Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Pentru Challenger:

Suna tipul asta - 0742874795 Florin - si vezi daca mai are cric central.

Are dezmembrari in Brasov, am luat eu unul pentru un prieten.

Editat de Diddi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Review cauciucuri.

 

Azi, la 4 grade Celsius in termometre si o usoara fulguiala, am fost la un drum de vreo 100 de km pe asfalt, pe urma pe un drum forestier in padure, pe noroi, pe frunze uscate, pe frunze ude, pe pamant destelenit, peste musuroaie de cartite. Am vrut sa testez noile cauciucuri off-road, de pe ambele moto.

Pe F 650 Funduro am pus Metzler Karoo 3, iar pe 1200 GS, Continental TKC 80 Twinduro. Ambele sunt incaltate cu anvelope de aceleasi dimensiuni, respectiv 110/19 fata si 150/17 spate. Presiunea a fost diferita: 2.0, 2.2 pentru F 650 si 2.2, 2.5 pentru 1200 GS.

attachicon.gifP3199641.JPG attachicon.gifP3199643.JPG

Aderenta este excelenta, pe toate tipurile de drum si la ambele moto. Fata de toate cacaturile de cauciucuri, unele foarte scumpe, cu veleitati de dual-road, astea off-road sunt la ani lumina distanta.

In afara faptului ca nu derapeaza absolut deloc pe noroaie statute, ca trag ca senilele in santuri, poti sa iei curbe inclinat la 140 km/h, pe asfalt.

Viteza medie prin sleauri, pe forestier, avand in vedere si temperatura scazuta, a fost de aprox. 50 km/h.

Zgomotul, de care se plang diversi, practic nu exista la o viteza, pe asfalt, de peste 50 km/h.

Ca impediment, am vazut ca la ambele moto franarea cu spatele nu mai are aceeasi eficienta pe asfalt, dar se compenseaza cu fata. Pe noroi, blocheaza senila in teren si acolo ramai.

Una peste alta, daca pana acum eram obisnuit sa ridic din santuri 1200-le sotiei, Andrea, astazi ea m-a ajutat sa ridic mobra dupa ce am dat-o pe jos. Si asta nu din cauza cauciucurilor, ci a porprie-mi prostii. Mergeam in scarite de ceva timp si, din cauza diferentelor mari de temperatura si a efortului depus, la o expirare mai intensa, s-a aburit tot vizorul si nu am mai vazut santurile din noroi.

Acestea fiind zise, daca am uitat sa va mai spun ceva, intrebati.

Pana una-alta, am de dat doua cauciucuri, scose de pe a mea, F 650 Funduro. Cauciucurile mai merg pentru unul sau una care nu are posibilitate financiara de a-si achizitiona gume noi, singurele valabile. Asa ca fata este Metzeler Next 110/19, iar spatele Metzeler EVO 150/17. Daca e cineva in criza, il astept sa le ia!

attachicon.gifCauciucuri.JPG

 

Cred ca v-am vazut la Mototehnica la inceputul lui Martie, Eu eram cu Pegaso-ul pe acolo. Am ratat weekend-ul ala frumos planificat pt drumuri forestiere pt ca nu aveam incredere in senzorul meu bulit de temperatura.

Foarte tare ca sotia ta se plimba cu tine cu moto in calitate de motociclista si nu pasagera. Bravo voua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca v-am vazut la Mototehnica la inceputul lui Martie, Eu eram cu Pegaso-ul pe acolo. Am ratat weekend-ul ala frumos planificat pt drumuri forestiere pt ca nu aveam incredere in senzorul meu bulit de temperatura.

Foarte tare ca sotia ta se plimba cu tine cu moto in calitate de motociclista si nu pasagera. Bravo voua!

 

Daca e vorba de Tibi, noi eram. Am facut jocul la supapape la a mea si tachetii la 1200.

In ceea ce priveste sotiile motocicliste, nu sunt singurul. Si sotia lui Cristi calareste de mult timp, e adevarat ca ei sunt mai chiaburi, au cinci motoare :)

Sa treaca ploaia asta si vorbim de un gratar in aer liber!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba de Tibi, noi eram. Am facut jocul la supapape la a mea si tachetii la 1200.

In ceea ce priveste sotiile motocicliste, nu sunt singurul. Si sotia lui Cristi calareste de mult timp, e adevarat ca ei sunt mai chiaburi, au cinci motoare :)

Sa treaca ploaia asta si vorbim de un gratar in aer liber!

ma bag si eu la un fum . Momentan o am desfacuta deoarece vremea nu ma lasa sa o inchei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Are cineva idee daca se potriveste cricul central de la un bmw f650 din 97 la o aprilia pegaso 650 din 2001?? Multumesc anticipat.

Cred ca da, vad ca sunt aceleasi.

http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-pegaso-650-ie-2001-2004-central-stand-2040.php

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0161-EUR-05-1995-E169-BMW-F_650_94_0161_&diagId=46_0267

La astea cum are Alin, din 94, nu se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,va dau sa vedeti(cei care vor,evident!),inca un filmulet de acu 2 saptamani.

