Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@3m-01

Incearca sa schimbi bobina de inductie daca ai vreun coleg prin preajma. Daca nu-i bobina, sa nu fie CDI-ul.

 

Frumoase plimbari, Cristi si Alin!

sper sa mai fac o ultima plimbare laBuzau , sa ma intalnesc si cu Iulian Gusa , mai am 12 zile de dovada :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, tocmai vin de la mobra, am mesterit cu un prieten si noi banuim CDI-ul ... am scanteie dar extrem de slaba ... am scos pipa si am incercat direct pe fisa.. degeaba... am pus pe plusul bateriei bobina pe "direct" si da scanteie puternica, daca o legam iar la circuit scanteia dispare... am incercat cu o alta bobina... la fel, are scanteie slaba... nu am posibilitatea sa verific cu alt CDI si as vrea sa fiu sigur inainte sa cumpar altul .... mi se pare ciudat ca inca are o scanteie minuscula acolo, poate sa fie si altceva pana la CDI ? el cand isi da duhul nu ar trebui sa nu mai am scanteie deloc??

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, tocmai vin de la mobra, am mesterit cu un prieten si noi banuim CDI-ul ... am scanteie dar extrem de slaba ... am scos pipa si am incercat direct pe fisa.. degeaba... am pus pe plusul bateriei bobina pe "direct" si da scanteie puternica, daca o legam iar la circuit scanteia dispare... am incercat cu o alta bobina... la fel, are scanteie slaba... nu am posibilitatea sa verific cu alt CDI si as vrea sa fiu sigur inainte sa cumpar altul .... mi se pare ciudat ca inca are o scanteie minuscula acolo, poate sa fie si altceva pana la CDI ? el cand isi da duhul nu ar trebui sa nu mai am scanteie deloc??

multumesc

de obicei bobina face asa ceva , cand moare -moare.verifica si conexiunile cablurilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!! Dupa o lunga perioada de inactivitate astazi am incercat sa pornesc aprilica.....cum si presimteam imi face probleme. Initial am pornit cu cablurile electrice legate la masina, pana mi.am pus bateria pe redresor....a pornit greut dar a pornit desi dadea niste rateuri groaznice in airbox....am desfacut capacul de la airbox sa ma uit si pe rateu "scuipa'' destula benzina din carburator acolo....am schimbat filtrul de aer, benzina din rezervor, bujia, si inca facea la fel. Pe ture joase dadea cateva rateuri apoi se oprea. Am tot incercat sa o pornesc si sa o fac sa mearga pana nu a mai pornit deloc. Acum face ca si cum nu ar mai avea curent, nici legata la bateria masinii nici cu bateria full....invarte odata apoi caraie ca si cum nu ar mai avea curent. Ulterior am constat ca si nivelul uleiului e scazut f mult....nici nu isi mai pune amprenta pe joja.....nu stiu cum s.a intamplat asta pt k era destul ultima data......in fine....sper sa nu fie nimic ireparabil si sper k sfaturile voastre sa ma poata ajuta.....nu stiu ce sa mai fac...sa fie de la bendix, de la electrica( cdi, etc) desi ma gandesc la ce e mai rau. Ajutati.ma cu un sfat sau cu un mecanic bun, priceput la pegaso 650 ( an 2000) pe carburatie....nu ma pot duce nici la service cu ea k nu am cu ce....sunt trist!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!! Dupa o lunga perioada de inactivitate astazi am incercat sa pornesc aprilica.....cum si presimteam imi face probleme. Initial am pornit cu cablurile electrice legate la masina, pana mi.am pus bateria pe redresor....a pornit greut dar a pornit desi dadea niste rateuri groaznice in airbox....am desfacut capacul de la airbox sa ma uit si pe rateu "scuipa'' destula benzina din carburator acolo....am schimbat filtrul de aer, benzina din rezervor, bujia, si inca facea la fel. Pe ture joase dadea cateva rateuri apoi se oprea. Am tot incercat sa o pornesc si sa o fac sa mearga pana nu a mai pornit deloc. Acum face ca si cum nu ar mai avea curent, nici legata la bateria masinii nici cu bateria full....invarte odata apoi caraie ca si cum nu ar mai avea curent. Ulterior am constat ca si nivelul uleiului e scazut f mult....nici nu isi mai pune amprenta pe joja.....nu stiu cum s.a intamplat asta pt k era destul ultima data......in fine....sper sa nu fie nimic ireparabil si sper k sfaturile voastre sa ma poata ajuta.....nu stiu ce sa mai fac...sa fie de la bendix, de la electrica( cdi, etc) desi ma gandesc la ce e mai rau. Ajutati.ma cu un sfat sau cu un mecanic bun, priceput la pegaso 650 ( an 2000) pe carburatie....nu ma pot duce nici la service cu ea k nu am cu ce....sunt trist!!!

