Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Invatacelu', la ML e musai sa dai rezervorul de 22 de litri jos.

Aline, e faina Caponoarda, dar la offroad e a naibii de grea, mai ales daca ești ușurel.

Cristiane, un Trail din asta mi-as lua si eu, dar nici cel din productia de serie nu e de lepadat.

» Post actualizat in 27 Sep 2014 10:09

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai modelul e Heidenau K73 Super Rain,asa scrie pe ele!

http://heidenau.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=428&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=5

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha.

Eu am Heidenau K76. Ma gandeam la un K60 Scout, dar să vedem bugetul din iarna asta..

» Post actualizat in 27 Sep 2014 13:24

http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=403

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte multumit, in special pe asfalt, curbe si pe ploaie.

Totusi, pe offroad nu sunt proaste, dar nici excelente, e loc de mai bine, mai ales ca am dat Metzeler Karoo-urile prietenului cu Caponordul si le-a mancat pe pâine in 3.000 de kilometri..

Ma gandeam sa-mi iau ceva 50/50, mai ales ca ies destul de des din asfalt..

O varianta ieftina era Mitas E07, ori E07 fata si E09 Dakar pe spate, sau sa-mi pun pe rotile de rezerva direct Mitas C02 / C06, strict pentru iesirile in offroad.

http://chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000026579101

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit cu atentie .Pacat ca renumitul designer se joaca doar ; totusi in ciuda avantjelor pe care le are un motor in doua pistane in v , nu cred ca poate caracteriza Aprilia Pegaso. Probabil brandul s-ar stinge aici. Acest motor caracterizeaza pe aceasta clasa , Honda transalp si Africa twin si gata .Ca aspect e tare si duce mai mult spre strada decat off motiv pentru care as ezita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, mobrele enduro-touring din ultima perioada, tind mai mult catre touring. Ex. V-Strom, Varadero, Caponord...grele, stabile si comode pe asfalt, dar mai departe de offroad.

S-au dus vremurile in care DR Big, Africa Twin, Super Tenere...faceau legea.

Sincer, imi doream mult una din cele 3, însă e greu să mai găsești una in stare excelentă la pret mic. Daca arată bine și funcționează la fel, sunt la de două ori prețul unui Pegaso..

» Post actualizat in 27 Sep 2014 16:02

Cristiane, Heidenau este cu mult deasupra lor la calitate, însă și prețul e pe măsură.

» Post actualizat in 27 Sep 2014 16:06

Alin, orice model a avut candva un avangardist care a dat nașterii ideii.

Spre exemplu, modelul Dacia Solenza fusese conceput cu 10 ani inainte de a fi bagat in producție, sub numele X90...cand l-au bagat pe piață, era deja depășit tehnologic si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au dus vremurile in care DR Big, Africa Twin, Super Tenere...faceau legea.
Sincer, imi doream mult una din cele 3,

eun in ca vreau Super Tenere chiar dac e baba


» Post actualizat in 27 Sep 2014 17:29

Din pacate, mobrele enduro-touring din ultima perioada, tind mai mult catre touring. Ex. V-Strom, Varadero, Caponord...grele, stabile si comode pe asfalt, dar mai departe de offroad.
S-au dus vremurile in care DR Big, Africa Twin, Super Tenere...faceau legea.
Sincer, imi doream mult una din cele 3, însă e greu să mai găsești una in stare excelentă la pret mic. Daca arată bine și funcționează la fel, sunt la de două ori prețul unui Pegaso..
» Post actualizat in 27 Sep 2014 16:02
Cristiane, Heidenau este cu mult deasupra lor la calitate, însă și prețul e pe măsură.
» Post actualizat in 27 Sep 2014 16:06
Alin, orice model a avut candva un avangardist care a dat nașterii ideii.
Spre exemplu, modelul Dacia Solenza fusese conceput cu 10 ani inainte de a fi bagat in producție, sub numele X90...cand l-au bagat pe piață, era deja depășit tehnologic si nu numai.

"Alin, orice model a avut candva un avangardist care a dat nașterii ideii.
Spre exemplu, modelul Dacia Solenza fusese conceput cu 10 ani inainte de a fi bagat in producție, sub numele X90...cand l-au bagat pe piață, era deja depășit tehnologic si nu numai"

 

Asa se intampla la noi suntem mereu " inapoiati"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit cu atentie .Pacat ca renumitul designer se joaca doar ; totusi in ciuda avantjelor pe care le are un motor in doua pistane in v , nu cred ca poate caracteriza Aprilia Pegaso. Probabil brandul s-ar stinge aici. Acest motor caracterizeaza pe aceasta clasa , Honda transalp si Africa twin si gata .Ca aspect e tare si duce mai mult spre strada decat off motiv pentru care as ezita

M-as bucura sa ramana doar proiect!Caracteristica de baza la Aprilica este MONOPISTONUL,NU 2,3 sau 4 cilindri in x,w si mai stiu eu in ce configuratie!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am avut o zi f grea... ma rog ... una peste alta am constatat la pornirea motorului un fum care iesea de subrezervor: am presupus ceva picaturi de ulei de la garnitura intinzatorului de lant de distributie.Bl Bl BL .. oricum am vazut ceva ulei pe la capacul de la chiulasa asa ca .... hai jos''

dupa toate cele tot fum, de unde vine ? cred ca garnitura de la evacuare nu mai tine si dagaze pe langa , oricum azi am facut revizie generala ...alimenterea cu benzina , desi schimbata acum 6 luni , a plesnit , desi erau furtune cu insertie si dublustrat ......caca .

