Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alte poze de azi.

In timp ce berea curgea in stomac si gulasul se fierbea,unii asteptau sa bage la ghiozdan:

Frumoasa locatia, frumos ciobanescul, buna berea, dar n-am prea inteles cum e cu gulasul de soparla. Dar o intreb pe sotia mea, ca-i unguroaica si sigur trebuie sa stie. :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa locatia, frumos ciobanescul, buna berea, dar n-am prea inteles cum e cu gulasul de soparla. Dar o intreb pe sotia mea, ca-i unguroaica si sigur trebuie sa stie. :))))

a mea la fel , deci o intreb si eu poate aflam raspunsul :crack:

» Post actualizat in 11 Jun 2015 06:57

Cristi , esti pe aici , sau nu te-ai trezit? :crack:

post-78987-0-55034700-1434005853_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,shomarlitza astepta la un bol de gulas...

» Post actualizat in 11 Jun 2015 15:00

Nu chiar pe tot,ca era plina burta! :crack:

 

Da eu sa vezi ce astept!

» Post actualizat in 11 Jun 2015 15:03

Nu,nu,alea de sus sunt geamurile celor 3 camere cu salonul dedesubt.

Eu eram exact in spate!

 

Iaca ce balerin is pe Shiver,gratios ca un elefant in magazinul de portelanuri chinezesti!

» Post actualizat in 11 Jun 2015 15:05

Distractie placuta si te asteptam sa termini odata povestea!Am zas!

te prinde , mai ales ca ai nimerit culoarea la tricou :eek:

» Post actualizat in 11 Jun 2015 16:34

intrebare: Pegaso variant ML sau Cube au furtun de trecere intre partile rezervorului?

S-a intamplat la cineva sa ramana benzina in partea dreapta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MX- ul are furtuna care vine din partea dreapta...

Baieti am si eu o intrebare.. am cumparat niste semnalizari pe leduri pentru spate dar m-am cam grabit si acum am incercat sa le montez si cand pun semnal clipesc prea repede.... am inteles ca consuma prea putin si ca releu e mecanic.,...

pot sa fac ceva sa rezolv cadenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MX- ul are furtuna care vine din partea dreapta...

Baieti am si eu o intrebare.. am cumparat niste semnalizari pe leduri pentru spate dar m-am cam grabit si acum am incercat sa le montez si cand pun semnal clipesc prea repede.... am inteles ca consuma prea putin si ca releu e mecanic.,...

pot sa fac ceva sa rezolv cadenta?

1.intrebasem pentru ML sau Cube daca au furtun.Am un amic care a gasit benzina in partea dreapta a rezervorului si nu are furtun de trecere

2. trebuie sa pui un releu pentru led

» Post actualizat in 11 Jun 2015 18:13

la o bataie de vant mi-a casunat pe o problema.si cum am avut disponibilitatea am facut noul meu ghidon inaltat.maine ii sudez bagheta de intarire la servici , il vopsesc si sper sa il montez sambata , dac termin de schimbat bieletele la masina si de rectificat discurile de frana

post-78987-0-08252600-1434046371_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu azi c-o ultima sfortare am terminat vesnica carpeala ,si la aprilia si la volsvagin ( inchiderea centralizata)

 

mai eliminat inca juma de metru din kilometrii de fire catre rectificator , remufat firele cu papuci la mufa stator , izolat si rearanjat putin , montat toate cutiile ptr expeditia de wiikend....bineinteles ca nenorocita iar nu mai vroia sa porneasca...daca n-am tras la aerosoli benzina in plamani prin furtunul de aer la membrane de abia abia a luat-o dupa 10 min....( furtunul din poza 4 de langa fire care vine dintre carbelitoare,voi unde al aveti pozitionat??l-am pus acolo ca sa am acces mai facil sa trag aurolacu pe nas cand face nasuri cu pornirea :alcy: :alcy: )

 

alta chestie care ma dispera de cand o am, cand e nivel mai scazut de benzina in rezervor mai ales dupa primii 15km pe rezerva si nu ai vine debit puternic ( din cadere ), daca n-o fortez la furtun sa-i dau cu gura presiune , stau zeci de minute pana o ia..chit ca scot furtunul si pisha bine. dar deja ma sictireste aspectul asta. urmeaza honda. cu ocazia asta vizitez timisoara ca-i printre putinele orase din tara unde n-am ajuns :)

 

 

 

vine vreun aprilist la seawolfs bikefest sambata la ora 1 la parada????

post-89731-0-89894100-1434047423_thumb.jpg

post-89731-0-30910200-1434047435_thumb.jpg

post-89731-0-24169600-1434047446_thumb.jpg

post-89731-0-74408500-1434047455_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o supapa de compensare a aerului ce inlocuieste benzina din rezervor,pe masura ce ea se consuma!E localizata in busonul de benzina!Eu am demontat busonul la un moment dat(la GA) si l-am suflat cu aer!Si efectul a disparut!

