Geamanu Alin Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Oooo,da!Viitorul consta in fuga-n munti,ca-n codrii(codrul ERA frate cu romanul)nu-i mai loc deloc,ei nemaiexistand! No sa mai existe nici munti.Am inceput sa facem biserici ocolo in varf , ca mai apoi "taranu" sa zica ca vrea drum ca sa ajunga acolo cu masina ca de a uitat sa mearga pe jos...De parca daca te duci intr-un palc de mesteceni , acolo singur , nu te aude D-zeu , trebuie neaparat biserica.Nu ne mai putem ruga la Dumnezeu dact in biserici..... » Post actualizat in 05 Oct 2014 13:06 as fi mers , dar am avut ceva prbl si stau prost cu banii.De la mine sunt aproape 170-180 km dus intors si nu-mi permit sa scot mobra la plimbare Oricum e prima cursa , nu cred ca o sa fie chiar misto , poate la anul cand circuitul va fi mai lung si poate si ceva tribune . Cum bugetul de la sfarsitul saptamanii a fost redus datorita unor alte investitii casnice , totusi am gasit timp frumos si ceva "malai " pentru o tura in zona .Iarasi zona adiacenta Campinei ofera trasee complete pentru o plimbare mixta: sosea , enduro , curbe.Astazi am executat traseul Campina ,Urleta , Mislea , Bustenari , Telega retur .A fost o zi placuta , destul de cald si dupa ce ne-am pus ciorapeii moto , mi-am luat mandrele si hai la drum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: Dupa cum v-am promis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 No sa mai existe nici munti.Am inceput sa facem biserici ocolo in varf , ca mai apoi "taranu" sa zica ca vrea drum ca sa ajunga acolo cu masina ca de a uitat sa mearga pe jos...De parca daca te duci intr-un palc de mesteceni , acolo singur , nu te aude D-zeu , trebuie neaparat biserica.Nu ne mai putem ruga la Dumnezeu dact in biserici..... » Post actualizat in 05 Oct 2014 13:06 Cum bugetul de la sfarsitul saptamanii a fost redus datorita unor alte investitii casnice , totusi am gasit timp frumos si ceva "malai " pentru o tura in zona .Iarasi zona adiacenta Campinei ofera trasee complete pentru o plimbare mixta: sosea , enduro , curbe.Astazi am executat traseul Campina ,Urleta , Mislea , Bustenari , Telega retur .A fost o zi placuta , destul de cald si dupa ce ne-am pus ciorapeii moto , mi-am luat mandrele si hai la drum.... in spatele meu se vad niste sonde , active inca , si pe acolo am urcat si am trecut dealul.Drept sa spun s-a comportat bine Aprilica, chiar la deal pe pietris gros , drapant , si apropos ce spunem mai devreme cu sistemul de valori , dupa ce am mers prin padure , am urcat un deal am vazut un morman de gunoaie aruncate la marginea drumului;mi-am dat seama ca am dat de "civilizatie", in 200 m prima casa.... » Post actualizat in 05 Oct 2014 14:18 traseul aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Salutare, acum putin timp am cumparat o aprilia pegaso 650 din 96" si as vrea sa o cobor putin din suspensia spate fiindca ajung doar cu varfurile jos si e cam greu in panta, se poate sa o cobor vreo 5 cm doar din suspensie ? fara alte modificari ? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: RoSBK Motorpark Romania: Dupa cum v-am promis bun bun , e un inceput pentru Romania dar pana a fi cu adevarat un circuit cred ca va mai dura 10 ani , nu ca nu ar fi vointa ci pentru ca trebuie sa construim "Catedrala Neamului" , Biserica de la Babele din muntii Bucegi , si ma rog alte tampenii de'astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Catedrala Mantuirii Neamului e cea mai importanta, atatia bani intr-o cladire fara sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Catedrala