dupa stat mai mult nepornita se poate sa se fi uscat garniturile in carburatoare si sa traga aer fals .Deasemenea nu se porneste niciodata un motor care a stat rece mult timp, lipsa de ulei duce la oxidarea cilindrului si a pistonului iar la pornire distrugi segmentii si camasa cilindrului prin frecare fara ungere.la GA am optiunea imvartirii motorului fara aprindere - genial , nu stiu cum e la a ta.Dar nu te gandi la pronbleme:scoate bujia si curat-o , scoate suruburile de amestec de la carburatoare si apoi le montezi la loc, schimba benzina cu alta noua schimba si uleiul cred ca are apa de la condens-se intampla daca sta neumblat mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....multumesc!!!!


» Post actualizat in 22 Sep 2015 20:35

dupa stat mai mult nepornita se poate sa se fi uscat garniturile in carburatoare si sa traga aer fals .Deasemenea nu se porneste niciodata un motor care a stat rece mult timp, lipsa de ulei duce la oxidarea cilindrului si a pistonului iar la pornire distrugi segmentii si camasa cilindrului prin frecare fara ungere.la GA am optiunea imvartirii motorului fara aprindere - genial , nu stiu cum e la a ta.Dar nu te gandi la pronbleme:scoate bujia si curat-o , scoate suruburile de amestec de la carburatoare si apoi le montezi la loc, schimba benzina cu alta noua schimba si uleiul cred ca are apa de la condens-se intampla daca sta neumblat mai mult

ai idee de ce nu invarte desi bateria e incarcata full???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....multumesc!!!!

» Post actualizat in 22 Sep 2015 20:35

ai idee de ce nu invarte desi bateria e incarcata full???

uita-te in baterie si vezi daca ai electrolit. Eu am patit , bateria incarcata dar uscata nu invartea deloc .Am completat cu apa distilata si merge brici.

» Post actualizat in 23 Sep 2015 05:09

uita-te in baterie si vezi daca ai electrolit. Eu am patit , bateria incarcata dar uscata nu invartea deloc .Am completat cu apa distilata si merge brici.

este o chestie pur tehnica aceea a existentei tensiunii in electrozii bateriei constatata de catre aparatul de masura insa lipsa curent deoarece masa de electrolit nu exista ori este insuficienta pentru a transfera electronii pozitivi spre minus.

» Post actualizat in 23 Sep 2015 05:14

In principiu pornirea de la masina trebuie sa fie in secvente scurte deoarece exista o diferenta de curent intre cele doua ( la mobra ai 12-14 A iar la masina 65 - 75 A) si poti strica bateria de la mobra.

» Post actualizat in 23 Sep 2015 10:27

Imi pare rău pentru cele întâmplate.bine ca nu ii mai rau.poți sa imi lasi nr de telefon sa vb despre lanc.ms

am trimis lantul astazi .Vei primi maine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

facem si noi cu aprilicile asa ceva , ca sa dovedim ca putem ? Eu ma antrenez acum , am o viziune

 


» Post actualizat in 23 Sep 2015 18:09


multumesc alin

merge mobra?