» Post actualizat in 11 Jun 2015 20:20

Iar firele alea galbene,era mai bine daca respectau codul culorilor,cat de cat.Zic eu!

am suflat tot ce inseamna buson ,rezervor uscat ( al vopsisem asta toamna) si robinet benzina ,inclusiv desfundat teava aia de respiro al rezervorului ( si cu rol de drenaj apa ) asta toamna....fara prea mare efect....am lasat si busonul deschis putin timp special ptr ... nimic.

 

firele galbene cu verde erau deja ,ce se vede in poza sunt firele taiate lasate unde erau ele pe traseu,ar trebui s-o masacrez pe toata ca sa le scot si recablez , dar macar am optimizat putin...nu ar avea sens acum....ar mai ramane problema celor 2 fire rosii de + destul de lungi care vin de sub jug pana in spate la sigurante ce se intorc iar in fatza la far si contact...prea lung traseu,prea multa cadere de tensiune....opera italieneasca+romaneasca.....fostul proprietar asa a ales,eu as fi pus ventilici pe rectificator.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am suflat tot ce inseamna buson ,rezervor uscat ( al vopsisem asta toamna) si robinet benzina ,inclusiv desfundat teava aia de respiro al rezervorului ( si cu rol de drenaj apa ) asta toamna....fara prea mare efect....am lasat si busonul deschis putin timp special ptr ... nimic.

 

firele galbene cu verde erau deja ,ce se vede in poza sunt firele taiate lasate unde erau ele pe traseu,ar trebui s-o masacrez pe toata ca sa le scot si recablez , dar macar am optimizat putin...nu ar avea sens acum....ar mai ramane problema celor 2 fire rosii de + destul de lungi care vin de sub jug pana in spate la sigurante ce se intorc iar in fatza la far si contact...prea lung traseu,prea multa cadere de tensiune....opera italieneasca+romaneasca.....fostul proprietar asa a ales,eu as fi pus ventilici pe rectificator.

Sigur n-ai apa in rezervor? Ca eu asa am patit. Era infundat furtunul de drenaj si cand ploua se infiltra pe la buson, in loc sa se duca apa sub moto. Dadeam la automat pana descarcam aproape bateria. Toate erau bune si frumoase, doar ca nu voia sa plece, neam. Faza asta o facea numai pe rezerva, din simplul motiv, descoperit ulterior, ca tragea apa din rezervor, pe stutul mic, in loc de benzina. Pana intr-o zi cand cineva m-a pus sa dau jos rezervorul, sa-l intorc pe dos, sa suflu furtunul de drenaj si sa-l pun la loc. Am scos vreo doi litri de apa adunati pe fundul rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

alta chestie care ma dispera de cand o am, cand e nivel mai scazut de benzina in rezervor mai ales dupa primii 15km pe rezerva si nu ai vine debit puternic ( din cadere ), daca n-o fortez la furtun sa-i dau cu gura presiune , stau zeci de minute pana o ia..chit ca scot furtunul si pisha bine. dar deja ma sictireste aspectul asta. urmeaza honda. cu ocazia asta vizitez timisoara ca-i printre putinele orase din tara unde n-am ajuns :)

E o "shechereala" aici: nu cred ca e nici de la apa, nici de la supapa din buson asa cum spuneau antepostacii mei. Omu asta si-a golit de curand rezervorul de mai multe ori si a deschis busonul inainte de tentativele de pornire, iar rezultatul este acelasi.

 

Si altceva: cine imi spune ce-i cu cablul asta (cablu de tractiune introdus printr-o protectie izolatoare si cu o "saiba" la capat). Sta acolo sub sa si nu stiu ce rol are.

post-20517-0-36299700-1434097820_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o "shechereala" aici: nu cred ca e nici de la apa, nici de la supapa din buson asa cum spuneau antepostacii mei. Omu asta si-a golit de curand rezervorul de mai multe ori si a deschis busonul inainte de tentativele de pornire, iar rezultatul este acelasi.

 

Si altceva: cine imi spune ce-i cu cablul asta (cablu de tractiune introdus printr-o protectie izolatoare si cu o "saiba" la capat). Sta acolo sub sa si nu stiu ce rol are.

attachicon.gifIMG_0007.jpg

pare un cablu de masa, minus -

 

de acord, ptr toti antevorbitorii ,am precizat deja ca am suflat si curatat robinetul , busonul ,desfundat teava de drenaj apa ploaie rezervor , inclusiv lasat cateva secunde cu busonul deschis si nimic . cum zice si k-10

deci de unde apa??

