Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma conteaza la ORICE mobra,tratamentul proprietarului(rilor) anterior(i) aplicat in timp!

Repet,datorita faptului ca multi sunt atotstiutori si n-au nevoie de manualul de instructiuni/reparatii ajung Aprilicile asa de rau famate.

Vreti un exemplu concret?Am luat Aprilica ce o am acum de la proprietar cu schimbul de ulei facut la un service moto autorizat si mergand pe prezumtia ca n-a schimbat uleiul,l-am dat jos si am bagat eu ulei si filtru nou,asa ca sa fiu sigur de vascozitate,brand si cantitate!Culoarea parea ca ar fi fost schimbat recent,de vascozitate nu mi-am putut da seama dar CANTITATEA a fost mai mare cu 400 de ml!!!L-am sunat pe fostul proprietar si am cerut numarul de la service,apoi am sunat dorind sa aflu cine i-a facut schimbul!Am vorbit cu mecanicul respectiv si raspunsul a fost asa:pai daca are acelasi motor ca Yamaha Tenere XT660 Z din 2008,i-am bagat tot la fel,adica 3,1 l de ulei cu filtru!Stiti ce scrie in manualul Aprilicii mele?2,7 l cu filtru!!!I-am spus ca-i un dobitoc si ca-l pis in poponeata!!! :plsdie: ,stupid m.f.!

Voi stiti ce mult rau face orice cantitate de ulei in plus peste nivelul maxim?

 

Asa ca pe romaneste ma cufuresc pe toti inteligentii care nu citesc manualul prima data si apoi trec la fapte!Indiferent ca-s mecanici autorizati sau Dorel instalatorul de la garajul din spatele blocului!!!

IAR AM ZAS ! :givemebeer: ,ca m-am incins!

 

PS:De ce credeti ca de aproape 24.000 de km de cand am Aprilica,n-am pus cheia pe ea decat pentru consumabile sau imbunatatiri?

CA AM RESPECTAT MANUALUL! :hug:

subscriu

Orice scula complexa are nevoie de intretinere conform specificatiilor producatorului.Daca nu faci asta e pe barba ta .Inteleg ca anumite produse au o performanta mai mare decat altele , insa asta nu te absolva ca detinator de o propice si temeinica mentenanta.

De principiu: PROSTIA SE PLATESTE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca voi trece la o scula mai putin complexa si pretentioasa....timpul a dovedit-o.....o simt prin toti porii ca n-o mai vreau!! aline, motoreta a fost a unuia din campina , oare nu al stii?!?! i-am dat un vfr 750 din 90 rosu, cu sha tapitata jumate negru jumate rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca voi trece la o scula mai putin complexa si pretentioasa....timpul a dovedit-o.....o simt prin toti porii ca n-o mai vreau!! aline, motoreta a fost a unuia din campina , oare nu al stii?!?! i-am dat un vfr 750 din 90 rosu, cu sha tapitata jumate negru jumate rosu.

daca imi spui numele , ma intereses si pot afla , oarecum, istoricul .Chiar m-ai facut curios , poate si tu vrei sa afli cate ceva......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristi

Aprilia este exact ca o femeie eleganta , stilata ....nu te poti comporta cu ea cum te comporti cu o curva ! trebuie sa-i oferi respectul cuvenit pentru a primi bucuria si placerea plimbarii fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca imi suna mie asta,Aline!

In ultimii 8 ani am avut 2 Aprilii!

Cu toate mobrele m-am purtat,ma port si ma voi purta exact cum scrie la carte!Orice lipsa de respect fata de ele se intoarce ca un bumerang,de obicei cand ti-e lumea mai draga!

PS:Ca patitul nu stie nimeni...

nu tie.... era o exprimare retorica , semnifica o confirmare la cele spuse mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca imi spui numele , ma intereses si pot afla , oarecum, istoricul .Chiar m-ai facut curios , poate si tu vrei sa afli cate ceva......