Mantuirii Neamului e cea mai importanta, atatia bani intr-o cladire fara sens. corect ! Neamul se mantuieste prin faptele drepte si cinstite pe care la face , iar Dumnezeu isi pune mana pe aceeia care , cu credinta , lupta pentru interesul comum al tuturor nu acela meschin al unui grup restrans...asa ca neamul nostru nu va fi bine niciodata , Istoria Romanilor este proba veritabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Catedrala Mantuirii Neamului e cea mai importanta, atatia bani intr-o cladire fara sens. Nu-i chiar fara sens.....daca nu spalam bani cu droguri.....o facem legal cu biserici.Si merge bine de cativa ani incoace!Ajuta D-zeu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Catedrala Mantuirii Neamului e cea mai importanta, atatia bani intr-o cladire fara sens. a fost Ok la cursa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Salutare, acum putin timp am cumparat o aprilia pegaso 650 din 96" si as vrea sa o cobor putin din suspensia spate fiindca ajung doar cu varfurile jos si e cam greu in panta, se poate sa o cobor vreo 5 cm doar din suspensie ? fara alte modificari ? multumesc. Salut.Bine ai venit printre noi. Mobra se mai coboara din juguri. Slabesti toate cele 8 suruburi imbus de la juguri si ori apesi pe ghidon progresiv sus-jos, fara sa te urci pe ea, fie iti iei un ciocan de cauciuc cu care bati usor in juguri. La cel de jos nu ai acces decat daca dai carena jos sau folosesti un lemn de esenta tare, gen picior de masa cum se faceau odata. Ai grija sa fie egal in ambele parti, cobori cate 1-2 mm, apoi te muti pe partea cealalta si tot asa. Mai ai varianta unei furci de ML, model dupa '97, care daca nu ma insel e mai scurta cu 21 cm. Ai si varianta de a duce saua la un tapițer, care iti va taia cativa cm din buretele de la sa. Succes! Dragilor, eu inca astept de 6 săptămâni roata mare dintata de la bendix. Urla adrenalina in mine ca pierd sezonul. Asa e cand te bazezi pe prieteni... Revin cu intrebarea:nu are nimeni un Flywheel model dupa '97 defect, pe care sa-l rectific la strungaria de la United Motors? In fine, Alin, felicitari pentru plimbare si ca iti obișnuiești doamna. A mea s-a lecuit, nu-i place neam....Fa ceva totusi cu cauciucurile alea. Cristiane, sper ca esti pe "val" cu recuperarea. » Post actualizat in 05 Oct 2014 17:51 In privinta ridicarii mastodomtilor religioși, se merge pe ideea cantității si a devenit deja o afacere...religia in sine e impinsa pe alt făgaș, prin denaturare si indobitocire. Pacat. Pana la urma , credinta trebuie sa o ai in suflet și in tot ceea ce faci, prin corectitudine,respect de sine si al celor din jur, precum si al valorilor familiale. Ușor, ușor, se pierd. » Post actualizat in 05 Oct 2014 17:55 Victor, superb. Daca aveam mobra functionala, aș fi mers și eu. Dupa 25 de ani, incep sa apara si la noi semne de implicare a sponsorilor in motorsport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Da Alin, a fost frumos! Efectiv prima cursa a inceput la 13:00, dar n-am putut sta pana la sfarsit, am mai avut treaba prin Bucuresti. Mi-ar place sa ridice tribune sa poti vedea efectiv tot circuitul + panouri sa stii cine pe ce loc e, chiar daca ar fi cu bilet, tot as plati sa vad asa ceva. A, si drumul, neaparat trebuie asfaltat, daca ploua cu o zi inainte sau ceva nu mai ajungi pana la circuit si sunt doar 1-2 km de drum neasfaltat ) Pe site-ul lor zice ca circuitul va fi deschis publicului pe viitor, contra unei sume de bani, bineinteles. Interesant, m-as da o data acolo, dar nu cu Pegaso ca n-are sens ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) Salut. Bine ai venit printre noi. Mobra se mai coboara din juguri. Slabesti toate cele 8 suruburi imbus de la juguri si ori apesi pe ghidon progresiv sus-jos, fara sa te urci pe ea, fie iti iei un ciocan de cauciuc cu care bati usor in juguri. La cel de jos nu ai acces decat daca dai carena jos sau folosesti un lemn de esenta tare, gen picior de masa cum se faceau odata. Ai grija sa fie egal in ambele parti, cobori cate 1-2 mm, apoi te muti pe partea cealalta si tot asa. Mai ai varianta unei furci de ML, model dupa '97, care daca nu ma insel e mai scurta cu 21 cm. Ai si varianta de a duce saua la un tapițer, care iti va taia cativa cm din buretele de la sa. Succes! Deci din suspensia pe spate nu se poate... orice as face ? O sa duc saua la un tapiter iar daca tot nu e destul o sa incerc si varianta cu jugul.. eu as fi vrut sa o las putin de spate. ps: pe fata am furca up-sidedown Multumesc. Editat Octombrie 5, 2014 de 3m-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 La amortizorul spate, poti compresa aproape de maxim arcul, adica slabesti contrapiulita si strangi piulita de jos la maxim, apoi contrapiulita. In acelasi timp, coboară, dar devine si mai rigidă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Ok, o sa incerc metoda asta.. multumesc. Atasez si o poza... nu se vede prea bine dar cam asa stau pe ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Salut. Bine ai venit printre noi. Mobra se mai coboara din juguri. Slabesti toate cele 8 suruburi imbus de la juguri si ori apesi pe ghidon progresiv sus-jos, fara sa te urci pe ea, fie iti iei un ciocan de cauciuc cu care bati usor in juguri. La cel de jos nu ai acces decat daca dai carena jos sau folosesti un lemn de esenta tare, gen picior de masa cum se faceau odata. Ai grija sa fie egal in ambele parti, cobori cate 1-2 mm, apoi te muti pe partea cealalta si tot asa. Mai ai varianta unei furci de ML, model dupa '97, care daca nu ma insel e mai scurta cu 21 cm. Ai si varianta de a duce saua la un tapițer, care iti va taia cativa cm din buretele de la sa. Succes! Dragilor, eu inca astept de 6 săptămâni roata mare dintata de la bendix. Urla adrenalina in mine ca pierd sezonul. Asa e cand te bazezi pe prieteni... Revin cu intrebarea:nu are nimeni un Flywheel model dupa '97 defect, pe care sa-l rectific la strungaria de la United Motors? In fine, Alin, felicitari pentru plimbare si ca iti obișnuiești doamna. A mea s-a lecuit, nu-i place neam....Fa ceva totusi cu cauciucurile alea. Cristiane, sper ca esti pe "val" cu recuperarea. » Post actualizat in 05 Oct 2014 17:51 In privinta ridicarii mastodomtilor religioși, se merge pe ideea cantității si a devenit deja o afacere...religia in sine e impinsa pe alt făgaș, prin denaturare si indobitocire. Pacat. Pana la urma , credinta trebuie sa o ai in suflet și in tot ceea ce faci, prin corectitudine,respect de sine si al celor din jur, precum si al valorilor familiale. Ușor, ușor, se pierd. » Post actualizat in 05 Oct 2014 17:55 Victor, superb. Daca aveam mobra functionala, aș fi mers și eu. Dupa 25 de ani, incep sa apara si la noi semne de implicare a sponsorilor in motorsport. stiu, nu sunt pentru ce vreau eu si pe de alta parte sunt cam duse isa bugetul m-a facut sa aman pana la anul cand de fapt trebuie sa schimb si kitul de lant asta e » Post actualizat in 06 Oct 2014 14:39 Ok, o sa incerc metoda asta.. multumesc. Atasez si o poza... nu se vede prea bine dar cam asa stau pe ea . trebuia sa-ti iei o motocicleta mai mica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) O