Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Cheia de bujii pentru Pegaso este de 18, cu buza subtire.

La cheia mea mai am 16 si 21. Poti sa cauti in bazar si o cheie tubulara "tiganeasca" chrome-vanadium, cum se faceau pe vremuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cheia de bujii pentru Pegaso este de 18, cu buza subtire.

La cheia mea mai am 16 si 21. Poti sa cauti in bazar si o cheie tubulara "tiganeasca" chrome-vanadium, cum se faceau pe vremuri...

Deci important este sa aiba buza subtire inteleg... Eu am luat deja una de 18 si am polizat-o dar tot nu prinde piulita si nici nu vad exact in ce tine pentru ca incerc sa fac toata operatiunea asta fara sa dau jos rezervorul.

Am impresia ca s-a udat bujia (s-a oprit la prima pornire dupa ce am tras socul si dupa nimic...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu urmatoarea problema:

 

Acum vreo doua saptamani, la sfarsitul unei ture de vreo doua sute de km, motoreta a inceput sa mearga in suturi, si nu mai statea la relanti.

Am reusit sa o aduc acasa doar mergand cu ea mai turata.

 

Am dus-o la un mecanic, care mi-a spus ca trebuie curatate si daca e cazul reglate carburatoarele si ca trebuie sa schimb niste pastile de la supapele de admisie (sper sa zic bine), pentru ca a vazut ca o teava de sub motoreta era foarte rosie.

 

Ieri am luat motoreta:

- nu sta la relanti pana nu se incalzeste (chiar si cu socul tras - trebuie ajutata din acceleratie, se produce o supraalimentare, cred) - inainte cu socul tras la jumate, o lasam pornita si mergeam sa inchid garajul, imi puneam casca, vreun minut in total, plecam, iar pana la sosea (500m) impingeam socul la loc si statea fara probleme.

- Relantiul era foarte sus - azi am inteles de ce, dupa ce l-am dat mai mic - nu sta la relanti cu el mic - la semafoare trebuie sa o ajut din acceleratie.

- Se incalzeste muuuuuult mai tare decat inainte, in sensul ca, desi e destul de frig afara (azi dimineata) iar traficul a fost lejer, am venit aproape numai cu ventilatorul pornit, in conditiile in care inainte, in miezul zilei, vara, ventilatorul pornea de 3-4 ori pana acasa (10 km).

- La fiecare oprire de motor da un rateu - in mers nu.

 

L-am sunat pe mecanic si mi-a zis ca este posibil sa mai fi ramas ceva mizerie nustiupeunde (cred ca zis ceva de niste scaune, daca am inteles bine), dar sa merg o perioada cu ea ceva mai turata, ca probabil ca o sa isi revina.

A zis sa iau in calcul si o posibila interventie la chiuloasa, daca nu isi revine.

 

Acum, dupa cum probabil ati observat, eu nu ma pricep la chestii tehnice, dar nici nu sunt asa mare tampit. Am vazut si eu in practica, ca, daca schimbi TOATE piesele, sunt sanse mari sa remediezi problema.

Eu nu cred ca la o motoreta care a functionat impecabil doi ani, s-au putut strica dintr-o data toate astea.

De asemenea, dupa cum merge acum, nu cred ca o sa isi revina oricat as merge, ba mai mult, cred ca sunt sanse mari sa stric si altceva, pentru ca, la momentul asta, pentru a putea merge cu ea, trebuie sa o supraalimentez cumva.

 

Sfaturi? Inclusiv un mecanic CARE SA SE PRICEAPA LA APRILIA, modelul asta pe carburatie.

 

p.s. mecanicul care s-a ocupat de ea, mi-a fost recomandat de doi prieteni foarte buni, care isi fac de ceva ani motocicletele la el - este adevarat ca ambele BMW-uri si ambele pe injectie. Am vazut ceva activitate pe la el, ceea ce inseamna (in mintea mea) ca se pricepe cat de cat. Este adevarat ca nu prea erau motorete pe carburatie.

