Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand am schimbat rulmentul in Iunie, am schimbat si roata libera cu una sh.

Ultima perioada cateodata trosnea la pornire, alteori nu scotea nici un zgomot. Asta pentru ca rolele de la rulment nu aveau aderenta potrivita tot timpul. Din cauza asta, forteaza arcul care tine rolele stranse in colivie, se intinde prea mult, iar la un moment dat, intoarce rolele intr-o pozitie neadecvata, blocand tot sistemul. Rolele intoarse blocheaza tot sistemul, rupe arcul, iar rolele sapa in roata libera.

Parerea mea e ca arcul ala este de fapt veriga slaba a bendix-ului si te duce la cheltuieli de sute de euro.

Pacat, ca o motocicleta bine pusa la punct are o slabiciune atat de mare.

In mod normal, daca inlocuiesti tot sistemul cu unul nou,50-60.000 de km, nu ar trebui sa mai ai probleme.

Cum a mea a sarit de 62.000, era de asteptat...

In fine, trebuie rabdare multa si bani de cheltuiala.

a mea are doar 50000 si nu da semne .Din discutiile de aici probleme am vazut la motoarele de dupa 97 , inclusiv la tobe.

» Post actualizat in 07 Sep 2014 16:29

Cand am dat in iulie examenul era obligatoriu :D oriunde mergi cu ea pe drumurile publice.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele mele nu aveau nimic, dar am apasat eu prea tare pe cadru spate cand am desfacut carburatoarele si au iesit din galerii.

Cand am tras cadrul de spate la loc, toba stanga a prins stramb si mi-a rupt buza.

Oricum, am schimbat ambele tobe, dar o sa le reconditionez pe ale ei.

Saptamana asta cred ca o sa-mi montez si farul cu xenon pe lupa si angeleyes, daca tot o tin pe dreapta pana imi vin piesele de la bendix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rolele sunt distruse nu mai ai ce sa faci . Doar arcul care le tine se poate inlocui . Iar la roata mare daca are sant iar nu ai ce sa-i mai faci . Trebuie umplut cu metal si rectificat , daca o fi posibil . Cine sta sa faca asta in romania ?

 

@eugenkawa : rulment nou pe roata uzata . E posibil sa fie si asta o cauza . Si daca zici ca auzeai trosnituri la pornire e klar : aveai semnale dar nu le-ai dat atentie . Sau le-ai dat atentie dar ziceai , lasa ca poate se aseaza rulmentul pe roata sau iti era lehamite sa desfaci din nou acolo .

rectificat roata dintata care lucreaza la fortele de la pornire exclus!

alarme sonore si nebagate in seama ..... da

rulment uzat , foarte posibil

 

Sa nu uitam ca desi se foloseste doar la pornire , asamblul electro -mecanic trebuie sa invarte un alt ansamblu electro mecacic si astfel lucreaza " la greu'. Acele piese si subansamble sunt de mare importanta , chiar vitale pentru functionare oricarui motor( care n-are pedala....normal , de pornire )!

» Post actualizat in 07 Sep 2014 16:42

Tobele mele nu aveau nimic, dar am apasat eu prea tare pe cadru spate cand am desfacut carburatoarele si au iesit din galerii.

Cand am tras cadrul de spate la loc, toba stanga a prins stramb si mi-a rupt buza.

Oricum, am schimbat ambele tobe, dar o sa le reconditionez pe ale ei.

Saptamana asta cred ca o sa-mi montez si farul cu xenon pe lupa si angeleyes, daca tot o tin pe dreapta pana imi vin piesele de la bendix.

ok ,

ref la tobe m-am gandit sa fac ceva din aluminiu iar teava de evacuare sa fie inox , am ceva idei.....

parbrizul mi-a iesit asta iarna , suportul de genti laterale la fel , poate imi ies si tobele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, azi ma gandeam asa, retrospectiv, si am ajuns la cocluzia ca noi, astia cu drag de surubarit, avem un mare defect: bagam bani toata ziua in fiare si uitam ca, de fapt, le-am cumparat sa ne plimbam. Noi investim si poate ajungem la un moment dat sa le dam in stare mult mai buna decat le-am cumparat, pretul pietei scade...in tot acest timp, alti posesori se plimba, trag de ele pana cad de tot, mai pun o sârmă ici, o sudura colo, o carpeala dincolo, apoi o vand unuia ca noi sa isi manance amarul cu ele.

