bachus_21 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Gata! S-a dus si garnitura de chiulasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 aline , am mai citit si pe alte forumuri din afara ca cei cu jiglerele mai mari nu au problemele modelului 97-2000 cu pornirea grea la rece si mersul schiopatat pana in 3500...probabil excesul de benzina din reglajul de relanti mai ajuta putin si la treaba asta. eu am jiglerele varianta mica 112,5. eugenkawa , tachetul vine prins printr-un bolt , bolt care se poate scoate odata cu suportul axei cu came. se scoate tachetul de pe bolt , si se pune axa cu came la loc. eu am lasat si boltul de prindere,nu iese de acolo fiindca are un canal care-l fixeaza sa nu joace lateral + rol de ungere. astfel supapa din mijloc nu mai e actionata,si ramane permanent inchisa. decompresorul nu are nici o treaba cu asta . el e in alta parte , pe axa cu came de la supapele de evacuare, in partea dreapta. k10....sper ca n-ai fost ironic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Salut. Am si eu nevoie de piesa care ma ajuta sa trag socul, la pornire. Mi s-a rupt butonasul ala mic de la exterior si, pentru a trage socul, trebuie sa folosesc o surubelnita care sa impinga ciotul ramas. Din ce vad eu, la o prima vadere, piesa este un fel de inel care la exterior are butonul de care trageam, iar la interior, presupun ca are agatat un cablu care mareste cumva debitul de benzina, pentru a ajuta la pornire. Aveti idee unde gasesc piesa asta? Se poate face si la un strungar? Merci. Se poate face si la strungar.Rolul butonului de la soc este de a trage cablul care actioneaza "butoiasul" ce intra in carburatorul din stanga,obturand putin debitul de aer si rezultand un consum mai sarac. Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost). Mad_max,multumesc. Am inteles. Alin,mai ai rabdare cu jiglerele alea,sa vad ce rezolv cu calutul meu si ce fac cu carburatoarele de rezerva. La amandoua seturile am jiglere de 112. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Se poate face si la strungar. Rolul butonului de la soc este de a trage cablul care actioneaza "butoiasul" ce intra in carburatorul din stanga,obturand putin debitul de aer si rezultand un consum mai sarac. Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost). Mad_max,multumesc. Am inteles. Alin,mai ai rabdare cu jiglerele alea,sa vad ce rezolv cu calutul meu si ce fac cu carburatoarele de rezerva. La amandoua seturile am jiglere de 112. Multumesc ! Am rabdare , momentan testez noile reglaje si astept sa consum plinul facut de1 mai , ca sa pot sa-mi calculez consumul mixt .Dac e in regula asa nu mai umblu in carburi ma deranjeaza efectiv demontatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Am facut ieri o tura de 400 de km:Cluj-Napoca - Rametea - Aiud - Alba-Iulia - Zlatna - Abrud - Campeni - Brazesti(locul unde va avea loc imtalnirea Apriliana din august-ultimele 2 poze) - Buru - Baisoara - Cluj-Napoca. E de luat aminte mesajul din panoul publicitar ! » Post actualizat in 07 May 2015 07:17 asa de sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 In continuare , caut axul cu came de la admisie ptr un Pegaso din 1996 de 650 . Peste tot unde am intrebat , ori nu mai era ori nu au . Multumesc aniticipat ptr orice informatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost). Le stiu. Probabil lichidul a fost de vina, deoarece nu o coxez nici eu, iar termocupla si ventilatorul functioneaza. Treaba e ca trebuie sa-mi comand piesele si sa-mi gasesc timp sa le pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 @ mad_max_86 : supapa anulata e cea incercuita? De ceva timp ma bate gandul sa fac ceva in legatura cu consumul (~6%) si cum o sa desfac motorul pentru tacanit la supape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 @ mad_max_86 : supapa anulata e cea incercuita? De ceva timp ma bate gandul sa fac ceva in legatura cu consumul (~6%) si cum o sa desfac motorul pentru tacanit la supape... daca desfaci pt reglaj supate pune ceva pe forum , am si eu un tacanit s-ar putea sa fie chiar asta a cince-a » Post actualizat in 07 May 2015 11:45 apropos de supapele de pe admisie : Daca s-ar micsora gaurile de admisie cu 1/3 folosind doua adaptoare de aluminiu strunjite asta pentru delimitarea debitului nu am obtine acelas efect siasta fara a mai desface motorul ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 VaLyO, aceea este supapa, ai acolo pe stanga 2 de evacuare, iar pe dreapta 3 de admisie. Cea din mijloc este actionata cu tachet si da, se poate scoate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Ca bine zici! Si eu am ramas uimit cand am vazut 5 valve pe cilindru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 daca desfaci pt reglaj supate pune ceva pe forum , am si eu un tacanit s-ar putea sa fie chiar asta a cince-a » Post actualizat in 07 May 2015 11:45 apropos de supapele de pe admisie : Daca s-ar micsora gaurile