Florin Jany autointitulat "Mihai" (ca mine) iti zice ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mltumesc inca odata Cristi pt filmul " Why we ride" l-am revazut azi de 2 ori , acum am terminat impreuna cu mandra ,


» Post actualizat in 16 Jun 2015 19:14

Sa mai si zambim nitel,asta daca a fi kokallar ar fi ceva de ras:

ciobanazs cu 300 de oi ... scuze cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca nu-i Bentley-ul lor,poate e al dusmanului lor... :rusinica:

Stii vorba aia hiphopistika:''Dusmanii mor ca ma bulesc mai binyeee..."

Daca nu stiti ce e un duşman, in dictionarul urban duşman e un om care face multe duşuri

Salve tuturor,

am o problema cu o Pegaso 650 din 1993, la pornire pare ca nu cupleaza bendixul si rugamintea mea e sa-mi recomandati un mecanic sa o desfac, pare intepenita volanta si cineva mi-a zis ca e posibil sa fie pana introdusa invers, e posibil oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca tot se apropie intalnirea din munti, din august, postez mai jos un filmulet extrem de instructiv, mai ales pentru cei care merg 90% pe asfalt.

Chiar daca prezentarea este cu BMW 1200 GSA si F 800 GS, principiile raman aceleasi. Ba mai mult, daca reusesti sa stapanesti 1200 GS nu este o problema sa te joci cu 650 (Aprilia-BMW) pe off-road.

Diferentele majore, pe care le-am simtit eu intre cele doua motociclete, sunt de natura constructiva si inclina balanta cand intr-o parte, cand in cealalta.

BMW 1200 GS sta foarte prost in ceea ce priveste pusul puterii celor 100 CP la roata spate. Cu toate ca are ambreiaj hidraulic, fin, in off-road, pe pietre, va rupe imediat aderenta, pentru un scurt timp, cam un sfert de rotatie. Partea buna este ca dupa ce se urneste, intr-a-ntaia, merge molcom si liniar chiar fara sa umbli la acceleratie.

O alta parte proasta este greutatea mare, 260 kg. Daca se inclina prea mult pe-o parte, nu iti mai bati capul sa o tii din muschi, ca nu merge.

BMW F 650 (Aprilia) sta prost la capitolul mers incet pe drumuri proaste. Cu vitaza intai se tureaza motorul ca dracu, cu a doua nu ai turatie suficienta, fapt ce duce la folosirea excesiva a ambreiajului.

La capitolul franare, cu ABS OFF, normal, ambele motociclete stau la fel, un pic mai bine 1200 din cauza fortei de franare a motorului extrem de mare.

Eu personal prefer F650 pe drumuri proaste, asta si datorita faptului ca rotile cu spite joaca si rol de amortizor, ceea ce nu face 1200-le cu jante turnate din cauza carora se simte orice bolovan sau denivelare.

 

https://www.youtube.com/watch?v=QbNSWOZazaA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare transmit poze de la fata locului!

Poze din plimbarea de dimineata si de la prepararea pranzului de ieri.In ultima se vede satul Brazesti:

noi muncim pe branci si tu stai la jar , nu e corect !!Am zis. :-L

» Post actualizat in 18 Jun 2015 10:53

despre ce intalnire vorbiti? asa...poate mai sunt si altii interesati!

doar Aprilia

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

road trip pana in timisoara weekendul asta , festival road patrol, vizitat putin orasul,

 

vazut 2 mobre , luat utilajul accesorizat mai bine ( ceva defecte optice rezolvabile si un pic de pus la punct 2 rulmenti un simering senzor neutral si mega gauri date in evacuare ,in rest ok )

 

intors pe defileul dunarii de la moldova veche la drobeta .din pacate de la craiova pana la mare ne-am murat mai rau ca niste castraveti. am ajuns toti 3 rupti in 2 de oboseala la 1 noaptea ( facut vineri respectiv duminica drumul dintr-o bucata )

 

 


