Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salutare! Caut sa cumpar cate ceva. In caz de aveti sau cunoasteti pe cineva ca vine anuntati-ma si pe mine. Multumesc mult!

 

1. Costum din piele format din 2 bucati, touring daca se poate cu protectii soft.

2. Amortizor spate Aprilia Pegaso 650 GA.

3. Bocanci/cizme Enduro-touring.

n-o mai vinzi?

Vrei echipament nou sau SH ?

» Post actualizat in 04 Feb 2015 15:36

n-o mai vinzi?

Vrei echipament nou sau SH ?

un costum sh, piele , doua bucati , am vazut in Campina cred ca e masura M , nu stiu pret , dar ma interesez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hello baieti,

din ciclul: daca tot am scos saua hai sa dam si bascula jos, m-am apucat sa desfac cam tot de pe spate... uite ce a iesit:

 

post-18232-0-41045300-1423084675_thumb.jpg

 

si cam asta a mai ramas!

 

post-18232-0-89184700-1423084816_thumb.jpg

 

Una peste alta totul e bine, nu am gasit nimic dezastruos. Am mai "vizitat" zona in februarie 2006:

 

post-18232-0-38408700-1423085631_thumb.jpg post-18232-0-47766800-1423085744_thumb.jpg

 

Am fost placut surprins sa vad ca toti rulmentii cu ace erau inca gresati (dupa 9 ani), dar pentru ca pe vremea aceea nu aveam cu ce sa-i inlocuiesc, uzura s-a accentuat si au aparut "jocuri". Acum am sa-i cumpar rulmenti si simeringuri noi.

 

Avem 3 tipuri de rulmenti si 2 tipuri de simeringuri pe bascula spate:

 

post-18232-0-36865500-1423086118_thumb.jpg post-18232-0-25356900-1423086135_thumb.jpg

 

Am gasit pe e-bay.co.uk cu 2 lire, ma duc maine prin oras sa vad cu ce preturi le gasesc pe aici.

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo !

Multumim pentru poze. Vor fi de foarte mare ajutor celor care isi vor desface si ei bascula.

Eu cand am nevoie de rulmenti buni si semeringuri merg la Badi, pe str. Laminorului (e si aproape de mine - dar sunt importatori SKF si Loctite).

https://badi.ro/

Nu stiu daca gasesti in alta parte mai ieftin. Da-le un telefon si afli daca au pe stoc ce te intereseaza, ca sa nu bati drumul degeaba.

P.S.

S-ar putea sa aiba si oringuri pentru carburator, rezistente la benzina.

Merita intrebat, mai ales ca le stii dimensiunile.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit rulmenti la un magazin de pe sos Giurgiului, ~ 20 lei rulmentul cu ace si ~ 9 lei simeringul. Pe e-bay piesele erau ceva mai ieftine, dar trebuia sa astept 3-4 saptamani pana veneau!

 

@motan

uite poza cu amortizorul, l-am demontat ca sa-l spal si ca sa vad cum functioneaza reglajul hidraulic pentru arc. Din pacate, tipul nostru de amortizor nu are supapa ca sa poti desface cilindrul si sa-i schimbi uleiul!

 

post-18232-0-29671000-1423150648_thumb.jpg

 

Daca-l vrei il montez si ti-l trimit.

 

Uite cum fac altii:

 


» Post actualizat in 05 Feb 2015 16:00

@ cristian1

buna treaba cu gresoarele dar nu merg pentru toti rulmentii, unele lagare sunt formate din 2 rulmenti cu un spatiu intre ei de 5-6mm, aici e perfect daca pui gresorul in acest spatiu, dar ce te faci in lagarele care nu au decat un rulment incadrat de 2 simeringuri fara nici un fel de spatiu?

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spun s-o faci,caci,cine stie din 1994 cand a fost fabricata,cand a mai fost gresata in acele puncte!Poate chiar niciodata!

Un prieten de-al meu si-a filetat gresoare in bascula si baga regulat(4-5 ani)vaselina cu decalimetru(pompa de vaselina).

