Geamanu Alin Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salutare! Caut sa cumpar cate ceva. In caz de aveti sau cunoasteti pe cineva ca vine anuntati-ma si pe mine. Multumesc mult! 1. Costum din piele format din 2 bucati, touring daca se poate cu protectii soft. 2. Amortizor spate Aprilia Pegaso 650 GA. 3. Bocanci/cizme Enduro-touring. n-o mai vinzi? Vrei echipament nou sau SH ? » Post actualizat in 04 Feb 2015 15:36 n-o mai vinzi? Vrei echipament nou sau SH ? un costum sh, piele , doua bucati , am vazut in Campina cred ca e masura M , nu stiu pret , dar ma interesez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Mno, pai fu si ziua mea fie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Hello baieti, din ciclul: daca tot am scos saua hai sa dam si bascula jos, m-am apucat sa desfac cam tot de pe spate... uite ce a iesit: si cam asta a mai ramas! Una peste alta totul e bine, nu am gasit nimic dezastruos. Am mai "vizitat" zona in februarie 2006: Am fost placut surprins sa vad ca toti rulmentii cu ace erau inca gresati (dupa 9 ani), dar pentru ca pe vremea aceea nu aveam cu ce sa-i inlocuiesc, uzura s-a accentuat si au aparut "jocuri". Acum am sa-i cumpar rulmenti si simeringuri noi. Avem 3 tipuri de rulmenti si 2 tipuri de simeringuri pe bascula spate: Am gasit pe e-bay.co.uk cu 2 lire, ma duc maine prin oras sa vad cu ce preturi le gasesc pe aici. Editat Februarie 4, 2015 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Bravo ! Multumim pentru poze. Vor fi de foarte mare ajutor celor care isi vor desface si ei bascula. Eu cand am nevoie de rulmenti buni si semeringuri merg la Badi, pe str. Laminorului (e si aproape de mine - dar sunt importatori SKF si Loctite). https://badi.ro/ Nu stiu daca gasesti in alta parte mai ieftin. Da-le un telefon si afli daca au pe stoc ce te intereseaza, ca sa nu bati drumul degeaba. P.S. S-ar putea sa aiba si oringuri pentru carburator, rezistente la benzina. Merita intrebat, mai ales ca le stii dimensiunile. Editat Februarie 4, 2015 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 cred ca am sa desfac si eu bascula ....mi-a placut caruciorul lui Florin , imi fac si eu unul , chiar am nevoie dat fiind faptul ca nu am cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) Am gasit rulmenti la un magazin de pe sos Giurgiului, ~ 20 lei rulmentul cu ace si ~ 9 lei simeringul. Pe e-bay piesele erau ceva mai ieftine, dar trebuia sa astept 3-4 saptamani pana veneau! @motan uite poza cu amortizorul, l-am demontat ca sa-l spal si ca sa vad cum functioneaza reglajul hidraulic pentru arc. Din pacate, tipul nostru de amortizor nu are supapa ca sa poti desface cilindrul si sa-i schimbi uleiul! Daca-l vrei il montez si ti-l trimit. Uite cum fac altii: » Post actualizat in 05 Feb 2015 16:00@ cristian1 buna treaba cu gresoarele dar nu merg pentru toti rulmentii, unele lagare sunt formate din 2 rulmenti cu un spatiu intre ei de 5-6mm, aici e perfect daca pui gresorul in acest spatiu, dar ce te faci in lagarele care nu au decat un rulment incadrat de 2 simeringuri fara nici un fel de spatiu? Editat Februarie 5, 2015 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Eu spun s-o faci,caci,cine stie din 1994 cand a fost fabricata,cand a mai fost gresata in acele puncte!Poate chiar niciodata! Un prieten de-al meu si-a filetat gresoare in bascula si baga regulat(4-5 ani)vaselina cu decalimetru(pompa de vaselina). Se cheamă tecalemit nu decalimetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) Nu va certati: DECALIMETRU = TECALEMIT, e simplu de verificat, dai o cautare pe GOAGAL si te uiti pe IMAGINI. Confuzia vine ca si la XEROX = COPIATOR desi una e firma producatoare iar celalat termen descrie masina de copiat! In cazul nostru firma TECALEMIT este cea care fabrica DECALIMETRE. Oricum multumim