Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

In ce pozitie trebuie sa stea motocicleta cand reglez intinderea lantului ? (Pegaso 1995 )

Salut. eu o pozitionez pe cricul lateral sub care am o bucata de lemn sa nu stea prea aplecata.Aceasta este pozitia ei in care sta sub terasa.

La intinderea lantului e important sa reglezi simetric roata din intinzatoare( sunt gradate ) iar a doua este flexibilitatea lui sa fie de 3.5 cm , trasezi cu creta pe cauciuc in pozitia Stand by apoi impingi de el in sus si intinzi pana ajungi la o cursa de 3.5 cm .

Sa revenim la pozitie , nu e femeie sa experimentezi pozitii asa ca pe cric e OK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. eu o pozitionez pe cricul lateral sub care am o bucata de lemn sa nu stea prea aplecata.Aceasta este pozitia ei in care sta sub terasa.

La intinderea lantului e important sa reglezi simetric roata din intinzatoare( sunt gradate ) iar a doua este flexibilitatea lui sa fie de 3.5 cm , trasezi cu creta pe cauciuc in pozitia Stand by apoi impingi de el in sus si intinzi pana ajungi la o cursa de 3.5 cm .

Sa revenim la pozitie , nu e femeie sa experimentezi pozitii asa ca pe cric e OK

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uitati !

Cand aveti dubii despre rateruri sau aer fals, folositi un spray cu alcool de la prietena / sotie sau un spray de pornire.

Dati cu un jet de vreo 2 secunde in zona carburatoarelor si mai ales a cauciucurilor dintre carb si chiulasa.

Daca motorul isi schimba macar un pic mersul din cauza vaporilor spray-ului e clar ca trage aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uitati !

Cand aveti dubii despre rateruri sau aer fals, folositi un spray cu alcool de la prietena / sotie sau un spray de pornire.

Dati cu un jet de vreo 2 secunde in zona carburatoarelor si mai ales a cauciucurilor dintre carb si chiulasa.

Daca motorul isi schimba macar un pic mersul din cauza vaporilor spray-ului e clar ca trage aer fals.

Trage aer fals din 2 motive:

1.Calele(gaturile)de cauciuc sunt crapate;

2.Calele nu etanseaza pe carburatoare.

» Post actualizat in 04 Sep 2014 05:04

M-am dumirit. Multam. Maine, cand am timp, ma duc sa caut una bucata dop de cauciuc prin carburator.

Motoru' merge bine, dar nu strica sa verific daca e acolo.

E bine ca "publicam" asemenea "ponturi" care ne ajuta in diagnosticarea unor defectiuni sau la diferite lucrari.

 

Niste poze din Apuseni. Cristi stie drumul, de la Salciua catre Ramet.

attachicon.gifPicture 476.jpgattachicon.gifPicture 486.jpgattachicon.gifPicture 490.jpgattachicon.gifPicture 499.jpgattachicon.gifPicture 515.jpgattachicon.gifPicture 600.jpg

Ultima poza dupa 50 km de macadam.

Da' rau mancata de rugina e toba dreapta spate!!!

Il stiu foarte bine drumul,e bestial!!!Are vreo 80-85% macadam!L-am facut si eu anul trecut in noembrie.

Iaca niste poze:

post-41801-0-79291500-1409806987_thumb.jpg

post-41801-0-72838000-1409807011_thumb.jpg

post-41801-0-82828200-1409807035_thumb.jpg

post-41801-0-15765100-1409807059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca am GA din 94 , sunt vechi , originale ....dar fara pic de rugina, adevarul ca atarna la greutate insa nu umblu la buzunare :rusinica:


» Post actualizat in 04 Sep 2014 16:47

Trage aer fals din 2 motive:

1.Calele(gaturile)de cauciuc sunt crapate;

2.Calele nu etanseaza pe carburatoare.


» Post actualizat in 04 Sep 2014 05:04

Da' rau mancata de rugina e toba dreapta spate!!!

Il stiu foarte bine drumul,e bestial!!!Are vreo 80-85% macadam!L-am facut si eu anul trecut in noembrie.

Iaca niste poze:

 

Trage aer fals din 2 motive:

1.Calele(gaturile)de cauciuc sunt crapate;

2.Calele nu etanseaza pe carburatoare.


» Post actualizat in 04 Sep 2014 05:04

Da' rau mancata de rugina e toba dreapta spate!!!

Il stiu foarte bine drumul,e bestial!!!Are vreo 80-85% macadam!L-am facut si eu anul trecut in noembrie.

Iaca niste poze:

peisaje superbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea tobelor de '96 se ruginesc in zona aceea .

Chiar am observat si la un alt Pegasist d-aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat ca mi-a cedat ambii contactori de aprindere a lampii de frana si maine mai am si autentificarea la ea, poate ma dau astia afara :( Aveti cumva contactorii astia, sau stiti de unde ii pot cumpara? Apreciez mult raspunsul vostru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin geamanu : nu umbla decat daca ai euro in excedent . La 94-95 nu sunt probleme decat minore cu , coroziunea tobelor . La 96 desi arata foarte frumos , tobele La Franconi sunt nenorocite . Ca dealtfel la multe motociclete noi , dar posesorii lor nu au curaj sa recunoasca ca sunt niste porcarii .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor, cu cel de fata te pot ajuta, doar imprumut.