Personal, mai multi bani am bagat in piese si upgrade-uri decat am bagat benzina. Practic, am facut cu ea 2.000 de kilometri intr-un an si jumatate.

E prjma mea motocicleta din '97 de cand am luat permisul categoria A, in care am bagat mai multi bani decat m-am plimbat. Si am tot schimbat la mobre in toti anii astia.

Azi ma uitam pe bikeshop si aici pe forum la ce mai e pe piata pana in 2.000 de euro si marea majoritate mi s-au parut doar epave.

Poate ca am devenit eu prea tipicar, iar mare parte din investitiile facute nu erau neaparat necesare. Si aici ma refer la schimbarea ghidonului, un rand de roti de rezerva, kit de pinioane de cuplu de rezerva, voltmetru, priza de 12 volti, aripa de supermoto, mansoane de ghidon noi pe care inca le am sigilate in cutie, disc frana spate de rezerva, placute de frana fata / spate, cu toate ca cele de fata ma mai tineau si sezonul viitor..asta pe langa cele care erau necesare, cum a fost pompa de frana spate, electroventilatorul care nu mergea decat cu buton suplimentar, semeringuri si ulei furca..pentru ca niciodata nu am facut rabat cand a fost vorba de ulei motor, antigel sau alte consumabile.

Totusi, daca nu mi-ar fi placut Pegaso, il maritam de mult...

» Post actualizat in 07 Sep 2014 17:20

In pofida consumului cam mare pentru un motor de 600, e totusi o motoreta polivalenta care stie si strada si macadamul. Tocmai de asta am ramas la ea, numai ca, il citez aici pe Bodyvl: " a naibii c_rva, i-am dat tot ce a vrut ea (mai putin flywheel nou, sa-mi fie rusine) si ea ma lasa la greu..

Apropos de Pegaso, de doua ori am avut sa zicem, liniute prin oras cu doua F650, si le-am facut pa-pa o n oglinda.

Saraca, trage, carmeste, dar are pornirea grea. Dar, cum spunea un amic de-al meu, toate fiarele se strica, se repara, sau se inlocuiesc piesele defecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Apropos de Pegaso, de doua ori am avut sa zicem, liniute prin oras cu doua F650, si le-am facut pa-pa o n oglinda.

...

Cind faci si cu mine o liniuta ca sa-ti arat maimuta si sa vezi ce frumos este un F650 privit din spate?! :crack:

https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/5533517934044260417/5736896653572165410?banner=pwa&authkey=COq58Z66hv-cXg&pid=5736896653572165410&oid=115535409735507317956

Sint sigur ca n-ai gasit omul potrivit, ca nu te mai laudai acum, aici, iar impricinatii sa nu poata da replica! :blbl:

In alta ordine de idei, la fel am patit si io in primul an dupa achizitia caprei...m-am plimbat mai putin decit cu CZ-ul, iar bani am bagat la greu in ea, dar acum, merge in virtutea inertiei, fara sa mai iau in calcul ca uneori geme, sughite, bese...io-i dau in gura ca la coasa!

Asa e orice lucru SH, mai mult sau mai putin, uneori deloc ingrijit, si asta cu timpul isi spune cuvintul!

Pace si sa ne mearga caprele! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi place sa ma contrazic, in conditia in care am testat si F650-ul lui cumnata-miu, ultima oara acum 2 saptamani, ca aveam carburatoarele desfacute si a trebuit sa fac un drum dupa un set de oring-uri.

F650 trage bine jos, dar nu are "zvacul" la Pagaso dupa 3.000 de ture.

Ca topspeed sunt apropiate, Pegaso mai precis in directie si cu saua mai ergonomica cu pasager, dar ca di cuplu Fericit 650 este inferior. Asta e doar parerea mea si nu mi-o schimb pana la proba practica contrarie.

