Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Multumesc mult,Alin.

Acum plec cu bicicleta in en-gross-ul de piese.

Poate gasesc ceva compatibil cat sa fac proba.

Daca e problema din releu,imi strang bani de unul original,pe OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aici ceva piese :http://www.aliexpress.com/premium/aprilia-pegaso-650.html?ltype=wholesale&SearchText=aprilia+pegaso+650&isPremium=y&d=y&origin=y&initiative_id=AS_20150526213610&isViewCP=y&catId=0


» Post actualizat in 27 May 2015 06:14

o imagine mai mult decat sugestiva.


» Post actualizat in 27 May 2015 06:25

Probleme.

1. Duminica da dimineata dupa cursa de Sighisoara , am constatat scurgeri de ulei de pe furtunasul care coboara din fundul cutiei filtrului de aer pe langa bascula.Erau cateva picaturi

2.tot Duminica la parada moto , la a doua cursa am constatat ca se oprea des motorul la 90 de grade

 

Ma duce gandul in aceste conditii la o lipsa de compresie si o nevoie de segmentare.de retinut mobra este din 94 , se pare nu s-a umblat in motor , bordul arata 53000 si a avut 4 proprietari in Italia. scoate un pic de fum la turatii mari ,insa tobele sunt uscate si putina funingine


» Post actualizat in 27 May 2015 06:30

am observat ca la rece porneste la sfert de Cheie , la cald mai greu u pic , deasemenea cand o parchez sa deschid portile se mai opreste acum cand i-ar redus consumul si turatia la valorile normale

post-78987-0-02859200-1432707240_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 27 May 2015 06:25

 

Probleme.

1. Duminica da dimineata dupa cursa de Sighisoara , am constatat scurgeri de ulei de pe furtunasul care coboara din fundul cutiei filtrului de aer pe langa bascula.Erau cateva picaturi

2.tot Duminica la parada moto , la a doua cursa am constatat ca se oprea des motorul la 90 de grade

 

Ma duce gandul in aceste conditii la o lipsa de compresie si o nevoie de segmentare.de retinut mobra este din 94 , se pare nu s-a umblat in motor , bordul arata 53000 si a avut 4 proprietari in Italia. scoate un pic de fum la turatii mari ,insa tobele sunt uscate si putina funingine

» Post actualizat in 27 May 2015 06:30

am observat ca la rece porneste la sfert de Cheie , la cald mai greu u pic , deasemenea cand o parchez sa deschid portile se mai opreste acum cand i-ar redus consumul si turatia la valorile normale

 

pana la segmenti , verifica simeringurile supapelor. n-ar strica si un test de compresie.

mai e o posibilitate ( mica ) sa ai vreun segment blocat. din 94 pana acum se depune o groaza de calamina.

» Post actualizat in 27 May 2015 08:44

m-am dezabonat deja de 4 ori de la acest thread care-mi umple casuta de email....degeaba se pare....voi cum faceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releu

http://www.unimotors.ro/PIESE-DE-SCHIMB/Electrice-electronice/Regulatoare-tensiune/Regulator-tensiune-Aprilia-Leonardo-125-Scarabeo-150-MX-125-RS-125-RS-250-RX-125-Pegaso-650-Olympia_p_426.html


» Post actualizat in 27 May 2015 09:01

Eu unul sterg mail-urile dupa ce le citesc, sunt de acord sa imi vina pe mail.

cand vad e-mailuri aparute inseamna activitate pe forum si atunci intru.E ok asa pt mine


» Post actualizat in 27 May 2015 09:02

pana la segmenti , verifica simeringurile supapelor. n-ar strica si un test de compresie.

mai e o posibilitate ( mica ) sa ai vreun segment blocat. din 94 pana acum se depune o groaza de calamina.


» Post actualizat in 27 May 2015 08:44

m-am dezabonat deja de 4 ori de la acest thread care-mi umple casuta de email....degeaba se pare....voi cum faceti?

am sesizat un tacanit la motor care este permanent .Ma gandeam la supape .ai dreptate trebuie sa fac aceste verificari , Compresie , supape


» Post actualizat in 27 May 2015 10:30

http://www.ro.carpathian2wheelsguide.com/

 

asta da buna treaba! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 27 May 2015 09:01

cand vad e-mailuri aparute inseamna activitate pe forum si atunci intru.E ok asa pt mine

asa ziceam si eu,dar cand se aduca cate 50 odata, ma doare capu'...plus ca pe email-ul personal imi vin si multe chestii importante ptr bac de la isj ptr scoala si , trebuie tinuta o ordine .