» Post actualizat in 23 Sep 2015 18:11


exista ceva piese de motor daca doriti in proprietatea lui 3m -01

colegul nostru , daca aveti nevoie contactati-l

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie cu pardon dar nu-mi bat joc de Aprilica cum se intampla acolo . Count me out !

 

La noroi greu trebuie motocicleta usoara . Simplu , nu ?

da , insa era si africa twin adica bigg

Stiu eleganta acestei mobre imi aduce aprecieri mereu , dar vreau ceva: un raspuns - ce poate , ce vrea ce este ?

Ma refer la Ga sau Mx , celelalte modele sunt depreciate tehnic

» Post actualizat in 23 Sep 2015 19:52

Sa fie cu pardon dar nu-mi bat joc de Aprilica cum se intampla acolo . Count me out !

 

La noroi greu trebuie motocicleta usoara . Simplu , nu ?

tu ai o aprilica aproape originala ,,, eu am revopsit-o cu parere de rau , dar trebuia, insa tehnic am respectat toate specificatiile - de aceea merge un GA din 94 fara interventii - doar schimburi

» Post actualizat in 23 Sep 2015 19:54

Sa fie cu pardon dar nu-mi bat joc de Aprilica cum se intampla acolo . Count me out !

 

La noroi greu trebuie motocicleta usoara . Simplu , nu ?

La anul vi sigur la a IIa editie a intalnirii aprilistilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca era vie si se bronza!

Era foarte vie si dormea. Adica se tot foia sa-si gaseasca locul. M-am uitat pe net si cica in perioada asta vin pe plajele pustii pentru imperechere. O chema foca sihastru si cica a fost si in Marea Neagra, dar acum mai sunt doar vreo 500 de exemplare in Mediterana si Egee. Am avut noroc s-o vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am venit si noi din ultima vacanta din acest an din Grecia. Va povestesc cum e cu bujiile iridium, foaia mai mica, toba sport si consumul. Dar pana una alta, uite ce am gasit pe o plaja pustie!

attachicon.gifP9218569.JPGattachicon.gifP9218575.JPGattachicon.gifP9218582.JPG

imi pare rau ca nu am putut veni.Insa la anul sigur ajungem si noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, ca sa revenim de foci la ale noastre: dupa un drum de 1.500 km prin Bulgaria si Grecia am constatat cu surprindere ca 650-ul consuma mai mult ca GS-ul 1200. Ma asteptam sa scada consumul, sau cel putin sa ramana la fel dupa ce i-am pus foaie mai mica, de la 47 de dinti la 44. Dar nu. Pana acum, cu moto plin de bagaje, ca si acum, consuma cam 4,1-4,5 la suta. Acum a sarit la 5, ba chiar 5,5 la suta, in conditiile in care GS-ul consuma 5. Habar n-am daca este din cauza foii, din cauza bujiilor iridium, din cauza tobei sport sau a gentilor laterale, mai mari si mai iesite in afara decat cele pe care le-am avut pana acum.

Scaderea dintilor la foaie a mai facut o chestie si anume nu mai tragea la deal in sus la viteza mare. Daca, de exemplu, la baza pantei aveam 140, cand incepeam sa urc, scadea viteaza la 120 sau chiar 110, cu acceleratia blana si in viteza a cincea. Parca se chinuia sa traga si se simtea o lipsa de putere. Daca schimbam a patra era ok, dar nu mai mergeam cu 130 pe curbele alea superbe de pe Makaza.

Acum ma gandesc sa le iau prin excludere ca sa vad de ce a crescut consumul, dar nu stiu cu ce sa incep. Cel mai simplu ar fi cu cu niste bujii Denso, pe care le-a laudat Alin si care poate ma ajuta si pe mine sa achizitionez doua bucati.

Daca ar fi de la toba, ma gandesc sa-i bag niste vata d-aia de sticla, de tobe, dar nu stiu de unde sa iau. Nu o sa mai sune asa tare, dar poate se rezolva cu puterea si consumul.