 

 

daca tot am facut desfacerea am costatat si altele : aprinderea este marca Denso ( made in Japan ) bujia =Denso ( made in Japan ) d'aia merge brici...


» Post actualizat in 28 Sep 2014 18:21

azi am avut o zi f grea... ma rog ... una peste alta am constatat la pornirea motorului un fum care iesea de subrezervor: am presupus ceva picaturi de ulei de la garnitura intinzatorului de lant de distributie.Bl Bl BL .. oricum am vazut ceva ulei pe la capacul de la chiulasa asa ca .... hai jos''

dupa toate cele tot fum, de unde vine ? cred ca garnitura de la evacuare nu mai tine si dagaze pe langa , oricum azi am facut revizie generala ...alimenterea cu benzina , desi schimbata acum 6 luni , a plesnit , desi erau furtune cu insertie si dublustrat ......caca .

 

 

daca tot am facut desfacerea am costatat si altele : aprinderea este marca Denso ( made in Japan ) bujia =Denso ( made in Japan ) d'aia merge brici...

garnitua de capacul de la chiuloasa am completat-o cu pasta de etansare insas ma problema cu furtunul din capat , nun reusesc sa izolez stutzul , cred ca am sa fac filet si bag stutz filetat...

deoarece furtunele de benzina s-au spart am primit propunerea sa le fac din cupru cu olandeze ! Stiu ca motorul comporta vibratii destu de mari si o astfel de solutie = aproape 0 dar.... poate ca nu , ce ziceti 1!!

post-78987-0-69274900-1411928066_thumb.jpg

post-78987-0-61074700-1411928070_thumb.jpg

post-78987-0-26028800-1411928073_thumb.jpg

post-78987-0-06267200-1411928078_thumb.jpg

post-78987-0-38399300-1411928083_thumb.jpg

post-78987-0-02226800-1411928086_thumb.jpg

post-78987-0-56170800-1411928088_thumb.jpg

post-78987-0-48507900-1411928091_thumb.jpg

post-78987-0-01201300-1411928096_thumb.jpg

post-78987-0-37932000-1411928103_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na' ca te-ai distrat.

Toată electrica este Denso Japan.

Ești sigur ca de la electrica era problema?

La mine iese fum "de sub rezervor" dupa ploaie din cauza la... uleiul/vaselina de pe lanț, dar asta pana se incinge toba si se usucă.

Galeria trece undeva sub carburatoare, chiar deasupra lanțului. Cel putin asa e la ML.

» Post actualizat in 28 Sep 2014 18:25

La mine e tot furtun panzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na' ca te-ai distrat.

Toată electrica este Denso Japan.

Ești sigur ca de la electrica era problema?

La mine iese fum "de sub rezervor" dupa ploaie din cauza la... uleiul/vaselina de pe lanț, dar asta pana se incinge toba si se usucă.

Galeria trece undeva sub carburatoare, chiar deasupra lanțului. Cel putin asa e la ML.

» Post actualizat in 28 Sep 2014 18:25

La mine e tot furtun panzat.

nu mi-am dat seama inca , aseara am repus capacul de la chiuloasa , am pornit-o si tot iese fum ! iarna e lunga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde iese fum, mai exact?

pai asta e , din zona unde este evacuarea gazelor din motor .Am observat ca vine de sub ghidon , dar de unde mai exact nu stiu.Am sigilat capacul de chiuloasa , nu mai da ulei pe langa .Mi-e teama de un furtun ulei spart , desi sunt noi , totusi miroare a ars , nu cred sa fie gaz esapament , astazi am sa verific mai amanuntit.

Eu am presupus picaturi ulei pe teava incinsa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica galeria sub radiator.

Poate ai picat ulei la schimb, sau iti pierde pe la surubul de scoatere al uleiului din cadru.

» Post actualizat in 29 Sep 2014 08:03

Posibil sa fi picat si de la joja, ca tot pe galerie ajunge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica galeria sub radiator.

Poate ai picat ulei la schimb, sau iti pierde pe la surubul de scoatere al uleiului din cadru.

» Post actualizat in 29 Sep 2014 08:03

Posibil sa fi picat si de la joja, ca tot pe galerie ajunge.

da e posibil pe la joja , am umblat acum 2 saptamani acolo, am mai scos ulei cu seringa . E radiatorul acolo si nu prea vad ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am curat astazi motorul de resturile de ulei , am pus furtune noi de benzina si am pornit .A mai fumegat un pic si s-a oprit.Nu mai curge ulei pe garnitura de la capacul de chiuloasa , deci am rezolvat si asta . Ma bucur ca nu a fost altceva .Cred ca era spart si furtunul de benzina de trecere dintre componentele rezervorului si picura din el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din spital!Am scapat de fiare si maine ma externeaza!Aline,astea-s probleme'crede-ma!Glumesc,incerc sa te imbarbatez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...