» Post actualizat in 27 May 2015 12:15

sincer nu ma satur sa nu ma uit la poze cu micul dominator .... imi place maxim jucaria

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asa mentineti amandoi pasiunea :))) sincer daca era de 350 poate luam in loc de pegaso,dar la 250...e prea jucarie ptr mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Trec la subiect :) De ce atunci cand merg Aprilia mea ce-a draga si am 2ooo turatii imi face urat( GEN "imi" da in nas) pana la 3000turatii...dupa care trage ca nebuna. Enormal(a) anormal(a)?

Apoi... daca stie cineva, surubul de amestec trebuie sa fie desfacut 3-1/2 rotiri? 4? sau 4-1/2 rotiri?

De ce totusi intra benzina in ulei? Ca tot nu pricep! :-L

Va multumesc!

 

P.s. Trebuia sa mai zic ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca in brazilia se produce acum nx400 falcon pe injectie..nu inteleg de ce nu se aduc si la noi astea,sunt nemaipomenite ptr commuting

 

 

da,dar dr-ul de 350 este muuult mai greu la kg ...si urat..si consuma cam mult ptr aia 30 cai....

 

da norocosule,ca tu ai versiunea ax-1 de top....restu au 26 cai :P si nu mai e nici un ax-1 de vanzare in ro

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok Cristian. Am bagat la cap. Dar reglajul cu surubul ala cum e? Din cate stiu( poate gresesc) daca motorul se incinge prea tare ar putea fi amestecul prea scazut(adica mult aer in carb). Acuma eu nu sunt cunoscator dar ar prinde bine niste informatii ca asta, atat mie(in special) cat si altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Trec la subiect :) De ce atunci cand merg Aprilia mea ce-a draga si am 2ooo turatii imi face urat( GEN "imi" da in nas) pana la 3000turatii...dupa care trage ca nebuna. Enormal(a) anormal(a)?

Apoi... daca stie cineva, surubul de amestec trebuie sa fie desfacut 3-1/2 rotiri? 4? sau 4-1/2 rotiri?

De ce totusi intra benzina in ulei? Ca tot nu pricep! :-L

Va multumesc!

 

P.s. Trebuia sa mai zic ceva?

nici v2-ul de 650 nu-l puteam tine la 2000 ( de explu tdm-ul de 850 merge la 2000 in a 4-a ,dar lin nu sa fie in sarcina mare )....orice motor de motocicleta exceptand 1-a si a 2-a treapta la accelerare lina , ai trebuie peste 2500minim....pegaso-ul meu merge frumos la 3000 in a 3-a si a 4-a in oras , de la 3500 in sus a 5-a....nu faci nici o economie daca tragi de gaz la 2000

 

surubul de amestec , daca iti porneste bine la rece la 3,5 ture lasa-l asa...daca o ia mai greu,da-i 4,5.

 

benzen in ulei : problema sunt cuiele pontou, din carburatoare . sunt uzate sau unu din ele are mizerie si nu inchide

cuiele pontou trebuie sa inchida benzina cand camera de nivel este plina, chiar daca robinetul este pe ON, RES sau PRI . altfel tu cand o lasi parcata, iti tot curge benzina prin carburatoare direct in cilindru daca supapele se nimeresc sa ramana deschise, si de acolo se scurge pe langa piston ( si segmenti uzati? ) in baia de ulei.

 

pune stop si repar-o ca altfel daca mergi asa cu uleiul ala + la 2000rpm o distrugi iremediabil!

 

 

 

@cristian....mda,stu..ptr mine karma is a bitch!

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NEVER say NEVER!

In viata cat rau primesti,ai atat bine in compensare!Totul are rostul sau!

Vii pe 0,pleci pe 0!Clar!

Zi/noapte,soare/innorat,frig/cald,etc.

perfect d acord . cate am citit despre puterea gandului,energii, autosugestie..totul e legat si interconectat in natura asta....avem niste capacitati extraodinare ascunse ...... dar ,eu cu teoria stau bine...practica imi strica de multe ori zen-ul mai ales cand mai intra in ecuatie alte pers care-mi tulbura gandirea si ma enervez rapid :))) daar,intram deja in alte discutii .