Editat de jupanu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e din carburatie.

Da-o pe mana la un priceput.

Dacă nu ai la cine, îți dau nr amicului care imi mai face si mie lucrările mai complicate, dacă nu ma descurc.

Lui Victor_peg tot el i-a dat de cap dupa ce a tinut-o două săptămâni în service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, aveam in plan sa vand motocicleta in iarna asta, sa imi iau ceva mai nou, insa nu o pot da asa. Eu am luat-o in stare buna - nu am avut probleme doi ani si tot asa as vrea sa se bucure si viitorul proprietar.

Aveti idee, la strada, au pus abs?

 

Ce am gasit eu la vanzare, nu avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti faci o cheie tu, e greu sa o potrivesti fara sa dai jos rezervorul. Asa si cu bujia, sa o scoti fara sa dai jos rezervorul se lasa cu injuraturi, maini lovite si nervi.

la mine nu a trebuit sa dau rez jos, nu ecazul

» Post actualizat in 26 Sep 2014 05:58

Oricum, aveam in plan sa vand motocicleta in iarna asta, sa imi iau ceva mai nou, insa nu o pot da asa. Eu am luat-o in stare buna - nu am avut probleme doi ani si tot asa as vrea sa se bucure si viitorul proprietar.

Aveti idee, la strada, au pus abs?

 

Ce am gasit eu la vanzare, nu avea.

dac nu ai umblat la carburatoare , mai greu sa fie problema de acolo. Dac totusi ai ceva mizerie prin el cumpara niste aditiv de benzina pentru curatat injectoare .Eu recomand sa folosesti si benzina de 98 sau 100 deja aditivata .Pune la inceput 10 litri. Verifica daca tobele sunt afumate cumva.Dac ai o bijie de schimb verifivca si asta . Schimba filtrul de aer. Acestea sunt mici interventii , daca nu se rezolva du-te la mecanic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la carburatoare (pana acum, cand a umblat mecanicul), insa, cand am vrut sa verific filtrul de aer, am observat ca aveam o bucata de prospop gaurit in locul filtrului, ceea ce ma face sa cred ca nu a filtrat nimic. L-am inlocuit cu o bucata de burete imbibata cu ulei de filtru, asa cum am fost sfatuit aici. Bujia a fost schimbata in primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a fost cu ea pe coclau si a zdruncinat-o, e posibil sa fi rascolit toata apa si mizeria stransa pe fundul rezervorului. In cazul asta, trebuie curatat rezervorul si carburatoarele.

Poate fi asta, sau ceva infim, la care nu te astepti până nu desfaci.

Faza cu aditiv in benzina tine la injectie. La carburator e frectie la picior de lemn.

» Post actualizat in 26 Sep 2014 06:13

Post edit: prosopul ala e posibil sa, ti lasat ațe/scame prin carburatoare. . Nu mai spun de faptul ca Îți modifică fluxul de aer, implicit amestecul carburant.

Solutia, filtru nou si carburatoare curatate si reglate stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu mecanicul pe care mi l-ai recomandat.

O sa incerc sa-i fac o vizita in weekend.

 

Prosopul ala, daca nu a lasat scame in urma lui, a lasat sa treaca o gramada de mizerie. Filtrul facut din burete este in stare buna, deci cred ca isi face treaba.

Carburatoarele le-a dat jos si curatat, ca le-am vazut eu. Ori nu sunt bine reglate, ori este alta cauza, care imi scapa mie acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele le-a dat jos si curatat, ca le-am vazut eu. Ori nu sunt bine reglate, ori este alta cauza, care imi scapa mie acum.

Nu sunt bine reglate. Nu a facut mare rau prosopul ala (nici bine) dar ma indoiesc ca a lasat fire in urma. In cel mai rau caz le-a tras in motor si au iesit de mult carbonizate, prin tobe.