de admisie cu 1/3 folosind doua adaptoare de aluminiu strunjite asta pentru delimitarea debitului nu am obtine acelas efect siasta fara a mai desface motorul ????? exact aceea....poze fresh chiar de azi, o remontasem la loc de 2 zile curios care e acum diferenta cu 4 si 5 supape pe acelasi reglaj de carburatie.....cand am luat motorul acum 2 ani prindea 185..dar si consuma 7 lejer.....duminica cand ma intorceam pe autostrada din cernavoda pana in constanta am tinut-o blana=160.....surpriza...si cu supapa nr5 in actiune tot 160 prinde,cu ambele evacuari libere testat aseara pe autostrada....am ramas putin bulversat.... sa fie setarile de putere 99% din carburatie?....si sincer merge mult mai urat in 5 supape...asa ca am dezactivat-o imediat si pus la loc dopu la toba stanga. si ca sa fie treaba completa,am gasit la carrefour oferta becuri philips extreme vision H4 +100% moto la 48 lei buc,si un vision plus H1 +30% cu 12 lei..... cam exagereaza ei cu +100% ,real e un 30-50% in plus . dar faza scurta e vis acum » Post actualizat in 07 May 2015 21:04 La cuore italiana in 5 valvole! la cuore del mondo vrei sa zici...tot ce e italian in ea e design-ul,platicele,o parte din circuitul electric si mufe , shaua si cadrul central din aluminiu , si farul este identic ca la aprilia rs250 din 97-99 dar fara lupa.....motorul este patent bombardier rotax ( acelasi motor se gaseste pe atv bombardier cu admisie in v cu un singur carburator, 80 CAI!! ) , rotile si telescoapele si cdi-ul si comenzile de ghidon sunt japoneze , carburatoarele la fel ......aah,si bulbul de presiune ulei se potriveste de la landrover si alfaromeo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Umblu cu un Osram Night Breaker de peste 20000 km și nu are nici pe dracu. Plus ca la GS farul sta aprins tot timpul ca vrei ca nu vrei. Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Politist roman premiat in Germania la un simpozion privind siguranta circulatiei , si e pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Traseu facut ieri:Cluj-Napoca - Maguri-Racatau - Blajoaia - Bistra - Buru - Cluj-Napoca,adica 250 de km,cu macadam din belsug: TT- ul acela ma innebuneste de ceva vreme » Post actualizat in 10 May 2015 07:08 bun traseul.Eu sunt nevoit sa ma abtin deocamdata din doua motive: sunt cobza de racit si nu am cauciuce de macadam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Familie mare. O fi bine: unii de la plimbare,altii pleaca acum de la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nelu A Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Salut,cine ma poate ajuta sa vad si sa i-au dimensiunile unui cric central pentru a-l confectiona,cineva care este aproape de Titu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Salut,cine ma poate ajuta sa vad si sa i-au dimensiunile unui cric central pentru a-l confectiona,cineva care este aproape de Titu. pt GA am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Era o intrebare retorica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 cumpar maneta frana fata pt pegaso-ul meu.. poate are cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salutare! Am vazut un post pe aici "Etansare janta spite" si m-am gandit ca n-ar fi tocmai o ideea rea. M-am interesat, am dat telefoane, pana la urma am gasit un specialist care face chestia asta de cinci ani si pana acum nici una n-a avut probleme. Omul cere 70 de lei pe janta ca sa o etanseze si sa o faca tubeless. Ma intrebam daca e cineva pe aici care a facut asa ceva. Si daca da, cum se comporta. In alta ordine de idei, da cineva o tura un week-end pana la greci? Aici, aproape, la 500 km. Cazare cinci stele (cu cortul), mancare la restaurant pe plaja goala din conserve sau din ce prindem in mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Greci??? Greci, la Petrota, langa Alexandroupouli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 De acolo de unde esti tu,poate ca-s 500 de km.De aici,altfel se vede lumea-n km... Pai faci o halta aici aici si pe urma sunt 500 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Greci, la Petrota, langa Alexandroupouli.14.jpg15.jpg8.jpg9.jpg Salut.Vezi ca la greci nu ai voie sa campezi in locuri neamenajate ,au amenzi mari asa ca aveti grija!Eu am un loc pustiu de campare dar la bulgari foarte aproape de vama veche .Practic cum iesi din vama bulgareasca mai mergi 1.5 km si dreapta in jos la mare.Este perfect cu plaja mare din nisip si ai avantajul ca poti oricind sa dai o fuga in Vama Veche sa mai cumperi cite ceva.Dar sa se mai incalzeasca ,cam dupa 15 iunie .Din Bucuresti pina acolo sint 275 km din care vre-o 220 pe autostrada,daca tragi tare in 3,5 ore esti la plaja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Piesa a fost achizitionata de la un domn , membru al acestui forum . Acum se monteaza si sper sa-mi vad prietenul din nou pe drumuri , la plimbare . Cu stima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.