 

1.intrebasem pentru ML sau Cube daca au furtun.Am un amic care a gasit benzina in partea dreapta a rezervorului si nu are furtun de trecere

am aceeasi problema, ramane foarte multa benzina in partea dreapta si nu exista nici un furtun de trecere . cand ma stiu cu putina benzina o zgaltai si inclin tare si se mai varsa colo colo ,dar e enervant...si chiar si asa,tot raman 1-2 litri in buzunarul din dreapta .... wtf?!

» Post actualizat in 12 Jun 2015 09:25

ca sa fiu sigur ca nu e apa, o sa drenez diseara toata benzina din rezervor . distractie maxima iar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul de ML nu are furtun de trecere. E un rezervor de bogati de 22 de litri. La Dominator are doar 13 litri,aproape cat ma MX,dar ajunge peste 200 de kilometri linistit.

Faine pozele de pe Aries,Cristiane.

» Post actualizat in 12 Jun 2015 09:39

Cu un plin la Pegaso (ML) am venit de la mare si m-am mai fatait o saptamana prin oras,cam 10-15 km pe zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@3m-01, cea mai ieftina solutie, fara schimb de releu, ar fi sa pui o rezistenta echivalenta cu un bec de semnalizare (parca de 21W e? Nu am schimbat niciodata.)

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@3m-01, cea mai ieftina solutie, fara schimb de releu, ar fi sa pui o rezistenta echivalenta cu un bec de semnalizare (parca de 21W e? Nu am schimbat niciodata.)

da becul este 21 W , dar se complica la montaj daca nu stie.

Cred ca asta e valoarea rezistentei calculata la puterea becului

» Post actualizat in 12 Jun 2015 10:55

Aici un link .Victor are dreptate

Banuiesc ca releul e mecanic

http://bec-led-auto.blogspot.ro/2013/04/cum-depistam-ce-fel-de-semnalizare-are.html

post-78987-0-11386900-1434106223_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul este mecanic,daca nu gasesti mai ieftin de 50 lei un releu special ptr led ( olx, ebay etc ) solutia teoretica e sa pui o rezistenta care sa disipe 20w dar voi va imaginati ce inseama asta? acea rezistenta va avea dimensiunea unei surubelnite...si sunt si cumpe la asa wattaj...

 

solutia cea mai simpla este tot folosirea unui bec in paralel cu ledurile, se poate monta si la iesirea releului, sau oriunde este firul de de la semnal + iesire releu si - pe sasiu...

 

ledurile raman la locul lor ptr afisaj. cu un singur bec in paralel ( stanga /dreapta foloseste aceeasi iesire din releu, doar comutatoul de pe ghidon le schimba stanga dreapta ) ar trebui sa mearga ok

 

ritmul se regleaza in functie de wattajul becului,dar a nu se depasi 40w altfel releul se !@#!%$.

 

acum, tie iti clipoceste des si merg fiindca ai deja becurile pe filament din bord care iti disipa ceva putere ( 3/5w) . dar nu suficient. daca le-ai scoate,nu o sa-ti mai mearga deloc.


» Post actualizat in 12 Jun 2015 11:58

doar ce au sosit :rock: :rock:

post-89731-0-49986800-1434110218_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MX- ul are furtuna care vine din partea dreapta...

Baieti am si eu o intrebare.. am cumparat niste semnalizari pe leduri pentru spate dar m-am cam grabit si acum am incercat sa le montez si cand pun semnal clipesc prea repede.... am inteles ca consuma prea putin si ca releu e mecanic.,...

pot sa fac ceva sa rezolv cadenta?

http://semnalizareleduri.blogspot.ro/

releul e cea mai buna solutie.cauta diverse variante pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://semnalizareleduri.blogspot.ro/

releul e cea mai buna solutie.cauta diverse variante pe net

in primul rand ca ledul are nevoie de tensiune stabilizata iar varianta de releu electronic pe care ti-am trimis-o dispune de aceasta functie , asta duce la prelungirea vietii ledului.

rezistenta preia o parte din curent si il treansforma in caldura

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai cumpar si releu o sa ajung la o suma record pentru niste semnalizari...

Cred ca o sa incerc prima data cu un bec pus in paralel..

Intre timp am mai bibilit azi la ea cate ceva... curatat/uns melc kilometraj, schimbat placute frana fata + cauciuc nou, schimbat lichid frana. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...