In rest era ok, turatia a scazut in sensul in care la 120 aveam 4.700 de ture, iar la 130, 5.000-5.5.100. Doar ca i-a mai scazut zvacul in depasiri, la viteze de peste 100 km/h. Trebuie sa-mi iau avant mai din timp, ca nu mai sare cum sarea cu foaia normala.

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia o combinatie de : 16 cu 45 . La foaie de 44 ar fi trebuit pinion de 15 deci o combinatie de 15-44 . Dar nu inteleg de ce trebuie sa se tina F-ul 650 dupa GS-1200 si nu invers ?

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O turatie joasa nu inseamna neaparat si consum mic. Asta pentru rapoarte diferite ale foii spate.

Este adevarat ca, in principiu la 4000 rpm fata de 5000 rpm ar trebui sa fie consumul mai mic din cauza numarului redus de ture.

Insa doar in coditiile de mers in gol, fara solicitari... adica cu motocicleta stand pe loc.

Dar pentru a mentine o anumita viteza, motorul trebuie sa produca o anumita putere (un numar de kw).

Asta determina o cantitate mai mare de benzina la fiecare ciclu motor la 4000 de ture fata de 5000 de ture pentru aceeasi viteza.

In principiu este cam acelasi lucru cu a merge cu viteza constanta de 100 km/h cu viteza a 4-a sau a 5-a.

Este posibil ca in a 4-a sa obtii un consum mai bun fiindca motorul lucreaza intr-un regim cu un randament economic putin mai eficient.

 

Revenind la consumul inregistrat.

Dau un exemplu teoretic.

Daca pana acum aveai un consum cu vechea foaie la 100 km/h de sa zicem 4.5 litri si la 120/h de 5 litri.

cu noua foaie vei avea probabil un consum la 105 km/h de 4.5 si la 125 km/h de 5 litri... doar daca motorul merge constant, fara vant din fata...

Dar la orice accelerare cat de mica, vei consuma mai mult cu noua foaie decat cu vechea.

Teoretic, ar trebui ca la un regim de mers constant in afara orasului fix in aceleasi conditii de viteza / incarcare / solicitari ar trebui sa consumi cu ... 0.1 litri mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia o combinatie de : 16 cu 45 . La foaie de 44 ar fi trebuit pinion de 15 deci o combinatie de 15-44 . Dar nu inteleg de ce trebuie sa se tina F-ul 650 dupa GS-1200 si nu invers ?

Cred ca o sa pun pinion de 15, m-am gandit si eu la asta. Dar nu se tine 650-ul dupa GS, ci invers. Eu merg primul si Andrea dupa, logic. Chiar daca este incarcat, cu o singura persoana, si femeie, tasneste imediat in depasiri, in orice conditii. Cei 97 de cai isi spun cuvantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Ma bucur si in acelasi timp ma mir sa vad ca exista un forum atat de activ pentru Pegaso! Aveam impresia ca toate lumea are vitezane :-).

 

Scriu pe acest topic nu pentru ca am Pegaso, ci pentru ca as dori unul si as avea nevoie de ceva sfaturi.

Caut pe olx de cateva saptamani bune un Pegaso avantajos, dar nu prea sunt priceput la piata moto din Romania.

 

Sunt salariat in Romania, deci banii nu curg in rauri :-) si de asta incerc sa fac o afacere cat de cat buna.

Imi doresc un Pegaso 650 de prin 2000 (modelul Cube, daca am inteles eu bine) care am vazut ca il gasesc pe la 700-1300 EUR.

Clar la 700 sunt cazane si nu imi place ideea de a sta cu motocicleta prin service, deci vreau ceva bun, ingrijit, cu care sa nu prea am probleme.

 

Am observat ca din cand in cand, mai apare si cate o super oferta, 800 EUR un Pegaso care arata bine si clar se da in cateva minute, deci nu pot gandi sa prind asa ceva, trebuie sa fii pe faza.

Deci nu am pretentia la o astfel de super oferta, dar parca de la 800 la 1300 EUR (ca cea de mai jos) e distanta cam mare...