 

apropos,ce se mai aude in weekendul care urmeaza?

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Trec la subiect :) De ce atunci cand merg Aprilia mea ce-a draga si am 2ooo turatii imi face urat( GEN "imi" da in nas) pana la 3000turatii...dupa care trage ca nebuna. Enormal(a) anormal(a)?

Apoi... daca stie cineva, surubul de amestec trebuie sa fie desfacut 3-1/2 rotiri? 4? sau 4-1/2 rotiri?

De ce totusi intra benzina in ulei? Ca tot nu pricep! :-L

Va multumesc!

 

P.s. Trebuia sa mai zic ceva?

de unde sti de benzina in ulei .i-ai facut analiza :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,nu fi rau!Omul are ceva probleme la Aprilica!

Ajuta-l sau ajutati-l.ca-i de-al nost'!

cred ca am ratat postarea nr 2 , ii explic din nou

» Post actualizat in 27 May 2015 18:30

1.Cristii are dreptate , mobrele noastre nu sunt masini caci au un singur piston si e normal sa fac urat la 2000 ture , tine-o undeva la 3500 4000 , la drum intins te poti duce la 5000 , dar te sfatuiesc sa nu o tii mult timp peste 5000 deoarece risti sa ii arzi garnitura de chiuloasa.Este o mobra " slow" la drum intins cu zvacuri necontrolate datorita cuplului foarte bun.dar este monocilindru .

2. Stiu ce vrei sa spui cab iti da in nas .......nu mai fac nici o explicatie , un coleg a facut-o deja...deschide suruburile de amestec mai mult 4 ture 4.5 ture .Mergi cu treapta a 4 -a reduci acceleratia si daca ai " dat in nas ' mai deschizi un pic E o ciudatenie : Merg subalimentate la relanti si supraalimentate la acceleratie.motorul meu este merge cu carburile la 4 ture si am franarea cu motorul in aceeasi treapta ( deci nu mai accelerez ) destul de brusca -e bine pentru ca daca esti preventiv , nu mai folosesti frana normala deci economie la placut

3. Intrebare: Cand opresti mobra si o pui pe cric , inchizi robinetul de benzina?

Dac nu faci asta = benzina in ulei , De ce ?

 

Alimentarea caburatoarelor se face prin cadere libera , adica forta gravitatiei , ..acolo se afla o camera de nivel cu un plutitor si o supapa( acesta este cuiul pontou) - este acelas principiu ca la bazinul de WC suspendat cu plutitor , nimic deosebit decat forma .

Bun ,,, daca lasi mobra aplecata pe cricul lateral si nu inchizi robinetul de benzina , aceastab din urma , datorita fortei de gravitatie curge si umple carburatorul , cuiul pontou fiind stramb , nu va inchide bine , si benzina se va duce in cilindru si pe langa segmenti in ulei , regula e simpla - principiul vaselor comunicante

 

 

EU INCHID DE FIECARE DATA ROBINETUL

» Post actualizat in 27 May 2015 18:40

acum seaua mea este la 50 % realizata

post-78987-0-57995000-1432751972_thumb.jpg

post-78987-0-04867800-1432751977_thumb.jpg

post-78987-0-43703800-1432751981_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu , maine cui siguranta


» Post actualizat in 27 May 2015 19:08

cred ca am ratat postarea nr 2 , ii explic din nou


» Post actualizat in 27 May 2015 18:30

1.Cristii are dreptate , mobrele noastre nu sunt masini caci au un singur piston si e normal sa fac urat la 2000 ture , tine-o undeva la 3500 4000 , la drum intins te poti duce la 5000 , dar te sfatuiesc sa nu o tii mult timp peste 5000 deoarece risti sa ii arzi garnitura de chiuloasa.Este o mobra " slow" la drum intins cu zvacuri necontrolate datorita cuplului foarte bun.dar este monocilindru .

2. Stiu ce vrei sa spui cab iti da in nas .......nu mai fac nici o explicatie , un coleg a facut-o deja...deschide suruburile de amestec mai mult 4 ture 4.5 ture .Mergi cu treapta a 4 -a reduci acceleratia si daca ai " dat in nas ' mai deschizi un pic E o ciudatenie : Merg subalimentate la relanti si supraalimentate la acceleratie.motorul meu este merge cu carburile la 4 ture si am franarea cu motorul in aceeasi treapta ( deci nu mai accelerez ) destul de brusca -e bine pentru ca daca esti preventiv , nu mai folosesti frana normala deci economie la placut

3. Intrebare: Cand opresti mobra si o pui pe cric , inchizi robinetul de benzina?

Dac nu faci asta = benzina in ulei , De ce ?