» Post actualizat in 07 Sep 2014 17:46

Si una si cealalta au plusuri si minusuri, dar la 125 de kilograme ale mele, diferenta conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"uitam ca, de fapt, le-am cumparat sa ne plimbam" MARE ADEVAR , cu carpeala nu sunt de acord..... ai ceva lucruri investite fara a fi 100 % necesare...

eu am avut noroc... daca o vedeai cum arata cand am luat-o si daca iti spun cat am dat pe ea ,sincer daca o vezi acum nu-ti vine sa crezi....investitie ceva normal... , oglinzi , mansoane, ulei motor filtru , bujie , furtune ulei - benzina , oringuri carburatoare ,rulmenti , vopsea , ceva suruburi si multa munca ... nu am facut carpeala chiar daca am dublat garniturile de la carburi cu clingerit - la mine e perfect , asta e ...

imi pare rau de problemele tale : aici iti dau un sfat , analizeaza mobra , pentru ca o cunosti, cauta-i elementele sensibile ( atat ca model dar si ca particularitate) actioneaza acolo restul canteza mai putin, orienteaza-te la consumabile ;


» Post actualizat in 07 Sep 2014 17:50

Cind faci si cu mine o liniuta ca sa-ti arat maimuta si sa vezi ce frumos este un F650 privit din spate?! :crack:

https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/5533517934044260417/5736896653572165410?banner=pwa&authkey=COq58Z66hv-cXg&pid=5736896653572165410&oid=115535409735507317956

Sint sigur ca n-ai gasit omul potrivit, ca nu te mai laudai acum, aici, iar impricinatii sa nu poata da replica! :blbl:

In alta ordine de idei, la fel am patit si io in primul an dupa achizitia caprei...m-am plimbat mai putin decit cu CZ-ul, iar bani am bagat la greu in ea, dar acum, merge in virtutea inertiei, fara sa mai iau in calcul ca uneori geme, sughite, bese...io-i dau in gura ca la coasa!

Asa e orice lucru SH, mai mult sau mai putin, uneori deloc ingrijit, si asta cu timpul isi spune cuvintul!

Pace si sa ne mearga caprele! :peace:

salutare ai f 650 sau f650 Gs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, te las cu parerea ta...iar ce-ti spun este doar din experiente facute pe multe, foarte multe motoare diferite ca si ani de fabricatie si modele, ca brend si reglaje. Deci, experienta! Roaga-te sa nu ne intilnim pe aceeasi directie, ca sa iti poti sustine in continuare punctul de vedere fara a fi contrazis! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, te las cu parerea ta...iar ce-ti spun este doar din experiente facute pe multe, foarte multe motoare diferite ca si ani de fabricatie si modele, ca brend si reglaje. Deci, experienta! Roaga-te sa nu ne intilnim pe aceeasi directie, ca sa iti poti sustine in continuare punctul de vedere fara a fi contrazis! :cheers:

reglaje , da , e unul din lucrurile care care fac lumea sa se invarte , mai bine sau mai prost....reglajele din cartea tehnica ( a oricarui produs , inclusiv televizoarele) sunt reglaje ideale , cele care conteaza de fapt sunt cele care fac lucrul respectiv sa mearga bine .Ex . mobra mea nu statea la relanti cand am luat-o sub 1600....dupa schimbat bujie desi era noua dar care cred ca a avut def de fabricatie ( care dupe parerea mea a avut un rol determinant) , dupe schimbat oringuri carburi , refacut reglaje SURPRIZA 1400 perfect( sau cum spune eticheta IDEALE) asa ca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

Nea Ivane, acum am vazut ca 'mata ai postat.

Regula de bun simt si spiritul cavaleresc ma fac sa ma dau deoparte :)

Alin, nu vreau sa spun ca am luat mobra intr-o stare jalnica, pentru ca as fi un magar fata de Cristi alias Blackangel666, dar totusi a fost corect, iar compromisurile mi le-am asumat singur.

La vremea respectiva, pretul de achizitie a fost cel corect.

Ce sa faci insa cu "moi", care acum o saptamana imi faceam calcule de gume noi, iar un pretenar venit ieri cu Caponordul la mine, ca nu aveam pistol de impact si presa, sa dau volanta jos, si imi spune mirat:"ce au cauciucurile tale, ca mai duc inca un sezon".