domnului PANA... nu stiam ca ne citesc si cei cu KTM! Se pare ca suntem interesanti, cu cat mai multi cu atat mai bine! Oricum, si eu sunt dintre cei care intorc capul dupa un KTM aranjat... apropo am vazut vara trecuta un model cu BASCULA DE PLASTIC, nu-mi venea sa cred si totusi era de PLASTIC! Editat Februarie 5, 2015 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Ne bagam sa luam brelocuri? Arata smechere rau! Apropo, are cineva sau stie pe cineva care vinde un litrometru si/sau senzorul de frana de la pedala? Am tot cautat pe la dezmembrari si nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Senzorul de frana spate mi l-am cumparat nou de la United Motors prin 2008. Am preferat sa il pun nou fiindca este o piesa care se defecteaza destul de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Am cautat si nou, dar e cam scump ce am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Si eu am avut probleme cu acel senzor de frana.....dar cineva mi-a dat o idee pe care am si pus-o in practica. Un senzor de frana de la pedala de Dacie,7 ron si 2 ore de lucru,cu tot cu povesti si suc. Poze mai jos.Pe prima poza daca se da zoom se vede lucrarea si....chiar a iesit bine,plus ca se poate regla mult mai ok cat de repede sa se aprinda stopul.Cel original nu am gasit sub 180 ron.La un Pegaso chiar doua am cumparat.Asta de Dacie de bine de rau daca nu tine o viata,cumperi altul si in 10 minute ii si montat in locul celuilat. Editat Februarie 6, 2015 de vali1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 M-am gandit si eu la ceva de genul... dar nu inteleg cum e prins senzorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 @victor_peg Si eu am avut probleme cu acel senzor si l-am inlocuit cu un microswitch. Intre timp am adunat cateva date despre piesa originala, poate te ajuta: - producator: BRITON; - tip contact: normal deschis; - presiunea de aclansare: 5 bar; - cod Aprilia: AP8124479 - cod OEM: 556003 Iar acum din ciclul: "Ce am mai demontat azi?" avem: Cricul lateral: contactul de pe cric: Cricul central: Pompa de frana de pe spate: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Pana la urma care-i starea amortizorului? Din pacate am mai avut unul de genul si m-a tinut 2 luni, ghinion. Sper la altul mai bun si totusi nu-mi permit sa cumpar unul nou care costa 1300lei :| » Post actualizat in 06 Feb 2015 20:19Am uitat! Scuze! La multi aaaani!!! Toate cele bune in noul an cu multi km si asfalt cat mai uscat fara gropi, caini,etc.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Are un prieten un amortizor nou,cu buton de reglaj. Daca nu ma insel,este la vanzare pe Olx.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Ma tot uit dar nu dau de el ... » Post actualizat in 06 Feb 2015 20:31Da,da,la fel!Subtila aia cu cainele... » Post actualizat in 06 Feb 2015 21:01Mai caut si un crash bar... sau macar o schita sa-l confectionez eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Mersi Florin_escu! Bucsile alea de la cricul central unde le-as putea gasi? Asta-vara mi-am luat un cric central, cu ajutorul lui eugenkawa, dar nu am avut bucsile alea, am pus doar suruburi si merge cam greu, nu se retrage singur complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Ha! Wow! Ce pret avea!! Nu mi-a dat si crashbarul.... asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 (editat) daca vreti ulei ' Motul " luati de aici.Ideea este ca , daca va cuplati , 2 -3 iesiti mai ieftin, si transport gratis http://shop.poldistribution.ro/ Editat Februarie 7, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 @motan nu stiu sa-ti spun in ce stare este inauntru, este capsulat. Pot sa-ti zic asa: - vine de pe un motor din '97 cu circa 70000 km la bord; - partea de amortizare lucreaza, iar surubul de reglaj al intensitatii (din furca