Se cheamă tecalemit nu decalimetru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va certati: DECALIMETRU = TECALEMIT, e simplu de verificat, dai o cautare pe GOAGAL si te uiti pe IMAGINI.

 

Confuzia vine ca si la XEROX = COPIATOR desi una e firma producatoare iar celalat termen descrie masina de copiat! In cazul nostru firma TECALEMIT este cea care fabrica DECALIMETRE.

 

Oricum multumim domnului PANA... nu stiam ca ne citesc si cei cu KTM! Se pare ca suntem interesanti, cu cat mai multi cu atat mai bine!

 

:hug:

 

Oricum, si eu sunt dintre cei care intorc capul dupa un KTM aranjat... apropo am vazut vara trecuta un model cu BASCULA DE PLASTIC, nu-mi venea sa cred si totusi era de PLASTIC!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul de frana spate mi l-am cumparat nou de la United Motors prin 2008.

Am preferat sa il pun nou fiindca este o piesa care se defecteaza destul de des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut probleme cu acel senzor de frana.....dar cineva mi-a dat o idee pe care am si pus-o in practica.

Un senzor de frana de la pedala de Dacie,7 ron si 2 ore de lucru,cu tot cu povesti si suc.

Poze mai jos.Pe prima poza daca se da zoom se vede lucrarea si....chiar a iesit bine,plus ca se poate regla mult mai ok cat de repede sa se aprinda stopul.Cel original nu am gasit sub 180 ron.La un Pegaso chiar doua am cumparat.Asta de Dacie de bine de rau daca nu tine o viata,cumperi altul si in 10 minute ii si montat in locul celuilat.

Editat de vali1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@victor_peg

Si eu am avut probleme cu acel senzor si l-am inlocuit cu un microswitch. Intre timp am adunat cateva date despre piesa originala, poate te ajuta:

 

- producator: BRITON;

- tip contact: normal deschis;

- presiunea de aclansare: 5 bar;

- cod Aprilia: AP8124479

- cod OEM: 556003

 

post-18232-0-30349800-1423244342_thumb.jpg post-18232-0-52114300-1423244374_thumb.jpg post-18232-0-79404200-1423244411_thumb.jpg

 

 

Iar acum din ciclul: "Ce am mai demontat azi?" avem:

 

Cricul lateral: post-18232-0-21049100-1423244570_thumb.jpg contactul de pe cric: post-18232-0-92125000-1423244584_thumb.jpg

 

Cricul central: post-18232-0-94128000-1423244596_thumb.jpg

 

Pompa de frana de pe spate: post-18232-0-34226400-1423244991_thumb.jpg

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma care-i starea amortizorului? Din pacate am mai avut unul de genul si m-a tinut 2 luni, ghinion. Sper la altul mai bun si totusi nu-mi permit sa cumpar unul nou care costa 1300lei :|


» Post actualizat in 06 Feb 2015 20:19

Am uitat! Scuze! La multi aaaani!!! Toate cele bune in noul an cu multi km si asfalt cat mai uscat fara gropi, caini,etc.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot uit dar nu dau de el ...


» Post actualizat in 06 Feb 2015 20:31

Da,da,la fel!Subtila aia cu cainele... :crack:

:D


» Post actualizat in 06 Feb 2015 21:01

Mai caut si un crash bar... sau macar o schita sa-l confectionez eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Florin_escu! Bucsile alea de la cricul central unde le-as putea gasi?

Asta-vara mi-am luat un cric central, cu ajutorul lui eugenkawa, dar nu am avut bucsile alea, am pus doar suruburi si merge cam greu, nu se retrage singur complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan

nu stiu sa-ti spun in ce stare este inauntru, este capsulat. Pot sa-ti zic asa:

- vine de pe un motor din '97 cu circa 70000 km la bord;

- partea de amortizare lucreaza, iar surubul de reglaj al intensitatii (din furca de jos) functioaneaza;

- partea de tensionare a arcului (cea desfacuata de mine) este si ea functionala.

 

Cum adica "te-a lasat" amortizorul dupa 2 luni? Da-l incoace sa-l tai sa vedem ce are inauntru... poate pot sa-i pun o supapa si sa-l reconditionez!

