SorinRadu Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 (editat) de ce o pui in cui/ Sorine Vorba vine "in cui", mai degraba o vand. Motivul este strict financiar, dupa ce am avut grija sa ma bag in niste belele. Acum incep si cu echipamentul. De asta ma despart mai greu fiindca efortul financiar la vremea aia a fost destul de mare, mai ales pt. castile pe care le dau. Editat Mai 2, 2014 de SorinRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Dai separat modulul de N-Com ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Dai separat modulul de N-Com ? Sper s-o dau cu totul, nu vreau sa le dezmembrez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 (editat) Vrea cineva o vacuta? Sau de fapt un lup in hainute de oita (oaie sintetica) http://olx.ro/oferta/vand-aprilia-pegaso-650-sau-schimb-cu-atv-diferenta-din-partea-mea-ID1LSEF.html#123b192e0b Editat Mai 2, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Pacat de investitia facuta,Sorine. Numai ca uneori trebuie sa mai facem si compromisuri in viata. sper sa te pui pe picioare. P.S. castile arata exceptional,dar sunt departe de bugetul meu. Incearca si pe sectiunea Bursa,ca sunt doritori pentru casti de calitate. DaShmutz,m-ai facut sa rad. Oare cum o fi pe ploaie cu blana imbibata de apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 motorul ala... m-a facut sa rad groaznic pe cand aveam 19 ani si mergeam spre ungaria pentru prima oara. dormea la fel, intr-o benzinarie. si era asa de imbacsita blana aia. dar tot arata amuzant. I'd hit it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 are cineva roata libera de vanzare in definitiv sau de unde pot sa o cumpar/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Incearca pe dezmembrari in sectiunea Bursa.E posibil sa se potriveasca si cea de Bmw F659,dar nu bag mana in foc. Ai sanse mai mari sa gasesti de Bmw, pentru ca sunt mai multe la dezmembrat. Nu stiu unde au disparut anunturile cu Pegaso,ca in toamna erau vreo 5 De BMW F650,ca nu ma lasa sa corectez de pe telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Pacat de investitia facuta,Sorine. Numai ca uneori trebuie sa mai facem si compromisuri in viata. sper sa te pui pe picioare. P.S. castile arata exceptional,dar sunt departe de bugetul meu. Incearca si pe sectiunea Bursa,ca sunt doritori pentru casti de calitate. Merci, Eungen. "Belelele" in care am intrat, sunt doua mini concedii; unu' la Roma si altu' in Grecia, cel din urma fiind o mini vacanta mai mare; 10 zile LD. La vremea cand am platit pt. ele (avion, cazare) aveam perspective financiare, care acum sunt mult prea indepartate (dincolo de linia orizontului, as spune:)) ). Nu vreau sa pierd banii dar mai mult de-atat, vreau sa ma duc iar singura solutie este cea pe care o stii; vanzarea caprei si a unei parti din echipament. Asta pt. ca nu se poate cu dansa-n poponeata si cu sufletu-n rai. Deci nu sunt chiar belele, sa nu ma compatimiti. De revenit imi revin eu, nu ma dau la o parte de la nici un fel de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Fiindca am ajuns la pagina 350, propun (asa cum am facut-o cu cateva pagini in urma) sa scriem cu ce putem ajuta pe ceilalti colegi. Eu pot sa imprumut pe cine are nevoie cu urmatoarele: - sidecase-uri cu tot cu suporti (pentru concediu, calatorie) - carena frontala (pentru cine si-o sparge pe a lui) - eu am una rosie de rezerva, este putin julita pe partea dreapta, intentionez sa o vopsesc argintie sau neagra. Pot sa o si vand daca e nevoie de ea. - pedala frana - radiator apa pentru modelul pana in 1996 - pot de asemenea sa imprumut compresor de 24 litri si pistol de vopsit - diferite scule, chei, tubulare, capre, cric hidraulic tip crocodil sau cu perna de aer (ca la vulcanizare) Bineinteles ca am rugamintea sa se aiba grija de ceea ce imprumut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Eugen, mersi mult de promptitudine, am primit deja coletul! Urmeaza sa merg la service sa il inmanez mecanicului si sa-i zic sa intrebe de acel cablu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Fiindca am ajuns la pagina 350, propun (asa cum am facut-o cu cateva pagini in urma) sa scriem cu ce putem ajuta pe ceilalti colegi. Eu pot sa imprumut pe cine are nevoie cu urmatoarele: - sidecase-uri cu tot cu suporti (pentru concediu, calatorie) - carena frontala (pentru cine si-o sparge pe a lui) - eu am una rosie de rezerva, este putin julita pe partea dreapta, intentionez sa o vopsesc argintie sau neagra. Pot sa o si vand daca e nevoie de ea. - pedala frana - radiator apa pentru modelul pana in 1996 - pot de asemenea sa imprumut compresor de 24 litri si pistol de vopsit - diferite scule, chei, tubulare, capre, cric hidraulic tip crocodil sau cu perna de aer (ca la vulcanizare) Bineinteles ca am rugamintea sa se aiba grija de ceea ce imprumut. La fel si eu, cine e din C-ta sau din jur, am si eu o presa de volanta care o pot imprumuta. Inca nu o vand ca tot sper ca ma intorc la pegaso... De asemeni, pot ajuta cu manopera+scule (capre, cricuri nu prea am, insa am si eu un compresor, prese de etrieri, pistoale de suflat, pistol cu impact, pistol de vopsit si ce mai gasim). Stau cam prost cu timpul, dar fac un efort pt. un pegasist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 in campina am doi amici care se ocupa cu: vopsitorie profesionala si sablare -pot sprinii pe cine doreste Sincer mobra mea am facut-o eu dar cred ca anul acesta in toamna intra la profesionisti... -donez