Greseala e a mea, ca nu mi-am stabilit prioritatile in investitii, si am luat altele, lasand mereu bendix-ul la urma.

Asta din doua motive:

1.pret achizitie piese noi - prea mare pentru bugetul meu;

2.piese sh in stare buna - foarte rar - ruleta ruseasca. O ot sa tine 3 ani, sau doua porniri..

In fine, poate ca sunt eu prea obosit dupa 4 ture de noapte, cu 2-3 ore de somn dupa fiecare, si lipsa de alcool la bord :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

Nea Ivane, acum am vazut ca 'mata ai postat.

Regula de bun simt si spiritul cavaleresc ma fac sa ma dau deoparte :)

Alin, nu vreau sa spun ca am luat mobra intr-o stare jalnica, pentru ca as fi un magar fata de Cristi alias Blackangel666, dar totusi a fost corect, iar compromisurile mi le-am asumat singur.

La vremea respectiva, pretul de achizitie a fost cel corect.

Ce sa faci insa cu "moi", care acum o saptamana imi faceam calcule de gume noi, iar un pretenar venit ieri cu Caponordul la mine, ca nu aveam pistol de impact si presa, sa dau volanta jos, si imi spune mirat:"ce au cauciucurile tale, ca mai duc inca un sezon".

Greseala e a mea, ca nu mi-am stabilit prioritatile in investitii, si am luat altele, lasand mereu bendix-ul la urma.

Asta din doua motive:

1.pret achizitie piese noi - prea mare pentru bugetul meu;

2.piese sh in stare buna - foarte rar - ruleta ruseasca. O ot sa tine 3 ani, sau doua porniri..

In fine, poate ca sunt eu prea obosit dupa 4 ture de noapte, cu 2-3 ore de somn dupa fiecare, si lipsa de alcool la bord :D

nu asta am vrut sa spun ( a mea doar ca aspect era jalnica ) dar se pare ca nu e ....

ai spus ceva de prnire greoaie.. la mine imi fura degetul( sincer am avut cu vechea bujie , am inecat-o de ceva ori )

» Post actualizat in 07 Sep 2014 18:15

apropos de plimbari , ne mai intalnim careva pe undeva anul acesta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, eu am vorbit cu Cristian1 acum doua saptamani, cand trebuia sa vina Shumulica. Am vrut sa-ti fac o vizita surpriza in weekend, numai ca m-au bagat de serviciu...din echipa de 8 oameni, pe unul l-au dat afara, unul a plecat cu preaviz, doi in co ncediu de odihna si unul si-a luat doua saptamani de concediu medical..asa ca 3 oameni am muncit pentru 8..

N-am mai avut un weekend liber de 3 luni jumate..

Daca nu aveam popririle pe salariu, luna asta imi luam tot bendix-ul nou.

In fine, macar o sa iau o parte din piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

Doar suntem ingineri :D

Poate tu! :crack:

» Post actualizat in 08 Sep 2014 05:50

Nu-mi place sa ma contrazic, in conditia in care am testat si F650-ul lui cumnata-miu, ultima oara acum 2 saptamani, ca aveam carburatoarele desfacute si a trebuit sa fac un drum dupa un set de oring-uri.

F650 trage bine jos, dar nu are "zvacul" la Pagaso dupa 3.000 de ture.

Ca topspeed sunt apropiate, Pegaso mai precis in directie si cu saua mai ergonomica cu pasager, dar ca di cuplu Fericit 650 este inferior. Asta e doar parerea mea si nu mi-o schimb pana la proba practica contrarie.

» Post actualizat in 07 Sep 2014 17:46

Si una si cealalta au plusuri si minusuri, dar la 125 de kilograme ale mele, diferenta conteaza.

Drajii mei "nea Ivane" si Eugene,NU uitati de a 5 a supapa la Aprilica!!!ACOLO e o mare diferenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, eu am vorbit cu Cristian1 acum doua saptamani, cand trebuia sa vina Shumulica. Am vrut sa-ti fac o vizita surpriza in weekend, numai ca m-au bagat de serviciu...din echipa de 8 oameni, pe unul l-au dat afara, unul a plecat cu preaviz, doi in co ncediu de odihna si unul si-a luat doua saptamani de concediu medical..asa ca 3 oameni am muncit pentru 8..