 

@victor_peg

nu am idee de unde poti sa iei bucsile gata facute, daca vrei le masor si-ti dau dimensiunile ca sa le comanzi la un strungar, dar abia luni seara.


» Post actualizat in 07 Feb 2015 11:35

Hai sa va dau un extemporal, sa vedem cat de bine va cunoasteti motocicleta!

 

CE AVEM NOI AICI: post-18232-0-77018900-1423307863_thumb.jpg

 

Acum sa va dau un indiciu, deasupra surubului scrie "S --- H".

 

Ei bine este un reglaj al intensitatii de amortizare, practic cat de "repede" sa se miste pe verticala axul amortizorului. Acest surub are 24 de "clic-uri", cand este desfacut la maxim amortizorul se misca usor (adica pozitia S = SOFT), iar daca este strans la maxim amorizorul se misca greu (adica pozitia H = HARD).

 

Acest tip de reglaj nu trebuie confundat (dar trebuie corelat) cu pretensionarea arcului fie ca aceasta este mecanica sau hidraulica.

 

Corelarea se face astfel: cu cat arcul este mai tensionat cu atat amortizorul trebuie sa fie mai tare si invers. Pe undeva prin cartea tehnica scrie ca nu trebuie sa avem un reglaj de arc tare cu amortizor slab.

 

Eu prefer sa le am pe ambele la jumatate si ma simt perfect single sau double dar fara bagaje.

 

Acum hai sa vedem cine stia si cine nu despre acest reglaj... hai, hai cu curaj! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan

nu stiu sa-ti spun in ce stare este inauntru, este capsulat. Pot sa-ti zic asa:

- vine de pe un motor din '97 cu circa 70000 km la bord;

- partea de amortizare lucreaza, iar surubul de reglaj al intensitatii (din furca de jos) functioaneaza;

- partea de tensionare a arcului (cea desfacuata de mine) este si ea functionala.

 

Cum adica "te-a lasat" amortizorul dupa 2 luni? Da-l incoace sa-l tai sa vedem ce are inauntru... poate pot sa-i pun o supapa si sa-l reconditionez!

 

@victor_peg

nu am idee de unde poti sa iei bucsile gata facute, daca vrei le masor si-ti dau dimensiunile ca sa le comanzi la un strungar, dar abia luni seara.

» Post actualizat in 07 Feb 2015 11:35

Hai sa va dau un extemporal, sa vedem cat de bine va cunoasteti motocicleta!

 

CE AVEM NOI AICI: attachicon.gifReglaj amortizor.jpg

 

Acum sa va dau un indiciu, deasupra surubului scrie "S --- H".

 

Ei bine este un reglaj al intensitatii de amortizare, practic cat de "repede" sa se miste pe verticala axul amortizorului. Acest surub are 24 de "clic-uri", cand este desfacut la maxim amortizorul se misca usor (adica pozitia S = SOFT), iar daca este strans la maxim amorizorul se misca greu (adica pozitia H = HARD).

 

Acest tip de reglaj nu trebuie confundat (dar trebuie corelat) cu pretensionarea arcului fie ca aceasta este mecanica sau hidraulica.

 

Corelarea se face astfel: cu cat arcul este mai tensionat cu atat amortizorul trebuie sa fie mai tare si invers. Pe undeva prin cartea tehnica scrie ca nu trebuie sa avem un reglaj de arc tare cu amortizor slab.

 

Eu prefer sa le am pe ambele la jumatate si ma simt perfect single sau double dar fara bagaje.

 

Acum hai sa vedem cine stia si cine nu despre acest reglaj... hai, hai cu curaj! :mexicanwave:

NU STIAM !a recunoaste ca nu sti un lucru nu cred ca e o problema , a spune ca sti dar nu te prea pricepi cred ca e o problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nu e o problema, nici eu nu am stiut pana anul trecu si am mers bine merci!

 

Doar de asta discutam pe forum, ca sa aflam lucruri noi si da, e normal sa studiezi un pic inainte sa postezi, nu de alta dar sigur e cineva care stie si te faci de .... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...