 

Filtrul ai incercat sa il lasi neuns? Totusi comportamentul seamana cu cel de la kymco cand am uns cu prea mult spor filtrul de aer, dar fiind amestecul bogat, nu ar avea de ce sa se inroseasca teava, tipic comportamentului de amestec sarac. Un reglat ca la carte ca sa ai un punct de plecare ar fi cel mai potrivit.

 

PS: multi ducem mobrele la mecanic si ne punem sperantele in ei, insa multi sunt schimbatori de piese, fara prea multe studii si unii fara prea multa experienta. Eu unul, nu prea am mecanic in C-ta sa imi pun sperantele in el. Sunt vreo 2, dar sunt cam aglomerati iar pt. o reparatie serioasa stai cu lunile cred.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

 

PS: multi ducem mobrele la mecanic si ne punem sperantele in ei, insa multi sunt schimbatori de piese, fara prea multe studii si unii fara prea multa experienta. Eu unul, nu prea am mecanic in C-ta sa imi pun sperantele in el. Sunt vreo 2, dar sunt cam aglomerati iar pt. o reparatie serioasa stai cu lunile cred.

Hai la Cluj,ca-s multe service-uri aici!

La service-ul unde lucrez eu,se pun doar piese noi!Au fost vreo 2 sau 3 cazuri cu piese second!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As veni cu mare drag Stimabile! E o zona care mi-a placut mult, din pacate acum e un pic cam tarziu sa mai schimb ceva, am demarat un alt plan sa o tai spre alte zari, vedem cum se misca treburile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jupanu77, verifica si problema pe care am avut-o eu cu dopurile de la carburatoare (vezi cateva pagini bune in urma). Sa nu cumva sa ai unul sarit si sa traga aer fals, de zici ca-ti inroseste tobele, asa mi-a facut si mie la inceput. Poate fi una din cauze, merita verificat. Si mie mi-a sarit in mers, fara sa fac ceva anume la motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inainte de toate astea, fara sa demontezi nimic, verifica incarcarea...daca nu iti incarca in parametri si merge mai mult pe baterie, simptomele sint aceleasi! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As veni cu mare drag Stimabile! E o zona care mi-a placut mult, din pacate acum e un pic cam tarziu sa mai schimb ceva, am demarat un alt plan sa o tai spre alte zari, vedem cum se misca treburile :)

Tai-o unde vrei,e loc pentru toti,oriunde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.pemotoare.ro/aprilia-caponord-1200-rally-2015-o-caponord-mai-adventure/

ce ziceti ?


» Post actualizat in 26 Sep 2014 11:53

Daca a fost cu ea pe coclau si a zdruncinat-o, e posibil sa fi rascolit toata apa si mizeria stransa pe fundul rezervorului. In cazul asta, trebuie curatat rezervorul si carburatoarele.
Poate fi asta, sau ceva infim, la care nu te astepti până nu desfaci.
Faza cu aditiv in benzina tine la injectie. La carburator e frectie la picior de lemn.
» Post actualizat in 26 Sep 2014 06:13
Post edit: prosopul ala e posibil sa, ti lasat ațe/scame prin carburatoare. . Nu mai spun de faptul ca Îți modifică fluxul de aer, implicit amestecul carburant.
Solutia, filtru nou si carburatoare curatate si reglate stock.

ideea cu aditiv era de curat instalatia dealimentare cu benzina inclusiv site rezervor , supape etc.


» Post actualizat in 26 Sep 2014 16:11

cititi cu atentie:

http://www.timesnewroman.ro/tnr-cultural/11943-sex-in-arta-xiv-sex-precolumbian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca,cand voi creste mare :crack: ,o sa-mi cumpar una! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea cu cheia s-a rezolvat, am gasit la un service tubulara potrivita (18mm) .Din momentul in care am impins-o pe poarta si pana am iesit calare pe ea au trecut cam 10 minute.

Bujia se poate scoate fara a mai da rezervorul jos, trebuie capul tubular de 18, o articulatie mai lunguta si preferabil o cheie cu clichet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...