 

Si deci am dat peste una care pare a fi pe gustul meu, dar totusi mi se pare cam scumpa si nu pot sti cu siguranta daca e chiar cum spune omu':

/index.php?/topic/731729-vand-aprilia-pegaso-cube-an-2000/

Acum observ ca nu merg pozele, pun si link-ul de pe olx:

http://olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ID45adc.html#9bd372f4c8

 

Voua cum vi se pare motocicleta asta, pare ok din ce spune vanzatorul si din poze, pretul e cat de cat real sau e prea mare?

 

Mii de multumiri!

Editat de avas.eduard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Ma bucur si in acelasi timp ma mir sa vad ca exista un forum atat de activ pentru Pegaso! Aveam impresia ca toate lumea are vitezane :-).

 

Scriu pe acest topic nu pentru ca am Pegaso, ci pentru ca as dori unul si as avea nevoie de ceva sfaturi.

Caut pe olx de cateva saptamani bune un Pegaso avantajos, dar nu prea sunt priceput la piata moto din Romania.

 

Sunt salariat in Romania, deci banii nu curg in rauri :-) si de asta incerc sa fac o afacere cat de cat buna.

Imi doresc un Pegaso 650 de prin 2000 (modelul Cube, daca am inteles eu bine) care am vazut ca il gasesc pe la 700-1300 EUR.

Clar la 700 sunt cazane si nu imi place ideea de a sta cu motocicleta prin service, deci vreau ceva bun, ingrijit, cu care sa nu prea am probleme.

 

Am observat ca din cand in cand, mai apare si cate o super oferta, 800 EUR un Pegaso care arata bine si clar se da in cateva minute, deci nu pot gandi sa prind asa ceva, trebuie sa fii pe faza.

Deci nu am pretentia la o astfel de super oferta, dar parca de la 800 la 1300 EUR (ca cea de mai jos) e distanta cam mare...

 

Si deci am dat peste una care pare a fi pe gustul meu, dar totusi mi se pare cam scumpa si nu pot sti cu siguranta daca e chiar cum spune omu':

/index.php?/topic/731729-vand-aprilia-pegaso-cube-an-2000/

Acum observ ca nu merg pozele, pun si link-ul de pe olx:

http://olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ID45adc.html#9bd372f4c8

 

Voua cum vi se pare motocicleta asta, pare ok din ce spune vanzatorul si din poze, pretul e cat de cat real sau e prea mare?

 

Mii de multumiri!

Daca vezi o motocicleta din 2000 sau 1998 cu 30.000 km in anunt, nu te mai obosi sa te uiti la ea. E clar o facatura. Iar faptul ca are placute de frana noi, e frectie la picior de lemn, alea costa in jur de 150 de lei fata-spate. Kilometrajul real la astfel de mobre bate spre 100.000 km. BMW-ul meu F650, din 1995, are 120.000 km, iar celalalt, GS 1200, din 2007, are aproape 80.000 km, ambele reale. Deci, fa si tu o diferenta.

Cand iei una d-asta adusa din Italia cu km dati inapoi, pregateste-te sa schimbi chestiile scumpe de pe ea cum ar fi galeria de admisie, free-wheel-ul, lantul, releul de incarcare, servisatul furcii, inclusiv cuzinetii, rulmentii la roti, fise bujii, cabluri, furtune etc. Toate aceste componente sunt consumabile si unele dintre ele se schimba la 40-50.000 km, conform manualului de service. Dar, pentru ca sunt scumpe, nimeni nu le schimba si merge cu ele pana crapa. Deci, ai toate sansele sa pice pe rand, la tine.

Cel mai bine e sa mergi cu cineva care chiar se pricepe si sa vada la fata locului. Gandeste-te ca tot ce am enumerat mai sus, daca mai pui si un set de cauciucuri noi, sare de 1.000 de euro. Daca adaugi la pretul motocicletei din anunt, vezi si tu unde ajungi. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...