 

Alimentarea caburatoarelor se face prin cadere libera , adica forta gravitatiei , ..acolo se afla o camera de nivel cu un plutitor si o supapa( acesta este cuiul pontou) - este acelas principiu ca la bazinul de WC suspendat cu plutitor , nimic deosebit decat forma .

Bun ,,, daca lasi mobra aplecata pe cricul lateral si nu inchizi robinetul de benzina , aceastab din urma , datorita fortei de gravitatie curge si umple carburatorul , cuiul pontou fiind stramb , nu va inchide bine , si benzina se va duce in cilindru si pe langa segmenti in ulei , regula e simpla - principiul vaselor comunicante

 

 

EU INCHID DE FIECARE DATA ROBINETUL


» Post actualizat in 27 May 2015 18:40

acum seaua mea este la 50 % realizata

am incalzit-o ,, am frecat-0 la naiba si tot nu e intinsa cum trenbe , multa munca ... si mai am si alte comenzi .....ca de, lumea vorbeste, ca pot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datorita fortei de gravitatie curge si umple carburatorul , cuiul pontou fiind stramb , nu va inchide bine , si benzina se va duce in cilindru si pe langa segmenti in ulei , regula e simpla - principiul vaselor comunicante

Ai zis bine la inceput, gravitatie, nu vase comunicante :) Cuiul pontou, nu are voie sa nu inchida, indiferent de pozitie (inclinata, mobra pe cric, etc, nu ne referim la pozitia in care el e lasat si trebuie sa lase benzil sa intre pt. alimentarea normala). El in general are pe el cate 4 liniute, ca sa il ghideze pe scaunul rotund, astfel incat sa stea centrat. Eu am observat ca cuiele astea cedeaza dupa ce au fost udate cu benzina, iar dupa le tii ceva timp in aer.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mai exact 3743 km in mai putin de 2 saptamani. Au fost vreo 3 zile in care am facut doar 1 km sau 2 in toate 3 zilele.

A fost si o zi prelungita (mai bine de 24 ore de mers) cand am facut aproape 1000 km cu o pauza de cotrobaiti prin motor fiindca vreo 200 km a mers prost si banuiam ca s-a ars o supapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,acum te pui usor cu aparatul de capsat lemn pe ea.

Incepi de la cocoasa dintre pilot si pasager.

Prinzi 3-4 capse pe-o parte,apoi intinzi pe partea opusa. Mergi pe 2-3 centimetri lungime,daca vrei sa iasa treaba buna. Capsele le pui initial pe doua randuri,in zig-zag,paralel cu marginea,la 2 cm de ea. In dreptul incuietorii nu poti sa intri cu aparatul si oricum e dublat plasticul. Tii o sula sau surubelnita dreapta subtire la indemana,sa dai capsa afara,daca e stramba,sau se mai trage materialul.

Continui spre partea din fata. Ai mult de tras de ea,dar din degete,nu pune forta bratelor,ca rupi materialul.

Cea mai buna pozitie de lucrat e din stand pe un scaunel,cu scroafa (saua) intre pulpe,catre genunchi,partea de jos catre tine,sa poti capsa. Ideal ar fi sa tina cineva materialul dupa ce il tragi,cateva secunde,sa aplici capsa. Capse iti recomand de 6 mm,ca alea de 10 mm se stramba sau te vor inteapa la partile moi.

Urmeaza partea din fata,cea mai grea,unde trebuie sa crestezi materialul pe mijloc,pana la 3 cm de margine. Nu mai mult,ca o plesnesti. La colturi suprapui cate putin material.

Dupa ce termini fata,te muti in spate. Tragi dinspre mijloc catre spate,oblic,sa se intinda si pe latime si pe lungime.

In final,daca esti multumit,o iei la capsat de jur-imprejur,apoi tai cu foarfeca materialul in surplus,fara sa fortezi.

In timp sa modeleaza singur materialul daca nu ii lasi burta mare.