» Post actualizat in 22 Jun 2015 13:28

4,5% mers 90-140 fara menajamente cu carburatia de 5 ani nesincronizata necuratata :))

post-89731-0-59507200-1434972239_thumb.jpg

post-89731-0-63866500-1434972262_thumb.jpg

post-89731-0-60128200-1434972289_thumb.jpg

post-89731-0-89036700-1434972378_thumb.jpg

post-89731-0-15083200-1434972438_thumb.jpg

post-89731-0-30614000-1434972439_thumb.jpg

post-89731-0-63047500-1434972440_thumb.jpg

post-89731-0-88569300-1434972441_thumb.jpg

post-89731-0-13527100-1434972443_thumb.jpg

post-89731-0-42431100-1434972444_thumb.jpg

post-89731-0-49512400-1434972445_thumb.jpg

post-89731-0-02307100-1434972567_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Am revenit dupa lunga calatorie in jurul minunatului UK( fara Irlanda). In ciuda tuturor grijilor pe care le aveam inainte de placare cu privire la functionarea Apriliei(650,1994) am ajuns la concluzia ca... o data ce ai pornit-o.... merge de o ia dracii.

Un rezumat... Consum de 5,4-5,8/100km(mixt), carburatoarele reglate dupa sfaturile voastre(si va multumesc), viteza maxima cu care am mers 165km/h(dar in general mergeam cu 90-100/H), in total 3600km in 7zile. Nu a crescut nivelul uleiului, nu au mai fost supra-alimentate carb, si de pornit pornea mereu la primul maxim al3-lea apasat de buton(asta daca era frig peste noapte).

Din nou as pune 2-3 poze dar nu ma pricep cu tehnologia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Am revenit dupa lunga calatorie in jurul minunatului UK( fara Irlanda). In ciuda tuturor grijilor pe care le aveam inainte de placare cu privire la functionarea Apriliei(650,1994) am ajuns la concluzia ca... o data ce ai pornit-o.... merge de o ia dracii.

Un rezumat... Consum de 5,4-5,8/100km(mixt), carburatoarele reglate dupa sfaturile voastre(si va multumesc), viteza maxima cu care am mers 165km/h(dar in general mergeam cu 90-100/H), in total 3600km in 7zile. Nu a crescut nivelul uleiului, nu au mai fost supra-alimentate carb, si de pornit pornea mereu la primul maxim al3-lea apasat de buton(asta daca era frig peste noapte).

Din nou as pune 2-3 poze dar nu ma pricep cu tehnologia :)

consumul e perfect.Ma bucur ca te-ai simtit bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Locuiesc n Anglia. Doar turul Angliei si Scotiei in 7zile. Fratemiu care a venit din Romania a trimis motorul cu un transport si el a venit cu avionul. Deci practic toata calatoria a pornit din Anglia (Cambridge, pt cei care mai sunt prin zona ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da..... nu vreau sa par a fi un insensibil sau ceva de genu dar.... am profitat de bunatatea ei. Am luat-o am folosit-o, ma satisfacut dar,,, am dat-o si la altu. ( ma refer la Aprilica) :)

Eu m-am despartit de ea. chiar ma bucur ca am avut un astfel de mootor, un motor care iti da impresia ca este o mortaciune dar.. care isi arata dracu din ea cand trece de 5000rpm. Cat despre problema cu pornirea pe care observ ca tot mai multi o au...personal am procedat in felul urmator:

1. inchis rubinetul de alimentare daca o opream mai mult de 1-2ore.

2. nu foloseam acceleratia cand o porneam

3.in cazul in care uiti robinetul deschis peste noapte(e posibil sa numai porneasca usor): a) desfac surubul de relanti( de la lamelele de aer din carb) 1,5 ture, B) pun socul la putin peste jumate(sa nu intre prea multa benzina ..deja are suficienta,garantat), c) trag foarte putin de acceleratie si o mentin asa cand o pornesc. La a2-a sau a-3a incercare porneste garantat. Dupa ce porneste pui surubul inapou 1,5ture. Ideea este sa bagi cat mai mult aer.. si benzina cat mai putina.

bujia sa fie verificata la fiecare 1-2mii de km.

In rest merge sa fie ea sanatoasa!

Va multumesc pt ajutorul dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...