N-am mai avut un weekend liber de 3 luni jumate..

Daca nu aveam popririle pe salariu, luna asta imi luam tot bendix-ul nou.

In fine, macar o sa iau o parte din piese.

era o surpriza placuta cu siguranta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drajii mei "nea Ivane" si Eugene,NU uitati de a 5 a supapa la Aprilica!!!ACOLO e o mare diferenta!

Da, da...dar nici tu nu uita de a doua bujie la bembeleu, acolo-i marea indiferenta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da...dar nici tu nu uita de a doua bujie la bembeleu, acolo-i marea indiferenta! :crack:

existenta a doua bujii nu garanteaza decat o mai buna aprindere a carburantului dat , in nici un caz un cuplu mai bun.Asta poate fi avantajul consumului mai mic de carburant la F650 , insa fluxul cu care intra si iese carburantul din camera de ardere depinde de numarul si marimea supapelor.....Ex : doi pompieri care tin doar de un furtun de 80 nu pot fi mai eficienti decat doi pompieri care tin fiecare de cate un furtun de 80 :eek:

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca de-aia mai cad in coor pompierii atunci cind sint singuri cu teava in mina? Asta sa fie oare si cauza pentru care Aprilicile pica precum MIG-urile? Ca in afara de performanta unui consum exagerat, io n-am simtit nimic in plus fata de bembe'...poate doar ca-s mai tafaloage nitel, probabil din cauza supapei in plus care atirna mai greu la kil! Si...nu mai dezvolt deloc problema asta, care a fost rasdiscutata acum ceva ani in urma, cind unii dintre cei de-aici erau poate pe la scoala primara, si nu au cum sa stie! Oricum, stau cu geana pe voi, ca-mi sinteti dragi si...frati! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta sa fie oare si cauza pentru care Aprilicile pica precum MIG-urile?

Nu fiti rautacios nene Ivan, ca Dvs. nu va sta in caracter sa raspundeti cu mistouri la mistouri. Eu stiu 'secretul' pt. care aprilicile cad asa des: au pret mult mai mic ca bmw-urile (ca doar acolo se plateste si marca si uneori pe buna dreptate), sunt cam cele mai ieftine mobre in segmentul asta, pret f mic fata de ktm-uri lc4 si f650-uri de exemplu, facute in EU, se depreciaza f repede si astfel ajung pe mana tuturor care nu au habar sau nu au finante sa intretina o mobra, dar ii dau forja cat cuprinde. Dupa care ajung pe mana unuia mai ghinionist, ca mine (ca si eu bagasem ceva bani intr-unul care avea semeringurile de la furca fata invelite in banda izoler :) ) sau unuia ca Eugen. Cu toate ca mobra ofera multe pt. banii care ii dai la inceput si mi se pare o idee mai distractiva ca bmw-ul, parca are ceva care te atrage la ea si zica-se orice, supapa aia pe admisie chiar pare sa conteaze. Desi...cateodata nu face nimic pt. ca nu o poti porni, iar aici a 2-a bujie de la bmw face legea (unde pui ca mai ajuta si la consum bun) :) Inca o chestie interesanta la pegaso, furca up-side down, care face toti banutii! Asta nu inseamna ca o mobra e mai proasta ca alta sau una merge mai bine ca alta (repet, cand pornesc amandoua :crack: ) Eu unul nu as fi stressat de marca daca as fi pus in pozitia sa aleg ktm vs pegaso vs f650 si as alege mobra cea mai intretinuta!

 

Te stimeaza (ca de obicei) Andrei din C-ta!

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O clipa de istorie:La storia d'Aprilia:

am citit cu atentie . Multumesc !

» Post actualizat in 08 Sep 2014 16:58

am tot auzit de porniri greoaie la Pegaso 650 , va propun o bujie care la mine chiar face toti banii si nu este NGK : DENSO X 24 ESR

reglaje carburi: suruburi amestec 4 ture inapoi ,reduceti din surub clapeta acceleratie setat pentru a atinge 1400 ture-1500 ture.