Cu cel de spate e mai complicat, ca trebuie dat jos din pompa si se face din nou aerisirea instalatiei.

Vino la mine dimineata.

Eu ajung la ora 8 acasa, dar trebuie sa dorm apoi, ca intru de serviciu a 3 a tura de noapte.

In plus, sunt si dadaca cu fi-miu toata ziua..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar sunt curios daca tobele la modelul meu sunt tot La Franconi,caci inafara de Aprilia si un cod,nu scrie nimic pe ele!Stiu doar ca-s din tabla de inox si n-au nicio pata de coroziune!Inca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeee @cristi uno e mister ! Chiar daca sunt La Franconi e alta era , alta calitate . Daca sunt din inox , nu poate sa fie coroziune . Daca e doar cod de cifre pe ele sunt Aprilia originale . Ce zici de asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Remus,nu era vorba de lauda,eram chiar curios daca nu-i acelasi producator pentru tobele de serie!Crede-ma ca si inoxul,are coroziunea lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi uno , te inteleg si sunt bucuros ca noile tobe nu au problema celor din ' 96 . Dar daca scrie Aprilia si cod de cifre e klar : sunt originale de fabrica Aprilia . Asta am vrut sa zic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i clar.Au o serie care e folosita la omologarea lor si,in tarile civilizate,cand mergi sa faci ITP-ul,ele sunt verificate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi m-a oprit un politai de la rutiera , "pentru a ma lua in evidenta " , motivul real nu aveam luminile aprinse .E obligatoriu la motociclete? Spre rusinea mea am uitat. In oras nu am mers niciodata cu luminile aprinse insa numai acum s-a luat de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea spune foarte clar:motociclurile trebuie sa circule permanent pe drumurile publice cu luminile de intalnire in functiune.

Ieri am desfacut bendix-ul care se blocase in urma cu o saptamana.

Arculetul de la rulmentul nou pe care am dat 400 lei acum 3 luni, rolele s-au facut praf si roata mare dintata are un sant de 1mm.

Deja am dat comanda de roata dintata si o sa vad cum ma mai scarman de bani si de un rulment unisens nou.

Asa ca, inca o mai tin pe bara cel putin o saptamana-doua...

Mama ei de inginerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin geamanu : se apropie 20 septembrie si de aceea ai fost luat "in evidenta'' . Serviciile sunt in alerta maxima . Se citeste absolut tot ce se scrie pe forum . In viata lor n-au citit atata despre motociclete .

 

@eugenkawa : inainte de distrugerea rulmentului nu ai avut semnale din partea lui - zgomote neplacute ?

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am schimbat rulmentul in Iunie, am schimbat si roata libera cu una sh.

Ultima perioada cateodata trosnea la pornire, alteori nu scotea nici un zgomot. Asta pentru ca rolele de la rulment nu aveau aderenta potrivita tot timpul. Din cauza asta, forteaza arcul care tine rolele stranse in colivie, se intinde prea mult, iar la un moment dat, intoarce rolele intr-o pozitie neadecvata, blocand tot sistemul. Rolele intoarse blocheaza tot sistemul, rupe arcul, iar rolele sapa in roata libera.

Parerea mea e ca arcul ala este de fapt veriga slaba a bendix-ului si te duce la cheltuieli de sute de euro.

Pacat, ca o motocicleta bine pusa la punct are o slabiciune atat de mare.

In mod normal, daca inlocuiesti tot sistemul cu unul nou,50-60.000 de km, nu ar trebui sa mai ai probleme.

Cum a mea a sarit de 62.000, era de asteptat...

In fine, trebuie rabdare multa si bani de cheltuiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rolele sunt distruse nu mai ai ce sa faci . Doar arcul care le tine se poate inlocui . Iar la roata mare daca are sant iar nu ai ce sa-i mai faci . Trebuie umplut cu metal si rectificat , daca o fi posibil . Cine sta sa faca asta in romania ?

 

@eugenkawa : rulment nou pe roata uzata . E posibil sa fie si asta o cauza . Si daca zici ca auzeai trosnituri la pornire e klar : aveai semnale dar nu le-ai dat atentie . Sau le-ai dat atentie dar ziceai , lasa ca poate se aseaza rulmentul pe roata sau iti era lehamite sa desfaci din nou acolo .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor, orice improvizatie la o piesa care deja are uzura, este ca o loterie.

Daca aveam bani, schimbam de prima data si roata libera cu una noua. Doar ca daca va uitati pe site-ul oficial Aprilia, costa doar 300 si ceva de dolari..

» Post actualizat in 07 Sep 2014 09:34

http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=1832

 

Remu, oricat ar fi de bun meseriasul, materialul nu va avea duritatea necesara.

La mine am gasit 4 role intoarse si uzura incat nici una nu mai e utilizabila. In concluzie, alt rulment nou.

Pe forum Aprilia de afara, spun ca rulmentul, in afara de cel de Bmw F650, este acelasi cu cel de Ducati si cel de Ktm Duke sau LC4.

Totusi, nefiind sigur de ce model merge de la Ktm, care am inteles ca e mai ieftin, voi merge tot pe varianta originala sau de F650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...