Acum de o ora m-am intors dintr-o tura de 200 de km.Daca vreti poze va voi posta.Sau ceva filmulet.

 

Ma bucur ca te plimbarest! sincer foarte bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super plimbari, Cristi! Acum, ca am pus caramele pe moto, si mie imi vine sa ma tot duc pe noroaie. Dar cred ca am scapat de frig si poate ne strangem la un gratar pe sambata sau duminica.

In alta ordine de idei va supun atentiei un aspect cam neluat in seama in intretinerea moto.

Ieri am schimbat oasele la 650 cu unele mai scurte cu 1 cm pentru a inalta agregatul cu vreo 3 cm. Au fost facute de Dan Cata, Cluj. Toate bune si frumoase pana le-am dat jos pe alea vechi: erau varza! Rolele rulmentilor erau ruginite si rupte, s-au imprastiat pe jos cand am scos suruburile.

Asa ca, daca nu aveti ce face, mai uitati-va si la rulmentii aia, cam nebagati in seama. Se scot si se pun foarte usor, cu roata spate scoasa, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super plimbari, Cristi! Acum, ca am pus caramele pe moto, si mie imi vine sa ma tot duc pe noroaie. Dar cred ca am scapat de frig si poate ne strangem la un gratar pe sambata sau duminica.

In alta ordine de idei va supun atentiei un aspect cam neluat in seama in intretinerea moto.

Ieri am schimbat oasele la 650 cu unele mai scurte cu 1 cm pentru a inalta agregatul cu vreo 3 cm. Au fost facute de Dan Cata, Cluj. Toate bune si frumoase pana le-am dat jos pe alea vechi: erau varza! Rolele rulmentilor erau ruginite si rupte, s-au imprastiat pe jos cand am scos suruburile.

Asa ca, daca nu aveti ce face, mai uitati-va si la rulmentii aia, cam nebagati in seama. Se scot si se pun foarte usor, cu roata spate scoasa, evident.

Rulmentii cu ace , in mod normal se spala si se greseaza din nou cu multa vaselina , daca au joc se inlocuiesc , dau vibratii

» Post actualizat in 28 Mar 2016 12:24

Nu,nici vorba imi stii parerea.De banii dati pe una d-aia iei altele 2 dedicate,cel putin daca nu 3 chiar...

Iaca poze de ieri,de la Muntele Rece:

» Post actualizat in 28 Mar 2016 08:27

Si un filmulet din noroiala de ieri:

 

sa inteleg ca , tu erai cu cainii :tempted: .Frumoase peisaje ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit furca la un coleg forumist.

 

Am terminat ptr azi de mesterit. Am luat furca de F650 (telescoape, juguri si aripa) - da, stiu ca am facut downgrade -si am transplantat-o pe Pegaso, toate bune mai putin placa de sub jugul inferior, cea pe care e prins claxonul, se potrivesc doar doua gauri din trei si nu se blocheaza ghidonul (e o abatere cam de un milimetru intre pinul butucului si gaura in care trebuie sa intre - butucul pare sa stea mai jos).

 

Maine termin de facut ajustarile necesare si ma apuc de verificat jocul la supape.

 

PS: unde gasesc suruburile de carene? In special, caut piulitele, cele imbracate in cauciuc. Merg puse cleme metalice?

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit furca la un coleg forumist.

 

Am terminat ptr azi de mesterit. Am luat furca de F650 (telescoape, juguri si aripa) - da, stiu ca am facut downgrade -si am transplantat-o pe Pegaso, toate bune mai putin placa de sub jugul inferior, cea pe care e prins claxonul, se potrivesc doar doua gauri din trei si nu se blocheaza ghidonul (e o abatere cam de un milimetru intre pinul butucului si gaura in care trebuie sa intre - butucul pare sa stea mai jos).

 

Maine termin de facut ajustarile necesare si ma apuc de verificat jocul la supape.

 

PS: unde gasesc suruburile de carene? In special, caut piulitele, cele imbracate in cauciuc. Merg puse cleme metalice?

 

Nu stiu ce suruburi de carena cauti, dar daca seamana cu cele de pe BMW 650, le gasesti la Bavaria Moto, in Baneasa. Eu de acolo mi le-am luat, inclusiv cele pentru parbriz, cu piulita in manson de cauciuc. Sunt in jur de 2 lei bucata.

Pune o poza, ca mai am eu niste suruburi pe acasa, si cu hexagon si cu stea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Fix piulitele acelea in manson de cauciuc le cautam. Am 6 rupte.

 

Azi am terminat de montat furca si am facut ultimele reglaje (acum pot bloca ghidonul).

 

Am verificat jocul la supape si am gasit: 0.15, 0.15 pe evacuare si 0,10, 0,10, 0.05 pe admisie. Lantul de distributie pare ok, ramane sa dau o fuga prin service sa imi zica unde e tacanitul pe care il aud.

post-41831-0-57500600-1459538276_thumb.jpeg

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...