de jos) functioaneaza; - partea de tensionare a arcului (cea desfacuata de mine) este si ea functionala. Cum adica "te-a lasat" amortizorul dupa 2 luni? Da-l incoace sa-l tai sa vedem ce are inauntru... poate pot sa-i pun o supapa si sa-l reconditionez! @victor_peg nu am idee de unde poti sa iei bucsile gata facute, daca vrei le masor si-ti dau dimensiunile ca sa le comanzi la un strungar, dar abia luni seara. » Post actualizat in 07 Feb 2015 11:35Hai sa va dau un extemporal, sa vedem cat de bine va cunoasteti motocicleta! CE AVEM NOI AICI: Acum sa va dau un indiciu, deasupra surubului scrie "S --- H". Ei bine este un reglaj al intensitatii de amortizare, practic cat de "repede" sa se miste pe verticala axul amortizorului. Acest surub are 24 de "clic-uri", cand este desfacut la maxim amortizorul se misca usor (adica pozitia S = SOFT), iar daca este strans la maxim amorizorul se misca greu (adica pozitia H = HARD). Acest tip de reglaj nu trebuie confundat (dar trebuie corelat) cu pretensionarea arcului fie ca aceasta este mecanica sau hidraulica. Corelarea se face astfel: cu cat arcul este mai tensionat cu atat amortizorul trebuie sa fie mai tare si invers. Pe undeva prin cartea tehnica scrie ca nu trebuie sa avem un reglaj de arc tare cu amortizor slab. Eu prefer sa le am pe ambele la jumatate si ma simt perfect single sau double dar fara bagaje. Acum hai sa vedem cine stia si cine nu despre acest reglaj... hai, hai cu curaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 @motan nu stiu sa-ti spun in ce stare este inauntru, este capsulat. Pot sa-ti zic asa: - vine de pe un motor din '97 cu circa 70000 km la bord; - partea de amortizare lucreaza, iar surubul de reglaj al intensitatii (din furca de jos) functioaneaza; - partea de tensionare a arcului (cea desfacuata de mine) este si ea functionala. Cum adica "te-a lasat" amortizorul dupa 2 luni? Da-l incoace sa-l tai sa vedem ce are inauntru... poate pot sa-i pun o supapa si sa-l reconditionez! @victor_peg nu am idee de unde poti sa iei bucsile gata facute, daca vrei le masor si-ti dau dimensiunile ca sa le comanzi la un strungar, dar abia luni seara. » Post actualizat in 07 Feb 2015 11:35 Hai sa va dau un extemporal, sa vedem cat de bine va cunoasteti motocicleta! CE AVEM NOI AICI: Reglaj amortizor.jpg Acum sa va dau un indiciu, deasupra surubului scrie "S --- H". Ei bine este un reglaj al intensitatii de amortizare, practic cat de "repede" sa se miste pe verticala axul amortizorului. Acest surub are 24 de "clic-uri", cand este desfacut la maxim amortizorul se misca usor (adica pozitia S = SOFT), iar daca este strans la maxim amorizorul se misca greu (adica pozitia H = HARD). Acest tip de reglaj nu trebuie confundat (dar trebuie corelat) cu pretensionarea arcului fie ca aceasta este mecanica sau hidraulica. Corelarea se face astfel: cu cat arcul este mai tensionat cu atat amortizorul trebuie sa fie mai tare si invers. Pe undeva prin cartea tehnica scrie ca nu trebuie sa avem un reglaj de arc tare cu amortizor slab. Eu prefer sa le am pe ambele la jumatate si ma simt perfect single sau double dar fara bagaje. Acum hai sa vedem cine stia si cine nu despre acest reglaj... hai, hai cu curaj! NU STIAM !a recunoaste ca nu sti un lucru nu cred ca e o problema , a spune ca sti dar nu te prea pricepi cred ca e o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Normal ca nu e o problema, nici eu nu am stiut pana anul trecu si am mers bine merci! Doar de asta discutam pe forum, ca sa aflam lucruri noi si da, e normal sa studiezi un pic inainte sa postezi, nu de alta dar sigur e cineva care stie si te faci de .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 As vrea, Florin, daca ma poti ajuta cu dimensiunile bucsilor as fi recunoscator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.