Nu are de ce sa nu porneasaca.Asa am zis si eu cand am luat-o , ca porneste greu la rece , dar se pare ca nu este adevarat.O problema ar fi urmatoarea : garnituri carburi neconforme sau cui principal acceleratie nu inchide bine pe jigler , astfel se evapora benzina pe langa si la pornire are o sincopa. De aceea deschizand suruburile de amestec si inchizand clapeta de acceleratie veti obliga , in stand by vaporii de benzina sa mearga spre motor nu spre filtrul de aer.O teorie bineinteles , la mine motorul merge brici asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fiti rautacios nene Ivan, ca Dvs. nu va sta in caracter sa raspundeti cu mistouri la mistouri...

Te stimeaza (ca de obicei) Andrei din C-ta!

Nu-s rautacios, am vazut ca se discuta distractiv, degajat, fara contre dure si cred ca putina sare si putin piper, zic io, n-ar strica la o gustarica buna! Asta este si principalul motiv pentru care citesc acest coltisor cu placere si revin fara obligatii pe-aici! Daca era sa atac, stai linistit, n-o faceam aici si nici cu fratii!

Eh, si-acum sa va dau si o veste care sa va faca nitel sa rideti: prima data am cochetat cu o Aprilia (tot neagra, bine intretinuta) pe care am vrut s-o cumpar, dar vinzatorul nu a vrut sa lase la pret 300Euro, motiv pentru care am cumparat la banii pe care-i aveam atunci F-ul (cu doar 3000Euro)! :crack:

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit cu atentie . Multumesc !

» Post actualizat in 08 Sep 2014 16:58

am tot auzit de porniri greoaie la Pegaso 650 , va propun o bujie care la mine chiar face toti banii si nu este NGK : DENSO X 24 ESR

reglaje carburi: suruburi amestec 4 ture inapoi ,reduceti din surub clapeta acceleratie setat pentru a atinge 1400 ture-1500 ture.

Nu are de ce sa nu porneasaca.Asa am zis si eu cand am luat-o , ca porneste greu la rece , dar se pare ca nu este adevarat.O problema ar fi urmatoarea : garnituri carburi neconforme sau cui principal acceleratie nu inchide bine pe jigler , astfel se evapora benzina pe langa si la pornire are o sincopa. De aceea deschizand suruburile de amestec si inchizand clapeta de acceleratie veti obliga , in stand by vaporii de benzina sa mearga spre motor nu spre filtrul de aer.O teorie bineinteles , la mine motorul merge brici asa!

la rece inseamna nepornit de ceva vreme ( 10 ore) si cu cheia de benzina inchisa

» Post actualizat in 08 Sep 2014 17:02

Nu-s rautacios, am vazut ca se discuta distractiv, degajat, fara contre dure si cred ca putina sare si putin piper, zic io, n-ar strica la o gustarica buna! Asta este si principalul motiv pentru care citesc acest coltisor cu placere si revin fara obligatii pe-aici! Daca era sa atac, stai linistit, n-o faceam aici si nici cu fratii!

Eh, si-acum sa va dau si o veste care sa va faca nitel sa rideti: prima data am cochetat cu o Aprilia (tot neagra, bine intretinuta) pe care am vrut s-o cumpar, dar vinzatorul nu a vrut sa lase la pret 300Euro, motiv pentru care am cumparat la banii pe care-i aveam atunci F-ul (cu doar 3000Euro)! :crack:

:lool: de banii 'aia luam patru aprilici ...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilicile tot pe la banii aia erau cand a luat Ivan F650-ul. Preturile au scazut f mult la mobre in ultimii ani. Oricum la cat l-a plimbat si de cati ani il are si-a scos banutii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilicile tot pe la banii aia erau cand a luat Ivan F650-ul. Preturile au scazut f mult la mobre in ultimii ani. Oricum la cat l-a plimbat si de cati ani il are si-a scos banutii!

corect , iei o mobra sa o plimbi asta e esenta si ta te simti bine cu ea , e ca o nevasta , numai ca nevasta adevarata nu trebuie sa stie ...uni ar zice ca e amanta dar e prea putin , impartasesti cam multe cu ea ...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...