oglinda dreapta , folosita - livrez prin posta romana fara ramburs , astept o bere cand ne intalnim - execut garnitura dublura pahare carburator Mikuni BST 33 , la mine functioneaza-pt cei in suferinta nu se percepe taxa in campina am doi amici care se ocupa cu: vopsitorie profesionala si sablare -pot sprinii pe cine doreste Sincer mobra mea am facut-o eu dar cred ca anul acesta in toamna intra la profesionisti... -donez oglinda dreapta , folosita - livrez prin posta romana fara ramburs , astept o bere cand ne intalnim - execut garnitura dublura pahare carburator Mikuni BST 33 , la mine functioneaza-pt cei in suferinta nu se percepe taxa dublura e din clingherit.. problema grava: am verificat nivelul de ulei ,este peste maxim am introdus 2l si atat azi dupa o cursa pe DN 1 am verificat ,,,,,peste maxim dupa RAR duc la verificat supape, un pic scoate fum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 problema grava: am verificat nivelul de ulei ,este peste maxim am introdus 2l si atat azi dupa o cursa pe DN 1 am verificat ,,,,,peste maxim dupa RAR duc la verificat supape, un pic scoate fum.. Fa-i un test de compresie prima data si urmareste acul testerului sa nu scada. Daca scade poate insemna mai multe lucruri; garnitura arsa, supape care nu inchid sau set motor uzat. Ca sa elimini ipoteza setului motor uzat, la a doua testare se injecteaza putin uleui de motor in cilindru. Rolul lui este sa etanseze spatiul dintre piston si cilindru. Orice mecanic ar trebui sa aibe un tester, roaga-l frumos pe unu' sa te ajute. Scosul fumului poate fi si o consecinta a faptului ca uleiul este peste maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Dezmebrez 2x Aprilia pegaso GA 1994.Toate piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Fa-i un test de compresie prima data si urmareste acul testerului sa nu scada. Daca scade poate insemna mai multe lucruri; garnitura arsa, supape care nu inchid sau set motor uzat. Ca sa elimini ipoteza setului motor uzat, la a doua testare se injecteaza putin uleui de motor in cilindru. Rolul lui este sa etanseze spatiul dintre piston si cilindru. Orice mecanic ar trebui sa aibe un tester, roaga-l frumos pe unu' sa te ajute. Scosul fumului poate fi si o consecinta a faptului ca uleiul este peste maxim. cand am schimbat uleiul acum o luna nivelul era ok intre min si max dar la aceasta verificare , dupa ce am incins-o bine , am constatat nivel crescut.. azi am pus ceva benzina de la Rompetrol E-fix si un aditiv de curatat supape, injectoare , etc , Nu am luat unul super gen Motul sau Metabond dar afara e vreme de vreme asa ca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Si uite ce face APRILIST-ul cand ploua afara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Foarte frumoase scaritele. Unde gasesc si eu o scarita pe partea dreapa pentru pasager? Si pentru pilot cauciucurile de pe scarite? Nu am gasit la dezmembrari.Si eu lucrez la a mea, pregatesc tobele pentru vopsit ca erau pline de rugina. Spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Vezi mai sus ca tocmai a inceput dezmembrarea pentru 2 motoare din 1994, cred ca scaritele sunt la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 are cineva idee ce mi sa intanplat la motor? Mergeam cu 130 140 km la ora si incepu sami bata in motor dar acum nu mai imi da nici scanteie la bujie si imi mananca curentul din baterie si filtrul de ulei il gasii spart datimi o idee VA MULTUMESD SUNT DISPERAT CA NU STIU CE ARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 are cineva idee ce mi sa intanplat la motor? Mergeam cu 130 140 km la ora si incepu sami bata in motor dar acum nu mai imi da nici scanteie la bujie si imi mananca curentul din baterie si filtrul de ulei il gasii spart datimi o idee VA MULTUMESD SUNT DISPERAT CA NU STIU CE ARE Nu pot spune cauza spargerii filtrului dar cred ca bucati din filtru au lovit senzorull de impulsuri si l-au distrus. Scoate-l si verifica-l, e pe partea dreapta a motorului.Nu pot sa-mi inchipui de ce consuma bateria. P.S Shit happenes, acum cateva posturi ne dojeneai ca ni se strica motoarele. Nu e vorba doar de cum le intretine omul ci si de hazard si de legile fizicii. Sunt fiare in miscare cu forte violente pe ele. Tine-ne la curent cu ce gasesti acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 cum iti explllllici bataia in motor? iar filtrul cand lam desfacut a iesit capacul din el adica un capac din cele doua in rest nu lipseste nimic din el pistonul lucreaza nu e blocat sau ambielajjjjjul o fi si CDI ul/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 A, deci nu e spart in adevaratul sens al cuvantului. "Bataia" n-are cum sa fie decat de natura mecanica deci CDI-ul nu are legatura cu ea. Descrie putin acea "bataie" totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI? BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE TOATE ASTEA DUPA CE AM ALIMENTAT SI AM LUOATO LA ALERGAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI? BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE Nu mai pornii motorul! In primul rand, desfa capacul de pe dreapta, pe partea cu volanta. In urma cu cateva zile, cautai bendix pornire. Esti sigur ca montajul a fost facut corect? Sau nu ati strans bine volanta, a rupt cama si s-a invartit pe vibrochen? Daca e ok bendix-ul si volanta, ramane varianta de cuzinet palier belit de la lipsa de ungere. Editat Mai 5, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.