie de ea.

- pedala frana

- radiator apa pentru modelul pana in 1996

- pot de asemenea sa imprumut compresor de 24 litri si pistol de vopsit

- diferite scule, chei, tubulare, capre, cric hidraulic tip crocodil sau cu perna de aer (ca la vulcanizare)

Bineinteles ca am rugamintea sa se aiba grija de ceea ce imprumut.

La fel si eu, cine e din C-ta sau din jur, am si eu o presa de volanta care o pot imprumuta. Inca nu o vand ca tot sper ca ma intorc la pegaso... De asemeni, pot ajuta cu manopera+scule (capre, cricuri nu prea am, insa am si eu un compresor, prese de etrieri, pistoale de suflat, pistol cu impact, pistol de vopsit si ce mai gasim). Stau cam prost cu timpul, dar fac un efort pt. un pegasist!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in campina am doi amici care se ocupa cu: vopsitorie profesionala si sablare -pot sprinii pe cine doreste

Sincer mobra mea am facut-o eu dar cred ca anul acesta in toamna intra la profesionisti...

-donez oglinda dreapta , folosita - livrez prin posta romana fara ramburs , astept o bere cand ne intalnim

- execut garnitura dublura pahare carburator Mikuni BST 33 , la mine functioneaza-pt cei in suferinta nu se percepe taxa



in campina am doi amici care se ocupa cu: vopsitorie profesionala si sablare -pot sprinii pe cine doreste

Sincer mobra mea am facut-o eu dar cred ca anul acesta in toamna intra la profesionisti...

-donez oglinda dreapta , folosita - livrez prin posta romana fara ramburs , astept o bere cand ne intalnim

- execut garnitura dublura pahare carburator Mikuni BST 33 , la mine functioneaza-pt cei in suferinta nu se percepe taxa

dublura e din clingherit..



problema grava:

am verificat nivelul de ulei ,este peste maxim

am introdus 2l si atat azi dupa o cursa pe DN 1 am verificat ,,,,,peste maxim

dupa RAR duc la verificat supape, un pic scoate fum..

post-78987-0-11849600-1399135460_thumb.jpg

post-78987-0-55857400-1399135465_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

problema grava:

am verificat nivelul de ulei ,este peste maxim

am introdus 2l si atat azi dupa o cursa pe DN 1 am verificat ,,,,,peste maxim

dupa RAR duc la verificat supape, un pic scoate fum..

Fa-i un test de compresie prima data si urmareste acul testerului sa nu scada. Daca scade poate insemna mai multe lucruri; garnitura arsa, supape care nu inchid sau set motor uzat. Ca sa elimini ipoteza setului motor uzat, la a doua testare se injecteaza putin uleui de motor in cilindru. Rolul lui este sa etanseze spatiul dintre piston si cilindru.

Orice mecanic ar trebui sa aibe un tester, roaga-l frumos pe unu' sa te ajute.

Scosul fumului poate fi si o consecinta a faptului ca uleiul este peste maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-i un test de compresie prima data si urmareste acul testerului sa nu scada. Daca scade poate insemna mai multe lucruri; garnitura arsa, supape care nu inchid sau set motor uzat. Ca sa elimini ipoteza setului motor uzat, la a doua testare se injecteaza putin uleui de motor in cilindru. Rolul lui este sa etanseze spatiul dintre piston si cilindru.

Orice mecanic ar trebui sa aibe un tester, roaga-l frumos pe unu' sa te ajute.

Scosul fumului poate fi si o consecinta a faptului ca uleiul este peste maxim.

cand am schimbat uleiul acum o luna nivelul era ok intre min si max dar la aceasta verificare , dupa ce am incins-o bine , am constatat nivel crescut..

azi am pus ceva benzina de la Rompetrol E-fix si un aditiv de curatat supape, injectoare , etc , Nu am luat unul super gen Motul sau Metabond dar afara e vreme de vreme asa ca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoase scaritele. Unde gasesc si eu o scarita pe partea dreapa pentru pasager? Si pentru pilot cauciucurile de pe scarite? Nu am gasit la dezmembrari.
Si eu lucrez la a mea, pregatesc tobele pentru vopsit ca erau pline de rugina.

Spor la mesterit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee ce mi sa intanplat la motor? Mergeam cu 130 140 km la ora si incepu sami bata in motor dar acum nu mai imi da nici scanteie la bujie si imi mananca curentul din baterie si filtrul de ulei il gasii spart datimi o idee VA MULTUMESD



SUNT DISPERAT CA NU STIU CE ARE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee ce mi sa intanplat la motor? Mergeam cu 130 140 km la ora si incepu sami bata in motor dar acum nu mai imi da nici scanteie la bujie si imi mananca curentul din baterie si filtrul de ulei il gasii spart datimi o idee VA MULTUMESD

 

SUNT DISPERAT CA NU STIU CE ARE

Nu pot spune cauza spargerii filtrului dar cred ca bucati din filtru au lovit senzorull de impulsuri si l-au distrus. Scoate-l si verifica-l, e pe partea dreapta a motorului.Nu pot sa-mi inchipui de ce consuma bateria.

P.S Shit happenes, acum cateva posturi ne dojeneai ca ni se strica motoarele. Nu e vorba doar de cum le intretine omul ci si de hazard si de legile fizicii. Sunt fiare in miscare cu forte violente pe ele.

Tine-ne la curent cu ce gasesti acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum iti explllllici bataia in motor? iar filtrul cand lam desfacut a iesit capacul din el adica un capac din cele doua in rest nu lipseste nimic din el



pistonul lucreaza nu e blocat sau ambielajjjjjul



o fi si CDI ul/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI?



BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE



FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA



DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE



TOATE ASTEA DUPA CE AM ALIMENTAT SI AM LUOATO LA ALERGAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI?

 

BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE

 

FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA

 

DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE

Nu mai pornii motorul!

In primul rand, desfa capacul de pe dreapta, pe partea cu volanta.

In urma cu cateva zile, cautai bendix pornire. Esti sigur ca montajul a fost facut corect? Sau nu ati strans bine volanta, a rupt cama si s-a invartit pe vibrochen?

Daca e ok bendix-ul si volanta, ramane varianta de cuzinet palier belit de la lipsa de ungere.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...