cobor eu cumva sau poate mai cresc intre timp ps : Nu ma deranjeaza foarte tare inaltimea ei de acum dar pentru linistea mea. Editat Octombrie 6, 2014 de 3m-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Stai linistit,ca si eu in armata[ultima masuratoare]aveam 1.67cm inaltime si asta nu m-a impiedicat sa calaresc Pegaso de 3 ani incoace,cate unul in fiecare an.Tot cu ambele varfuri ajung si eu,...dar o mai iau si pe doamna la plimbare si se mai lasa mobra....ca sa ajung mai bine jos. Asa ca nu te mai stresa ! Editat Octombrie 6, 2014 de vali1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 A fost frumos. Acum am vazut ca lasa si pe doritori pe pista, weekend-ul asta care vine...dar au niste tarifeeee... Sambata, 11 octombrie, va asteptam la primul track day auto-moto public, organizat pe Circuitul Motor Park Romania Evenimentul este organizat de cluburile sportive Firemotorsport (MOTO) si Willimsport (AUTO) Taxe de participare: Taxa auto - 450 lei Taxa moto - 315 lei Boxa - 450 lei Transponder (optional) - 45 lei Echipament obligatoriu: Auto - Casca de protectie Moto - Echipament complet de protectie (casca, costum, manusi, ghete) Pentru inscrieri AUTO, contactati - Willi Nicolae mexxmotors@gmail.com / 0744.311.237 Pentru inscrieri MOTO, contactati - Ionut Mistode ionut@firemotorsport.ro / 0723.172.369 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Am zis ca am avut la masuratorile pt. armata......dar de atunci sigur am mai intrat la apa. Ca mai inalt sigur nu sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Nici eu nu m-am inaltat, dar m-am marit cu 40 de kilograme... Victor, alea sunt preturile pentru concurenți. Intrarea pentru vizitatori nu poate depăși 10 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Alea sunt preturile ca sa te dai pe circuit (daca ai cu ce, bineinteles). Dar tot mi se par piperate... Vizitatorii "intra" gratis, ca de obicei, adica mergi langa gard si te uiti. » Post actualizat in 06 Oct 2014 17:32 Acel sunet de 2T, 500 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 O cobor eu cumva sau poate mai cresc intre timp ps : Nu ma deranjeaza foarte tare inaltimea ei de acum dar pentru linistea mea. nu mai umbla la ea , de fapt te incomodeaza un pic atunci cant te urci pe ea , dar cred ca la mers stai bine in sa.Dac umbli pe la jugul din fata si pe la amortizor spate , vei schimba ciclistica si vei avea surprize de obicei supravirare asa ca las-o asa .Cat despre modificarea seii poate ar fi o solutie , de moment , daca ai bani.E doar o parere si te sfatuiesc sa asculti mai multe, apoi alegi ce crezi , asta e viata o optiune , norocul tau ca, aici ,ai de unde alege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 O cobor eu cumva sau poate mai cresc intre timp ps : Nu ma deranjeaza foarte tare inaltimea ei de acum dar pentru linistea mea. "Preparati" dintr-o platbanda o cheie cam asa: si detensioneaza arcul de la amortizorul spate. Apoi urca si amortizoarele fata vreo 2-3 cm asa cum ti-a fost explicat mai devreme. Vezi ca e posibil sa fie nevoie sa scurtezi cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 ci max 30 mm. (E tot aia!) asa este -E TOT AIA , deci aveam dreptate -trebuia sa-ti iei o mobra mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Ar mai fi o solutie, am vazut la TIR-uri. Cand nu au loc pe sub un pod sau ceva, dezumfla cauciucurile si astfel castiga cativa centimetri buni. Acum, serios vorbind, inainte de a lua o Aprilie asa inalta, nu ai probat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.