Spor la masajul scroafei. Daca e sotia geloasa,pune-o sa-i infiga capsele in ciuda. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La propunerea lui Cristi, pun cateva poze din Grecia, de la plaja pustie de langa Petrota unde am stat trei zile impreuna cu Andrea si aprilistul Mony, venit cu scuterul.

Despre peripetiile lui pe chinezaria de 125 cmc, cu care a strabatut Turcia, Insula Chios, Athena si pe urma s-a intalnit cu noi, undeva intre Komotini si Alexandroupouli, il las pe el sa povesteasca.

 

post-88469-0-23810800-1432758162_thumb.jpgpost-88469-0-45528000-1432758185_thumb.jpgpost-88469-0-19157800-1432758209_thumb.jpgpost-88469-0-54992900-1432758227_thumb.jpgpost-88469-0-95403200-1432758240_thumb.jpgpost-88469-0-06005300-1432758258_thumb.jpgpost-88469-0-15937100-1432758278_thumb.jpgpost-88469-0-72242100-1432758323_thumb.jpgpost-88469-0-45270600-1432758341_thumb.jpg

post-88469-0-66067500-1432758306_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai zis bine la inceput, gravitatie, nu vase comunicante :) Cuiul pontou, nu are voie sa nu inchida, indiferent de pozitie (inclinata, mobra pe cric, etc, nu ne referim la pozitia in care el e lasat si trebuie sa lase benzil sa intre pt. alimentarea normala). El in general are pe el cate 4 liniute, ca sa il ghideze pe scaunul rotund, astfel incat sa stea centrat. Eu am observat ca cuiele astea cedeaza dupa ce au fost udate cu benzina, iar dupa le tii ceva timp in aer.

Cuiul pontou e cui pontou , cuiul de dozaj e cui de dozaj ,sa nu confundam .Deasemenea sa nu confundam principiu cu situatia de fapt." Nu are voie sa nu inchida" Ba da , daca sta aplecata mobra , lichidul din pahare tinde sa se echilibreze si astfel nu va mai actiona uniform plutitoarele la capatul carora sta cuiul pontou. daca acesta nu inchide bine , fiind uzat ...PA . De aici rezulta principiul vaselor comunicante adica lichidul tinde sa se egalizeze la acelas nivel deci se va duce in motor si in filtrul de aer

» Post actualizat in 28 May 2015 05:13

Aline,acum te pui usor cu aparatul de capsat lemn pe ea.

Incepi de la cocoasa dintre pilot si pasager.

Prinzi 3-4 capse pe-o parte,apoi intinzi pe partea opusa. Mergi pe 2-3 centimetri lungime,daca vrei sa iasa treaba buna. Capsele le pui initial pe doua randuri,in zig-zag,paralel cu marginea,la 2 cm de ea. In dreptul incuietorii nu poti sa intri cu aparatul si oricum e dublat plasticul. Tii o sula sau surubelnita dreapta subtire la indemana,sa dai capsa afara,daca e stramba,sau se mai trage materialul.

Continui spre partea din fata. Ai mult de tras de ea,dar din degete,nu pune forta bratelor,ca rupi materialul.

Cea mai buna pozitie de lucrat e din stand pe un scaunel,cu scroafa (saua) intre pulpe,catre genunchi,partea de jos catre tine,sa poti capsa. Ideal ar fi sa tina cineva materialul dupa ce il tragi,cateva secunde,sa aplici capsa. Capse iti recomand de 6 mm,ca alea de 10 mm se stramba sau te vor inteapa la partile moi.

Urmeaza partea din fata,cea mai grea,unde trebuie sa crestezi materialul pe mijloc,pana la 3 cm de margine. Nu mai mult,ca o plesnesti. La colturi suprapui cate putin material.

Dupa ce termini fata,te muti in spate. Tragi dinspre mijloc catre spate,oblic,sa se intinda si pe latime si pe lungime.

In final,daca esti multumit,o iei la capsat de jur-imprejur,apoi tai cu foarfeca materialul in surplus,fara sa fortezi.

In timp sa modeleaza singur materialul daca nu ii lasi burta mare.

Spor la masajul scroafei. Daca e sotia geloasa,pune-o sa-i infiga capsele in ciuda. :D

Multam de sfatuiri.De obicei cand mesteresc ,mai turpalelesc ceva lichide , aici intervine " muierea" si scrasneste din masele! " Mai lasa si tu berea aia....."

Iar eu : "te-n m............a.................." :-L

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...